Toon posts:

[CM] Hellsgate's casemod [pics]!!!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-10 14:01

spacy

+++

beetje rare manier van een vloek over je (pc) roepen, maar oke jouw keus.

Ik vind unreal logotjes, pinguins, raampjes (windows 8-) ) en nicknames toch meer thuis horen op een pc dan zoiets,

maar voor de rest, qua onderwerp zijn de kleuren goed uitgezocht, idee is misschien om alle ledjes naar rood te vervangen om meer in jouw stijl te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 09:46 schreef Enterprice_NL het volgende:
Die 'kruis' heeft toch nix met "Hell" te maken?! :+ Maar wel netjes gespoten :D
Kruis staat ondersteboven, dus wel wat mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
w00000000000000000000000t ...

Dat omgekeerd kruis is echt koel :)
Afwerking, is idd iets minder, maar dat kan ook door de pix/flits komen ...

Zeggeuh, je ouders zijn niet katholiek ofzo toch >:)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wel leuk, maar niet echt heel spetterend.

Je kast is vervloekt :P (problemen komen :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<hr color="red"><font color="red">Adminbreak:
Ik heb je topictitel even aangepast. Lees de sticky topics voor de postrichtlijnen.</font>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeer origineel, alleen die poort die je gemaakt hebt, die kruizen zijn niet in perspectief.... het lijkt wel een altaar nu >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 02:05 schreef ReseTTim het volgende:
code:
1
[img=640,480]http://www.endoria.net/upload/index.php/1897938629[/img]

plz doe dit ff dan worden die pix kleiner :) :)

mooie kleuren combo snap alleen kruis nietzow..
Bij deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 10:46 schreef SiQDiZ het volgende:
zeer origineel, alleen die poort die je gemaakt hebt, die kruizen zijn niet in perspectief.... het lijkt wel een altaar nu >:)
Dat was wel de bedoeling maar ik ben niet zo'n ster in perspectief tekenen :( Jammer genoeg, heb het btw wel geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 09:51 schreef TheDarkLord666 het volgende:
w00000000000000000000000t ...

Dat omgekeerd kruis is echt koel :)
Afwerking, is idd iets minder, maar dat kan ook door de pix/flits komen ...

Zeggeuh, je ouders zijn niet katholiek ofzo toch >:)
Dat komt door de flits van de camera, die kennis van mij heeft een oude digicam met een superflits. Ik heb een zelfgemaakte mal gebruikt voor het logo op de zijkant. De verf bevat glitters en door de mal kwamen die hier en daar dus op een hoopje, dat lijken dus witte plekken maar het is glitterrrrr :P

[edit] Katholiek.....gneheheh :Y) gelukkig niet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier mijn desktop (hobby) >:)

[topic=456303/12]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 07:44 schreef mark4sen87 het volgende:

[..]

Hey, zo'n kast heb ik ook! Kijk ff hier: [topic=454273]
Geinig kleurtje!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.openstyledesign.com/private/casemod/006.jpg

Die kaart waar die 3 pc's op aan zijn gesloten, wat voor kaart is dat. Ik zoek er namelijk zo een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<hr color="red"><font color="red">Topictitel gewijzigd op verzoek topicstarter.</font>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 22:16

Tubby

or not to be

Op woensdag 24 april 2002 12:32 schreef Hellsgate het volgende:

[..]

Geinig kleurtje!!!

[afbeelding]

Die kaart waar die 3 pc's op aan zijn gesloten, wat voor kaart is dat. Ik zoek er namelijk zo een.
Die kun je bij alternate kopen, staan bij netwerkkaarten. Dit is er 1 met onboard 4 of 5 poorts switch.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 02:22 schreef White-Fox het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit hoor alleen zoals tim al zei waavoor is dat rooie kruis??
Ik denk dat het iets te maken heeft met de maandelijkse rooie periode van z'n vriendin ofzo.... >:)

En verder ja ach..... Het is een mod, maar ik had het anders gedaan..... Toch het is en blijft een mod....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omgekeerd kruis vin ik een beetje mwah mwah, voor de rest wel leuk gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
allemaal gezeik over het kruis!! :P

HIJ IS hellsgate 4 ever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe tja.. niet mijn smaak... En als je een hekel aan de kerk heb (wat ik zelf goed kan voorstellen) zou ik dat niet zo kinderachtig uitdragen door een jaja satans kruis op je pc te modden.. religie sux daar onder valt "satan" dus ook...

Enne leg eens uit waarom wankel motor rulez?? fan van mazda? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een omgekeerd kruis is een teken van satanisme. Duivels aanbidders dus of heel kinderlijk.
Vind het echt helemaal niks en die zijkant is haast nog slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:46
Loop jij er bij als Marilyn Manson ofzo? ;)

Dit is ook niet mijn smaak nee.
Misschien nog wat pics van technische snufjes?

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid-Snake
  • Laatst online: 02-10 14:32
Misschien is lichtgevende rode verf nog wat.

Maar voor de rest is het wel Okay gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat een lol :P

hebben jullie niks beters te doen, kennis van mij luistert naar trance en dance enz en heeft een pentogram op de voorkant staan, gewoon voor de fun.

Reacties op de kast OK en positieve reacties op het kruis is ook OK

maar dat zielige geziek over dat kruis, ik ga ook niet zeiken als iemand bv. een unreal of quake teken op zijn kast heeft staan....ow wat zielig zo'n teken doe ens wat stoers, een omgekeerd kruis ofzow hahahaha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
HEHEHEHE hij's kewl 8-) (en slecht >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ordos20
  • Laatst online: 28-09 12:15
..........

:Z

..........

vin het nou niet je van het..... eigenlijk een beetje heel erg lelijk (vooral de zijkant)

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 13:49 schreef FlowDesign het volgende:
Loop jij er bij als Marilyn Manson ofzo? ;)

Dit is ook niet mijn smaak nee.
Misschien nog wat pics van technische snufjes?
Heb helaas niet meer pics :) Heb nu nog een brakke pc (zie sign) maar als ik een andere aanschaf dan wil ik er udma Vu meters in monteren, en een "nightrider" streepje onderin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Ik vindt hem vet kicke. En dat kruis zeker :). Ziet er mooi origineel uit :).

Alleen bij die letters op de zijkant de randen een beetje afwerken. Nog een beetje zwart spuiten dat je die zilveren spikkels niet meer hebt.

Hij is vet kick, wat heb je gebruikt voor de letters? Het ziet er uit als rood piepschuim ofzo.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Zon case hebben we thuis ook!
Niet echt fijn, maar zeker leuk om em te modden!
Ziet er mooooooooi uit.
KeEp On MoDdInG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 13:58 schreef GoUdViS het volgende:
Ik vindt hem vet kicke. En dat kruis zeker :). Ziet er mooi origineel uit :).

Alleen bij die letters op de zijkant de randen een beetje afwerken. Nog een beetje zwart spuiten dat je die zilveren spikkels niet meer hebt.

Hij is vet kick, wat heb je gebruikt voor de letters? Het ziet er uit als rood piepschuim ofzo.
Kast eerst zwart gespoten, Het teken + de letters op de zijkant heb ik uitgesneden uit een stuk karton en daarna gespoten met rode verf.

gebruikte verf: Motip Trendy colors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-10 12:22

Shuriken

Life is all about priorities

Mwah, niet echt mijn smaak. Vooral dat kruis :r

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:13
Op woensdag 24 april 2002 12:32 schreef Hellsgate het volgende:

[..]
is een gewone interne hub/nic iedeaal als je geen extra hub bovenop je server wil leggen. Hoe het ding presteert weet ik niet, maar je kunt hem bij vrijwel iedere computer boer kopen/bestellen. Weet dat de regenboog ze eerst wel had www.regenboog.nl . Maar verwacht nix van dat bedrijf, zeg alleen dat ze het daar verkopen.

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 14:18 schreef borgdavile het volgende:

[..]

is een gewone interne hub/nic iedeaal als je geen extra hub bovenop je server wil leggen. Hoe het ding presteert weet ik niet, maar je kunt hem bij vrijwel iedere computer boer kopen/bestellen. Weet dat de regenboog ze eerst wel had www.regenboog.nl . Maar verwacht nix van dat bedrijf, zeg alleen dat ze het daar verkopen.
ok thanx

[edit] de URL is wel mooi (kan de pagina niet weergeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-04 15:50

Wolfje666

Shooter fanatic

Gave kast hoor! 8-)

En heb je al plannen voor je volgende mod? Een pentagram of iets dergelijks? Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/devil/firedevil.gif

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 14:50 schreef Wolfje666 het volgende:
Gave kast hoor! 8-)

En heb je al plannen voor je volgende mod? Een pentagram of iets dergelijks? [afbeelding]
Tja, wil nog een server bouwen met een interne hub maar wat ik met die kast ga doen. Zwart spuiten? Gnehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666
  • Laatst online: 23-04 15:50

Wolfje666

Shooter fanatic

Een collega van mij heeft ook zoiets.
Hij heeft een serverkast omgebouwd tot UFO met 3 routers erin. :)

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Tis opzig wel mooi gedaan, alleen dat superkruis vind ik een beetje teveel van het goeie. Net als een gast bij mij op school, die vond ook dat hij opeens een stoere metal dude was, dus had ie maar een mega omgekeerd kruis om ze nek gehangen. Bestwel zielig, net als die korn slipkont meeloper mannetjes met zo'n raar petje op en van die enorme kettingen aan hun broek. Echt laggen die zielige gastjes.

Verder wel mooi uitgevoerd, hoe heb je het gedaan, gewoon in meerdere lagen gespoten, of met de hand geschildert ofzo?

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus mensen kap is met die vooroordelen

mooie case mate, niet mijn smaak dat kruis, maar me zusje staat hier met ope bek te vragen hoe duur die kast is.... ieder zijn smaak.

respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 18:48 schreef Devil het volgende:
Tis opzig wel mooi gedaan, alleen dat superkruis vind ik een beetje teveel van het goeie. Net als een gast bij mij op school, die vond ook dat hij opeens een stoere metal dude was, dus had ie maar een mega omgekeerd kruis om ze nek gehangen. Bestwel zielig, net als die korn slipkont meeloper mannetjes met zo'n raar petje op en van die enorme kettingen aan hun broek. Echt laggen die zielige gastjes.

Verder wel mooi uitgevoerd, hoe heb je het gedaan, gewoon in meerdere lagen gespoten, of met de hand geschildert ofzo?
Hahaha maar die luisterde vast niet naar: Troll, manegarm, Horna, Mayhem, Gorgoroth, Immortal, Setherial, Mork Gryning enz enz.............Nee dat ligt hier wel anders

[edit]
Alles is 4 keer gespoten

voorkant eerst rood gespoten, toen schilderstape er op geplakt en daarna zwart gespoten. Kast zelf zwart gespoten en daarna een mal van karton gemaakt, er op gelegd en rood spuiten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 18:57 schreef Vers-Tappen het volgende:
Jezus mensen kap is met die vooroordelen

mooie case mate, niet mijn smaak dat kruis, maar me zusje staat hier met ope bek te vragen hoe duur die kast is.... ieder zijn smaak.

respect!
Is het ook zo'n type dan, Laat ze haar kast maar opsturen dan maak ik er wel wat geinigs van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheManinBlack
  • Niet online
Ja dat gezeik over het kruis begint te vervelen inderdaad.
Het is een mooie mod hoor. Trek je maar niks aan van die hypocriete opmerkingen.

Waarom niet een Baphomet trouwens? Das pas evil, als dat je stijl is tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 20:25 schreef TheManinBlack het volgende:
Ja dat gezeik over het kruis begint te vervelen inderdaad.
Het is een mooie mod hoor. Trek je maar niks aan van die hypocriete opmerkingen.

Waarom niet een Baphomet trouwens? Das pas evil, als dat je stijl is tenminste.
Is opzich wel een geinig idee maar nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 11:05 schreef Hellsgate het volgende:
Hier mijn desktop (hobby) >:)

[topic=456303/12]
wel een leuk contrast met je kast |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een omgekeerd kruis is het teken van satanisme...

Satanisme roelt , die casemod niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 00:57 schreef Anthrax het volgende:
Satanisme suckt, en degene die het roelend vinden raad ik toch eens aan bij de GGD een afspraakje te maken.

En die casemod, tja, eeeh, apart, niet echt mijn smaak, kortom: ik vind hem oerlelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:16

MaNdM

1000-dingen-doekje

Fout dus, omgekeerd kruis is het Judas kruis, omdat judas op kop gekruizigd werd, heeft dus niets met satanisme te maken....

[ontopic]

Ik vind em wel mooi, goede poging keep on going

[/ontopic]

To be determined...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheManinBlack
  • Niet online
Het rode kruis doet me trouwens enorm aan "Hellsing" denken (Japanse Anime serie, over vampieren....zeer heftig).

En btw:

"Dit roelt", "dat sucked"...... Kunnen we ook nog redenen bedenken?

Bijvoorbeeld:
"Satanisme roelt OMDAT er een hoge mate van verantwoordelijkheid en zelfstandigheid van de persoon in kwestie uitgaat."

Of:

"Satanisme sucked OMDAT ik dat afgelopen zondag in de kerk heb gehoord."

De eerste mening spreekt mij natuurlijk aanzienlijk meer aan dan de tweede, aangezien ik al heel lang niet meer in de kerk kom en gelukkig nog beslissingen voor mijzelf kan/durf te maken. Bovendien vind ik dat er een aantal zeer goede stellingen in HET boek van Anton Szandor LaVey staan, die enigszins overeenkomen met mijn eigen overtuigingen.

Dit was gruwelijk off-topic, mijn excuses. Meestal raak ik een beetje geirriteerd als er slechte beweegredenen worden gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Op donderdag 25 april 2002 01:20 schreef MaNdM het volgende:
Fout dus, omgekeerd kruis is het Judas kruis, omdat judas op kop gekruizigd werd, heeft dus niets met satanisme te maken....
offtopic:
Als je dan toch verbeterd, doe het dan goed. Petrus werd, naar men zegt, op de kop gekruisigd (uit vrije wil overigens). Judas pleegde zelfmoord.

Het 'kruis-op-de-kop-symbool' is, naar ik weet, nooit door christenen of Petrus-freaks gebruikt, wel door satanisten (hoewel niet veel, het pentagram, al dan niet in een cirkel, kom je veel meer tegen).

Over de casemod: spuitwerk is best netjes, afwerking maar matig. 'k ben erg benieuwd naar een foto zonder 'glitters'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Wazz er niet mooi aan dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 01:03 schreef R0bby het volgende:

[..]

Satanisme suckt, en degene die het roelend vinden raad ik toch eens aan bij de GGD een afspraakje te maken.

En die casemod, tja, eeeh, apart, niet echt mijn smaak, kortom: ik vind hem oerlelijk.
Weer iemand die ZELF een afspraakje bij de GGD moet maken, het houdt maar niet op 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 01:35 schreef TheManinBlack het volgende:
Het rode kruis doet me trouwens enorm aan "Hellsing" denken (Japanse Anime serie, over vampieren....zeer heftig).

En btw:

"Dit roelt", "dat sucked"...... Kunnen we ook nog redenen bedenken?

Bijvoorbeeld:
"Satanisme roelt OMDAT er een hoge mate van verantwoordelijkheid en zelfstandigheid van de persoon in kwestie uitgaat."

Of:

"Satanisme sucked OMDAT ik dat afgelopen zondag in de kerk heb gehoord."

De eerste mening spreekt mij natuurlijk aanzienlijk meer aan dan de tweede, aangezien ik al heel lang niet meer in de kerk kom en gelukkig nog beslissingen voor mijzelf kan/durf te maken. Bovendien vind ik dat er een aantal zeer goede stellingen in HET boek van Anton Szandor LaVey staan, die enigszins overeenkomen met mijn eigen overtuigingen.

Dit was gruwelijk off-topic, mijn excuses. Meestal raak ik een beetje geirriteerd als er slechte beweegredenen worden gegeven.
Ik sluit me bij je aan, ach laat ze maar fijn zeggen wat ze willen zeggen. Ik vind het wel geinig wat voor onzin ze allemaal uit kunnen kramen. En over dat boek, ik heb ook mijn overeenkomsten wel gevonden en ik denk dat al die lui die regaeren hem ook maar eens moeten gaan lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 09:20 schreef Poohbear het volgende:

[..]

Over de casemod: spuitwerk is best netjes, afwerking maar matig. 'k ben erg benieuwd naar een foto zonder 'glitters'.
Heb ik helaas niet, een kennis heeft de foto's gemaakt en die woont maar een km of 80 bij me vandaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op woensdag 24 april 2002 19:03 schreef Hellsgate het volgende:

[..]

Hahaha maar die luisterde vast niet naar: Troll, manegarm, Horna, Mayhem, Gorgoroth, Immortal, Setherial, Mork Gryning enz enz.............Nee dat ligt hier wel anders
Ooh... :o evil :+

* dion_b is Venom/Mercyful Fate >:) fan en heeft een kennis in Oslo die wel eens met Varg Vikernes op live-action roleplaying was geweest (hij was een zielig mannetje die altijd in de hoek ging zitten zeiken dat hij het koud had :+ )

Dus zo'n indruk maakt het niet :z
[edit]
Alles is 4 keer gespoten

voorkant eerst rood gespoten, toen schilderstape er op geplakt en daarna zwart gespoten. Kast zelf zwart gespoten en daarna een mal van karton gemaakt, er op gelegd en rood spuiten >:)
On-topic:
Misschien dat een suggestie voor een mooiere afwerking zou zijn om de vormen (vooral van de zijkant) eruit te dremelen, de randen met rubber af te werken en eronder een plaat gekleurd plastic te plakken.

Ik ben nu bezig met de planning voor iets dergelijks, maar dan met doorzichtig gekleurd plastic.
De logo gaat echter een tikje anders zijn. Bij kom je pas nadat ik de MP3tjes aanzet achter m'n muzieksmaak (Black Wind, Fire & Steel staat nu op B-) )

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 13:25 schreef dion_b het volgende:

[..]

Ooh... :o evil :+

Dus zo'n indruk maakt het niet :z

Gnehehehe

On-topic:
Misschien dat een suggestie voor een mooiere afwerking zou zijn om de vormen (vooral van de zijkant) eruit te dremelen, de randen met rubber af te werken en eronder een plaat gekleurd plastic te plakken.
Is een goed idee! maar ik heb geen dremel en op dit moment ook niet de centen om er een te kopen, kan natuurlijk wel zo'n "kopie" dremel kopen bij de gamma ofzow maar ik heb toch wel liever merk spul in huis.

Offtopic:
Net zoals mijn proton 520 versterker, proton 720 deck, technics SL-PG490 cd speler, Amroh luidsprekers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yep, wat heb ik toch een master case >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Laatst online: 14-10 15:24
Op donderdag 25 april 2002 01:20 schreef MaNdM het volgende:

[..]

En een Judaskruis is een kruis dat aangeeft hoeveel sporen er bij een overweg zijn :+
Maar met dat kruis kwets je Christenen zoals mij toch behoorlijk.

Voor de rest vind ik het een mooie case. Vooral die ledjes zitten daar flex. Die case ziet er ook wel lekker onopvallend uit.

Dus paint hem maar lekker in een mooi kleurtje en zet hem op een goed plakkie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
leuk gedaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 550 op het diplay moet je eigenlijk nog ff in 666 veranderen dan is het helemaal compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt er vast je best op gedaan en in dat opzicht hoop ik dat het geworden is wat je ervan verwachtte. Dit is niet lullig bedoeld, mar ik geef gewoon mijn mening over de kast: ik vind hem echt spuuglelijk, een soort EHBO koffer uit de onderwereld ofzo. Het spreekt me gewoon niet aan. Het is een kwestie van smaak. Gelukkig vinden anderen hem wel mooi, smaken verschillen nou eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 april 2002 22:59 schreef BoZ het volgende:
Je hebt er vast je best op gedaan en in dat opzicht hoop ik dat het geworden is wat je ervan verwachtte. Dit is niet lullig bedoeld, mar ik geef gewoon mijn mening over de kast: ik vind hem echt spuuglelijk, een soort EHBO koffer uit de onderwereld ofzo. Het spreekt me gewoon niet aan. Het is een kwestie van smaak. Gelukkig vinden anderen hem wel mooi, smaken verschillen nou eenmaal.
Yep >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik begin er al aan te wennen, als ik morgen nog eens kijk vind ik hem misschien wel aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNdM
  • Laatst online: 17:16

MaNdM

1000-dingen-doekje

Op vrijdag 26 april 2002 22:42 schreef Bredend het volgende:

[..]

Dus paint hem maar lekker in een mooi kleurtje en zet hem op een goed plakkie :)
Uhmmm, ik kwets jou :? waarmee dan...

[..]

[offtopic]
Als je dan toch verbeterd, doe het dan goed. Petrus werd, naar men zegt, op de kop gekruisigd (uit vrije wil overigens). Judas pleegde zelfmoord.
Nou ik zou zweren dat het Judas was hoor, maar goed zelfs als dat niet zo was (wat ik ECHT betwijfel) dan moet je mij niet verbeteren aangezien ik dat van een maat van me hoorde

Het 'kruis-op-de-kop-symbool' is, naar ik weet, nooit door christenen of Petrus-freaks gebruikt, wel door satanisten (hoewel niet veel, het pentagram, al dan niet in een cirkel, kom je veel meer tegen).
[/offtopic]
Het wordt veel door gothic mensen gebruikt, evenals een X op het voorhoofd of lijnen bij ogen

Afbeeldingslocatie: http://216.40.206.22/apc/kittie/5.jpg

* MaNdM maakt zn excuses voor het offtopic gaan :D

To be determined...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheManinBlack
  • Niet online
Op vrijdag 26 april 2002 22:42 schreef Bredend het volgende:

Ach ja, iemand die zich gekwetst voelt WIL zich misschien graag gekwetst voelen. Het ligt er maar net aan hoe open je staat voor andere denkbeelden, en hoe je daar zelf mee omgaat. Ik kan me niet voorstellen waarom je dit storend zou vinden, die (mooie) case hoeft toch niet bij jou in de kamer te staan? Ik kan ook nergens een spreuk ontdekken in de trend van "Alle Christenen zijn vie** vu*** hoe***" (die wel degelijk kwetsend, discriminerend en beledigend is, alsmede generaliserend) dus ik kan me echt NIET indenken waarom jij je gekwetst zou moeten voelen als jij dat plaatje ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 07:59
Woooooooh wat wreed lelijk zeg die case mod met dat omgekeerde kruis gothic sucks big time dat ding is net zo lelijk als mijn moeder man!!!! |:( :r :? oja en al het geloof is tijd verspilling maar ach als jullie daar voldoening uithalen PRIMAAAAA!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-10-2023
kruis is dus vervloekingsteken(voorbeeld da iedereen kent, exorcist 2000 director's cut, dat meisje met het kruis omgekeerd spelen op een onorthodoxe plaats...) , maar wie zegt dat het zo bedoeld is, een hakenkruis hoeft ook niets ergs te betekenen, en al is die satanist, hij uit het niet expliciet, het is net met onze avatars, er zijn mensen met een vvd plaatje, omdat ik een immense schijthekel aan de vvd heb, ga ik daar toch ook niet om zeuren, omdat het niet wordt opgedrongen. en misschien vond de maker het gewoon mooi staan, en wist die niks van de betekenis van dat teken, die weet wel ongeveer in welke richting het zit, maar niet precies wat het is... (er zijn erg veel mensen met drie punten op hun hand, die totaal niet weten wat het precies is, gga die eerst eens allemaal afzeiken)
edit:
ga nu niet denken dat ik pro-satan ben, ik ben nog hard op zoek waar ik wel en niet in geloof, maar een conventioneel geloof zal dat niet worden
[edite]neem nou de avatare van de reply boven mij, de enige man op de wereld waar ik niet eens zonder kotsneigingen naar kan kijken is meneer pim(le pim), daafr zou ik normaliter echt niet over zeuren hoor![/edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Laatst online: 19-08 07:59
Op zaterdag 27 april 2002 01:34 schreef lama het volgende:
(er zijn erg veel mensen met drie punten op hun hand, die totaal niet weten wat het precies is, gga die eerst eens allemaal afzeiken)
/off topic

Wat betekent dat dan eigenlijk komt idd wel vaak voor

/off topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama
  • Laatst online: 04-10-2023
de drie punten ga ik niet uitleggen, geen tijd/zin(wil slapen), maar kijk eens rond op onderstaande url voor een rijke bron met informatie omtrent wicca/blackgothic/satanisme
http://toyah.myweb.nl/pentakel.htm beschrijving van pentagram en geschiedenis

http://home.zonnet.nl/dubbel/inhoud.htm over alles uit de duistere wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm...laatst nog bij Moordadig.. Goth-Dressed people killed whole family Afbeeldingslocatie: http://dadata1.netfirms.com/456/2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een omgekeerd kruis is een teken van satanisme.
Nee hoor, alleen denken veel pubers dat omdat hun idolen ermee zeulen.

Het omgekeerde kruis, ofwel Andreas of Petrus kruis is een symbool van Christenen. Petrus vond zichzelf namelijk niet waardig genoeg om dezelfde dood te sterven als zijn Meester. Hij verzocht om omgekeerd gekruizigd te worden, welke door de Romeinen lachend werd toegestaan.

Afbeeldingslocatie: http://apodion.com/vad/gfx/logo_baph.gif

Het Baphomet symbool (omgekeerd Pentagram) is een middeleeuws symbool van de antichristenen (althans, als we de vervolgers van de 'kerk' mogen geloven), gebaseerd op een Celtic/Pagan symbool van de gehoornde Godin en haar 5 oerbronnen.

Afbeeldingslocatie: http://www.ultimatom.com/cerclenoir/images/Pentacle_a.gif

Wat wij nu satanisme noemen, is eigenlijk oncreatief omgekeerd Christendom, zonder inspiratie van de Bijbel zouden hedendaagse satanisten niet eens bestaan. Dus hoe harder je roept dat je satanist bent, des te harder je roept dat de Bijbel gelijk heeft.

Ontopic:
Lelijk geschilderd. Ik had wel een ingebouwde lavalamp verwacht en wat meer kleur en vorm. Maar ja, het ligt er maar aan hoe je het bekijkt. Je moet in ieder geval durf hebben om hem zo te schilderen en in je huis te zetten (of de rest van je inboedel moet erbij passen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bovendien vind ik dat er een aantal zeer goede stellingen in HET boek van Anton Szandor LaVey staan, die enigszins overeenkomen met mijn eigen overtuigingen.
Moet je eens aan dochter LaVey vragen.... Ik denk niet dat die zo positief is over haar vader (met goede reden)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die genen die wel snappen wat het is hebben geen "commentaar"! die genen die het niet snappen hebben commentaar!

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2218442077

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Hey, dat is toch een Target AT kast uit de Pentium 100-tijd? Zo eentje heeft mijn vriendin ook :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 april 2002 02:38 schreef Captain Pervert het volgende:
Hey, dat is toch een Target AT kast uit de Pentium 100-tijd? Zo eentje heeft mijn vriendin ook :)
Nee, hij is niet van target, het merk zou ik zo niet meer weten. Was toen der tijd (+/- 3 jaar geleden 95,- gulden) Prima kastje alleen een beetje krap binnenin :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheManinBlack
  • Niet online
Op zaterdag 27 april 2002 02:23 schreef euss het volgende:

[..]

Moet je eens aan dochter LaVey vragen.... Ik denk niet dat die zo positief is over haar vader (met goede reden)...
Ik kan me ook niet herrinneren dat ik heb gezegd dat ik LaVey een geweldige kerel vond. Ik ben het alleen eens met een aantal stellingen. Dat hij bijvoorbeeld losse handjes had vind ik een teken van slecht karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 12:38 schreef Tubby het volgende:

[..]

Die kun je bij alternate kopen, staan bij netwerkkaarten. Dit is er 1 met onboard 4 of 5 poorts switch.
Het is een built in hub... Ik koop binnenkort een router :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Laatst online: 14-10 15:24

[...]
Ach ja, iemand die zich gekwetst voelt WIL zich misschien graag gekwetst voelen. Het ligt er maar net aan hoe open je staat voor andere denkbeelden, en hoe je daar zelf mee omgaat. Ik kan me niet voorstellen waarom je dit storend zou vinden, die (mooie) case hoeft toch niet bij jou in de kamer te staan? Ik kan ook nergens een spreuk ontdekken in de trend van "Alle Christenen zijn vie** vu*** hoe***" (die wel degelijk kwetsend, discriminerend en beledigend is, alsmede generaliserend) dus ik kan me echt NIET indenken waarom jij je gekwetst zou moeten voelen als jij dat plaatje ziet.
Ik weet niet echt iets goeds om het mee te vergelijken.

Maar stel dat jou vriendin kanker heeft en iedereen heeft het over 'kankerlijers'. Niet erg prettig lijk me. Terwijl er nietmand is die zegt: "Ik heb een hekel aan al die vie** vu*** mensen met kanker."

Maar als je wat meer van het Christendom zou afweten zou je dit niet hebben gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheManinBlack
  • Niet online
Op zaterdag 27 april 2002 16:46 schreef Bredend het volgende:
Ik weet niet echt iets goeds om het mee te vergelijken.

Maar stel dat jou vriendin kanker heeft en iedereen heeft het over 'kankerlijers'. Niet erg prettig lijk me. Terwijl er nietmand is die zegt: "Ik heb een hekel aan al die vie** vu*** mensen met kanker."

Maar als je wat meer van het Christendom zou afweten zou je dit niet hebben gezegt.
Waar slaat dat nou weer op? Die vergelijking klopt gewoon niet, dat snap je zelf toch ook wel?

En hoe kom jij erbij dat ik weinig van het christendom afweet? Ik weet er genoeg vanaf, genoeg om te weten dat die religie niet aan mij is besteed, daar ben ik veel te nuchter voor. Dat neemt niet weg dat ik respect heb voor de keuze van anderen. Jij daarentegen probeert mij neer te halen met die laatste opmerking, omdat ik schijnbaar niet pas in jouw wereldje.

Ik blijf erbij dat jij je niet gekwetst kan voelen door die kast, er staat niks beledigends op. In tegenstelling tot jouw voorbeeld "kankerlijers". Die term kan pijnlijk zijn voor mensen die lijden aan die ziekte.
De kast zou hooguit als "schokkend" ervaren kunnen worden, door mensen met breekbare zieltjes, een bekrompen visie op de dagelijkse realiteit of mensen die de keuzes (smaak) van anderen niet respecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:49

Jox444

Honestly....

Haha wel komisch al dat religieus gelul over een casemod :P

Maarre nice mod, ziet er geinig uit :+

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

leuke anti christ kast... :r

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

sorry ik ben christen.. dus is :r hiervan!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Op woensdag 24 april 2002 18:48 schreef Devil het volgende:

Hahahahahahaha mag ik je even uitlachen >:) En die miljoenen trance meelopertjes dan :r Al die GiGi Kotsistino lovers :r Populaire kut muziek.....

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Op zaterdag 27 april 2002 01:37 schreef Dapie007 het volgende:

[..]

/off topic

Wat betekent dat dan eigenlijk komt idd wel vaak voor

/off topic
Laat ook maar....irritante meningsverschillen ook altijd >:)

Vind het niet zo'n hele mooie mod...maar het is tenminste weer eens wat anders! En als hij een omgekeerd kruis op zijn Case wil dan doet hij dat toch?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Op zondag 26 mei 2002 02:53 schreef jeuuron het volgende:
sorry ik ben christen.. dus is :r hiervan!
Haha...ik heb geen geloof dus ik :r van jou :? Is dat dan ook redelijk om te zeggen?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 16:24
Hoort al dat offtopic geblaat niet eigenlijk op Fok, maarja... Ik hou niet zo heel erg van dat satanistisch gedoe. Zonder die kruisjes was het wat mooier, maar echt origineel, ik denk dat ik binnenkort maar zelf eens een kast bouw :).

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[on topic]
Mooie mod.

[off topic]
Goh, wat kinderachtig zijn een hoop van de reacties zeg... als je zo bang bent voor slechte invloeden dan steek je toch lekker snel je kop in de Bijbel?

Als je wil dat mensen jouw geloof respecteren zul je toch echt het geloof van anderen ook moeten respecteren, dat is helaas iets waar Christenen historisch gezien veel moeite mee hebben gehad (denk maar aan de inquisitie, kruistochten, koloniale tijdperk waar de halve wereld werd misbruikt en onderdrukt in de naam van Christus). Christenen zijn verantwoordelijk voor de meest godsdienstige moorden van alle religies.

En voordat jullie gaan zeggen "ja maar Satanisme is tegen mijn geloof"... dat is echt onzin, dan weet je er echt geen bal van. Satanisme is een geloof gebasseerd op oude Paganistische filosofieën, uitgaande van de kracht van Satan.

Volgens het oude testament (dus ook jullie Bijbel) was Lucifer (Satan) oorspronkelijk God's hoofdengel, hij werd uit de hemel verbannen omdat hij uit liefde voor God weigerde te buigen voor zijn creatie, de mens. In de middeleeuwen is Lucifer/Satan tot een soort van Boeman gemaakt om mensen de kerk in te jagen. Het hele idee van een hel en een "kwade macht" die probeert gelovigen op het verkeerde pad te brengen is compleet bijverzonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 16:24
Op zondag 26 mei 2002 09:41 schreef Z161 het volgende:
[on topic]
Mooie mod.

[off topic]
Goh, wat kinderachtig zijn een hoop van de reacties zeg... als je zo bang bent voor slechte invloeden dan steek je toch lekker snel je kop in de Bijbel?

Als je wil dat mensen jouw geloof respecteren zul je toch echt het geloof van anderen ook moeten respecteren, dat is helaas iets waar Christenen historisch gezien veel moeite mee hebben gehad (denk maar aan de inquisitie, kruistochten, koloniale tijdperk waar de halve wereld werd misbruikt en onderdrukt in de naam van Christus). Christenen zijn verantwoordelijk voor de meest godsdienstige moorden van alle religies.

En voordat jullie gaan zeggen "ja maar Satanisme is tegen mijn geloof"... dat is echt onzin, dan weet je er echt geen bal van. Satanisme is een geloof gebasseerd op oude Paganistische filosofieën, uitgaande van de kracht van Satan.

Volgens het oude testament (dus ook jullie Bijbel) was Lucifer (Satan) oorspronkelijk God's hoofdengel, hij werd uit de hemel verbannen omdat hij uit liefde voor God weigerde te buigen voor zijn creatie, de mens. In de middeleeuwen is Lucifer/Satan tot een soort van Boeman gemaakt om mensen de kerk in te jagen. Het hele idee van een hel en een "kwade macht" die probeert gelovigen op het verkeerde pad te brengen is compleet bijverzonnen.
Das een helder verhaaltje :).

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-10 21:16
[on-topic]
Gadver wat een lelijke mod.

[off-topic]
En wat een puberaal gedrag zeg, de enige reden dat je dat kruis op zijn kop hebt staan is omdat je ouders je elke zondag dwingen naar de kerk te gaan en je wilt jezelf daartegen afzetten. Laat de mensen toch in hun eigen waardigheid geloven wat ze willen geloven. En als jij het niet gelooft, heb ik daar respect voor. Ik heb respect voor iedereen die zijn mening NIET probeert op te DWINGEN, maar zijn mening kan verdedigen!

Dat dan weer wel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 09:48 schreef Foxfire het volgende:
[on-topic]

[off-topic]
En wat een puberaal gedrag zeg, de enige reden dat je dat kruis op zijn kop hebt staan is omdat je ouders je elke zondag dwingen naar de kerk te gaan en je wilt jezelf daartegen afzetten. Laat de mensen toch in hun eigen waardigheid geloven wat ze willen geloven. En als jij het niet gelooft, heb ik daar respect voor. Ik heb respect voor iedereen die zijn mening NIET probeert op te DWINGEN, maar zijn mening kan verdedigen!
Foxfire, lees svp. eens mijn vorige post, want dit is precies de "kop in het zand" reactie waar ik het over heb.

Van mij mag iedereen geloven wat ie wil, maar laat anderen dat dan ook doen, en hoe probeert hij zijn geloof op jouw af te dwingen? Hij komt toch niet met de Necromicon aanbellen om het Satanisme te verkondigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vindt het niet echt mooi maar das mijn mening
no offence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:34
Sorry zo op op de fotos te zien laat de afweking toch wel te wensen over, verder spreekt mij het logo niet echt aan,
Cheer up, :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Laatst online: 13-12-2024
ik vinnem gewoon lelijk, niet vanwege et kruis, maar die zijkant is niet echt netjes afgewerkt eigenlijk :z

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interstice
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Op zaterdag 27 april 2002 02:36 schreef Hellsgate het volgende:
Die genen die wel snappen wat het is hebben geen "commentaar"! die genen die het niet snappen hebben commentaar!
Je doet het toch om het commentaar wat je erop zal krijgen ? Daarom post je het hier.

Ik zeg ieder zijn eigen geloof maar dat hoef je hier niet te uiten. Het zijn mensen zoals jij die het satanisme etc een slechte naam doen toekomen. Als jij der meer van zou weten zou je het niet doen om op te vallen. Der is een naam voor dit schoqueren ofzo.

Iederen zijn eigen geloof maar uit dat niet op zo'n manier want dit kan mensen kwetsen. Ik heb ook vrienden in het satanisme gothisme etc, maar ik :r op mensenjes zoals jij.

Verder vinnik het ook geen mooie mod. Vind glittertjes persoonlijk niet mooi. Wat is het nut van die lampjes bovenin? En die randjes kan je beter nog even afwerken.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Ik vind hem persoonlijk echt Niet mooi. Ach smaken verschillen. Ik hou toch meet van logo's, nicknames, enz.
Niet van omgedraaide kruizen en geloof ofzo. Dus ook geen visjes.

Nee ben niet gelovig ofzo........ Verre van zelfs.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickMack
  • Laatst online: 13:31
Nou, als enige zal ik niet gaan zeiken over het geloof ;)

Wat betreft die casemod: >>> :r <<<<
Getver wat een lelijke kleure zeg en die afwerking is al helemaal om te kotsen.

The JavaScript GoT Tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrax
  • Laatst online: 27-09 21:37

Hydrax

*huh?*

Op zondag 26 mei 2002 13:32 schreef MickMack het volgende:
Nou, als enige zal ik niet gaan zeiken over het geloof ;)

Wat betreft die casemod: >>> :r <<<<
Getver wat een lelijke kleure zeg en die afwerking is al helemaal om te kotsen.
Nou ik vind het niet eens zo'n erge mod. Het is een origineel idee. Hij zal wel een apart teken op zijn kast gewild hebben.

En ik zie jouw je kast nog niet spuiten MickMack :P

Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 mei 2002 09:48 schreef Foxfire het volgende:
[on-topic]

[off-topic]
Pfffffff, weer zo'n lekker zinloos bericht. Nee, ben nog nooit naar de kerk geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 mei 2002 12:56 schreef Interstice het volgende:

[..]

Je doet het toch om het commentaar wat je erop zal krijgen ? Daarom post je het hier.

Ik zeg ieder zijn eigen geloof maar dat hoef je hier niet te uiten. Het zijn mensen zoals jij die het satanisme etc een slechte naam doen toekomen. Als jij der meer van zou weten zou je het niet doen om op te vallen. Der is een naam voor dit schoqueren ofzo.

Iederen zijn eigen geloof maar uit dat niet op zo'n manier want dit kan mensen kwetsen. Ik heb ook vrienden in het satanisme gothisme etc, maar ik :r op mensenjes zoals jij.

Verder vinnik het ook geen mooie mod. Vind glittertjes persoonlijk niet mooi. Wat is het nut van die lampjes bovenin? En die randjes kan je beter nog even afwerken.
FF voor de duidelijkheid, ik doe het niet om op te vallen, ik heb ook niet gevraagt om al die reacties. Alleen maar: mooie casemod of geen mooie casemod. Die ledjes bovenin zijn ledjes voor de hd's, cdrom, power, netwerk activiteit.

En dat die foto van de zijkant zo slecht lijkt komt door de glitter wat in de verf zit, de flits van de camera laat dat nogal reflecteren. Als je er gewoon naar kijkt zie je er helemaal niks van, dan is ie mooi afgewerkt dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, ik vind het ronduit idioot hoe iedereen hier zit te reageren over het al of niet religieus aanstootgevend zijn van deze case

Het gaat per slot van rekening over de MOD he

't kan mij pesoonlijk geen flikker schelen of iemand nu een omgekeerd kruis, een tekeningetje van snoopy of een foto van de paus op zijn case zet. Hetgene dat iets uitmaakt is: 'lijkt het ergens op?'

Smaak verschilt, ik kan mij ook perfect voorstellen dat er mensen zullen zijn die mijn logo lelijk vinden, maar zeg dan ook gewoon: "k vind em niet mooi" in plaats van daar een hele tirade af te gaan steken over religieuze onzin.

Maar bon: mijn mening over die case...
Op zich niet enorm lelijk ofzo, maar IMHO had de afwerking wel wat beter gekund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gaan er nog meer "geenzeik" reacties komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjnirk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-03 13:42

Sjnirk

Hie vrieve

De casemod gaat, heb betere gezien, heb slechtere gezien,

Bikkelen gebeurt pas na 2:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

eehhh

't zijn nu mooie kruisjes geworden.
Jammer, ik wilde hem ook weleens bewonderen en meteen een paar regels vol zetten met w0000t en :9~

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.. jah...
Ik wil ook wel ff kwijlen!!!

Doe die pics ff goedmaken.. :D
Pagina: 1 2 Laatste