Toon posts:

[CM] Hellsgate's casemod [pics]!!!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Op zaterdag 27 april 2002 02:36 schreef Hellsgate het volgende:
Die genen die wel snappen wat het is hebben geen "commentaar"! die genen die het niet snappen hebben commentaar!
Je doet het toch om het commentaar wat je erop zal krijgen ? Daarom post je het hier.

Ik zeg ieder zijn eigen geloof maar dat hoef je hier niet te uiten. Het zijn mensen zoals jij die het satanisme etc een slechte naam doen toekomen. Als jij der meer van zou weten zou je het niet doen om op te vallen. Der is een naam voor dit schoqueren ofzo.

Iederen zijn eigen geloof maar uit dat niet op zo'n manier want dit kan mensen kwetsen. Ik heb ook vrienden in het satanisme gothisme etc, maar ik :r op mensenjes zoals jij.

Verder vinnik het ook geen mooie mod. Vind glittertjes persoonlijk niet mooi. Wat is het nut van die lampjes bovenin? En die randjes kan je beter nog even afwerken.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Ik vind hem persoonlijk echt Niet mooi. Ach smaken verschillen. Ik hou toch meet van logo's, nicknames, enz.
Niet van omgedraaide kruizen en geloof ofzo. Dus ook geen visjes.

Nee ben niet gelovig ofzo........ Verre van zelfs.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickMack
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:31
Nou, als enige zal ik niet gaan zeiken over het geloof ;)

Wat betreft die casemod: >>> :r <<<<
Getver wat een lelijke kleure zeg en die afwerking is al helemaal om te kotsen.

The JavaScript GoT Tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrax
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 21:37

Hydrax

*huh?*

Op zondag 26 mei 2002 13:32 schreef MickMack het volgende:
Nou, als enige zal ik niet gaan zeiken over het geloof ;)

Wat betreft die casemod: >>> :r <<<<
Getver wat een lelijke kleure zeg en die afwerking is al helemaal om te kotsen.
Nou ik vind het niet eens zo'n erge mod. Het is een origineel idee. Hij zal wel een apart teken op zijn kast gewild hebben.

En ik zie jouw je kast nog niet spuiten MickMack :P

Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 mei 2002 09:48 schreef Foxfire het volgende:
[on-topic]
Gadver wat een lelijke mod.

[off-topic]
En wat een puberaal gedrag zeg, de enige reden dat je dat kruis op zijn kop hebt staan is omdat je ouders je elke zondag dwingen naar de kerk te gaan en je wilt jezelf daartegen afzetten. Laat de mensen toch in hun eigen waardigheid geloven wat ze willen geloven. En als jij het niet gelooft, heb ik daar respect voor. Ik heb respect voor iedereen die zijn mening NIET probeert op te DWINGEN, maar zijn mening kan verdedigen!
Pfffffff, weer zo'n lekker zinloos bericht. Nee, ben nog nooit naar de kerk geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 mei 2002 12:56 schreef Interstice het volgende:

[..]

Je doet het toch om het commentaar wat je erop zal krijgen ? Daarom post je het hier.

Ik zeg ieder zijn eigen geloof maar dat hoef je hier niet te uiten. Het zijn mensen zoals jij die het satanisme etc een slechte naam doen toekomen. Als jij der meer van zou weten zou je het niet doen om op te vallen. Der is een naam voor dit schoqueren ofzo.

Iederen zijn eigen geloof maar uit dat niet op zo'n manier want dit kan mensen kwetsen. Ik heb ook vrienden in het satanisme gothisme etc, maar ik :r op mensenjes zoals jij.

Verder vinnik het ook geen mooie mod. Vind glittertjes persoonlijk niet mooi. Wat is het nut van die lampjes bovenin? En die randjes kan je beter nog even afwerken.
FF voor de duidelijkheid, ik doe het niet om op te vallen, ik heb ook niet gevraagt om al die reacties. Alleen maar: mooie casemod of geen mooie casemod. Die ledjes bovenin zijn ledjes voor de hd's, cdrom, power, netwerk activiteit.

En dat die foto van de zijkant zo slecht lijkt komt door de glitter wat in de verf zit, de flits van de camera laat dat nogal reflecteren. Als je er gewoon naar kijkt zie je er helemaal niks van, dan is ie mooi afgewerkt dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, ik vind het ronduit idioot hoe iedereen hier zit te reageren over het al of niet religieus aanstootgevend zijn van deze case

Het gaat per slot van rekening over de MOD he

't kan mij pesoonlijk geen flikker schelen of iemand nu een omgekeerd kruis, een tekeningetje van snoopy of een foto van de paus op zijn case zet. Hetgene dat iets uitmaakt is: 'lijkt het ergens op?'

Smaak verschilt, ik kan mij ook perfect voorstellen dat er mensen zullen zijn die mijn logo lelijk vinden, maar zeg dan ook gewoon: "k vind em niet mooi" in plaats van daar een hele tirade af te gaan steken over religieuze onzin.

Maar bon: mijn mening over die case...
Op zich niet enorm lelijk ofzo, maar IMHO had de afwerking wel wat beter gekund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gaan er nog meer "geenzeik" reacties komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjnirk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-03 13:42

Sjnirk

Hie vrieve

De casemod gaat, heb betere gezien, heb slechtere gezien,

Bikkelen gebeurt pas na 2:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

eehhh

't zijn nu mooie kruisjes geworden.
Jammer, ik wilde hem ook weleens bewonderen en meteen een paar regels vol zetten met w0000t en :9~

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.. jah...
Ik wil ook wel ff kwijlen!!!

Doe die pics ff goedmaken.. :D
Pagina: 1 2 Laatste