Vandaag is het feest en morgen ook.
en das nog maar 11 dagenOp maandag 20 mei 2002 12:38 schreef GeJe het volgende:
dim. plus heeft hem ook weer naar de 31ste verplaatst.
Ik denk toch dat dat de de echte release date wordt...
TMAXTINT
Was ie er al maarOp maandag 20 mei 2002 13:17 schreef Marruk het volgende:
[..]
en das nog maar 11 dagen
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Op maandag 20 mei 2002 17:42 schreef FastBunny het volgende:
[..]
Was ie er al maar
Ik heb daarnet de demo nog ff bekeken... bestaan er geen apparaatjes waar je het beeld mee kan oprekken ofzo
dit ziet er toch niet uit zo
Verwijderd
Ja, dat apparaatje heet een breedbeeld TV.Op maandag 20 mei 2002 17:59 schreef . w o u t e r . het volgende:
bestaan er geen apparaatjes waar je het beeld mee kan oprekken ofzo
Ik ga niet een breedbeeld tv kopen omdat Square Europa links laat liggen.Op maandag 20 mei 2002 18:03 schreef Captain_Quigley het volgende:
[..]
Ja, dat apparaatje heet een breedbeeld TV.
Mijn normale TV kan ik ook het beeld laten oprekken.. is een philips, met een soort van cursor op de afstand bedieding. Als ik op onder druk, drukt ie het beeld in, druk ik op boven dan rekt ie het beeld uit (nagenoeg geen balken meer met bijv FF9)Op maandag 20 mei 2002 18:03 schreef Captain_Quigley het volgende:
[..]
Ja, dat apparaatje heet een breedbeeld TV.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Dan heb je dus een digitale tv, daar kan dat dus mee, dat soort trucjesOp dinsdag 21 mei 2002 00:10 schreef Creepy het volgende:
[..]
Mijn normale TV kan ik ook het beeld laten oprekken.. is een philips, met een soort van cursor op de afstand bedieding. Als ik op onder druk, drukt ie het beeld in, druk ik op boven dan rekt ie het beeld uit (nagenoeg geen balken meer met bijv FF9)
Nope.. is geen digitale TV.. is een doodnormale Philips. Zelfs de TV van mijn ouders (die een paar jaar ouder is) kan dit ook. En (nogmaals) nee, het is dus ook geen breedbeeld TV.Op dinsdag 21 mei 2002 17:23 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
[..]
Dan heb je dus een digitale tv, daar kan dat dus mee, dat soort trucjes
En de toetsen waarmee ik dit kan doen zijn dus dezelfde toetsen op je AB waarmee je door het menu van de TV heen loopt.
jaja.. pijltjes zijn gare ascii art
Uit de handleiding (jaja.. lees ik die ook eens!)
De ^ toets stelt u in staat om het beeld verticaal te vergroten en de zwarte banden van de films in cinamascope formaat te doen verdwijnen. De \/ toets wordt gebruikt om het beeld verticaal te comprimeren (16:9)
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Final Fantasy 4 en 5Op dinsdag 21 mei 2002 16:38 schreef hAnDyMaNN het volgende:
welke spellen zitten er nou in antholigy!!!
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
Snap het probleem niet zo. Alle vorige delen hebben dat ook op de psx hoorOp maandag 20 mei 2002 17:59 schreef . w o u t e r . het volgende:
[..]
Ik heb daarnet de demo nog ff bekeken... bestaan er geen apparaatjes waar je het beeld mee kan oprekken ofzo
dit ziet er toch niet uit zo
En zo erg is het echt niet. Dat gedoe over de lipsync zal heus wel aangepast worden
Bij mijn versie staan er toch echt 5 en 6 op. Wil niet lullig doen... kan natuurlijk zijn dat er verschillende versies in omloop zijn.Op dinsdag 21 mei 2002 18:05 schreef FastBunny het volgende:
[..]
Final Fantasy 4 en 5
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
De EUROPESE Anthology bevat deel 4 en 5. (Omdat deel 6 in europa los verkrijgbaar is) Dit zijn dus de PAL versiesOp dinsdag 21 mei 2002 19:21 schreef Neelon het volgende:
[..]
Bij mijn versie staan er toch echt 5 en 6 op. Wil niet lullig doen... kan natuurlijk zijn dat er verschillende versies in omloop zijn.
De Amerikaanse Anthology bevat 5 en 6. Maar dat zijn de NTSC versies waar je een omgebouwde of amerikaanse psx voor nodig hebt.
Squaresoft houdt er maar vreemde tactieken op na
Wat voor een heb jij dan? of doen alle breedbeeld tv's dit?Op vrijdag 17 mei 2002 15:25 schreef Mystic_X het volgende:
gelukkig past mijn breedbeeld tv zich aan zodat ik geen zwarte balkjes krijg
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verwijderd
Ik heb een Loewe Aconda, dit doet dat automatisch.Op woensdag 22 mei 2002 11:59 schreef __00__ het volgende:
Wat voor een heb jij dan? of doen alle breedbeeld tv's dit?
Dan maar 2 weken na de release.
Maar ik ben toch nog wel ff zoet met GT3 Professional League en Dune The Emperor
Ow w8... ik kan 'm wel op de Credit Card gooien bij Dimention Plus
W00t
wat is dat dune voor spelletje? beetje leuk of niet?Op woensdag 22 mei 2002 14:57 schreef Gman het volgende:
Maar ik ben toch nog wel ff zoet met GT3 Professional League en Dune The Emperor
TMAXTINT
Zou dat betekenen dat ie toch morgen uitkomt?
(op http://www.square-europe.com/ wordt trouwens ook de 24e vermeld... dus wie weet...
Tis een RTS game.Op woensdag 22 mei 2002 23:02 schreef Marruk het volgende:
[..]
wat is dat dune voor spelletje? beetje leuk of niet?
Ik vind 'm wel vet!
Weer ontopic:
Meer Screenshots van FFX!
Nu maar ff de trailer binnen halen...nog niet gezien geloof ik.
Ik zie net de banner bovenaan hierboven genoemde page....31 May staat er.Op donderdag 23 mei 2002 16:46 schreef Tomas het volgende:
Ooh, op http://www.play.com is FFX PAL al in STOCK en wordt verkocht!
Zou dat betekenen dat ie toch morgen uitkomt?
(op http://www.square-europe.com/ wordt trouwens ook de 24e vermeld... dus wie weet...)
Ze moeten gewoon alles engels laten.Op donderdag 23 mei 2002 22:26 schreef Tomas het volgende:
Het ziet er naar uit dat ie morgen alleen in de UK uitkomt, en in de rest van Europa pas op de 31e... Go figure...Met MGS2 was dat ook al zo... En dan krijgen we er straks zeker nog zo'n fantastisch vertaald handleiding boekje bij ook...
![]()
![]()
![]()
Zeker met dit soort spellen, die geef je toch niet aan kids onder de 12 jaar, boven de 12 jaar kan je al een aardig mondje engels.
Ik ga 'm reserveren op www.dimplus.nl
*update*
Gedaan
Dat zou ik ook wel willen weten, moeten we nou nog een week wachten of heeft iemand hem hier vandaag al gehaaltOp donderdag 23 mei 2002 13:56 schreef Captain_Quigley het volgende:
De releasedate is dus definitief 31 Mei, en niet morgen?
ik heb de demo gespeeld, en ondanks dat iedereen zeurt over de zwarte balken enz. vind ik het nog steeds een zeer vet spel
En ik heb ook nog steeds geen lvl 99 bij ffix. (ik heb niet een ozma gekilled
NB. Ik zal wel gek zijn, maar ik vind zo'n zwarte balk boven en onder eigenlijk best mooi... Ik speel ffix op mijn breedbeeld in breedbeeld stand. Dus uitgerekt en met lange zwarte balken onder en boven.
Maar ff kijken bij de bart smit/frs/dixons/... in de buurt
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Zit daar dan wel die extra dvd bijOp vrijdag 24 mei 2002 17:17 schreef GeJe het volgende:
Bij bart smit is tie gewoon 69,00 ... Staat op de Website
volgens mij zit gewoon bij elke PAL versie die extra DVD erbij...Op vrijdag 24 mei 2002 17:35 schreef FastBunny het volgende:
[..]
Zit daar dan wel die extra dvd bij
Volgens mij zit dat allemaal op 1 DVD'tjeOp vrijdag 24 mei 2002 18:12 schreef ^MRT het volgende:
[..]
volgens mij zit gewoon bij elke PAL versie die extra DVD erbij...
Trouwens in de PU doen ze best negatief over het spel, maar geven het toch een 80
Beetje antihypen, deden ze toch (correct me if i'm wrong) ook by Metal Gear Solid. Sommige mensen staan direct negatief over een gehyped spel.Op vrijdag 24 mei 2002 19:51 schreef __00__ het volgende:
[..]
Volgens mij zit dat allemaal op 1 DVD'tje
Trouwens in de PU doen ze best negatief over het spel, maar geven het toch een 80
NB. OZMA VERSLAGEN!!!!!!!! Jezus wat een coole move is die ark!
Verwijderd
ik heb de amerikaanse hier liggen
en uitgespeeld... het is echt een vet spel SUPER.
f7 blijft voor mij de beste maar ff10 damn
echt stoer
Maar ja. dan krijg ik wel nog ff tijd om jedi knight uit te spelen
TMAXTINT
De 2e DVD is een bonus disc.Op vrijdag 24 mei 2002 19:51 schreef __00__ het volgende:
[..]
Volgens mij zit dat allemaal op 1 DVD'tje
Ja het is de PU. Een spel als Max Payne kreeg bv als orginalteit een 6. Terwijl Quake 3
Ik ga verder met IX
(is het iemand gelukt om VIII aan de praat te krijgen onder XP?)
Pak gewoon windows 98 ernaast of koop de psx release. Ohja en als je een nVidia kaart hebt geen detonators boven 12.10 gebruiken!!!!Op zaterdag 25 mei 2002 18:37 schreef SONiCB00M het volgende:
Only God knows
Ik ga verder met IX
(is het iemand gelukt om VIII aan de praat te krijgen onder XP?)
De spanning stijgt :9! ...
Iemand die in een winkel werkt en hem binnen heeft gehad?!
Jullie komen die tijd toch wel door?
zeer moeilijk, maar uiteindelijk zullen we toch overwinnen en final fantasy krijgenOp maandag 27 mei 2002 09:21 schreef Gman het volgende:
Jongens...overal zeggen ze de 31e.
Jullie komen die tijd toch wel door?
TMAXTINT
kijken of hij er al ligt of dat hij daadwerkelijk pas 31 uitkomt
Vandaag Anthology halen, en op woensdag en vrijdag de verkoper stalkenOp maandag 27 mei 2002 12:29 schreef __00__ het volgende:
Allemaal woensdag naar de winkel![]()
kijken of hij er al ligt of dat hij daadwerkelijk pas 31 uitkomt
of FFX leverbaar is.
Ik laat het wel weten...ben do vrij en denk dat ik die vrijdag ook ff meepak.
Damn. Kheb ook net Airblade, Motor Mayhem, SSX Tricky en Wipeout Fusion gekocht.
Oh ja en FFVI en FFIX ook nog 3 weken geleden
Dat is morgenOp maandag 27 mei 2002 18:37 schreef MeisterHim het volgende:
28ste is ie er.
Verwijderd
Zeker weten??????Op maandag 27 mei 2002 18:37 schreef MeisterHim het volgende:
28ste is ie er.
juist tot die tijd ben ik toch nog niet klaar met FF9. Ben onderweg naar Oelivert ofzoietsOp maandag 27 mei 2002 20:42 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
We zullen zien
Ik ben lekker verderOp maandag 27 mei 2002 20:52 schreef FastBunny het volgende:
[..]
juist tot die tijd ben ik toch nog niet klaar met FF9. Ben onderweg naar Oelivert ofzoietsdisc 3 dus. Maar eerst ff me party trainen en zorgen dat hun level omhooggaat
Meisterhim, wat ben jij een %^&*( zeg, ga je zoiets in 1 zin zeggen zonder bronnen of winkels...
Zo heb Oeilvert gevonden, daar binnen gaat het wel lekker vooral met die groene grafdingen. Als je dan 2x bv Vivi eruit ziet komen krijg je 6600 EXP puntjes dat schiet lekker opOp maandag 27 mei 2002 21:49 schreef GeJe het volgende:
[..]
Ik ben lekker verderzie ook andere reply's ben nu bij Iifa tree voor de laatste 9 bossen. Nog ff een paar ability's leren en wat wapens scoren en ik ben klaar. Ook en die stelazzio's nog.
Meisterhim, wat ben jij een %^&*( zeg, ga je zoiets in 1 zin zeggen zonder bronnen of winkels...![]()
(dan wordt het dus nachtwerk vanavond)
Dan ben jij wel optijd klaar voor deel 9 dus
Ik heb d'r helemaal geen tijd voor gehad om FFIX verder te spelen. Het is... euhh.... een behoorlijke tijd geleden. (anderhalf maand) dat ik voor het laatst gespeeld heb. Ik zit bij het prille begin van Disc 3 (Alexandria/Treno).Op maandag 27 mei 2002 20:52 schreef FastBunny het volgende:
[..]
juist tot die tijd ben ik toch nog niet klaar met FF9. Ben onderweg naar Oelivert ofzoietsdisc 3 dus. Maar eerst ff me party trainen en zorgen dat hun level omhooggaat
ik hoop echt dat ff10 morgen uitkomt, dan ga ik hem meteen halen.
Je moet gaan level-uppen aan de bovekant van de gizmalukalbalablabl grotto. Daar zijn die grand draxons voor 8700 voor je hele clubje (en zo dood met queena's lvl5 death)....Op maandag 27 mei 2002 22:19 schreef FastBunny het volgende:
[..]
Zo heb Oeilvert gevonden, daar binnen gaat het wel lekker vooral met die groene grafdingen. Als je dan 2x bv Vivi eruit ziet komen krijg je 6600 EXP puntjes dat schiet lekker op
Dan ben jij wel optijd klaar voor deel 9 dus
En als je chocobo gold heb dan de yans gaan killen... Met de Odin spel van dagger.
Verwijderd
Verwijderd
Waar werk je dan?Op dinsdag 28 mei 2002 00:02 schreef Elander het volgende:
Final fantasy X komt vandaag (28-05-02) uit waar ik werkwe hadden em gisteren al in het magazijn liggen klaar om in de winkel te gaan
morgen meteen kopen
Verwijderd
DixonsOp dinsdag 28 mei 2002 08:17 schreef Captain_Quigley het volgende:
[..]
Waar werk je dan?
Verwijderd
Vandaag ook maar eens gaan kijken dan!Op dinsdag 28 mei 2002 08:44 schreef Elander het volgende:
Dixons
* Marruk gaat meteen uit school naar de plaatselijke keemsjopOp dinsdag 28 mei 2002 00:02 schreef Elander het volgende:
Final fantasy X komt vandaag (28-05-02) uit waar ik werkwe hadden em gisteren al in het magazijn liggen klaar om in de winkel te gaan
morgen meteen kopen
en als ie er niet is dan vermoord ik je
TMAXTINT
Moet vanmiddag dus ook maar ff kijken. Kvind het nu al spannend.
Kan bijna niet wachten.
Zo raar is het trouwens niet dattie eerder uit komt, de boot uit Japan had gewoon wind mee ofzo
Update. Pffff. Ze krijgen hem pas de 30 ste (
daar heb ik gereserveerd weeeeee
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Kijken of m'n project mates het goed vinden
RePlay in Breda heeft hem al
Hij is
[topic=508495]
Je kon je probleem natuurlijk ook hier postenOp dinsdag 28 mei 2002 20:50 schreef FastBunny het volgende:
Psst help mij even in dit topic graag
[topic=508495]
Maar ja, je moet idd alle bollen aangeklikt hebben en dan weer naar boven lopen geloof ik.
En dan kan je verder. Ik ben er al een tijdje voorbij, dus ik weet het niet meer zeker.
Zelf zit ik ook vast, maar daar hebben we het al over gehad hiero, maar ben nog niets opgeschoten.
Ik denk dat ik mijn FF9 nu maar laat verstoffen of zo.
Heb je ook al eens naar faq's gezocht?Op woensdag 29 mei 2002 10:23 schreef __00__ het volgende:
[..]
Je kon je probleem natuurlijk ook hier posten
Maar ja, je moet idd alle bollen aangeklikt hebben en dan weer naar boven lopen geloof ik.
En dan kan je verder. Ik ben er al een tijdje voorbij, dus ik weet het niet meer zeker.
Zelf zit ik ook vast, maar daar hebben we het al over gehad hiero, maar ben nog niets opgeschoten.
Ik denk dat ik mijn FF9 nu maar laat verstoffen of zo.
Vaak helpt het wel als je die even doorleest als je echt ff de weg kwijt bent
Ik heb eindelijk ffix uitgespeeld. Wat een ongelovelijk einde. pfffffff. Ik heb nog nooit zo'n spel als dit gespeeld. Fnatastisch verhaal.
Morgen ffx halen en nu
Verwijderd
(Jammer dat de graphix op de pc niet zo mooi zijn, maar de gameplay is top)
Gisteren net ff een PS2 gekocht
De twee laatste FF's heb ik vandaag dus ook maar ff opgehaald (uiteraard ook GT3 en MGS2)
Ben erg tevreden over de aankoop, echt een aanrader die PS2.
GFX zijn beter dan ik verwacht had!!! erg goed
Ook het geluid vind ik wat debiel. Bijvoorbeeld: Wakka lacht heel uitbundig en dan zie je z'n mond bewegen en hij is allang uitgelachen.
Al met al vind ik het tot nu toe niet echt denderend.
Ik had dus ook meer van de graphics verwacht, want eigenlijk vind ik alleen Tidus maar goed uitgewerkt.
Bij Wakka is z'n kuif soms blauw gekleurd, omdat het haar dan te dun wordt om nog getekend te laten zien (net alsof hij zo'n weerman is of zo)
Tis wel een leuk spel tot nu toe, maar ik kan niet zeggen dat hij beter is dan de voorgaande.
TMAXTINT
Maar goed, nu terug naar blitzball!
TMAXTINT
Je moet alleen vanaf het begin al weten wat je wilt met het personage, want dat blauwe beest kan bijvoorbeeld alles worden wat je maar wilt.
Is het trouwens mogelijk dat alle chars alle abilities leren
(zelf denk ik van niet)
En hoe zit het met die wapens. Hoe kun je kijken of een wapen beter is dan de andere? Ze hebben wel verschillende abilities, maar voor de rest kan ik niets zien eraan.
jawel maar dat zijn allemaal van die kloteforums/foraOp maandag 03 juni 2002 15:01 schreef hAnDyMaNN het volgende:
weet iemand een final fantasy forum!!!!
op www.thefinalfantasy.com heb je er wel een, maar je moet wel breedband hebben om al die berichten te bekijken (ze zetten er namelijk allemaal manga etc. onder)
TMAXTINT
Voordat je daar op bent heb je al 5 pop-ups gehad, en dan moet je nog een forum gaan uitzoeken
BTW: we hebben hier toch een FF topic.
Desnoods wordt er een: Het Grote FFX topic gemaakt. En dan gaan we net zolang door totdat we verder zijn dan die luitjes van Diablo2
Verwijderd
of het was www.rpgplanet.com/games/ff9
TMAXTINT
nee, niet voor de excalibur, maar wel voor de legendary synthesistOp woensdag 05 juni 2002 13:07 schreef hAnDyMaNN het volgende:
Ik wil met ff9 de Hades vinden maar niet binnen de 12 uur is er nog een andere mogelijkheid
En hij is blijkbaar ook te lam om te kijken wat er op het scherm staat.Op maandag 10 juni 2002 19:54 schreef Mephisto het volgende:
Een vriend van me is een gamer en die wil graag weten hoe de overdrive van Lulu werkt. Ik heb geen idee wat dit betekent, maar hij is te lam om een account op GoT aan te maken
Je moet met de rechter stick zo snel mogelijk rondjes draaien... Dit staat toch echt op je scherm op het moment dat je die overdrive doet!!!
Op maandag 10 juni 2002 15:42 schreef hAnDyMaNN het volgende:
weet ik