Woei, mooie fotos met die camera. Helaas niet de mijne
:
http://www.tech.nhl.nl/~groot000/kat_in_auto.jpg (1MB)
Anoniem: 34818
Anoniem: 44031
Heh ik had 'm ook al een mailtje gestuurd maar hij is eigenwijs...Op dinsdag 07 mei 2002 11:39 schreef mightyspawn het volgende:
[off topic gelul]
marco bakker is memorium niet memoriam???
Anoniem: 26203
heheheOp maandag 06 mei 2002 10:44 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hey jij daar.. ga's afwassen
ja idd en schoonmakenOp maandag 06 mei 2002 10:44 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hey jij daar.. ga's afwassen
Canon EOS 80D En wat glaswerk
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Als dat wat iemand zegt je niet bevalt, dan luister je toch gewoon niet!
Wat doet die kat daar onder de auto?Op dinsdag 07 mei 2002 09:58 schreef _JGC_ het volgende:
Woei, mooie fotos met die camera. Helaas niet de mijne:
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Make everyday a good day!
Anoniem: 42988
Remkabels saboteren waarschijnlijk...Op donderdag 09 mei 2002 20:25 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Wat doet die kat daar onder de auto?
instappen![]()
Make everyday a good day!
eej, da's mijn toetsenbordOp maandag 06 mei 2002 10:44 schreef Yokozuna het volgende:
[afbeelding]
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Anoniem: 54339
Dat toetsenbord komt mij ook bekend voor....hoort dit er soms ook bijOp vrijdag 10 mei 2002 14:44 schreef Flat© het volgende:
[..]
eej, da's mijn toetsenbord![]()
maar ik moet zeggen dat de foto's die nu gepost worden er echt een stuk beter uitzien dan die van de eerste dag zeg maar...
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Jep, dat ken ik... Dan moet je ff kijken of ie zichzelf heeft uitgezet.Op vrijdag 10 mei 2002 14:45 schreef Bugs_Bunny het volgende:
Ik heb een vraag over die aldi cam.
Ik heb hem zelf echter waar ik nogal mee zit is het importeren van de foto's naar mijn PC.
Ik sluit mijn cam aan via usb.
Mijn win xp maakt ook een geluid dat die aangesloten is.
En heb mijn cam aan en gezet op pc.
Toch zegt die dat mijn pc dat de cam niet is aangesloten op mijn pc.
Terwijl Windows aangeeft dat het aangesloten is.
Soms doet die het weer wel en brengt die alle foto's naar mijn pc en soms weer niet.
Iemand ervaringen hiermee?
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Hou op man. Waar het met de aldi-cam aan zou kunnen liggen is de lens die niet van optimale kwaliteit is. Ik denk dat er niet wordt geinterpoleerd...Op zaterdag 11 mei 2002 15:08 schreef CyBeRSPiN het volgende:
NOFI, maar ik heb hier nog geen enkele ècht scherpe foto gezien. Op een afstand zien ze er allemaal best goed uit, dat wel, maar als je naar een detail wil kijken ziet dat er wazig uit (bijv. de randen van de toetsenbordknopjes van B_O_S_S).
Volgens mij komt het nu niet meer door de onervarenheid (focus/diafragma niet goed), maar door de camera zelf.
Ik zit me dan ook af te vragen of er wel echt 4,1 MPixels in de camera zitten, het lijkt allemaal sterk op interpolatie namelijk.
Mocht dit zo zijn, zou je dan de Aldi aan kunnen klagen voor misleidende reclame? (Of zouden ze dan de term EFFECTIEVE pixels gebruikt moeten hebben?)
Graag!Op zaterdag 11 mei 2002 15:12 schreef marco_bakker het volgende:
[..]
Je zou mijn foto's eens in normaal formaat (2200x1700) met weinig compressie moeten zien, geschoten met normaal daglicht. Kijken of je dan nog denkt dat ie geinterpoleerd is.
1. die foto is niet met een Aldi-cam gemaakt, maar gewoon ff heel snel door een Canon Digital Ixus...Vandaar die onscherpteOp zaterdag 11 mei 2002 15:08 schreef CyBeRSPiN het volgende:
NOFI, maar ik heb hier nog geen enkele ècht scherpe foto gezien. Op een afstand zien ze er allemaal best goed uit, dat wel, maar als je naar een detail wil kijken ziet dat er wazig uit (bijv. de randen van de toetsenbordknopjes van B_O_S_S).
Volgens mij komt het nu niet meer door de onervarenheid (focus/diafragma niet goed), maar door de camera zelf.
Ik zit me dan ook af te vragen of er wel echt 4,1 MPixels in de camera zitten, het lijkt allemaal sterk op interpolatie namelijk.
Mocht dit zo zijn, zou je dan de Aldi aan kunnen klagen voor misleidende reclame? (Of zouden ze dan de term EFFECTIEVE pixels gebruikt moeten hebben?)
Anoniem: 44031
Ok, thx voor de info!Op zaterdag 11 mei 2002 17:06 schreef B_O_S_S het volgende:
[..]
1. die foto is niet met een Aldi-cam gemaakt, maar gewoon ff heel snel door een Canon Digital Ixus...Vandaar die onscherpte
2. Er zit wel een 4,1Mpixel CCD in de Aldi cam, alleen de lens is gewoon zo bar slecht dat een 4,1Mpixel CCD geen zin heeft, de onscherpte komt voor het grootste gedeelte door de lens, dus geen interpolatie...
3. Mijn foto is ook nog is resized...
Ja, hij is te koop als een Jenoptik 4100 z3 (is technisch en qua uiterlijk exact gelijk aan de Aldi-cam, maybe is de software anders dat weet ik niet, maar ik denk het niet, al die camera's worden namelijk door SkanHex uit Taiwan gemaakt), maar zelf zou ik hem nooooit kopen! Die Jenoptik kan je trouwens beter in Duitsland kopen, in Nederland kost hij 558,= op zijn goedkoopst, in Duitsland 399,=.Op zondag 12 mei 2002 12:49 schreef CyBeRSPiN het volgende:
[..]
Ok, thx voor de info!
Is die camera trouwens nog ergens te koop? (bij de Aldi niet uiteraard, maar misschien in een andere winkel onder een ander merk)
Mijn hemel, jij bent er wel heel snel bij. Bekijk de foto's, bepaal wat je wil, en maak je keuze, hoe kunnen wij dat nu doen?Op zondag 12 mei 2002 16:48 schreef CocaCola het volgende:
Wat is de Conclusie?
Doen of niet Doen.
Niet doen. Staar je niet blind op het aantal megapixels. Investeer liever in een goed 3 megapixel.Op zondag 12 mei 2002 16:48 schreef CocaCola het volgende:
Wat is de Conclusie?
Doen of niet Doen.
Morgen ist es (wieder mal) soweit:
Aldi (Nord) bewirbt und verkauft eine Digitalkamera mit 4,1 Mio Pixel.
Was steckt dahinter? :
Die Aldi 4,1 Megapixel-Kamera mit der Bezeichnung "Medion" kommt vom Hersteller Skanhex, der diese Kamera bereits unter den Bezeichnungen Rollei, Jenoptik, Samsung, Maginon etc. gebaut hat.
Alle diese Kameras sind, was die wichtigsten Zubehörkomponenten angeht, weitestgehend identisch. So das man IMHO durchaus behaupten kann:
kennt man eine - kennt man alle!
Zur bereits über einen Kaffeeröster vertriebenen Jenoptik JD 4100 Z3 aus dem Hause Skanhex gibt es ja ausreichend Testberichte im Web und in der Presse. In all diesen Berichten schneidet die Kamera, die nun auch von Aldi mit neuem Namen vertrieben wird, nicht gerade positiv ab:
Ein (leider mit 1,30 Euro kostenpflichtiger) objektiver Testbericht der Zeitschrift cŽt befindet sich hier :
http://www.heise.de/kiosk/archiv/ct/02/03/134
Ein (kostenloses) Testbild dazu ist hier zu finden :
www.heise.de/ct/ftp/testbilder/kameras_0203/jenoptik_jd4100z3.jpg
Bitte insbesondere auf das Rauschen in den Schatten, den Moire-Effekt, den magelhaften Kontrast und vor allem die fehlende Auflösung der Linien, die bereits bei den drittkeinsten Linien beginnt, achten!
Bemängelt wurde in einem Testbericht auch erhebliche Schwankungen in Sachen Weißabgleich!
Hier ein Auszug aus einer News vom Heise-Verlag (cŽt):
"Beim Test des vom chinesischen OEM Skanhex hergestellten
Jenoptik-Modells fiel unserem Labor jedoch eine relativ geringe optische Auflösung auf, die nicht über das Niveau einer 3-Megapixel-Kamera hinausgeht. Dazu kamen Belichtungsschwächen bei Tageslichtbedingungen, der etwas übereifrige Schärfungsalgorithmus, ein recht starkes Farbrauschen und eine heftige Vignettierung (Randabschattung). Absolut unterdurchschnittlich ist der rückwärtige LC-Farbmonitor, der mit 60.000 Pixeln nur die Hälfte üblicher Auflösungen bietet. Auch die simplen Belichtungsautomatiken können bestenfalls den Anfänger zufriedenstellen. Bei diesem sollte man also keine Wunder erwarten -- und lieber ein wenig mehr in ein 3-Megapixel-Markengerät investieren."
(Quelle: www.heise.de Newsticker vom 24.04.2002 - Autor: "cm")
Auch die Zeitschrift Chip kam zu einem vernichtenden Urteil, was die Jenoptik und damit wohl auch alle Clones dieser von Skanhex hergestellten Kameras betrifft :
http://www.chip.de/produkte_tests/produkte_tests_8639629.html
Anwender berichten davon, das die Kamera im Menü vorgenommene Änderungen nach dem Ausschalten und Wiedereinschalten "vergißt" und das die extrem lange Auslöseverzögerung einen Schnappschuss unmöglich
macht.
Aufgrund eigener Erfahrungen hat sich Foto Erhardt vor einiger Zeit entschlossen alle Produkte der Firma Jenoptik als "nicht mehr lieferbar" zu kennzeichnen und diese auch auf Sonderwunsch nicht mehr zu verkaufen!
Zu dem Angebot der CF-Karte, die ebenfalls am Dienstag bei Aldi "neben dem Toilettenpapier" (sorry, konnte es mir nicht verkneifen) liegt:
Ich habe nun schon mehrfach darauf hingewiesen, das es bei CF-Karte große (nun möchte ich sagen - sehr große) Qualitätsunterschiede gibt, die den anfänglichen Preisvorteil schnell zu einem Nachteil werden
lassen. So ist der Stromverbrauch bei Billigkarten idR deutlich höher und dies bei verringerter d.h. langsamer Zugriffszeit. Die Schreib/Lesevorgänge bei einigen verwendeten Controllern sind zeitlich deutlich länger und es werden teilweise Controller eingebaut, die defekte Bereiche der Karte nicht korrekt ausklammern und so zu
Datenverlust oder einem Totalausfall führen können.
Ich halte es in jedem Fall mit dem englischen Sozialreformer John Ruskin:
"Es gibt kaum etwas auf der Welt, das nicht irgend jemand ein wenig schlechter machen und etwas billiger verkaufen könnte, und die Menschen, die sich ausschließlich am Preis orientieren, werden die gerechte Beute solcher Machenschaften.
Es ist unklug, zuviel zu bezahlen, aber es ist noch schlechter, zuwenig zu bezahlen. Wenn Sie zuviel bezahlen, verlieren Sie etwas Geld, das ist alles. Bezahlen Sie dagegen zu wenig, verlieren Sie manchmal alles, da der gekaufte Gegenstand die ihm zugedachte Aufgabe nicht erfüllen kann.
Das Gesetz der Wirtschaft verbietet es, für wenig Geld viel Ware zu erlangen. Nehmen Sie das niedrigste Angebot an, müssen Sie für das Risiko, das Sie eingehen, etwas hinzurechnen. Und wenn Sie das tun, dann haben Sie auch genug Geld, um für etwas Besseres zu bezahlen."
Anoniem: 59
Dus jij wilde nog even een cam halen bij de Aldi?Op zondag 12 mei 2002 16:48 schreef CocaCola het volgende:
Wat is de Conclusie?
Doen of niet Doen.
Anoniem: 54339
http://members.home.nl/pvputten/MClean.zip (35kb)Medion JPEG Cleaner v 0.1
(c) 2002 by Jan van Dijk
.\BBQ\SIMG1257.JPG, 548.1kb -> 534.6kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1258.JPG, 392.8kb -> 375.7kb - freed: 17.1kb
.\BBQ\SIMG1259.JPG, 558.6kb -> 541.5kb - freed: 17.1kb
.\BBQ\SIMG1260.JPG, 541.5kb -> 527.9kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1261.JPG, 435.6kb -> 422.1kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1262.JPG, 451.6kb -> 438.1kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1263.JPG, 434.1kb -> 417.0kb - freed: 17.1kb
.\BBQ\SIMG1264.JPG, 435.1kb -> 418.0kb - freed: 17.1kb
.\BBQ\SIMG1265.JPG, 432.1kb -> 415.0kb - freed: 17.1kb
.\BBQ\SIMG1266.JPG, 313.9kb -> 300.4kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1267.JPG, 315.1kb -> 301.6kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1268.JPG, 300.8kb -> 290.8kb - freed: 10.0kb
.\BBQ\SIMG1269.JPG, 446.6kb -> 433.1kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1271.JPG, 421.7kb -> 408.1kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1272.JPG, 560.1kb -> 543.0kb - freed: 17.1kb
.\BBQ\SIMG1273.JPG, 452.2kb -> 438.6kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1274.JPG, 415.6kb -> 398.6kb - freed: 17.1kb
.\BBQ\SIMG1275.JPG, 434.1kb -> 417.1kb - freed: 17.1kb
.\BBQ\SIMG1276.JPG, 422.0kb -> 408.5kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1277.JPG, 409.2kb -> 395.7kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1279.JPG, 371.3kb -> 357.8kb - freed: 13.5kb
.\BBQ\SIMG1281.JPG is NOT a Medion JPEG file!
.\BBQ\SIMG1282.JPG is NOT a Medion JPEG file!
.\BBQ\SIMG1283.JPG is NOT a Medion JPEG file!
.\BBQ\SIMG1270.JPG, 538.5kb -> 521.4kb - freed: 17.1kb
.\BBQ\SIMG1278.JPG, 372.1kb -> 358.6kb - freed: 13.5kb
23 files converted, 348053 bytes released
Less = more
Anoniem: 14565
Less = more
Anoniem: 1815
ik zag em ook net staan in de krant:Anoniem: 14565 schreef op 09 september 2002 @ 21:41:
inmiddels is deze camera vanaf 11 september weer in de aanbieding bij de Aldi. Willen de mensen die 'm de vorige keer gekocht hebben even laten weten waarom ik 'm zeker WEL of NIET zou moeten kopen?
ik hoorde iemand iets over een slechte lens zeggen?Medion md 9700
- 4.1 megapixels
- 2x digitaal zoom
- USB
- 4,5 cm LCD-kleurenscherm (1,8 inch?)
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 1815 op 11-09-2002 10:05 . Reden: typo's ]
Anoniem: 38990
Kijk even een paar berichten hierboven, staat een duitse test, en het ding is gewoon bagger.Anoniem: 1815 schreef op 11 september 2002 @ 10:02:
[...]
ik zag em ook net staan in de krant:
[...]
ik hoorde iemand iets over een slechte lens zeggen?
en hoe zit het met de batterijen of accu etc? weet iemand onder welk merk ik deze cam kan opzoeken op bijvoorbeeld dpreview.com ?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Tis een prima cam, ze hadden er hier 35.Anoniem: 38990 schreef op 11 september 2002 @ 10:11:
Waarschijnlijk is op dit moment van typen de camera allang uitverkocht. Ik heb toen in mei zo'n camera proberen te bemachtigen en ze waren allang uitverkocht want ze hadden er maar drie. Dus doe de moeite niet om naar de winkel te gaan en besteed die tijd voor een beetje research naar een andere camera.
Unknown
Even lezen op de site: http://www.aldi.nl/PRINZIP_NEU/03_home.htmRoccoS schreef op 11 september 2002 @ 14:15:
Ben net bij de Aldi geweest, nog 3 liggen. Ik mocht de doos echter niet open (laten) maken, om even te zien hoe dat ding er nou uitziet en aanvoelt, belachelijk natuurlijk. Ik ga zeker even blindelings bijna 400 euro uitgeven zonder te weten wat ik precies koop. Hij zag er op de poster trouwens al erg plastic uit, ik ben dus bang dat het een typisch geval van goedkoop=>duurkoop is, al zijn de specs ok voor dat geld. Ik krijg alleen al een erg slecht gevoel als ik eerst over 35 kartonnen dozen chocopasta, wasmiddelen en tandpasta moet klimmen om in een hoekje bij de kassa bij een doos met camera's te moeten komen.... erg vaag.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Als je een beetje jalours bent op de prijs/kwaliteit van de Aldi en Lidl moet je je frustraties niet hier botvieren. Je loopt ook al een beetje te puberen (zonder onderbouwning lopen afgeven op concurenten) op een topic van de Lidl, terwijl je zelf een computerzaak hebt. Beetje zwak.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Anoniem: 41386
Flying High!
Anoniem: 46913
Uit je reactie lijk ik op te moeten maken dat je dezelfde persoon bent als DigiF@g. Geef URLs van die reviews. Ik heb ook een paar keer gezien dat hij niet positief uit de test komt. En dat kwam voornamelijk met door een foute prijs/kwaliteit verhouding. Die gasten hadden de orginele gekocht voor Eur 650,- (getest in de C'T een paar maanden terug). Voor dat geld kan je een betere komen. Maar voor Eur 389,- met ruimere specificaties (grotere flash kaart en GPpowerbanks 1800 + lader) is het geen verkeerde camera. Ik heb hem en het is gewoon een goede camera.Anoniem: 46913 schreef op 12 september 2002 @ 00:29:
'RudiVader'. Het is gewoon een butt-cam.
Er zijn genoeg reviews op internet (enkele duitse sites) die dit onderbouwen en de foto's die ik heb gezien spreken boekdelen (ook al zijn ze misschien door een amateurfotograaf gemaakt). Ik vind het schandalig dat ze het bestempelen als een 4 Mpix kamera, mijn 2 Mpix Ixus V2 sprint er nog voorbij qua kwaliteit, en heeft ook 2x zoom.
Ik heb overigens niks tegen de Aldi, die notebooks zien er fantastisch uit en zelf heb ik gisteren Medion memory kaartjes gehaald voor 59 Euro.
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Jij brand ik blus! 4.640kW no-zw WH-MDC05J3E5
Probeer 's kamera-express.nl ?Balans schreef op 12 september 2002 @ 08:56:
en waar is die canon powershot nog te koop dan ? gaarne adres/tel. te plaasten overal staat dat ie niet leverbaar is.
Jij brand ik blus! 4.640kW no-zw WH-MDC05J3E5
Snap je niet...Anoniem: 1815 schreef op 12 september 2002 @ 20:25:
en hoeveel kost een;
pc
koelkast
tv
monitor
externe monitor
lamp
kabelmodem
tl-buis
nou per dag dan
ff verlagen tot het onmetelijk lage niveau van DigiF@g...RudiVader schreef op 11 september 2002 @ 16:55:
[...]
Als je een beetje jalours bent op de prijs/kwaliteit van de Aldi en Lidl moet je je frustraties niet hier botvieren. Je loopt ook al een beetje te puberen (zonder onderbouwning lopen afgeven op concurenten) op een topic van de Lidl, terwijl je zelf een computerzaak hebt. Beetje zwak.
Voor de geinteresseerden: www.digima.nl (uit zijn profiel). Kijk uit...... er staat een foto op die site.....
Dit zegt misschien al genoeg: Geregistreerd op Tuesday 10 September 2002 17:28
Dus jij wilt beweren dat een Ricoh lens, slecht is?Papa Roach schreef op 12 september 2002 @ 22:03:
wat een kutfotos allemaal,
koop liever een goede 3 mp.
De lens bepaald naar mijn mening 70% van de kwaliteit van de foto
sorry hoor, maar ik vind dit echt bagger kwaliteit (vooral dat gezicht
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Volgens mij 64 MB cf kaartjeOgWok schreef op 26 september 2002 @ 11:37:
€ 389,-- Compleet: usb kabel, tv kabel, lader, 4 x 1,8 A NimH, netvoeding, 32 MB compact flashkaart, tasje.
Anoniem: 39765
Flying High!
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
voor hetzelfde geld (of minder) heb je een Canon A40 of Fuji A203/A204 die een stuk betere foto's maak (weliswaar op 2mp, maar vergeleken met de Aldi cam toch een stuk beter)Henkus schreef op 20 oktober 2002 @ 20:28:
Ik heb alle 30 pagina's door gelezen. Maar ik ben er nog steeds niet uit.
Ik wil een digitale camera aanschaffen voor het gewone huis/tuin/kind en vacantie gebruik. Tevens wil ik later de foto's af laten drukken.
Ik weet nog een camera te liggen bij een aldi in de buurt.
Zal ik hem halen of beter een van een renommeerd merk
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nope
Canon A40 voldoet prima...o.a 315 euro bij camerahuis.nlziekloon schreef op 21 november 2002 @ 10:50:
Ik ben echt een behoorlijke digicam n00b, dus misschien is dit een hele stomme vraag, maar is een 2 megapixel camera genoeg om goede foto's bij een (bijvoorbeeld) Kruidvat o.i.d. te laten afdrukken? Ik heb nu een simpel kleinbeeld compactcameraatje die ik eventueel wil vervangen door een nieuw digitaal speeltje. Dus mijn fotografische eisen zijn niet zo heel erg groot... als het maar leuke snapshotjes kan maken van huisje/boompje/beestje/kindje etc.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
De kruidvat cam is imho niet alles...ziekloon schreef op 21 November 2002 @ 10:50:
Ik ben echt een behoorlijke digicam n00b, dus misschien is dit een hele stomme vraag, maar is een 2 megapixel camera genoeg om goede foto's bij een (bijvoorbeeld) Kruidvat o.i.d. te laten afdrukken? Ik heb nu een simpel kleinbeeld compactcameraatje die ik eventueel wil vervangen door een nieuw digitaal speeltje. Dus mijn fotografische eisen zijn niet zo heel erg groot... als het maar leuke snapshotjes kan maken van huisje/boompje/beestje/kindje etc.
Zijn dat niet gewoon dead pixels?zork schreef op 21 November 2002 @ 18:50:
Je ziet de vlooien bij wijze van spreken op mijn katten ronddansen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq