1337 camera bij Aldi

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 3.363 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Woei, mooie fotos met die camera. Helaas niet de mijne :( :
http://www.tech.nhl.nl/~groot000/kat_in_auto.jpg (1MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffievlek.nl
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-07-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34818

nou die pic ziet er nie echt zo denderend uit, hij is nogal wazig

[off topic gelul]
marco bakker is memorium niet memoriam???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffievlek.nl
Ik heb die mier in een van mijn vorige posts gecropped.
De foto was gemaakt in de resolutie 1600x1200 met medium quality.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/waveren/mier.jpg

Niet gek he, voor een cam van de aldi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffievlek.nl
Ok jij je zin.

<--
[off topic gelul]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44031

Op dinsdag 07 mei 2002 11:39 schreef mightyspawn het volgende:
[off topic gelul]
Heh ik had 'm ook al een mailtje gestuurd maar hij is eigenwijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffievlek.nl
Maar wat vinden jullie van die close up van die mier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26203

[quote]
Op maandag 06 mei 2002 10:44 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2634235926

Hey jij daar.. ga's afwassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
[quote]
Op dinsdag 07 mei 2002 14:28 schreef Xiphy het volgende:

[..]

[afbeelding]

hehehe >:)
FlevoLAN afgelopen weekend, gemaakt met de medion.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~falcon56/voorbeeldje_camera.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

[quote]
Op dinsdag 07 mei 2002 14:28 schreef Xiphy het volgende:

[..]

[afbeelding]

ja idd en schoonmaken :r

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-05 16:18

paradoXical

The ParadoX

Foto met mijn 4.2 Megapixel Camera (Sony DSC-S85)

Foto's nemen is trouwens niet makkelijk.. Ik neem nooit foto's in de auto modus met mijn camera, ik schat de omgevingsfactoren in en stel de camera zelf in, zo krijg je veeeel betere resultaten:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/gorash/foto/DSC00595.jpg

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy-a
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-06-2013
De foto's die ik van de Aldi camera gezien heb in de postings bevallen me eigenlijk best wel. Had toen de camera in de aanbieding was geen geld, maar nu wel. Weet iemand waar deze (nog) te krijgen is? Bij medion.com is er nix over te vinden. Ze zullen toch niet alleen bij de Aldi te krijgen zijn?

Hoe goed is'ie eigenlijk voor foto's van een afstand van ca 50 tot 100 meter? Ik ga binnenkort nml naar een aantal pop festivals en dan sta je niet altijd vooraan. Met een 50mm lens (spiegelreflex) zijn de mensen niet meer te herkennen op die afstand...

Tnhx,

Freddy

Als dat wat iemand zegt je niet bevalt, dan luister je toch gewoon niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:53
Op dinsdag 07 mei 2002 09:58 schreef _JGC_ het volgende:
Woei, mooie fotos met die camera. Helaas niet de mijne :( :
http://www.tech.nhl.nl/~groot000/kat_in_auto.jpg (1MB)
Wat doet die kat daar onder de auto?
instappen :? :P

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolgoza
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 07:42
OK CHECK DIT, genomen met de Medion 4.1 megapix. :9~ :

MIEREN

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/treuvekamp/SIMG1358.jpg

Make everyday a good day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42988

Op donderdag 09 mei 2002 20:25 schreef klaasbram het volgende:

[..]

Wat doet die kat daar onder de auto?
instappen :? :P
Remkabels saboteren waarschijnlijk... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffievlek.nl
Na mieren:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/waveren/plaatjes/spinopbiels.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/waveren/plaatjes/spin.JPG

Spinnen!!

Dit zijn van die spinnetjes die rondom vijvers zitten. Check trouwens die stekels op zijn poten! :r ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolgoza
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 07:42
Damn, echt jammer dat het takje de cherpte benadeeld, anders had ie nog beter geweest.

Make everyday a good day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[afbeelding]
eej, da's mijn toetsenbord :D :o

maar ik moet zeggen dat de foto's die nu gepost worden er echt een stuk beter uitzien dan die van de eerste dag zeg maar...

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54339

Ik heb een vraag over die aldi cam.
Ik heb hem zelf echter waar ik nogal mee zit is het importeren van de foto's naar mijn PC.
Ik sluit mijn cam aan via usb.
Mijn win xp maakt ook een geluid dat die aangesloten is.
En heb mijn cam aan en gezet op pc.
Toch zegt die dat mijn pc dat de cam niet is aangesloten op mijn pc.
Terwijl Windows aangeeft dat het aangesloten is.
Soms doet die het weer wel en brengt die alle foto's naar mijn pc en soms weer niet.
Iemand ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-06 06:56

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op vrijdag 10 mei 2002 14:44 schreef Flat© het volgende:

[..]

eej, da's mijn toetsenbord :D :o

maar ik moet zeggen dat de foto's die nu gepost worden er echt een stuk beter uitzien dan die van de eerste dag zeg maar...
Dat toetsenbord komt mij ook bekend voor....hoort dit er soms ook bij :?
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2354041918

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffievlek.nl
Op vrijdag 10 mei 2002 14:45 schreef Bugs_Bunny het volgende:
Ik heb een vraag over die aldi cam.
Ik heb hem zelf echter waar ik nogal mee zit is het importeren van de foto's naar mijn PC.
Ik sluit mijn cam aan via usb.
Mijn win xp maakt ook een geluid dat die aangesloten is.
En heb mijn cam aan en gezet op pc.
Toch zegt die dat mijn pc dat de cam niet is aangesloten op mijn pc.
Terwijl Windows aangeeft dat het aangesloten is.
Soms doet die het weer wel en brengt die alle foto's naar mijn pc en soms weer niet.
Iemand ervaringen hiermee?
Jep, dat ken ik... Dan moet je ff kijken of ie zichzelf heeft uitgezet.

Ik werd gek van die brakke software en heb maar een Sandisk card reader gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffievlek.nl
Op vrijdag 10 mei 2002 14:41 schreef coolgoza het volgende:
Damn, echt jammer dat het takje de cherpte benadeeld, anders had ie nog beter geweest.
idd! Volgende keer beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

wow croppen ruleerd ! :D
maak er eens 1 van je oog dan ! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

me pa heeft hem afgelopen week ook gekocht en isser net mee op vakantie... zo te zien zullen die pics wel gaan rulen :D

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 09:52

CyBeRSPiN

sinds 2001

NOFI, maar ik heb hier nog geen enkele ècht scherpe foto gezien. Op een afstand zien ze er allemaal best goed uit, dat wel, maar als je naar een detail wil kijken ziet dat er wazig uit (bijv. de randen van de toetsenbordknopjes van B_O_S_S).
Volgens mij komt het nu niet meer door de onervarenheid (focus/diafragma niet goed), maar door de camera zelf.
Ik zit me dan ook af te vragen of er wel echt 4,1 MPixels in de camera zitten, het lijkt allemaal sterk op interpolatie namelijk.
Mocht dit zo zijn, zou je dan de Aldi aan kunnen klagen voor misleidende reclame? (Of zouden ze dan de term EFFECTIEVE pixels gebruikt moeten hebben?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffievlek.nl
Op zaterdag 11 mei 2002 15:08 schreef CyBeRSPiN het volgende:
NOFI, maar ik heb hier nog geen enkele ècht scherpe foto gezien. Op een afstand zien ze er allemaal best goed uit, dat wel, maar als je naar een detail wil kijken ziet dat er wazig uit (bijv. de randen van de toetsenbordknopjes van B_O_S_S).
Volgens mij komt het nu niet meer door de onervarenheid (focus/diafragma niet goed), maar door de camera zelf.
Ik zit me dan ook af te vragen of er wel echt 4,1 MPixels in de camera zitten, het lijkt allemaal sterk op interpolatie namelijk.
Mocht dit zo zijn, zou je dan de Aldi aan kunnen klagen voor misleidende reclame? (Of zouden ze dan de term EFFECTIEVE pixels gebruikt moeten hebben?)
Hou op man. Waar het met de aldi-cam aan zou kunnen liggen is de lens die niet van optimale kwaliteit is. Ik denk dat er niet wordt geinterpoleerd...

Je zou mijn foto's eens in normaal formaat (2200x1700) met weinig compressie moeten zien, geschoten met normaal daglicht. Kijken of je dan nog denkt dat ie geinterpoleerd is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Op zaterdag 11 mei 2002 15:12 schreef marco_bakker het volgende:

[..]

Je zou mijn foto's eens in normaal formaat (2200x1700) met weinig compressie moeten zien, geschoten met normaal daglicht. Kijken of je dan nog denkt dat ie geinterpoleerd is. ;)
Graag! :)
Ik wil hem evt wel voor je hosten als ie te groot is, ik ben wel benieuwd naar het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op zaterdag 11 mei 2002 15:08 schreef CyBeRSPiN het volgende:
1. die foto is niet met een Aldi-cam gemaakt, maar gewoon ff heel snel door een Canon Digital Ixus...Vandaar die onscherpte
2. Er zit wel een 4,1Mpixel CCD in de Aldi cam, alleen de lens is gewoon zo bar slecht dat een 4,1Mpixel CCD geen zin heeft, de onscherpte komt voor het grootste gedeelte door de lens, dus geen interpolatie...
3. Mijn foto is ook nog is resized...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44031

Die foto is gewoon slecht scherpgesteld. Ik heb, kijkend naar wat er (door amateurs!) wordt gepost, geen reden kunnen ontdekken om die Aldi-lens een slechte lens te noemen. Uitgezonderd top-of-the-line cams van veel hogere prijs zijn er imho weinig betere. Er zijn cams van twee maal de prijs en meer die, in elk geval optisch, slechter presteren.

Daarnaast presteren alle lenzen afhankelijk van het ingestelde diafragma. Veel van die binnenfoto's zijn zeer waarschijnlijk met volle opening gemaakt, en dan zijn de meeste lenzen matig. Het optimum ligt in het algemeen rond F8-F11. Uiteraard heeft dit geen invloed op de vertekening, wel op scherpte, kontrast en kleurscheiding.

Overigens ben ik het eens met de vaststelling dat je met 4,1 Mpixel veel scherpere foto's zou kunnen weergeven, maar dat is een verschijnsel (getalgeilheid) dat zich door de hele digi-fotografie aftekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Op zaterdag 11 mei 2002 17:06 schreef B_O_S_S het volgende:

[..]

1. die foto is niet met een Aldi-cam gemaakt, maar gewoon ff heel snel door een Canon Digital Ixus...Vandaar die onscherpte
2. Er zit wel een 4,1Mpixel CCD in de Aldi cam, alleen de lens is gewoon zo bar slecht dat een 4,1Mpixel CCD geen zin heeft, de onscherpte komt voor het grootste gedeelte door de lens, dus geen interpolatie...
3. Mijn foto is ook nog is resized...
Ok, thx voor de info!
Is die camera trouwens nog ergens te koop? (bij de Aldi niet uiteraard, maar misschien in een andere winkel onder een ander merk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51691

Wat is de Conclusie?
Doen of niet Doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op zondag 12 mei 2002 12:49 schreef CyBeRSPiN het volgende:

[..]

Ok, thx voor de info!
Is die camera trouwens nog ergens te koop? (bij de Aldi niet uiteraard, maar misschien in een andere winkel onder een ander merk)
Ja, hij is te koop als een Jenoptik 4100 z3 (is technisch en qua uiterlijk exact gelijk aan de Aldi-cam, maybe is de software anders dat weet ik niet, maar ik denk het niet, al die camera's worden namelijk door SkanHex uit Taiwan gemaakt), maar zelf zou ik hem nooooit kopen! Die Jenoptik kan je trouwens beter in Duitsland kopen, in Nederland kost hij 558,= op zijn goedkoopst, in Duitsland 399,=.
Zie http://www.tweakers.net/pricewatch/26603

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaafy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06-2024
Op zondag 12 mei 2002 16:48 schreef CocaCola het volgende:
Wat is de Conclusie?
Doen of niet Doen.
Mijn hemel, jij bent er wel heel snel bij. Bekijk de foto's, bepaal wat je wil, en maak je keuze, hoe kunnen wij dat nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

maak eens een foto van je oog mensen en crop dat plaatje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:43

knakworst

Get more sats!

Wat is de Conclusie?
Doen of niet Doen.
Niet doen. Staar je niet blind op het aantal megapixels. Investeer liever in een goed 3 megapixel.
Morgen ist es (wieder mal) soweit:
Aldi (Nord) bewirbt und verkauft eine Digitalkamera mit 4,1 Mio Pixel.
Was steckt dahinter? :

Die Aldi 4,1 Megapixel-Kamera mit der Bezeichnung "Medion" kommt vom Hersteller Skanhex, der diese Kamera bereits unter den Bezeichnungen Rollei, Jenoptik, Samsung, Maginon etc. gebaut hat.
Alle diese Kameras sind, was die wichtigsten Zubehörkomponenten angeht, weitestgehend identisch. So das man IMHO durchaus behaupten kann:
kennt man eine - kennt man alle!

Zur bereits über einen Kaffeeröster vertriebenen Jenoptik JD 4100 Z3 aus dem Hause Skanhex gibt es ja ausreichend Testberichte im Web und in der Presse. In all diesen Berichten schneidet die Kamera, die nun auch von Aldi mit neuem Namen vertrieben wird, nicht gerade positiv ab:

Ein (leider mit 1,30 Euro kostenpflichtiger) objektiver Testbericht der Zeitschrift cŽt befindet sich hier :

http://www.heise.de/kiosk/archiv/ct/02/03/134

Ein (kostenloses) Testbild dazu ist hier zu finden :

www.heise.de/ct/ftp/testbilder/kameras_0203/jenoptik_jd4100z3.jpg

Bitte insbesondere auf das Rauschen in den Schatten, den Moire-Effekt, den magelhaften Kontrast und vor allem die fehlende Auflösung der Linien, die bereits bei den drittkeinsten Linien beginnt, achten!
Bemängelt wurde in einem Testbericht auch erhebliche Schwankungen in Sachen Weißabgleich!

Hier ein Auszug aus einer News vom Heise-Verlag (cŽt):
"Beim Test des vom chinesischen OEM Skanhex hergestellten
Jenoptik-Modells fiel unserem Labor jedoch eine relativ geringe optische Auflösung auf, die nicht über das Niveau einer 3-Megapixel-Kamera hinausgeht. Dazu kamen Belichtungsschwächen bei Tageslichtbedingungen, der etwas übereifrige Schärfungsalgorithmus, ein recht starkes Farbrauschen und eine heftige Vignettierung (Randabschattung). Absolut unterdurchschnittlich ist der rückwärtige LC-Farbmonitor, der mit 60.000 Pixeln nur die Hälfte üblicher Auflösungen bietet. Auch die simplen Belichtungsautomatiken können bestenfalls den Anfänger zufriedenstellen. Bei diesem sollte man also keine Wunder erwarten -- und lieber ein wenig mehr in ein 3-Megapixel-Markengerät investieren."
(Quelle: www.heise.de Newsticker vom 24.04.2002 - Autor: "cm")

Auch die Zeitschrift Chip kam zu einem vernichtenden Urteil, was die Jenoptik und damit wohl auch alle Clones dieser von Skanhex hergestellten Kameras betrifft :

http://www.chip.de/produkte_tests/produkte_tests_8639629.html

Anwender berichten davon, das die Kamera im Menü vorgenommene Änderungen nach dem Ausschalten und Wiedereinschalten "vergißt" und das die extrem lange Auslöseverzögerung einen Schnappschuss unmöglich
macht.

Aufgrund eigener Erfahrungen hat sich Foto Erhardt vor einiger Zeit entschlossen alle Produkte der Firma Jenoptik als "nicht mehr lieferbar" zu kennzeichnen und diese auch auf Sonderwunsch nicht mehr zu verkaufen!

Zu dem Angebot der CF-Karte, die ebenfalls am Dienstag bei Aldi "neben dem Toilettenpapier" (sorry, konnte es mir nicht verkneifen) liegt:

Ich habe nun schon mehrfach darauf hingewiesen, das es bei CF-Karte große (nun möchte ich sagen - sehr große) Qualitätsunterschiede gibt, die den anfänglichen Preisvorteil schnell zu einem Nachteil werden
lassen. So ist der Stromverbrauch bei Billigkarten idR deutlich höher und dies bei verringerter d.h. langsamer Zugriffszeit. Die Schreib/Lesevorgänge bei einigen verwendeten Controllern sind zeitlich deutlich länger und es werden teilweise Controller eingebaut, die defekte Bereiche der Karte nicht korrekt ausklammern und so zu
Datenverlust oder einem Totalausfall führen können.

Ich halte es in jedem Fall mit dem englischen Sozialreformer John Ruskin:
"Es gibt kaum etwas auf der Welt, das nicht irgend jemand ein wenig schlechter machen und etwas billiger verkaufen könnte, und die Menschen, die sich ausschließlich am Preis orientieren, werden die gerechte Beute solcher Machenschaften.
Es ist unklug, zuviel zu bezahlen, aber es ist noch schlechter, zuwenig zu bezahlen. Wenn Sie zuviel bezahlen, verlieren Sie etwas Geld, das ist alles. Bezahlen Sie dagegen zu wenig, verlieren Sie manchmal alles, da der gekaufte Gegenstand die ihm zugedachte Aufgabe nicht erfüllen kann.
Das Gesetz der Wirtschaft verbietet es, für wenig Geld viel Ware zu erlangen. Nehmen Sie das niedrigste Angebot an, müssen Sie für das Risiko, das Sie eingehen, etwas hinzurechnen. Und wenn Sie das tun, dann haben Sie auch genug Geld, um für etwas Besseres zu bezahlen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59

Waar we ook rekening mee moeten houden is de scherpte-diepte bij macro, elke (ook kwaliteits) objectief is moeilijk in te stellen op zo'n onderwerp wat beweegt, spinnetje, mieren, bloem in de wind enz...

Als het mogelijk is op je digicam de flits op MANUAL te zetten, raad ik je aan te flitsen bij macro opname, dan is iig ok de sluitertijd ivm sync. sneller dan dat de camera op AUTO staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffievlek.nl
Wat is de Conclusie?
Doen of niet Doen.
Dus jij wilde nog even een cam halen bij de Aldi? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54339

Hi,

Klopt het dat als mijn accu leeg is de foto's ook weg zijn?
Ik had wat foto's op mijn digi en batterijen waren leeg zo die heb ik opgeladen.
Camera poosje laten zijn zonder batterijen.
En nu zegt die dat het geen fo'to's meer heeft.
Dat is toch niet normaal of toch wel?

Thx voor info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffievlek.nl
Nee dat is idd niet normaal... Heb je niet per ongeluk op 'formaat' gedrukt in het setup menu... Want dat staat niet voor formaat maar voor format :( errug domme fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32144

boe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8872

Ik heb dat ding ook, ben er erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaafy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.gaafy.nl/fora/SIMG0584.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Een nadeel van de cam is dat hij in de JPEGs die hij genereert een thumbnail en wat info opslaat. Dit is al gauw 10-15kb per foto!!!
Wanneer je thumbnails gaat maken blijft deze info gehandhaafd! Dat is de reden dat al mijn thumbnails minimaal 12kb groot zijn :'(
Nu heb ik echter een tooltje gemaakt die deze extra info eruit sloopt:
Medion JPEG Cleaner v 0.1
(c) 2002 by Jan van Dijk
.\BBQ\SIMG1257.JPG, 548.1kb -> 534.6kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1258.JPG, 392.8kb -> 375.7kb - freed: 17.1kb
.\BBQ\SIMG1259.JPG, 558.6kb -> 541.5kb - freed: 17.1kb
.\BBQ\SIMG1260.JPG, 541.5kb -> 527.9kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1261.JPG, 435.6kb -> 422.1kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1262.JPG, 451.6kb -> 438.1kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1263.JPG, 434.1kb -> 417.0kb - freed: 17.1kb
.\BBQ\SIMG1264.JPG, 435.1kb -> 418.0kb - freed: 17.1kb
.\BBQ\SIMG1265.JPG, 432.1kb -> 415.0kb - freed: 17.1kb
.\BBQ\SIMG1266.JPG, 313.9kb -> 300.4kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1267.JPG, 315.1kb -> 301.6kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1268.JPG, 300.8kb -> 290.8kb - freed: 10.0kb
.\BBQ\SIMG1269.JPG, 446.6kb -> 433.1kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1271.JPG, 421.7kb -> 408.1kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1272.JPG, 560.1kb -> 543.0kb - freed: 17.1kb
.\BBQ\SIMG1273.JPG, 452.2kb -> 438.6kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1274.JPG, 415.6kb -> 398.6kb - freed: 17.1kb
.\BBQ\SIMG1275.JPG, 434.1kb -> 417.1kb - freed: 17.1kb
.\BBQ\SIMG1276.JPG, 422.0kb -> 408.5kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1277.JPG, 409.2kb -> 395.7kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1279.JPG, 371.3kb -> 357.8kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1281.JPG is NOT a Medion JPEG file!
.\BBQ\SIMG1282.JPG is NOT a Medion JPEG file!
.\BBQ\SIMG1283.JPG is NOT a Medion JPEG file!
.\BBQ\SIMG1270.JPG, 538.5kb -> 521.4kb - freed: 17.1kb
.\BBQ\SIMG1278.JPG, 372.1kb -> 358.6kb - freed: 13.5kb
23 files converted, 348053 bytes released
http://members.home.nl/pvputten/MClean.zip (35kb)
De Delphi code zit erbij.. veel plezier ermee!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14565

inmiddels is deze camera vanaf 11 september weer in de aanbieding bij de Aldi. Willen de mensen die 'm de vorige keer gekocht hebben even laten weten waarom ik 'm zeker WEL of NIET zou moeten kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Uhhmm Tis een fijne cam.. je maakt er leuke pics mee... maar ik denk dat ik volgende keer toch voor een 2.1 Mega Pixel camera zou gaan... een met een metal behuizing en van een bekend merk...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64500

kutcam

Anoniem: 1815

Anoniem: 14565 schreef op 09 september 2002 @ 21:41:
inmiddels is deze camera vanaf 11 september weer in de aanbieding bij de Aldi. Willen de mensen die 'm de vorige keer gekocht hebben even laten weten waarom ik 'm zeker WEL of NIET zou moeten kopen?
ik zag em ook net staan in de krant:
Medion md 9700
- 4.1 megapixels
- 2x digitaal zoom
- USB
- 4,5 cm LCD-kleurenscherm (1,8 inch?)
ik hoorde iemand iets over een slechte lens zeggen?

en hoe zit het met de batterijen of accu etc? weet iemand onder welk merk ik deze cam kan opzoeken op bijvoorbeeld dpreview.com ?

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 1815 op 11-09-2002 10:05 . Reden: typo's ]

Anoniem: 38990

Waarschijnlijk is op dit moment van typen de camera allang uitverkocht. Ik heb toen in mei zo'n camera proberen te bemachtigen en ze waren allang uitverkocht want ze hadden er maar drie. Dus doe de moeite niet om naar de winkel te gaan en besteed die tijd voor een beetje research naar een andere camera.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Anoniem: 1815 schreef op 11 september 2002 @ 10:02:
[...]

ik zag em ook net staan in de krant:

[...]

ik hoorde iemand iets over een slechte lens zeggen?

en hoe zit het met de batterijen of accu etc? weet iemand onder welk merk ik deze cam kan opzoeken op bijvoorbeeld dpreview.com ?
Kijk even een paar berichten hierboven, staat een duitse test, en het ding is gewoon bagger.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-06 20:57

Quintus

Eg wel! Dus....

Anoniem: 38990 schreef op 11 september 2002 @ 10:11:
Waarschijnlijk is op dit moment van typen de camera allang uitverkocht. Ik heb toen in mei zo'n camera proberen te bemachtigen en ze waren allang uitverkocht want ze hadden er maar drie. Dus doe de moeite niet om naar de winkel te gaan en besteed die tijd voor een beetje research naar een andere camera.
Tis een prima cam, ze hadden er hier 35.

Unknown

Anoniem: 19152

geld terug bij aldi
bon meenemen en formuliertje invullen> geld terug
simpel

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 18:43
Ben net bij de Aldi geweest, nog 3 liggen. Ik mocht de doos echter niet open (laten) maken, om even te zien hoe dat ding er nou uitziet en aanvoelt, belachelijk natuurlijk. Ik ga zeker even blindelings bijna 400 euro uitgeven zonder te weten wat ik precies koop. Hij zag er op de poster trouwens al erg plastic uit, ik ben dus bang dat het een typisch geval van goedkoop=>duurkoop is, al zijn de specs ok voor dat geld. Ik krijg alleen al een erg slecht gevoel als ik eerst over 35 kartonnen dozen chocopasta, wasmiddelen en tandpasta moet klimmen om in een hoekje bij de kassa bij een doos met camera's te moeten komen.... erg vaag.

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 00:25

Blaz0r

:)

Het komt er dus op neer dat de ene de camera fantastisch vind en dat de andere het de grootste rotzooi van de wereld vind.

Schieten we ook niet veel mee op

• Rudi Vader
  • Laatst online: 05-06 08:48
RoccoS schreef op 11 september 2002 @ 14:15:
Ben net bij de Aldi geweest, nog 3 liggen. Ik mocht de doos echter niet open (laten) maken, om even te zien hoe dat ding er nou uitziet en aanvoelt, belachelijk natuurlijk. Ik ga zeker even blindelings bijna 400 euro uitgeven zonder te weten wat ik precies koop. Hij zag er op de poster trouwens al erg plastic uit, ik ben dus bang dat het een typisch geval van goedkoop=>duurkoop is, al zijn de specs ok voor dat geld. Ik krijg alleen al een erg slecht gevoel als ik eerst over 35 kartonnen dozen chocopasta, wasmiddelen en tandpasta moet klimmen om in een hoekje bij de kassa bij een doos met camera's te moeten komen.... erg vaag.
Even lezen op de site: http://www.aldi.nl/PRINZIP_NEU/03_home.htm

Want lage prijzen ten koste van de kwaliteit zijn bij ons niet aan de orde. Bevalt een product niet, dan kan de klant het product terugbrengen. daarbij volstaat de stelling: "Ik ben met het product niet tevreden!". De koopprijs wordt de klant zonder enige discussie terugbetaald.

Daarnaast hij is al een keer eerder in de aanbieding geweest en hij is gewoon perfect. Ergens in dit topic staat ook zoiets als: 'Er bestaat een verschil tussen een slecht toestel en een slecht genomen foto. Er zijn mensen die goede foto's uit dit toestel krijgen en die is dus niet slecht'

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Anoniem: 10773

oops

• Rudi Vader
Als je een beetje jalours bent op de prijs/kwaliteit van de Aldi en Lidl moet je je frustraties niet hier botvieren. Je loopt ook al een beetje te puberen (zonder onderbouwning lopen afgeven op concurenten) op een topic van de Lidl, terwijl je zelf een computerzaak hebt. Beetje zwak.

Voor de geinteresseerden: www.digima.nl (uit zijn profiel). Kijk uit...... er staat een foto op die site.....
Dit zegt misschien al genoeg: Geregistreerd op Tuesday 10 September 2002 17:28

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Anoniem: 41386

Ik hoor net van een kennis dat ze er bij ons in de buurt in de Aldi er nog een paar hadden...
Maar ik kan voor de zelfde prijs een Fuji 2800 kopen, wat zou ik dan beter kunnen doen ?
E389 aan de Aldi geven voor een md9700 (wat is het nou echt ?) of een Fuji kopen ?

• Blaz0r
  • Laatst online: 26-05 00:25

Blaz0r

:)

Ik heb em net gekocht,

nice cam hoor goeie kwali, ik heb vaak genoeg andere cams gezien, daar doet ie echt niet voor onder.

Ben er tot nu toe zeer tevreden mee.
Als ik klachten heb post ik het wel.

• Plaagje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 23:01

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Mijn vader wou er ook een kopen (kan um nog krijgen) maar nu wouden wij nog een paar dingen weten over de camera:

1: Plastic of Metaal?

2: hij loopt op baterijen (zoals in de advertentie) maar hoeveel scheeld dat nou met een accu? in gewicht en tijd voordat hij op is.

3: wat zal een adnere camerea zijn die je ongeveer voor dat geld kan kopen?

Flying High!

Anoniem: 46913

'RudiVader'. Het is gewoon een butt-cam.
Er zijn genoeg reviews op internet (enkele duitse sites) die dit onderbouwen en de foto's die ik heb gezien spreken boekdelen (ook al zijn ze misschien door een amateurfotograaf gemaakt). Ik vind het schandalig dat ze het bestempelen als een 4 Mpix kamera, mijn 2 Mpix Ixus V2 sprint er nog voorbij qua kwaliteit, en heeft ook 2x zoom.
Ik heb overigens niks tegen de Aldi, die notebooks zien er fantastisch uit en zelf heb ik gisteren Medion memory kaartjes gehaald voor 59 Euro.

Anoniem: 46913

PS, 72 Euro meer en je hebt die Ixus V2 aan je voordeur geleverd.
Betere kwaliteit, 2x zoom en past nog in je broekzak ook!

PS, wat me heel erg opvalt aan alle foto's van die cam is dat ze heel flets zijn en van stralende kleuren geen sprake is

• Rudi Vader
Anoniem: 46913 schreef op 12 september 2002 @ 00:29:
'RudiVader'. Het is gewoon een butt-cam.
Er zijn genoeg reviews op internet (enkele duitse sites) die dit onderbouwen en de foto's die ik heb gezien spreken boekdelen (ook al zijn ze misschien door een amateurfotograaf gemaakt). Ik vind het schandalig dat ze het bestempelen als een 4 Mpix kamera, mijn 2 Mpix Ixus V2 sprint er nog voorbij qua kwaliteit, en heeft ook 2x zoom.
Ik heb overigens niks tegen de Aldi, die notebooks zien er fantastisch uit en zelf heb ik gisteren Medion memory kaartjes gehaald voor 59 Euro.
Uit je reactie lijk ik op te moeten maken dat je dezelfde persoon bent als DigiF@g. Geef URLs van die reviews. Ik heb ook een paar keer gezien dat hij niet positief uit de test komt. En dat kwam voornamelijk met door een foute prijs/kwaliteit verhouding. Die gasten hadden de orginele gekocht voor Eur 650,- (getest in de C'T een paar maanden terug). Voor dat geld kan je een betere komen. Maar voor Eur 389,- met ruimere specificaties (grotere flash kaart en GPpowerbanks 1800 + lader) is het geen verkeerde camera. Ik heb hem en het is gewoon een goede camera.
Maar je bent gewoon triest als je de opmerking kutcam neer kwakt en je hebt ene eigen computertoko.

• Microkid

Microkid

Smile

Als je nou met alle geweld € 400 wilt uitgeven voor een digicam, neem dan voor € 375 een Canon Powershot A40. Wellicht minder megapix dan die Aldi, maar ongetwijfeld betere kwaliteit en degelijkheid. Zoals in de duitse test hierboven wordt genoemd is de bediening en opties maar mager, en kan je je geld beter in een kwalitatief beter camera met minder megapix investeren.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Balans
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-06 15:18
en waar is die canon powershot nog te koop dan ? gaarne adres/tel. te plaasten overal staat dat ie niet leverbaar is.

Jij brand ik blus! 4.640kW no-zw WH-MDC05J3E5

• Microkid

Microkid

Smile

Balans schreef op 12 september 2002 @ 08:56:
en waar is die canon powershot nog te koop dan ? gaarne adres/tel. te plaasten overal staat dat ie niet leverbaar is.
Probeer 's kamera-express.nl ?

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
of gewoon de pricewatch :)

• Da-WiZZy0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 15:16
IK HEB HEM !!! :)
zie hier pics:

http://people.zeelandnet.nl/timzuiddam/ex/dcmedion1.jpg
http://people.zeelandnet.nl/timzuiddam/ex/dcmedion2.jpg

Ze zijn niet op volledig formaat & kwaliteit, ik heb ze verkleind en heb de kwaliteit niet helemaal op z'n top gezet...
Mooi toch, die pics?

zeg ik zie wel vaak iets over continous drive en 30 sec video opname staan enzo maar kun je de meeste camera's ook direct als webcam gebruiken of zijn de betere cams daar niet geschikt voor
Ik denk dan bijvoorbeeld aan een Canon A40, Ixus v2, Finepix 2600/2800 etc

• Balans
  • Laatst online: 12-06 15:18
Helaas zitten ze allemaal te wachten op de bestelling, helaas ga ik zaterdag naar mexico ;-)
dus ben ik maar voor de ixus v2 gezwicht mooi dingetje trouwens!!! maar goed evengoed bedankt voor de moeitje Microkid!

Jij brand ik blus! 4.640kW no-zw WH-MDC05J3E5

• Da-WiZZy0n
Hij kan trouwens ook een hele hoop serie-shots maken(bijv continue of 16), je kan handmatig focussen enzo, je kunt de grootte en kwaliteit instellen, er zit timerschakelaar op zodat ie automatisch kan gaan fotograferen, noem maar op...

Er zitten dus meer functies op als jullie d88

• Da-WiZZy0n
Als iemand nog iets wilt weten moet ie dat maar ff vragen

Koel! Ik wil ook zon energy monitor als Da-WiZZyOn ! ;)

foutje

-

• Da-WiZZy0n
dies van me pa outlaw :)

en hoeveel kost een;
pc
koelkast
tv
monitor
externe monitor
lamp
kabelmodem ;)
tl-buis

nou per dag dan
B)

• Da-WiZZy0n
Anoniem: 1815 schreef op 12 september 2002 @ 20:25:
en hoeveel kost een;
pc
koelkast
tv
monitor
externe monitor
lamp
kabelmodem ;)
tl-buis

nou per dag dan
B)
Snap je niet... :)

aan stroom, of is dit een andere gadget :?

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wat een kutfotos allemaal,
koop liever een goede 3 mp.

De lens bepaald naar mijn mening 70% van de kwaliteit van de foto

• Da-WiZZy0n
Je kunt hem trouwens ook als webcam gebruiken ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Laatst online: 09-06 11:37
RudiVader schreef op 11 september 2002 @ 16:55:
[...]

Als je een beetje jalours bent op de prijs/kwaliteit van de Aldi en Lidl moet je je frustraties niet hier botvieren. Je loopt ook al een beetje te puberen (zonder onderbouwning lopen afgeven op concurenten) op een topic van de Lidl, terwijl je zelf een computerzaak hebt. Beetje zwak.

Voor de geinteresseerden: www.digima.nl (uit zijn profiel). Kijk uit...... er staat een foto op die site.....
Dit zegt misschien al genoeg: Geregistreerd op Tuesday 10 September 2002 17:28
ff verlagen tot het onmetelijk lage niveau van DigiF@g...

www.digima.nl > kutwinkel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da-WiZZy0n
Papa Roach schreef op 12 september 2002 @ 22:03:
wat een kutfotos allemaal,
koop liever een goede 3 mp.

De lens bepaald naar mijn mening 70% van de kwaliteit van de foto
Dus jij wilt beweren dat een Ricoh lens, slecht is?

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 13:24
sorry hoor, maar ik vind dit echt bagger kwaliteit (vooral dat gezicht :P ;))
trouwens, zie ik daar getal en ruimte liggen? :D

Anoniem: 21111

Heb die actie gemist maar hoe duur was de camera eigenlijk. ?

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:29

OgWok

U.N.C.L.E.

€ 389,-- Compleet: usb kabel, tv kabel, lader, 4 x 1,8 A NimH, netvoeding, 32 MB compact flashkaart, tasje.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
OgWok schreef op 26 september 2002 @ 11:37:
€ 389,-- Compleet: usb kabel, tv kabel, lader, 4 x 1,8 A NimH, netvoeding, 32 MB compact flashkaart, tasje.
Volgens mij 64 MB cf kaartje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39765

ik heb ff een vraagje aan de mensen die de aldi cam hebben. (ik had er ook een maar die is gejat) als jullie nu een nieuwe cam zouden kopen. zou je 'm dan alsnog kopen? (eerlijk zijn mag) ik kan namelijk bij medion een nieuwe bestellen als ik het aangifte formulier opstuur, dus moet ik nu kiezen. Ik was er wel over te spreken alleen een paar nadeeltjes:
- groot deel is plastic dus heb je snel scheurtjes.
- flits effe snel aan/uit zetten zit er niet in, moet allemaal via menu.

verder ben ik altijd wel tevreden geweest met de kwaliteit van de fotos en zeker met de service van medion.

graag meningen nu van de md9700 bezitters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plaagje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 23:01

Plaagje

<<Fly & Dive>>

heb ook nog een vraagje, die ik nergens kan vinden :|

wat is de snelheid van die cf die je er extra bij kon kopen? als je naar dpreview kijkt...
vooral hoeveel speed schrijven? (had er toen namelijk niet echt op gelet:|)

Flying High!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 11-06 21:50
Ik heb alle 30 pagina's door gelezen. Maar ik ben er nog steeds niet uit.

Ik wil een digitale camera aanschaffen voor het gewone huis/tuin/kind en vacantie gebruik. Tevens wil ik later de foto's af laten drukken.

Ik weet nog een camera te liggen bij een aldi in de buurt.

Zal ik hem halen of beter een van een renommeerd merk

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Henkus schreef op 20 oktober 2002 @ 20:28:
Ik heb alle 30 pagina's door gelezen. Maar ik ben er nog steeds niet uit.

Ik wil een digitale camera aanschaffen voor het gewone huis/tuin/kind en vacantie gebruik. Tevens wil ik later de foto's af laten drukken.

Ik weet nog een camera te liggen bij een aldi in de buurt.

Zal ik hem halen of beter een van een renommeerd merk
voor hetzelfde geld (of minder) heb je een Canon A40 of Fuji A203/A204 die een stuk betere foto's maak (weliswaar op 2mp, maar vergeleken met de Aldi cam toch een stuk beter)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Laatst online: 08-06-2023
sorry dat ik een oude thread ophaal, maar woensdag 27 november zal men ook een digicam medion verkopen in België.
€ 369
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_48/OFF01.HTM

*4,1 megapixels Sony® CCD-sensor voor echte fotokwaliteit, resolutie 2272 x 1704 pixels
*3 x optisch Ricoh® zoom-objectief (komt overeen met 38-114 mm bij kleinbeeldcamera's)
*128 MB CompactFlashª geheugenkaart voor het opslaan van maximaal 94 afbeeldingen (hoogste resolutie)
*2 x digitale zoom
*macrofunctie voor extreme opname dichtbij vanaf 8 cm
*eenvoudige aansluiting op de USB-poort
*4,5 cm LCD-kleurendisplay om de opnamen direct te kunnen bekijken
*autofocus
*flitsautomatiek
*anti-rode-ogenflits
En nog batterijen en lader (volgens de foto) ?
Zou ik dit toestel kopen of de Canon Powershot A40 (2mpix) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker
  • Laatst online: 12-06 22:03

Bjorker

Cadillacs rule!

De powershot absoluut. Ik heb deze medion ook gehad voor een week, maar ondanks zijn beter 'specs' (pixels) haalt hij het echt niet bij deze canon.

Nope

• ziekloon
  • Laatst online: 13-04 10:57
Ik ben echt een behoorlijke digicam n00b, dus misschien is dit een hele stomme vraag, maar is een 2 megapixel camera genoeg om goede foto's bij een (bijvoorbeeld) Kruidvat o.i.d. te laten afdrukken? Ik heb nu een simpel kleinbeeld compactcameraatje die ik eventueel wil vervangen door een nieuw digitaal speeltje. Dus mijn fotografische eisen zijn niet zo heel erg groot... als het maar leuke snapshotjes kan maken van huisje/boompje/beestje/kindje etc.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

ziekloon schreef op 21 november 2002 @ 10:50:
Ik ben echt een behoorlijke digicam n00b, dus misschien is dit een hele stomme vraag, maar is een 2 megapixel camera genoeg om goede foto's bij een (bijvoorbeeld) Kruidvat o.i.d. te laten afdrukken? Ik heb nu een simpel kleinbeeld compactcameraatje die ik eventueel wil vervangen door een nieuw digitaal speeltje. Dus mijn fotografische eisen zijn niet zo heel erg groot... als het maar leuke snapshotjes kan maken van huisje/boompje/beestje/kindje etc.
Canon A40 voldoet prima...o.a 315 euro bij camerahuis.nl
en ook nog mogelijkheden als je wat serieuzer wilt gaan fotograferen (veel manual instellingen)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• DJSmiley
  • Laatst online: 09:20
ziekloon schreef op 21 November 2002 @ 10:50:
De kruidvat cam is imho niet alles...
2 mpixel is idd prima voor 10x15cm foto's.
Echter, neem WEL een beetje zoom, die kruidvat cam heeft dus geen optische zoom.... ik heb zelf 3x op mn 1.3 mpixel, maar dat is vaak al aan de krappe kant.

Digitale zoom zuigt, photosoep kan dat ook prima ;)

• zork
Mijn pa heeft die Medion 4.1 nu al een tijdje, en ik heb er vaak mee gespeeld. Ik moet zeggen dat ik het een puik cameraatje vind! Jammer dat ik de sluiterstijd niet kan instellen, maar macro werkt perfect. Voor foto's moet ik jullie naar de huiskamer verwijzen, het huisdieren foto topic :) Je ziet de vlooien bij wijze van spreken op mijn katten ronddansen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:37

Exirion

Gadgetfetisjist

zork schreef op 21 November 2002 @ 18:50:
Je ziet de vlooien bij wijze van spreken op mijn katten ronddansen :p
Zijn dat niet gewoon dead pixels? :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IzoOoo
  • Laatst online: 22-06-2021
Exirion schreef op 27 November 2002 @ 15:03:
[...]

Zijn dat niet gewoon dead pixels? :P
:D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
  • Laatst online: 10-06 09:25
kijk ook eens bij www.kamera-express.nl hebben ze ook leuke camera's.
waaronder de sony dsc p 51 voor €304
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste