Het bescheiden final fantasy topic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 533 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Omdat onze lieve modje itsnows het ff X topic heeft dichtgegooid dacht ik zo kom, laat ik maar is een nieuwe maken.

Maar een nieuw topic zou natuurlijk geen nieuw topic zijn zonder een dergelijke vraag.

Mijn vraag is nu over ff X : Heb je weer net als in deel 8 guardian forces of zit het meer in elkaar als in deel 9, met dat summongedoe etc. En nog een vraagje, hebben ze voor die tussenfilmpjes met dat water nu een woeste zee opgenomen of zo? want het ziet er mij iets te echt uit.

TMAXTINT

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:26
*nog 1 maand....* :9~

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 23:10 schreef Daap het volgende:
*nog 1 maand....* :'( :'( :'( :'( :)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Op dinsdag 23 april 2002 22:10 schreef Marruk het volgende:
Omdat onze lieve modje itsnows het ff X topic heeft dichtgegooid dacht ik zo kom, laat ik maar is een nieuwe maken.

Maar een nieuw topic zou natuurlijk geen nieuw topic zijn zonder een dergelijke vraag.

Mijn vraag is nu over ff X : Heb je weer net als in deel 8 guardian forces of zit het meer in elkaar als in deel 9, met dat summongedoe etc. En nog een vraagje, hebben ze voor die tussenfilmpjes met dat water nu een woeste zee opgenomen of zo? want het ziet er mij iets te echt uit.
Volgen mij is het zo dat als je summont dat zoon beest je dan joint in battle. met eigen health enz enz. incl. limit break :)

Ik vind het jammer dat dit spel alleen op ps2 komt. Als ik nu nog een ps2 moet kopen alleen voor FFX. Als ie nou op 1 van de 2 nieuwe consoles kwam heb ik ook nog een console waar je nog een paar jaartjes mee vooruit kan. Maargoed als ik gem. een 7 sta aan het eind van dit schooljaar dan krijg ik een ps2 :D das altijd beter

• RuNnaH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05 11:29
Op dinsdag 23 april 2002 23:10 schreef Daap het volgende:
Nog 37 dagen te gaan als we hem écht op 31 mei kunnen spelen... :9~
Op dinsdag 23 april 2002 23:43 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Volgen mij is het zo dat als je summont dat zoon beest je dan joint in battle. met eigen health enz enz. incl. limit break :)
[..]
Klopt. Als je summont, zal alleen je Aeon vechten tegen de vijand.
Hij heeft idd z'n eigen HP (meegenomen uit FF VIII), en z'n eigen Overdrive (Limit Break).
Ook mooi is het direct switchen van je party-members, als je in een gevecht zit.

• Mystic_X
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

om even iets te zeggen ik vind het een schande dat, van jap naar amerika minder lang duurt dan van amerika naar EU.
Ze hoeven niks te vertalen etc. alleen ff regio veranderen.
Echt een schande

A great thought in a small mind is a dangerous thing

• Miletos
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 23 april 2002 22:10 schreef Marruk het volgende:
En nog een vraagje, hebben ze voor die tussenfilmpjes met dat water nu een woeste zee opgenomen of zo? want het ziet er mij iets te echt uit.
Nee, das met de computer gedaan. Waarschijnlijk hebben ze een custom-build dynamics engine gebruikt, voor de bewegingen van de golven. Een zelfgebouwde plug-in dus. Zulke dingen doen Pixar (Shrek) en grote film studios ook.

Inhouse software heet dat. Gemaakt door de beste programmeurs; te goed om verkocht te worden. Software die dus ZO goed is, dat ze niet het risico willen nemen dat de concurrent het in handen krijg.

En die reflecties en structuur is gewoon een kwestie van raytrace en bumpmap goed gebruiken...dat kan de meeste CG software wel.

Heb je weer wat geleerd ;)

• Marruk
Op woensdag 24 april 2002 01:10 schreef steve_jacks het volgende:

[..]

Nee, das met de computer gedaan. Waarschijnlijk hebben ze een custom-build dynamics engine gebruikt, voor de bewegingen van de golven. Een zelfgebouwde plug-in dus. Zulke dingen doen Pixar (Shrek) en grote film studios ook.

Inhouse software heet dat. Gemaakt door de beste programmeurs; te goed om verkocht te worden. Software die dus ZO goed is, dat ze niet het risico willen nemen dat de concurrent het in handen krijg.

En die reflecties en structuur is gewoon een kwestie van raytrace en bumpmap goed gebruiken...dat kan de meeste CG software wel.

Heb je weer wat geleerd ;)
bedankt voor de les :) ;)

TMAXTINT

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:02

FastBunny

Give it the Works !

offtopic:
Valt me op dat er altijd veel FF topic worden gesloten. Zeg je dat iets uitkomt topic gesloten. Terwijl andere wel mogen blijven :(

En ook FF 4+5 komen uit voor de PSX :Y)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 22:29

MaDLiVe

.-Observer-.

FFX Is zoooo mooi, alleen de ingame voices (opgemerkt vanuit de demo) zijn echt slecht!!

Lijkt net een rip uit orphen :(

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

most used words in ffx

-what the ....
-what

Verwijderd

kijken of deze IX gaat overtreffen...

• BlackMage
  • Laatst online: 26-09 16:25
Op woensdag 24 april 2002 14:33 schreef ReV3rEnD het volgende:
kijken of deze IX gaat overtreffen...
Vast wel. Ik vind ff 9 niet zo veel aan.

• Sjoan
  • Laatst online: 02-10 16:26
Op woensdag 24 april 2002 00:16 schreef RuNnaH het volgende:

[..]

Nog 37 dagen te gaan als we hem écht op 31 mei kunnen spelen... :9~
[..]
nog 36 dagen :)

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 00:25 schreef Mystic_X het volgende:
om even iets te zeggen ik vind het een schande dat, van jap naar amerika minder lang duurt dan van amerika naar EU.
Ze hoeven niks te vertalen etc. alleen ff regio veranderen.
Echt een schande
Je vergeet onze oosterburen en die mensen in frankrijk. Die moet natuurlijk weer hun eigen versie krijgen. Daarom moeten wij weer zo lang wachten :(

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 15:11 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Vast wel. Ik vind ff 9 niet zo veel aan.
WAT? FF 9 was de meest roelerende game aller tijde!

Ik vind het verhaal en de graphics vele malen beter (dat over de graphics is volgens mij een feit, geen mening :))
dan in 7 en 8. Wel jammer in FF X zijn de ingame voices en de gecancelde mogelijkheid om je hero's zelf namen te geven, ik geef ze namelijk ieder spel dezelfde naam. Deze personen zijn me een beetje eigen geworden.

Ik heb 2 demo's van FF X gespeeld en het ziet er echt super uit! Beetje jammer alleen... je speelt nu ECHT met een japanner... voor FF X waren de ventjes een beetje standaard... Maarja, zal niet zoveel uitmaken.

IK WILLEM NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU |:(

• Wouter
  • Niet online
Op donderdag 25 april 2002 00:27 schreef Licht uit het volgende:

[..]

Ik vind het verhaal en de graphics vele malen beter (dat over de graphics is volgens mij een feit, geen mening :))
dan in 7 en 8. Wel jammer in FF X zijn de ingame voices en de gecancelde mogelijkheid om je hero's zelf namen te geven, ik geef ze namelijk ieder spel dezelfde naam. Deze personen zijn me een beetje eigen geworden.

Ik heb 2 demo's van FF X gespeeld en het ziet er echt super uit! Beetje jammer alleen... je speelt nu ECHT met een japanner... voor FF X waren de ventjes een beetje standaard... Maarja, zal niet zoveel uitmaken.

Ik vind FF7 nog steeds het beste spel allertijden. Ik heb alleen de eerste keer dat ik het speelde de personages andere namen gegeven, daarna nooit meer :) Ik vind het leuker met de oorspronkelijke namen :)

Ik hoop trouwens wel dat de voice acting niet tegen gaat vallen :{ ... ik wil dat spel en ik koop hem zeker weten origineel!

Verwijderd

Ik ben een erg grote fan van de FF series, maar ik vind dat de laatste twee releases een beetje minder waren. FF3 op de SNES was meesterlijk, misschien wel de beste RPG ooit (samen met Chronotrigger en Xenogears). FF7 was ook zeer goed, maar kwam (IMO) net iets te kort om FF3 te overtreffen. FF8 viel echt zwaar tegen, er werden teveel essentiele elementen van de final fantasy serie overboord gegooid (wapens kopen, magie kunnen leren, etc, etc). FF9 ging weer de goeie kant op, maar was eigenlijk FF7 met een minder verhaal en iets mindere gameplay. Ik hoop echt dat FFX weer een meesterwerk gaat worden, de graphics zullen uiteraard beter dan ooit zijn, maar het verhaal is natuurlijk het belangrijkst en daar kwamen de laatste twee releases naar mijn mening net iets te kort.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
FF wat dingen recht zetten:

-De release duurt zo lang omdat ze 'm optimizen voor PS2
en er komt een uitgebreide DVD (2e) bij met veel spul!
Deze versie gaat "FFX International" heten :P
-Die voice acting vond ik best okee! maar heb alleen de demo
-Switchen van karakters onder een battle is fijn!!!

Wat er nou op die 2e dvd stond had ik op een webpagina gevonden maar *UPDATE*
Gevonden!:
Want behalve dat we de geupgrade FFX: International krijgen (die trouwens in Japan apart te koop is naast het origineel), zal er tevens een vette bonus DVD bij zitten vol met lekkere goodies. Genaamd "Beyond Final Fantasy" heeft Square hem volgepropt met:

Final Fantasy - The Spirits Within theatrical trailer

Final Fantasy history (V t/m IX met een preview van FFX footage)

Final Fantasy X - trailer 1 (FMV gameplay)

Final Fantasy X - trailer 2 (FMV gameplay)

Kingdom Hearts Tokyo Game Show 2001 preview (FMV gameplay)

Kingdom Hearts E3 2002 Preview (FMV gameplay)

Development team en voice actors interviews

Yoshitaka Amano profiel

Storyboards (1-16 apart te selecteren)

Image boards (original character design, original background design, concept art)

FFX theme song promotional music video featuring Japanese pop star Rikki
link

BDW...donderdag sta ik al in de shop om te kijken of ie er niet stiekem al ligt :P

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Nog een nieuwtje:
Europese FFX site

Hmmm, zo nieuw issie niet, alleen in andere talen.
De USA versie kende ik al en is praktisch hetzelfde.

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Kunnen we dan ook meteen de International versie kopen met die extra's erbij?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:32

inXs

known as inXs

Op de pc komt ie niet uit, of wel?

superB

Verwijderd

Ik denk het niet, want 9 van de 10 mensen zouden hem dan niet kunnen spelen vanwege de extreem hoge hardware eisen.

• inXs

inXs

known as inXs

Op donderdag 25 april 2002 12:27 schreef Gman het volgende:
Nog een nieuwtje:
Europese FFX site

Hmmm, zo nieuw issie niet, alleen in andere talen.
De USA versie kende ik al en is praktisch hetzelfde.
"zucht" alleen van dat liedje op die site wil ik hem al spelen!

Ow en die hoge hardware eisen, er zijn al redelijk wat mensen die een systeem hebben dat even snel of sneller als een ps2 kan presteren. Maar goed ik geloof je wel als ze zeggen dat dat de reden is... Dan ga ik maar ff lopen :'( :'( :'( en hopen dat er goede emulatoren komen!

superB

Verwijderd

...er zijn al redelijk wat mensen die een systeem hebben dat even snel of sneller als een ps2 kan presteren.
Er zijn zeer weinig mensen die een GeForce3 of hoger hebben, en die heb je, samen met een 1,2GHz+ processor en 256MB+ geheugen, toch zeker wel nodig om Final Fantasy X op een PC te kunnen spelen. Ik denk dat de gemiddelde gamer (over heel de wereld genomen) zo'n beetje op TNT2 niveau zit, en dus is het totaal niet interessant om FFX uit te brengen voor het PC publiek.

• Marruk
Op donderdag 25 april 2002 13:14 schreef bl!kje het volgende:

[..]

"zucht" alleen van dat liedje op die site wil ik hem al spelen!
ik heb hem als midi. ik zal hem je wel ff meelen

TMAXTINT

• inXs

inXs

known as inXs

Op donderdag 25 april 2002 13:41 schreef Marruk het volgende:

[..]

ik heb hem als midi. ik zal hem je wel ff meelen
Kee thanx!

superB

• Marruk
Op donderdag 25 april 2002 14:13 schreef bl!kje het volgende:

[..]

Kee thanx!
ermm. ik zie geen iemeel adres bij je profiel. dus dan gaat het niet echt door :(
en ik weet ook niet hoe ik iets moet uploaden duz

TMAXTINT

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:07
Als het goed ik moeten de 'oude' delen van FF ook op PSX/PS2 uit zijn, maar hoe heten die dan.
Ik heb wel eens gehoord van Anthology (of zo), maar welke delen zijn dat, want ik heb nu 6 (PS2), 7 (illegaal op PC), 8(PC), 9(PS2) en 31 mei 10(PS2, duh...).
Ik moet dus nog deel 4,5 (ik reken die hele oude, nooit buiten japan gerealeasde dus niet mee).

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Op donderdag 25 april 2002 19:28 schreef __00__ het volgende:
Als het goed ik moeten de 'oude' delen van FF ook op PSX/PS2 uit zijn, maar hoe heten die dan.
Ik heb wel eens gehoord van Anthology (of zo), maar welke delen zijn dat, want ik heb nu 6 (PS2), 7 (illegaal op PC), 8(PC), 9(PS2) en 31 mei 10(PS2, duh...).
Ik moet dus nog deel 4,5 (ik reken die hele oude, nooit buiten japan gerealeasde dus niet mee).
6 is voor de PSX. En Anthology (4+5) komt ook in mei uit. De rest hopenlijk ook zeer binnenkort. En koop 7 legaal :P

• RuNnaH
Op donderdag 25 april 2002 19:52 schreef FastBunny het volgende:

[..]
En koop 7 legaal :P
Was dat maar zo makkelijk. :{
Ik heb mezelf een paar dagen sufgezocht in de regio Rijnmond, maar ik kon FFVII in geen enkele gameszaak vinden.
Uiteindelijk maar online besteld bij Future Zone, maar die hebben hem ook niet.
In backorder. :'(

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Op vrijdag 26 april 2002 01:01 schreef RuNnaH het volgende:

[..]

Was dat maar zo makkelijk. :{
Ik heb mezelf een paar dagen sufgezocht in de regio Rijnmond, maar ik kon FFVII in geen enkele gameszaak vinden.
Uiteindelijk maar online besteld bij Future Zone, maar die hebben hem ook niet.
In backorder. :'(
Heb hem laatst bij RePlay gekocht voor de PSX die hadden hem nog :)

Verwijderd

hey, ik vind FF7 heilig! FF6 nooit gespeeld, FF8 was wel leuk en FF9 zat weer op goeie spoor qua verhaal,

nu wil ik FF7 legaal kopen maar ik kan nergens vinden, kan iemand ff wat winkels voor software online posten of een site waar ze hem nog hebben want da kan ik weer flink uurtjes gaan gamen!

Verwijderd

dordtrecht gameshop nog 10 ff7 spellen kwam er net vandaa!!!! waren er elf snap je !!!!!

Verwijderd

Katana is proud owner van Final Fantasy X en deze is toch wel het beste van allemaal vind ik. Verhaal is goed, gameplay zit goed in elkaar en de graphics zijn letterlijk om te kwijlen :9~

• RuNnaH
Op vrijdag 26 april 2002 13:09 schreef hAnDyMaNN het volgende:
dordtrecht gameshop nog 10 ff7 spellen kwam er net vandaa!!!! waren er elf snap je !!!!!
Ik begrijp je. :)
Wat is het adres, en wat heb je ervoor betaald?
Note to self: Woon nooit in het Rijnmond-gebied. Waarschijnlijk teveel FF fans...

• limit28
  • Laatst online: 21-08 19:57

limit28

Loading.....

Voor FFX heb ik daarom een PS2 gehaald. Ben FF fans
Masterlijke spel. heb al bij mijn vriend gespeeld in het japans versie. Maar ik denk dat engels versie niet echt zo mooi zal zijn bij die gesprekken. want die mond beginnen is net als japans taal gemaakt en nu hebben ze in engels verandeerd dus.......

P.S. Maar ik zal toch gaan halen

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 14:04 schreef RuNnaH het volgende:

[..]

Ik begrijp je. :)
Wat is het adres, en wat heb je ervoor betaald?
Note to self: Woon nooit in het Rijnmond-gebied. Waarschijnlijk teveel FF fans...
Voorstraat 13 je zie het uit bord zelf

Verwijderd

whhaaaa hoeveel kosstte die misschien dat ik dan geld aan je overmaak en je dat spoel ff naar me stuurt... ik meotmhem hebben!!!!!! wie weet nog meer online game winkels??

• RuNnaH
hAnDyMaNN: Hoeveel heb je ervoor betaald?
Als ik dat weet, kan ik m'n bestelling bij Future Zone annuleren.

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 22:06 schreef RuNnaH het volgende:
hAnDyMaNN: Hoeveel heb je ervoor betaald?
Als ik dat weet, kan ik m'n bestelling bij Future Zone annuleren.
heeft futur zon een website?

• RuNnaH
Op vrijdag 26 april 2002 22:17 schreef cosmosis het volgende:

[..]

heeft futur zon een website?
Ja: http://www.futurezone.nl
Maar m'n bestelling daar dateert van 2 april. Al die tijd loop ik te wachten op die bestelling.
En ik wil het liefst zo snel mogelijk m'n collectie compleet maken.

• Jan_V
Ik zit nu in FF9 op disc 2 en net in de outer continent. Nu heb ik enkele vraagjes
1. Waarom krijg ik zoveel van die dingen waarmee ik kan leren ramuh te summonen (aan 1 heb je wel genoeg)
2. Ligt het aan mij of heb je altijd veel te veel geld.
3. euh....ik had nog enkele, maar ben ze geloof ik vergeten, nou ja dat komt dan later wel.

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Je hebt altijd teveel geld :D. *vooral in ff7*

(gewoon all materia masteren (in dat onderwater schip kan dat heeeel simpel) en dan verkopen :P)

/edit
ik denk er ineens aan dat ik vakantie heb....COOL!!! Ga ik ff7 maar weer eens uitspelen * Koetjeboe heeft er weer zin in

Verwijderd

Ik houd persoonlijk zelf nog het meest van FFIII en FFVII.
FFVIII vond ik te gebaseerd op de waarheid, en veel te veel van de manga stijl afwijken.
FFIX vond ook heel leuk, maar een tikkeltje te gemakkelijk.

FFX...Die golven zijn gewoon met de computer gemaakt hoor! Dat valt bij squaresoft niet te overtreffen!
Ik hoop dat ik FFX zo snel mogelijk thuis heb liggen. :7

Verwijderd

MaaFkloon, ik kwam net op etzelfde id..
hf met FF7!! :D

*sprint naar beneden om tv + PS2 + FF7 te halen*

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

blaat...ff7 werkt natuurlijk weer niet :D (pc)(crashed in het eerste gevecht).

Straks maar eens mijn ps versie uitproberen dan :'(

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-10 17:59
Op donderdag 25 april 2002 13:38 schreef Vertex het volgende:

[..]

Er zijn zeer weinig mensen die een GeForce3 of hoger hebben, en die heb je, samen met een 1,2GHz+ processor en 256MB+ geheugen, toch zeker wel nodig om Final Fantasy X op een PC te kunnen spelen. Ik denk dat de gemiddelde gamer (over heel de wereld genomen) zo'n beetje op TNT2 niveau zit, en dus is het totaal niet interessant om FFX uit te brengen voor het PC publiek.
Volgens mij valt dat wel mee, aangezien FFX eerder een interactieve DVD is ;)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• Marruk
Op zondag 28 april 2002 14:47 schreef 3CLipZ het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat wel mee, aangezien FFX eerder een interactieve DVD is ;)
Nee, een interactief leven :)

TMAXTINT

• G3kko0
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Hebben de mensen hier al de demo gespeeld v FFX echt mega bruur man!!! :)

• Wouter
  • Niet online
Op zondag 28 april 2002 22:16 schreef Frodo19 het volgende:
Hebben de mensen hier al de demo gespeeld v FFX echt mega bruur man!!! :)
Nee, welk magazine zit ie bij?

Playstation Magazine ofzo?

• RuNnaH
Op zondag 28 april 2002 22:32 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

Nee, welk magazine zit ie bij?

Playstation Magazine ofzo?
Hij zit idd bij OP(2)M, maar ook bij Final Fantasy VI.

• Jan_V
Ik vond het wel een leuke demo, maar wel errug kort.
Bij FF8 had je tenminste nog iets uitgebreider. Kon je de hele tijd vechten tegen de T-Rex (totdat je level 18 had bereikt of zo)

• RuNnaH
Op zondag 28 april 2002 11:26 schreef __00__ het volgende:
Ik zit nu in FF9 op disc 2 en net in de outer continent. Nu heb ik enkele vraagjes
1. Waarom krijg ik zoveel van die dingen waarmee ik kan leren ramuh te summonen (aan 1 heb je wel genoeg)
Effe denken, het begint bij mij roestig te worden (zit nu bij begin Disc 3)...
Peridot, de steen waar je het over hebt, heeft 2 vaardigheden die geleerd kunnen worden door je karakters:
* Eidolon Ramuh (Summon -> Garnet, ehrm... Dagger)
* Thundara (Blk Magic -> Vivi)
Plus dat het de HP kan herstellen, wanneer het equipped is.
2. Ligt het aan mij of heb je altijd veel te veel geld.
Naar mijn mening is het vrij goed in balans.
Ik koop wanneer het mogelijk is, vrij veel wapens.
Alle vaardigheden die eraan zitten, leren m'n karakters, en als ze alles geleerd hebben, verkoop ik het weer.
Ik was in Gargan Roo bezig om Garnet/Steiner te levellen van L12 naar L27.
Geleveld, plus dat ik 90.000 Gil winst had. Dat heb ik gelijk verstookt door flink te shoppen.
3. euh....ik had nog enkele, maar ben ze geloof ik vergeten, nou ja dat komt dan later wel.
Vraag ze maar wanneer je ze weer weet, ik beantwoord ze graag. :)

Trouwens: Nog 32 dagen te gaan, voordat FFX uit is! :)

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 11:26 schreef __00__ het volgende:
Hoe meer je van die "peridots" hebt, hoe meer damage Ramuh doet als je hem summoned. Dit geld voor alle summons/stones.

• Marruk
Op maandag 29 april 2002 04:09 schreef MagnetiC het volgende:

[..]

Hoe meer je van die "peridots" hebt, hoe meer damage Ramuh doet als je hem summoned. Dit geld voor alle summons/stones.
nooit geweten :(
Ik dacht dat ik altijd genoeg had aan eentje. Ik zit eigenlijk een beetje vast op disc 3 (of was het 4) in ieder geval dan krijg je zo'n megavet filmpje met al die witte draken die in gevecht gaan met de lindblum airforce :)

TMAXTINT

Verwijderd

ik zit nu in alexandria kroning van garnet !!!!!!
weet iemand volgorde van opdrachten mannetjes tijdens aanval

• Marruk
Op maandag 29 april 2002 12:45 schreef hAnDyMaNN het volgende:
ik zit nu in alexandria kroning van garnet !!!!!!
weet iemand volgorde van opdrachten mannetjes tijdens aanval
maakt niet uit wie je stuurt. Het beinvloed het verhaal naar mijn weten niet. (correct me if i am wrong)

TMAXTINT

• DeaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 10:15
In October 1999, Square released Final Fantasy Anthology in the US. It contained translated versions of the PlayStation ports of Final Fantasy V and Final Fantasy VI
is anthology eu nu ff 4 + 5 of 5 + 6??

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 13:26 schreef Marruk het volgende:

[..]

maakt niet uit wie je stuurt. Het beinvloed het verhaal naar mijn weten niet. (correct me if i am wrong)
Je krijgt een speciaal item als je een goeie volgorde heb op gezet

• RuNnaH
Op maandag 29 april 2002 14:08 schreef DeaT het volgende:

[..]

is anthology eu nu ff 4 + 5 of 5 + 6??
In de VS was het V en VI, in Europa wordt het IV en V.

• DeaT
en dus is ff 4 in de eu apart te verkrijgen dan?..

• RuNnaH
Anthology wordt een bundel van FF 4 + 5, aangezien FF 6 al apart verkocht wordt in Europa.

• DeaT
oh ja sh*t, ik bedoelde 6 ja.. :P

van al die VI IV VII X dingen raak ik in de war ;)

• DeaT
er bestaat ook nog een ff tactics... wat houdt dat eigenlijk in? ff 1,2 en 3 misschien? :)

• Chopper_Rob
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 14:31
Op donderdag 25 april 2002 00:27 schreef Licht uit het volgende:

[..]

Logisch dat er geen mogelijkheid meer is om zelf een naam in te voeren met de ingame voices. Ik bedoel hoe weet ie nou hoe ie jouw naam moet uitspreken |:(

Maar helaas heb ik geen ps2 anders had ik hem zeker gekocht. Ik ga wel wat vaker bij een vriend van mij langs :) en misschien dat ik ooit nog wel een ps2 ga aanschaffen

https://drinkwaterpunten.nl

Verwijderd

ik ben nog steeds opzoek naar FF7 legaal, hoeveel kost die en weet iemand nog waar ie te krijgen is?

• DeaT
mijne krijg je niet ;)

misschien dat www.gameshop.nl hem nog heb..

Verwijderd

Effe off topic

Ben ik nu de enige die vindt dat Rikku er echt wel geen 15 uit ziet ? Als je die site tsjekt staat er dat ze 15 is en heeft ze zo'n mega kiddy-stemmetje . Past er echt niet bij ..

• Jan_V
Is er in FF9 trouwens plaats in je ability lijst om alle abilities te leren, of moet je ze selectief uitkiezen?

• Jan_V
Is er ook ergens een lijst met wat de verschillende magics en items doen voor FF9.
Bij FF7,8 stond dat altijd boven of beneden in een statusbar of zo, maar die is nergens in FF9 te bekennen :(
Oh ja, waar kun je de ability scan leren, want die zou toch wel handig kunnen zijn, maar heb hem nog nooit gevonden (zit nu op disc2 en heb net Iima's Tree gehad.

• RuNnaH
Op maandag 29 april 2002 15:19 schreef DeaT het volgende:
er bestaat ook nog een ff tactics... wat houdt dat eigenlijk in? ff 1,2 en 3 misschien? :)
Helaas niet :) Zelf weet ik er ook niks van. Maar het is iig FF 1, 2 en 3 niet...
Op maandag 29 april 2002 15:57 schreef RONIN het volgende:
ik ben nog steeds opzoek naar FF7 legaal, hoeveel kost die en weet iemand nog waar ie te krijgen is?
Ik heb m'n bestelling bij Future Zone telefonisch geannuleerd (binnen 47 seconden :D), en ik ga woensdag naar Dordt om Final Fantasy VII te kopen.
Als je er ook eentje wilt (als er iig nog twee cases liggen), mail me dan even.
Op maandag 29 april 2002 19:46 schreef __00__ het volgende:
Is er in FF9 trouwens plaats in je ability lijst om alle abilities te leren, of moet je ze selectief uitkiezen?
Abilities worden automatisch geleerd, zolang je het object waar de ability aan vast zit, equipped hebt.
Het aantal experience dat je per karakter hebt, wordt niet verdeeld over de abilities, maar ze gaan allemaal met hetzelfde niveau omhoog.
Op maandag 29 april 2002 19:58 schreef __00__ het volgende:
Is er ook ergens een lijst met wat de verschillende magics en items doen voor FF9.
Bij FF7,8 stond dat altijd boven of beneden in een statusbar of zo, maar die is nergens in FF9 te bekennen :(
Druk eens op Select, Mogster komt je dan helpen. :)
Oh ja, waar kun je de ability scan leren, want die zou toch wel handig kunnen zijn, maar heb hem nog nooit gevonden (zit nu op disc2 en heb net Iima's Tree gehad.
Scan (Wht Magic) zit gekoppeld aan de Air Racket, die je op de Summit Station (Begin Disc 2) kunt kopen, maar dat ben je al gepasseerd.
Het is ook verkrijgbaar in Treno. (Ben je ook al gepasseerd in Disc 2, maar je komt daar terug in Disc 3)
Oh, en je hebt de Iifa Tree gehad, blijf spelen!
Het beste komt eraan. (Tenminste, van Disc 2... :))

Verwijderd

[quote]Op dinsdag 30 april 2002 01:16 schreef RuNnaH het volgende:

[..]

[..]

Ik heb m'n bestelling bij Future Zone telefonisch geannuleerd (binnen 47 seconden :D), en ik ga woensdag naar Dordt om Final Fantasy VII te kopen.
Als je er ook eentje wilt (als er iig nog twee cases liggen), mail me dan even.

[..]

als je ff laat weten hoeveel hij kost dan kan ik je een definitief antwoord geven ...:)

• RuNnaH
Op dinsdag 30 april 2002 15:44 schreef RONIN het volgende:

als je ff laat weten hoeveel hij kost dan kan ik je een definitief antwoord geven ...:)
Dat weet ik niet. Alleen hAnDyMaNN weet hoeveel het kost...

hAnDyMaNN: Laat ff weten hoeveel je betaald hebt voor Final Fantasy VII

• Marruk
Ik heb nog een vraagje omtrent (damn, wat klinkt dat netjes) final fantasy 8. Heeft iemand eigenlijk al is zo'n gigantische cactus dood gekregen? Je weet wel, die luitjes die helemaal in het zuid oosten van de wereldmap zitten. Ik ben wel benieuwd wat je ervoor krijgt.

TMAXTINT

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Giant cactuar? (zo heet ie toch). Tis gewoon een gf, als je em verslaat kun je hem gebruiken.

En van gewone cactuars krijg je gewoon een boel ap.

• RuNnaH
Op dinsdag 30 april 2002 15:53 schreef Marruk het volgende:
Ik heb nog een vraagje omtrent (damn, wat klinkt dat netjes) final fantasy 8. Heeft iemand eigenlijk al is zo'n gigantische cactus dood gekregen? Je weet wel, die luitjes die helemaal in het zuid oosten van de wereldmap zitten. Ik ben wel benieuwd wat je ervoor krijgt.
Oh, Jumbo Cactuar. Als je hem verslaat, gaat hij met je mee als GF.
Z'n 1000 needles-aanval wordt gebruikt als je hem summont.
Mijn tip: Triple, Water-elemental-atk, Aura (Maak gebruik van je limits!)

Verwijderd

Op dinsdag 30 april 2002 15:48 schreef RuNnaH het volgende:

[..]

rond de €29,50 dacht ik

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:22
Op dinsdag 30 april 2002 16:12 schreef RuNnaH het volgende:

[..]

Oh, Jumbo Cactuar. Als je hem verslaat, gaat hij met je mee als GF.
Z'n 1000 needles-aanval wordt gebruikt als je hem summont.
Mijn tip: Triple, Water-elemental-atk, Aura (Maak gebruik van je limits!)
En als er staat "Jumbo Cactaur is hesitating" dan wil hij misschien werennen. Of je maakt hem dan af met een Lionhart Attack van squaal (met 255 str, en 9999 dmg per slag) of je wacht even, en gooi ern dan ineens een Boosted leviathan tegenaan, Zell's Armageddon fist, en nog meer spul dat pijn doet.

I want to live forever, so far.. so good.

• Wouter
  • Niet online
Ok... ik heb dus net PS2 Magazine UK gehaald met de FFX demo... ik ga hem nu in m'n PS2 stoppen.

EN OWEE ALS HET ME TEGENVALT!!

fucking 13 EURO 20 voor een magazine... afzetters :(
maaaaaar als FF fan heb je dat er wel voor over ;)

• Marruk
Op woensdag 01 mei 2002 10:23 schreef . w o u t e r . het volgende:
Ok... ik heb dus net PS2 Magazine UK gehaald met de FFX demo... ik ga hem nu in m'n PS2 stoppen.

EN OWEE ALS HET ME TEGENVALT!!

fucking 13 EURO 20 voor een magazine... afzetters :(
maaaaaar als FF fan heb je dat er wel voor over ;)
Hij is veelste kort, das wel jammer. Maar je krijgt een goeie indruk hoe het spel eruit ziet :)

TMAXTINT

• Wouter
  • Niet online
Op woensdag 01 mei 2002 10:26 schreef Marruk het volgende:

[..]

Hij is veelste kort, das wel jammer. Maar je krijgt een goeie indruk hoe het spel eruit ziet :)
En hoe het eruit ziet... pfff... erg mooi :9~

Alleen ze zeggen niet echt veel... een hele stad vergaat maar ze vinden het niet nodig om daar meer dan 3 regels tekst aan te wijden :? Nou ja, ik wacht de volledige game wel af :)

Alleen... ik kan me niet herinneren m'n ps2 op BREEDBEELD te hebben ingesteld... wat doen die balken in m'n beeld :?
Ik hoop niet dat dit in de uiteindelijke europese versie ook zo is :'(

Verwijderd

Op dinsdag 30 april 2002 15:48 schreef RuNnaH het volgende:

[..]

29.90 euro dus , nog steeds duur :) als je een mogelijkheid ziet om langs me deur te reizen op terug weg dan dan moet je er voor mij ook 1 meenemen,

maar per post word het mij iets te ŽteŽ voor een spel wat ik eigenlijk al heb :7
misschien ben je al weg nou ja ik check dit topic nog wel ff welk ff doorgeven als je hem voor me meeneemt dan hoe fik hier al niet meer te kijken ...

Verwijderd

maar hoe kan je saven als je word aangevallen door bahamut in alexandria

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 13:00 schreef hAnDyMaNN het volgende:
maar hoe kan je saven als je word aangevallen door bahamut in alexandria
is het niet bahamuth? :D

Verwijderd

on topic blijven maakt toch nie uit
of het nou bahamut of bahamuth is gaat toch om de vraag nie om de gf

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 13:11 schreef hAnDyMaNN het volgende:
on topic blijven maakt toch nie uit
of het nou bahamut of bahamuth is gaat toch om de vraag nie om de gf
whoot er lopen meer beesten rond die bahamoth heten of behemot maar het was ook meer een grapje, hoewel behemoth_ZERO toch een serieuze killer was :D (in FF7)

Verwijderd

ps hoe kom bij de veiling aan het griffeon hart
je weet wel mythologisch beest met adelaars bek leeuwen lichaam en pegasus vleugels

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 13:13 schreef RONIN het volgende:

[..]

whoot er lopen meer beesten rond die bahamoth heten of behemot maar het was ook meer een grapje, hoewel behemoth_ZERO toch een serieuze killer was :D (in FF7)
weet ik ik heb nu ff6 /7/8/9 en ga 10 spelen bij een maat van mij

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 13:14 schreef hAnDyMaNN het volgende:
je weet wel mythologisch beest met adelaars bek leeuwen lichaam en pegasus vleugels
tijd geleden dat ik dat spel heb gedaan wet ik niet meer, wat ik wel weet is dat die cerberus een scheit gf is om te verslaan :) en helemaal dat beest helemaal onderin dat sea lab!

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 13:16 schreef hAnDyMaNN het volgende:

[..]

weet ik ik heb nu ff6 /7/8/9 en ga 10 spelen bij een maat van mij
aleemaal playstation of heb ik je ook pc?

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 13:21 schreef RONIN het volgende:

[..]

tijd geleden dat ik dat spel heb gedaan wet ik niet meer, wat ik wel weet is dat die cerberus een scheit gf is om te verslaan :) en helemaal dat beest helemaal onderin dat sea lab!dit is in final fantasy negen!!!!!!!!neuf 9

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 13:14 schreef hAnDyMaNN het volgende:
Dit is in ff 9 nie 8 of 7

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 13:22 schreef RONIN het volgende:

[..]

aleemaal playstation of heb ik je ook pc?
allemaal playstation!!!

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 13:29 schreef hAnDyMaNN het volgende:

[..]

allemaal playstation!!!
too bad

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 13:29 schreef hAnDyMaNN het volgende:

[..]

allemaal playstation!!!
probeer eens de edit knop te gebruiken :{

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 13:34 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

probeer eens de edit knop te gebruiken :{
het is makkelijker om quote te gebruiken dan om al die berichten in 1 mesage te doen, hoewel het wel de lay out verneukt maar in dit geval kan iok me daar niet aan storen

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 13:38 schreef RONIN het volgende:

[..]

het is makkelijker om quote te gebruiken dan om al die berichten in 1 mesage te doen, hoewel het wel de lay out verneukt maar in dit geval kan iok me daar niet aan storen
blijven toch ff on topic he nie zeuren maar je vragen neer pleuren!!!!!!

• DeaT
ok, is er hier iemand die ff tactics heb dan? ;)

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 13:42 schreef DeaT het volgende:
ok, is er hier iemand die ff tactics heb dan? ;)
ik heb ook ff tactics dus zeg het maar!!!
Pagina: 1 2 3 4 Laatste