4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Vliegen mag ook, NIEMAND is aansprakelijk voor de "voorbereiding" (d.w.z. dat het niet goed is georganiseerd, het is ook ALLEEN BEDOELD als test)
Heb je problemen en/of vragen, mail naar ndjohor@hotmail.com
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Zie bovenstaande reply, en tsjek dit voor de manual : http://sanderik.hostingworx.net/~runway36/gotflyinmanual.phpOp woensdag 01 mei 2002 20:15 schreef Microkid het volgende:
[..]
Oke, ik heb sqauwkbox, werkt zo te zien goed. Nu nog een host, en een lijst van de commando's die ik in moet kloppen
Eeh : invalid callsign or password. Ik heb de ID van nofri gekregen, dus?Op woensdag 01 mei 2002 20:17 schreef ND het volgende:
[..]
Zie bovenstaande reply, en tsjek dit voor de manual : http://sanderik.hostingworx.net/~runway36/gotflyinmanual.php
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Mail ff naar mij (ndjohor@hotmail.com) zet je ID + password erinOp woensdag 01 mei 2002 20:26 schreef Microkid het volgende:
[..]
Eeh : invalid callsign or password. Ik heb de ID van nofri gekregen, dus?
Slimmerd, je hebt mij zelf dat mailtje net naar me toegestuurd!! ID=324788, password weet je zelf vast wel.Op woensdag 01 mei 2002 20:31 schreef ND het volgende:
[..]
Mail ff naar mij (ndjohor@hotmail.com) zet je ID + password erin
Laat maar, werkt al. Typefoutje.... :-)Op woensdag 01 mei 2002 20:26 schreef Microkid het volgende:
[..]
Eeh : invalid callsign or password. Ik heb de ID van nofri gekregen, dus?
DUH! maar dat is als bevestigingOp woensdag 01 mei 2002 20:34 schreef Microkid het volgende:
[..]
Slimmerd, je hebt mij zelf dat mailtje net naar me toegestuurd!! ID=324788, password weet je zelf vast wel.
Sint, ik ga ff mail tsjekken
Verwijderd
trouwensOp woensdag 01 mei 2002 20:45 schreef ND het volgende:
[..]
DUH! maar dat is als bevestiging(en tis natuurlijk niet slim om JOUW ID hier op GoT te posten heh? )
Sint, ik ga ff mail tsjekken
Parse error: parse error in /home/sites/site102/users/runway36/web/gotflyinupdate.php on line 40
I know, heb gevraagd of Sander et ff wilt oplossen...Op woensdag 01 mei 2002 20:46 schreef sinterklaasrulez het volgende:
[..]
trouwens
Parse error: parse error in /home/sites/site102/users/runway36/web/gotflyinupdate.php on line 40
Verwijderd
to Get Into the Action"
You should now see a Darker Window inside of a lighter Window. From this
point forward that Darker Window will be called the SB Main Window
18.) Right Click inside the SB Main Window
stap 17 lukt, et klikken dan, maar dan zie ik verder niks.
je hebt dus al naar je EIGEN game van FS2002 gejoined? (Via SBMAIN) wanner je moet klikken, dan zie je toch een plaatje met vliegtuig erop?Op woensdag 01 mei 2002 20:56 schreef sinterklaasrulez het volgende:
17.) Click on the large button at the bottom of this window, "Click Here
to Get Into the Action"
You should now see a Darker Window inside of a lighter Window. From this
point forward that Darker Window will be called the SB Main Window
18.) Right Click inside the SB Main Window
stap 17 lukt, et klikken dan, maar dan zie ik verder niks.
Check de update (zie sign) en scrol dan HELEMAAL naar onderen
Ennu ik heb nog niks ontvangen.
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
hebbie wel gemaild naar ndjohor@hotmail.com?Op woensdag 01 mei 2002 22:03 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
ATC reageer niet? Heb je de goeie frequentie?
Ennu ik heb nog niks ontvangen.
Jazekers!Op woensdag 01 mei 2002 22:58 schreef ND het volgende:
[..]
hebbie wel gemaild naar ndjohor@hotmail.com?
ik heb niets binnen hoorOp woensdag 01 mei 2002 23:29 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Jazekers!
Verwijderd
Als er een probleem is met hosten wil ik dat wel doen, weet niet of een chello lijn voldoende is, dan draait die host gewoon 24/7.
Wat is je upload?Op donderdag 02 mei 2002 00:21 schreef Camel het volgende:
Waarom was er trouwens geen RW ??
Als er een probleem is met hosten wil ik dat wel doen, weet niet of een chello lijn voldoende is, dan draait die host gewoon 24/7.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Duh! Dad ha je om 21:00 moeten roepen, toen zaten we desperate te wachten op een RWOp donderdag 02 mei 2002 00:21 schreef Camel het volgende:
Waarom was er trouwens geen RW ??
Maar het was een leuke sessie, jammer dat er maar 2 deelnemers waren, en dat m'n linkermotor uitfikte, maar goed, wellicht doen we het nog een keer over. Thanks ND!
Karlok, wil je nog een keer naar mij toe mailen? En de pendel fly in data, moet nog worden vastgesteld, je kan mailen (voor de fly in) naar het mail adres op de update page, ik weet niet hoeveel mensen er vakantie hebben, en doordeweeks kunnen?Op donderdag 02 mei 2002 11:46 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Wanneer is de pendel-flyin?
Verwijderd
Upload is 16kbOp donderdag 02 mei 2002 00:49 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Wat is je upload?
Zow, heb ik nu ALLE aandacht?
Check ALLEMAAL (ja JIJ ook ja
Ik dank u (alvast) voor uw meedewerking en/of het meedoen aan deze fly in.
Verwijderd
Laatste update 29 AprilOp donderdag 02 mei 2002 15:52 schreef ND het volgende:
BELANGRIJK VOOR IEDEREEN BELANGRIJK VOOR IEDEREEN BELANGRIJK VOOR IEDEREEN BELANGRIJK VOOR IEDEREEN BELANGRIJK VOOR IEDEREEN BELANGRIJK VOOR IEDEREEN BELANGRIJK VOOR IEDEREEN BELANGRIJK VOOR IEDEREEN BELANGRIJK VOOR IEDEREEN
Zow, heb ik nu ALLE aandacht?
Check ALLEMAAL (ja JIJ ook ja) de update, check zowel de ID update als de pendel fly in. VOORAL de laatste is belangrijk, omdat we dit GOED willen organiseren, kost ons vrij veel moeite, en we gaan niet zoveel moeite doen als er NIEMAND komt
Ik dank u (alvast) voor uw meedewerking en/of het meedoen aan deze fly in.
jah niemand reageert, en wat valt er dan te updaten?Op donderdag 02 mei 2002 16:19 schreef Camel het volgende:
[..]
Laatste update 29 April![]()
Misschien is EHAM-ELLX (Luxemburg) wel leuk, er is een leuke scenery van op flightsim.com te vinden sinds gister. Mooie route om de SID/STARS goed te leren kennen en te gebruiken.171nm hemelsbreed dus dat wordt zo'n 200nm met een flightplan.Op donderdag 02 mei 2002 16:22 schreef ND het volgende:
[..]
jah niemand reageert, en wat valt er dan te updaten?
Verwijderd
Lijkt me leuk, alleen SIDS en STARS kan ik nog niet vliegen. Ik ben nu bezig met die Rating checkride van MS. Heeft er hier eigenlijk wel iemand die lessen gedaan? Ik vind ze wel handig!Op donderdag 02 mei 2002 16:27 schreef rdluca het volgende:
[..]
Misschien is EHAM-ELLX (Luxemburg) wel leuk, er is een leuke scenery van op flightsim.com te vinden sinds gister. Mooie route om de SID/STARS goed te leren kennen en te gebruiken.171nm hemelsbreed dus dat wordt zo'n 200nm met een flightplan.
Ik heb al 2 mailtjes gestuurd, maar nog steeds geen antwoordOp donderdag 02 mei 2002 16:22 schreef ND het volgende:
[..]
jah niemand reageert, en wat valt er dan te updaten?
Ja dus
Verwijderd
Geen idee of het zo werkt, dus als iemand ff zou willen testen
Geen spel joinen, maar alleen FF RW proberen
That's me. Ik kan ATC.. Maar kan pas zometeen, indien er een FSD server komt natuurlijk, want die is er ook nog niet.Op donderdag 02 mei 2002 21:24 schreef Camel het volgende:
BEN JIJ EHAM_APP ??
Detail: Runway 36Op donderdag 02 mei 2002 21:28 schreef Camel het volgende:
Deze PC draait 24/7, met 16kb upload, hebben we daar dan wat aan?? Laat ik gewoon RW-HOST altijd aan staan
Zo ja, laat die gasten van runway32 dit IP onthouden en noteren als vaste RW host
Dat doet ND of Bennierex. Ikke nieOp donderdag 02 mei 2002 21:34 schreef Camel het volgende:
Wie verzorgd normaal die FSD dan ??
Ja hoorOp donderdag 02 mei 2002 22:00 schreef ND het volgende:
Doet ie et?
Op donderdag 02 mei 2002 21:50 schreef ND het volgende:
Ik zal ff de server aan zetten, ik ben er zelf nietDiegene die nog geen nieuwe ID hebben --> pech
Verwijderd
hehe, ik zie et toch, word errug verslaven, en ik ben NIET opzoek naar een afkick centrumOp donderdag 02 mei 2002 23:19 schreef Camel het volgende:
Zo eerste vlucht met voice-ATC (gedeeltelijk) onder leiding van van Sander, viel niet mee, maar erg leuk.
Sander > Was et druk?
Me too! zaterdag is zelfs beter.Op vrijdag 03 mei 2002 13:40 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Ik wil vanavond vliegen!
Om voor een zo groot mogelijke deelname te zorgen, vraag ik je om even de poll in te vullen op http://sanderik.hostingworx.net/sander/forum/index.php . Wel even registreren
Je kunt er zelfs nog bijpostenOp vrijdag 03 mei 2002 15:41 schreef ND het volgende:
Waarom kan je niet meerdere kiezen? (ik kan alle dagenbehalve zaterdag i guess)
DoneOp vrijdag 03 mei 2002 15:37 schreef -Sander_ het volgende:
Iedereen die mee wil doen met de fly-in, let op:
Om voor een zo groot mogelijke deelname te zorgen, vraag ik je om even de poll in te vullen op http://sanderik.hostingworx.net/sander/forum/index.php . Wel even registreren
nah gaan we pendelen met 3 ATC en 2 pilots WOEI
ikke ATC : turn right heading 065, maintain this heading, i l contact you again about an half our,.....
Vliegen!!! Vliegen!!! Vliegen!!! Vliegen!!! Vliegen!!!
D'r word hier niet echt gevlogen meer, da's nou jammer
Zo houden we de "wil" en "verlangen" voor de fly in grootOp vrijdag 03 mei 2002 21:21 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
D'r word hier niet echt gevlogen meer, da's nou jammer
ND, wat is je IP ook al weer? Is er ook een ATC? Dan ben ik vanaf 20:00 ofzo wellicht van de partij.Op zaterdag 04 mei 2002 18:30 schreef ND het volgende:
Zit iemand op de server? Ik moet ff iets doen (PC reboot) Server gaat voor ff (heeeeeeeeeel fftjes mar) down
Verwijderd
Is het al bekend wanneer de grote flyin is?
Yo! ik zit op de server, maar er is geen ATC!!!Op zaterdag 04 mei 2002 18:30 schreef ND het volgende:
Zit iemand op de server? Ik moet ff iets doen (PC reboot) Server gaat voor ff (heeeeeeeeeel fftjes mar) down
Klasse in eerbetoon
Nu nog een ATC.... ik sta kostbare kerosine te verstoken hier
Ik ben ingelogd, maar nog als observer. Er komt zo iemand, en weet niet of ik dan kan ATC'en..Op zaterdag 04 mei 2002 20:07 schreef Microkid het volgende:
Inderdaad, zeer netjes.
Nu nog een ATC.... ik sta kostbare kerosine te verstoken hier
Ja, ikke ikke ikkeOp zondag 05 mei 2002 12:21 schreef Microkid het volgende:
wordt er nog gevlogen op zondag na 12:00?
Moet ook nog wat doen aan throttle probleem. Met joystick werkt throttle wel, maar reverse thrust niet. Komt denk ik omdat met calibreren zoiets niet mee genomen kan worden. Je wilt eigenlijk -10% thrust zodat FS2K het ziet als reverse, toch?
Ken niet. Throttle uit = 0% thrust.Op zondag 05 mei 2002 12:33 schreef Tai-Pan het volgende:
Moet ook nog wat doen aan throttle probleem. Met joystick werkt throttle wel, maar reverse thrust niet. Komt denk ik omdat met calibreren zoiets niet mee genomen kan worden. Je wilt eigenlijk -10% thrust zodat FS2K het ziet als reverse, toch?
Check de update (zie mijn sign) lees ALLES op die pagina, vooral het eerste gedeelte, heb je dat gedaan, scroll dan HELEMAAL naar beneden, daar staat een link over een manual hoe je moet connecten.Op zondag 05 mei 2002 12:33 schreef Tai-Pan het volgende:
Zou ook wel mee willen doen, maar heb Squakbox net pas gedownload en nog niet eens geïnstaleerd. Weet niet precies waar ik het voor nodig zou hebben. Mij werd verteld dat het nodig is voor on-line vliegen. Enige hulp zou dan wel welkom zijn
'k heb een Microschof Forcefeedback 2. Ik regel de throttle gewoon met dat ding, en de reverse met F2. Het is niet anders.Op zondag 05 mei 2002 12:42 schreef Tai-Pan het volgende:
kee, waarom werkt dan reverse niet op de throttle? Heb jij ook zo'n ding of werk je met keyboard?
Hey ND, ben je online als ATC?Op zondag 05 mei 2002 12:42 schreef ND het volgende:
[..]
Check de update (zie mijn sign) lees ALLES op die pagina, vooral het eerste gedeelte, heb je dat gedaan, scroll dan HELEMAAL naar beneden, daar staat een link over een manual hoe je moet connecten.
(wat een rare zin zeg)
ND, check your hotmail account.Op zondag 05 mei 2002 12:42 schreef ND het volgende:
[..]
Check de update (zie mijn sign) lees ALLES op die pagina, vooral het eerste gedeelte, heb je dat gedaan, scroll dan HELEMAAL naar beneden, daar staat een link over een manual hoe je moet connecten.
ik ga em nu checkenOp zondag 05 mei 2002 12:51 schreef Tai-Pan het volgende:
[..]
ND, check your hotmail account.
ff verder en kijken hoe het afloopt
Mag ik zelf een callsign bedenken of moet het overeenkomen met iets van FS2K? In de link van ND stond iets over "gelijk zijn aan de player naam in FS2K". Hoe zie ik mijn naam daar ook al weer?
trouwens ND....mail ontvangen met je gegevens. Thx
Hoe laat gaan we echt beginnen? Moet nog ff eten

Je Callsign in SquawkBox (als je gaat connecten) die is het belangrijkst, als je met KLM vliegt, bijvoorbeeld, dan word het KLMxxx (xxx is vluchtnummer, mag je zelf kiezen)Op zondag 05 mei 2002 13:03 schreef Tai-Pan het volgende:
ben al druk bezig met manual voor SB host enzo. Heb net mijn callsign klaar
ff verder en kijken hoe het afloopt
Mag ik zelf een callsign bedenken of moet het overeenkomen met iets van FS2K? In de link van ND stond iets over "gelijk zijn aan de player naam in FS2K". Hoe zie ik mijn naam daar ook al weer?
trouwens ND....mail ontvangen met je gegevens. Thx
Hoe laat gaan we echt beginnen? Moet nog ff eten
British Airways = BAxxxx
Lufthansa = LTxxxx
enz
En als je een vluchtplan opstuurt (MOET zelfs
btw, server staat aan, dus je kan al connecten, maar er is volgens mij nog niemand....
Ho even...mijn callsign moet dus referen aan de maatschappij waarmee ik vlieg. Kan ik dat uberhaupt nog aanpassen, want ik zie niets meer van Fs2K (ja, ik ben hierin een ongeloofelijke n00bOp zondag 05 mei 2002 13:32 schreef ND het volgende:
[..]
Je Callsign in SquawkBox (als je gaat connecten) die is het belangrijkst, als je met KLM vliegt, bijvoorbeeld, dan word het KLMxxx (xxx is vluchtnummer, mag je zelf kiezen)
British Airways = BAxxxx
Lufthansa = LTxxxx
enz
En als je een vluchtplan opstuurt (MOET zelfs) kun je bij type vliegtuig kiezen welke airline je hebt, en die ziet de ATC dan ook
btw, server staat aan, dus je kan al connecten, maar er is volgens mij nog niemand....
Wat is de call van Delta? Gewoon Deltaxxx?
Waar moet ik heen connecten? IP adres neem ik aan?
Zie de update (hijs geupdated) het IP moet je pas invullen als je in SquawkBox in het menu Connect druk. (maar dat weet je zelf al, als je de manual hebt gelezenOp zondag 05 mei 2002 13:43 schreef Tai-Pan het volgende:
[..]
Ho even...mijn callsign moet dus referen aan de maatschappij waarmee ik vlieg. Kan ik dat uberhaupt nog aanpassen, want ik zie niets meer van Fs2K (ja, ik ben hierin een ongeloofelijke n00b)
Wat is de call van Delta? Gewoon Deltaxxx?
Waar moet ik heen connecten? IP adres neem ik aan?
ff over je calsign Delta, in SB kan je maar een maximaal aantal tekens invoeren bij Callsign, ik weet niet of Delta met de nummers erop past, maar je mag ook 3 cijferig vluchtnummer nemen
Verwijderd
Dit topic is gesloten.