Op maandag 29 april 2002 15:19 schreef DeaT het volgende:
er bestaat ook nog een ff tactics... wat houdt dat eigenlijk in? ff 1,2 en 3 misschien?

Helaas niet
Zelf weet ik er ook niks van. Maar het is iig FF 1, 2 en 3 niet...Op maandag 29 april 2002 15:57 schreef RONIN het volgende:
ik ben nog steeds opzoek naar FF7 legaal, hoeveel kost die en weet iemand nog waar ie te krijgen is?
Ik heb m'n bestelling bij Future Zone telefonisch geannuleerd (binnen 47 seconden

), en ik ga woensdag naar Dordt om Final Fantasy VII te kopen.
Als je er ook eentje wilt (als er iig nog twee cases liggen), mail me dan even.
Op maandag 29 april 2002 19:46 schreef __00__ het volgende:
Is er in FF9 trouwens plaats in je ability lijst om alle abilities te leren, of moet je ze selectief uitkiezen?
Abilities worden automatisch geleerd, zolang je het object waar de ability aan vast zit, equipped hebt.
Het aantal experience dat je per karakter hebt, wordt niet verdeeld over de abilities, maar ze gaan allemaal met hetzelfde niveau omhoog.
Op maandag 29 april 2002 19:58 schreef __00__ het volgende:
Is er ook ergens een lijst met wat de verschillende magics en items doen voor FF9.
Bij FF7,8 stond dat altijd boven of beneden in een statusbar of zo, maar die is nergens in FF9 te bekennen

Druk eens op Select, Mogster komt je dan helpen.

Oh ja, waar kun je de ability scan leren, want die zou toch wel handig kunnen zijn, maar heb hem nog nooit gevonden (zit nu op disc2 en heb net Iima's Tree gehad.
Scan (Wht Magic) zit gekoppeld aan de Air Racket, die je op de Summit Station (Begin Disc 2) kunt kopen, maar dat ben je al gepasseerd.
Het is ook verkrijgbaar in Treno. (Ben je ook al gepasseerd in Disc 2, maar je komt daar terug in Disc 3)
Oh, en je hebt de Iifa Tree gehad, blijf spelen!
Het beste komt eraan. (Tenminste, van Disc 2...

)