Volgens mij 64 MB cf kaartjeOgWok schreef op 26 september 2002 @ 11:37:
€ 389,-- Compleet: usb kabel, tv kabel, lader, 4 x 1,8 A NimH, netvoeding, 32 MB compact flashkaart, tasje.
Anoniem: 39765
ik heb ff een vraagje aan de mensen die de aldi cam hebben. (ik had er ook een maar die is gejat) als jullie nu een nieuwe cam zouden kopen. zou je 'm dan alsnog kopen? (eerlijk zijn mag) ik kan namelijk bij medion een nieuwe bestellen als ik het aangifte formulier opstuur, dus moet ik nu kiezen. Ik was er wel over te spreken alleen een paar nadeeltjes:
- groot deel is plastic dus heb je snel scheurtjes.
- flits effe snel aan/uit zetten zit er niet in, moet allemaal via menu.
verder ben ik altijd wel tevreden geweest met de kwaliteit van de fotos en zeker met de service van medion.
graag meningen nu van de md9700 bezitters
- groot deel is plastic dus heb je snel scheurtjes.
- flits effe snel aan/uit zetten zit er niet in, moet allemaal via menu.
verder ben ik altijd wel tevreden geweest met de kwaliteit van de fotos en zeker met de service van medion.
graag meningen nu van de md9700 bezitters
heb ook nog een vraagje, die ik nergens kan vinden 
wat is de snelheid van die cf die je er extra bij kon kopen? als je naar dpreview kijkt...
vooral hoeveel speed schrijven? (had er toen namelijk niet echt op gelet:|)
wat is de snelheid van die cf die je er extra bij kon kopen? als je naar dpreview kijkt...
vooral hoeveel speed schrijven? (had er toen namelijk niet echt op gelet:|)
Flying High!
Ik heb alle 30 pagina's door gelezen. Maar ik ben er nog steeds niet uit.
Ik wil een digitale camera aanschaffen voor het gewone huis/tuin/kind en vacantie gebruik. Tevens wil ik later de foto's af laten drukken.
Ik weet nog een camera te liggen bij een aldi in de buurt.
Zal ik hem halen of beter een van een renommeerd merk
Ik wil een digitale camera aanschaffen voor het gewone huis/tuin/kind en vacantie gebruik. Tevens wil ik later de foto's af laten drukken.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
voor hetzelfde geld (of minder) heb je een Canon A40 of Fuji A203/A204 die een stuk betere foto's maak (weliswaar op 2mp, maar vergeleken met de Aldi cam toch een stuk beter)Henkus schreef op 20 oktober 2002 @ 20:28:
Ik heb alle 30 pagina's door gelezen. Maar ik ben er nog steeds niet uit.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
sorry dat ik een oude thread ophaal, maar woensdag 27 november zal men ook een digicam medion verkopen in België.
€ 369
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_48/OFF01.HTM
*4,1 megapixels Sony® CCD-sensor voor echte fotokwaliteit, resolutie 2272 x 1704 pixels
*3 x optisch Ricoh® zoom-objectief (komt overeen met 38-114 mm bij kleinbeeldcamera's)
*128 MB CompactFlashª geheugenkaart voor het opslaan van maximaal 94 afbeeldingen (hoogste resolutie)
*2 x digitale zoom
*macrofunctie voor extreme opname dichtbij vanaf 8 cm
*eenvoudige aansluiting op de USB-poort
*4,5 cm LCD-kleurendisplay om de opnamen direct te kunnen bekijken
*autofocus
*flitsautomatiek
*anti-rode-ogenflits
En nog batterijen en lader (volgens de foto) ?
Zou ik dit toestel kopen of de Canon Powershot A40 (2mpix) ??
€ 369
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_48/OFF01.HTM
*4,1 megapixels Sony® CCD-sensor voor echte fotokwaliteit, resolutie 2272 x 1704 pixels
*3 x optisch Ricoh® zoom-objectief (komt overeen met 38-114 mm bij kleinbeeldcamera's)
*128 MB CompactFlashª geheugenkaart voor het opslaan van maximaal 94 afbeeldingen (hoogste resolutie)
*2 x digitale zoom
*macrofunctie voor extreme opname dichtbij vanaf 8 cm
*eenvoudige aansluiting op de USB-poort
*4,5 cm LCD-kleurendisplay om de opnamen direct te kunnen bekijken
*autofocus
*flitsautomatiek
*anti-rode-ogenflits
En nog batterijen en lader (volgens de foto) ?
Zou ik dit toestel kopen of de Canon Powershot A40 (2mpix) ??
De powershot absoluut. Ik heb deze medion ook gehad voor een week, maar ondanks zijn beter 'specs' (pixels) haalt hij het echt niet bij deze canon.
Nope
Ik ben echt een behoorlijke digicam n00b, dus misschien is dit een hele stomme vraag, maar is een 2 megapixel camera genoeg om goede foto's bij een (bijvoorbeeld) Kruidvat o.i.d. te laten afdrukken? Ik heb nu een simpel kleinbeeld compactcameraatje die ik eventueel wil vervangen door een nieuw digitaal speeltje. Dus mijn fotografische eisen zijn niet zo heel erg groot... als het maar leuke snapshotjes kan maken van huisje/boompje/beestje/kindje etc.
Canon A40 voldoet prima...o.a 315 euro bij camerahuis.nlziekloon schreef op 21 november 2002 @ 10:50:
Ik ben echt een behoorlijke digicam n00b, dus misschien is dit een hele stomme vraag, maar is een 2 megapixel camera genoeg om goede foto's bij een (bijvoorbeeld) Kruidvat o.i.d. te laten afdrukken? Ik heb nu een simpel kleinbeeld compactcameraatje die ik eventueel wil vervangen door een nieuw digitaal speeltje. Dus mijn fotografische eisen zijn niet zo heel erg groot... als het maar leuke snapshotjes kan maken van huisje/boompje/beestje/kindje etc.
en ook nog mogelijkheden als je wat serieuzer wilt gaan fotograferen (veel manual instellingen)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
De kruidvat cam is imho niet alles...ziekloon schreef op 21 November 2002 @ 10:50:
2 mpixel is idd prima voor 10x15cm foto's.
Echter, neem WEL een beetje zoom, die kruidvat cam heeft dus geen optische zoom.... ik heb zelf 3x op mn 1.3 mpixel, maar dat is vaak al aan de krappe kant.
Digitale zoom zuigt, photosoep kan dat ook prima
Mijn pa heeft die Medion 4.1 nu al een tijdje, en ik heb er vaak mee gespeeld. Ik moet zeggen dat ik het een puik cameraatje vind! Jammer dat ik de sluiterstijd niet kan instellen, maar macro werkt perfect. Voor foto's moet ik jullie naar de huiskamer verwijzen, het huisdieren foto topic
Je ziet de vlooien bij wijze van spreken op mijn katten ronddansen
Zijn dat niet gewoon dead pixels?zork schreef op 21 November 2002 @ 18:50:
Je ziet de vlooien bij wijze van spreken op mijn katten ronddansen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
kijk ook eens bij www.kamera-express.nl hebben ze ook leuke camera's.
waaronder de sony dsc p 51 voor €304
waaronder de sony dsc p 51 voor €304