Hij komt nog steeds niet door mijn proxy heen...
Zeer vaag... ik zie wel activiteit bij m'n proxy, maar er gebeurd niks... de gegevens worden dus niet vernieuwd
Misschien cache-t je proxy teveel? Werkt IE zelf wel goed met de proxy?Op woensdag 24 april 2002 00:05 schreef freakstar het volgende:
![]()
Hij komt nog steeds niet door mijn proxy heen...
Zeer vaag... ik zie wel activiteit bij m'n proxy, maar er gebeurd niks... de gegevens worden dus niet vernieuwd
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Helemaal te gek als dat zou lukken!Op dinsdag 23 april 2002 23:58 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Vreemd is het wel, omdat andere mensen het nu juist wel goed hebben. Dat vraagt om een optie. Ik zal zien of dit een beetje snel in te bouwen is.
Super !!Op woensdag 24 april 2002 00:06 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Misschien cache-t je proxy teveel? Werkt IE zelf wel goed met de proxy?
Volgens mij staat die probleem ook in de FAQ.Op woensdag 24 april 2002 00:16 schreef freakstar het volgende:
[..]
Super !!
Ik ben nu wat met die caching aan het prutsen, en ziedaar, het werk 1!!
Eindelijk kan ik HotTopic nu ook weer gaan gebruiken
Mijn forum's xml bestand genereerd zo'n 50 tot een kleine 100 MB per gebruiker per dag.Op dinsdag 23 april 2002 23:55 schreef svdmeer het volgende:
Vraagje tussendoor: Genereert HotTopic niet enorm veel dataverkeer?
Is het voor het betreffende forum niet lastig ivm. vele hits?
Verwijderd
PSN: DutchTrickle PVoutput
vensters is ook geen probleem, maar dat monitor verhaal is wel klote, maarja, ik wacht geduldig afOp woensdag 24 april 2002 11:21 schreef jelmervos het volgende:
Monitor probleem is bekend, ik zal een oplossingen proberen te vinden.
Probleem met de nieuwe vensters in andere browsers dan IE is ook bekend, heb het in de FAQ gezet. Oplossing is er niet direct, alleen ene work-around.
PSN: DutchTrickle PVoutput
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
heeft de url die je gebruikt wel de goede opbouw?Op woensdag 24 april 2002 16:13 schreef Hans.Solo het volgende:
Jay hij draait!
Alleen pikt bij mij nou niet meer topics van het klembord op
Ik kan control-C'en wat ik wil maar HT doet niks....
1
| http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/476519 |
Op woensdag 24 april 2002 16:15 schreef SH007 het volgende:
[..]
heeft de url die je gebruikt wel de goede opbouw?
dus zo:
code:
1 http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/476519
ik durf het eigelijk niet te vragen, maar heb je die controleer klembord op geldige topics wel aanstaan?
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
1. heb je je naam wel ingevoerd bij instellingen(en ook de optie zelf aanstaan)Op woensdag 24 april 2002 18:11 schreef Jive het volgende:
Kweenie waarom .. maar heb wat bugjes ...
1. Hij geeft gewoon nog steeds mijn eigen posts weer.
2. Hij opent op de 1e pagina van een topic als ik in het pop-up scherm klik ....
probleem 2 was bij 1.5 niet zo ....
Any thoughts ?
Op woensdag 24 april 2002 18:14 schreef SH007 het volgende:
[..]
1. heb je je naam wel ingevoerd bij instellingen(en ook de optie zelf aanstaan)
2. staat het aantal replies per pagina in HotTopic en op GoT gelijk?
Nou op een P166 MHz met 32 Mb RAM en Win' 95 werkt het ook hoorOp dinsdag 23 april 2002 21:41 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik verwacht van een Tweaker een up-2-date systeem.
Maar je hebt idd wel gelijk.
staat het aantal replies per pagina in HotTopic en op GoT gelijk?Op woensdag 24 april 2002 21:57 schreef NG het volgende:
Wanneer ik met 1.5 op een topic klikte in het programma ging IE automatisch naar de laatste pagina/post. Nu wordt ik elke keer naar de first posts gestuurd?
oepsOp woensdag 24 april 2002 21:59 schreef SH007 het volgende:
[..]
staat het aantal replies per pagina in HotTopic en op GoT gelijk?
Op woensdag 24 april 2002 18:18 schreef Jive het volgende:
[..]
Nu doetieut idd goed.
Thnx
je bent niet de enigeOp woensdag 24 april 2002 22:01 schreef NG het volgende:
[..]
oeps
-
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Zal eens ff rond kijken is namelijk wel handigOp donderdag 25 april 2002 11:51 schreef jelmervos het volgende:
Misschien kan ik es een goede source code krijgen van een XML bestand voor een VBB forum. Deze kan ik dan op HotTopic.nl zetten.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Nogmaals: het is aan de forum beheerder of hij een XML wil leveren voor HotTopic, anders lukt het toch niet. Elk forum is weer anders, daarom moet er 1 standaard zijn, dit is dus de XML.Op donderdag 25 april 2002 12:02 schreef Juggernaut het volgende:
ik zou dit ook graag hebben voor onzinforum.nl maar dat werkt niet met xml. kan dat ooit nog gefixed worden?
Jelmer, misschien zou je in je document ook nog een dummy werkwijze schrijven beschrijven van hoe je zo'n pagina kan creeëren....jelmervos:
Nogmaals: het is aan de forum beheerder of hij een XML wil leveren voor HotTopic, anders lukt het toch niet. Elk forum is weer anders, daarom moet er 1 standaard zijn, dit is dus de XML.
Verwijderd
dat zou geweldig zijn. Er is al naar gevraagd op onzinforum.nl maar ik ben xml n00bOp donderdag 25 april 2002 12:14 schreef Woudloper het volgende:
[..]
Jelmer, misschien zou je in je document ook nog een dummy werkwijze schrijven beschrijven van hoe je zo'n pagina kan creeëren....
Ik denk hierbij aan:
- Welke Query heb ik nodig...
- Hoe zorg ik ervoor dat hij door de recordset heen loopt...
- Hoe zorg ik ervoor dat de pagina eens per 10 sec. wordt ververst...
- etc...
- etc...
Verwijderd
als je dat niet weet ben je volgens mij ook nie eg een forum beheerderOp donderdag 25 april 2002 12:14 schreef Woudloper het volgende:
[..]
Jelmer, misschien zou je in je document ook nog een dummy werkwijze schrijven beschrijven van hoe je zo'n pagina kan creeëren....
Ik denk hierbij aan:
- Welke Query heb ik nodig...
- Hoe zorg ik ervoor dat hij door de recordset heen loopt...
- Hoe zorg ik ervoor dat de pagina eens per 10 sec. wordt ververst...
- etc...
- etc...
1
| <? /* * Actieve Topics [XML] by Maxonic * Copyright (c) 2002, Maxonic Webwonders * Mail: info@terrathreads.nl * */ require "include/config.php"; require "plugin/db.$database.php"; include ('../site/indexfiles/phphits.php'); phphitsAddHit("HOTTOPIC");$db = new dbstuff;$db->connect($dbhost, $dbuser, $dbpw, $dbname, $pconnect);if (!$naam)$naam = $tablepre;else$naam = $naam."_";$query = $db->query("SELECT * FROM ".$naam."threads ORDER BY lastpost DESC LIMIT 50");header ("Pragma: no-cache");echo "<?xml version=\"1.0\" encoding=\"ISO-8859-1\" ?>\n";echo "<!-- Active Topics van TerraThreads (Forum: _$naam) /-->\n"; echo "<activetopics>\n";while($thread = $db->fetch_array($query)) { if (!$thread[closed]){ $lastpost = explode("|",$thread[lastpost]); $query_a = $db->query("SELECT name,private FROM ".$naam."forums WHERE fid=$thread[fid]"); while($thread_a = $db->fetch_array($query_a)) { $query_c = $db->query("SELECT uid FROM ".$naam."leden WHERE gebruikersnaam=\"$thread[author]\""); while($thread_c = $db->fetch_array($query_c)) { $query_b = $db->query("SELECT uid FROM ".$naam."leden WHERE gebruikersnaam=\"$lastpost[1]\""); while($thread_b = $db->fetch_array($query_b)) { $query_d = $db->query("SELECT pid FROM ".$naam."posts WHERE tid=$thread[tid] ORDER BY pid DESC LIMIT 1"); while($thread_d = $db->fetch_array($query_d)) { if ($thread_a[private] < 2){ $afkorting = htmlspecialchars($thread_a[name]); echo "<topic>\n"; echo " <id>$thread[tid]</id>\n"; echo " <titel>$thread[subject]</titel>\n"; echo " <forum>$thread[fid]</forum>\n"; echo " <forumafkorting>$afkorting</forumafkorting>\n"; echo " <startts></startts>\n"; echo " <lastts>$lastpost[0]</lastts>\n"; echo " <topicstarter>$thread[author]</topicstarter>\n"; echo " <starterid>$thread_c[uid]</starterid>\n"; echo " <replies>$thread[replies]</replies>\n"; echo " <last_replier>$lastpost[1]</last_replier>\n"; echo " <replierid>$thread_b[uid]</replierid>\n"; echo " <messageid>$thread_d[pid]</messageid>"; echo "</topic>\n"; } } } } } }}echo " <fileinfo>";echo (" <timestamp>".time()."</timestamp>"); echo " <info>build 50, (Copyright Maxonic Webwonders)</info>";echo " </fileinfo>";echo "</activetopics>";?> |
No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Ben ik met je eensOp vrijdag 26 april 2002 09:57 schreef Nazgul het volgende:
Deze nieuwe versie is inderdaad zeer goed.
Hoe zou HT moeten weten wat je nog hebt gezien? Ik vind het een beetje eng als het alle pagina's gaat meelezen, en de laatste keer dat je via hottopic naar een blz sprong hoeft zeker niet de laatste blz te zijn die je hebt gelezen, toch?Ik heb alleen nog wel een vraagje:
Op het ogenblik als je via HotTopic naar een thread gaat, kom je altijd bij het laatste bericht. (Wat al een hele verbetering is)
Maar is het ook mogelijk om naar de laatste (door mij) ongelezen reply te springen?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Bij mij meestal wel.de laatste keer dat je via hottopic naar een blz sprong hoeft zeker niet de laatste blz te zijn die je hebt gelezen
No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.
1
| <? /* * Actieve Topics [XML] by Maxonic * Copyright (c) 2002, Maxonic Webwonders * Mail: info@terrathreads.nl * http://www.terrathreads.nl */ require "include/config.php"; require "plugin/db.$database.php"; ///////////////////////////////////// $bestand = "cache.xml"; $refreshtijd = 15; $aantaltopics = 10; $gebruikcache = TRUE; $gebruikstats = FALSE;//////////////////////////////////// if($gebruikstats){ include ('../site/indexfiles/phphits.php'); phphitsAddHit("HOTTOPIC");} if (file_exists($bestand)) $leeftijd = time() - filemtime($bestand);if($leeftijd < $refreshtijd && $gebruikcache){ // Gebruik Cache $file_open = fopen($bestand, "r"); if($file_open){ $a = 0; header ("Pragma: no-cache"); echo fread($file_open, filesize($bestand)); exit; }} $db = new dbstuff;$db->connect($dbhost, $dbuser, $dbpw, $dbname, $pconnect);if (!$naam)$naam = $tablepre;else$naam = $naam."_";$query = $db->query("SELECT * FROM ".$naam."threads ORDER BY lastpost DESC LIMIT ".$aantaltopics);header ("Pragma: no-cache");$file = "<?xml version=\"1.0\" encoding=\"ISO-8859-1\" ? >\n";$file .= "<!-- Active Topics van TerraThreads (Forum: _$naam) /-->\n";$file .= "<activetopics>\n";while($thread = $db->fetch_array($query)) { if (!$thread[closed]){ //*// De eerste / van deze lijn en die op regel 94 weghalen om het aantal queries te verminderen // Let op: De inhoud van de XML zal onvolledigger worden en ook privé fora worden in de XML meegenomen $lastpost = explode("|",$thread[lastpost]); $query_a = $db->query("SELECT name,private FROM ".$naam."forums WHERE fid=$thread[fid]"); while($thread_a = $db->fetch_array($query_a)) { $query_c = $db->query("SELECT uid FROM ".$naam."leden WHERE gebruikersnaam=\"$thread[author]\""); while($thread_c = $db->fetch_array($query_c)) { $query_b = $db->query("SELECT uid FROM ".$naam."leden WHERE gebruikersnaam=\"$lastpost[1]\""); while($thread_b = $db->fetch_array($query_b)) { $query_d = $db->query("SELECT pid FROM ".$naam."posts WHERE tid=$thread[tid] ORDER BY pid DESC LIMIT 1"); while($thread_d = $db->fetch_array($query_d)) { if ($thread_a[private] < 2){ $afkorting = htmlspecialchars($thread_a[name]);//*/ $file .= "<topic>\n"; $file .= " <id>$thread[tid]</id>\n"; $file .= " <titel>$thread[subject]</titel>\n"; $file .= " <forum>$thread[fid]</forum>\n"; $file .= " <forumafkorting>$afkorting</forumafkorting>\n"; $file .= " <startts></startts>\n"; $file .= " <lastts>$lastpost[0]</lastts>\n"; $file .= " <topicstarter>$thread[author]</topicstarter>\n"; $file .= " <starterid>$thread_c[uid]</starterid>\n"; $file .= " <replies>$thread[replies]</replies>\n"; $file .= " <last_replier>$lastpost[1]</last_replier>\n"; $file .= " <replierid>$thread_b[uid]</replierid>\n"; $file .= " <messageid>$thread_d[pid]</messageid>"; $file .= "</topic>\n"; //*// <===== Regel 94 } } } } }//*/ }}$file .= " <fileinfo>";$file .= (" <timestamp>".time()."</timestamp>"); $file .= " <info>build 162, (Copyright Maxonic Webwonders)</info>";$file .= " </fileinfo>";$file .= "</activetopics>"; $file_open = fopen ($bestand, "w"); $file_write = fwrite($file_open, $file); fclose($file_open); echo $file;?> |
Zou idd makkelijk zijn, maar de XML biedt mij geen informatie over wel/niet gelosten topic. Ik kan het wel inbouwen, maar dan moeten de fora dit ook gaan aanbieden in de XML.Op donderdag 02 mei 2002 11:17 schreef zerosignal het volgende:
k zit net eens de lijst op te schonen... kun je misscien ook een clean optie toevoegen die de closed topics opruimt? Zou wel handig zijn...
Zomaar uit de lijst verwijderen zou ik niet handig vinden, dan liever een ander kleurtje of zoOp donderdag 02 mei 2002 13:26 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Zou idd makkelijk zijn, maar de XML biedt mij geen informatie over wel/niet gelosten topic. Ik kan het wel inbouwen, maar dan moeten de fora dit ook gaan aanbieden in de XML.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
1
| <?<!--#INCLUDE FILE="config.asp" --><%dim fso, bestand, refreshtijd, xfiledim my_ConnResponse.ContentType = "text/xml"set my_Conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")my_Conn.Open strConnString bestand = "cache.xml" refreshtijd = 15 Set fso = Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject") if fso.FileExists(Server.MapPath(bestand)) Then dim leeftijd, fo set fo = fso.getFile(Server.MapPath(bestand)) leeftijd = datediff("s",fo.DateLastModified, now()) if(leeftijd < refreshtijd) then set fo = fo.OpenAsTextStream response.write(fo.readall) response.end end if end if strSQL = "SELECT T.TOPIC_ID, " & _ "T.T_SUBJECT, " & _ "T.FORUM_ID, " & _ "F.F_ABBREVIATION, " & _ "T.T_DATE, " & _ "T.T_LAST_POST, " & _ "M.M_NAME, " & _ "T.T_AUTHOR, " & _ "T.T_REPLIES, " & _ "M1.M_NAME AS REPLIER, " & _ "T.T_LAST_POST_AUTHOR " & _ "FROM MEMBERS AS M, " & _ " TOPICS AS T, " & _ " FORUM AS F, " & _ " MEMBERS AS M1 " & _ "WHERE T.T_LAST_POST_AUTHOR = M1.MEMBER_ID " & _ " AND T.FORUM_ID = F.FORUM_ID " & _ " AND M.MEMBER_ID = T.T_AUTHOR " & _ "ORDER BY T.T_LAST_POST DESC;" Set rs = Server.CreateObject("ADODB.Recordset") rs.open strSQL, my_Conn xfile = "<?xml version=""1.0"" encoding=""ISO-8859-1"" ?>" & vbNewline & _ "<activetopics>" & vbNewline Do While NOT rs.EOF xfile = xfile & "<topic>" & vbNewline & _ " <id>" & rs("TOPIC_ID") & "</id>" & vbNewline & _ " <titel>" & rs("T_SUBJECT") & "</titel>" & vbNewline & _ " <forum>" & rs("FORUM_ID") & "</forum>" & vbNewline & _ " <forumafkorting>" & RS("F_ABBREVIATION") & "</forumafkorting>" & vbNewline & _ " <startts>" & rs("T_DATE") & "</startts>" & vbNewline & _ " <lastts>" & rs("T_LAST_POST") & "</lastts>" & vbNewline & _ " <topicstarter>" & rs("M_NAME") & "</topicstarter>" & vbNewline & _ " <starterid>" & rs("T_AUTHOR") & "</starterid>" & vbNewline & _ " <replies>" & rs("T_REPLIES") & "</replies>" & vbNewline & _ " <last_replier>" & rs("REPLIER") & "</last_replier>" & vbNewline & _ " <replierid>" & rs("T_LAST_POST_AUTHOR") & "</replierid>" & vbNewline & _ " <messageid>" & rs("TOPIC_ID") & "</messageid>" & vbNewline & _ "</topic>" & vbNewline rs.movenext loop rs.close set rs = nothing xfile = xfile & " <fileinfo>" & vbNewline xfile = xfile & " <timestamp>"& now() & "</timestamp>" & vbNewline xfile = xfile & " <info>build 162, (Copyright Woudloper)</info>" & vbNewline xfile = xfile & " </fileinfo>" & vbNewline xfile = xfile & "</activetopics>" & vbNewline set file_open = fso.CreateTextFile(Server.MapPath(bestand)) file_open.write(xfile) file_open.close set file_open = Nothing set fso = nothing response.write xfile my_Conn.Close set my_Conn = nothing %> ?> |
[ Voor 0% gewijzigd door Woudloper op 09-04-2015 13:52 . Reden: naamaanpassing ]
bij de instellingen van een forum geldt het alleen voor het forum waarbij je het instelt.Op maandag 06 mei 2002 12:42 schreef Wokschotel het volgende:
Ehm, ik weet niet of het een bug of een feature is of dat ik zit te raaskallen, maar ik zit met het volgende. Stel, ik kies ervoor om bij de instellingen geen pop-up te laten zien. Als ik dan met de rechtermuisknop in de tray op het icoontje klik staat er daar wel een vinkje bij 'tray popup'.
Doe ik nou iets doms of zie ik iets over het hoofd
Hmmm, dan zou dat vinkje eigenlijk dynamisch moeten worden aangepast aan het actieve IE-vensterOp maandag 06 mei 2002 12:47 schreef SH007 het volgende:
[..]
bij de instellingen van een forum geldt het alleen voor het forum waarbij je het instelt.
Dat vinkje bij het tray icon is een global setting, om de popup tijdens een game uit te kunnen zetten.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
1
2
3
4
5
6
7
| AANTAL TOPICS USERS | 25 | 50 | 100 ----------------------------------- 1 | | | 10 | | | 100 | | | 1000 | | | |
Dan zijn de topics "te oud", dit wil zeggen dat ze niet meer voor komen in de xml op de server...Op maandag 06 mei 2002 13:06 schreef Windhoosje het volgende:
Waarom komt bij sommige topics "Onbekend" te staan eigenlijk?
Dyslexie | Linux | MoZilla | OpenOffice
dan moet je ze ff kicken dan werkt het weerOp maandag 06 mei 2002 13:15 schreef Birk het volgende:
[..]
Dan zijn de topics "te oud", dit wil zeggen dat ze niet meer voor komen in de xml op de server...
Dit staat ook in de FAQ op de HotTopic website...
dit topic is toch niet te oud?Op maandag 06 mei 2002 13:15 schreef Birk het volgende:
[..]
Dan zijn de topics "te oud", dit wil zeggen dat ze niet meer voor komen in de xml op de server...
Dit staat ook in de FAQ op de HotTopic website...
Ehm of hij komt niet meer voor in de XML op de server, of de XML wordt niet goed binnen gehaald.Op maandag 06 mei 2002 13:16 schreef Windhoosje het volgende:
dit topic is toch niet te oud?
[topic=487306]
klopt, zie het nu ook...Op maandag 06 mei 2002 13:19 schreef Birk het volgende:
[..]
Ehm of hij komt niet meer voor in de XML op de server, of de XML wordt niet goed binnen gehaald.
En aangezien hij er bij mij ook niet in staat zal deze dus niet meer in de XML voor komen...
Edit : Als er weer een nieuw bericht wordt gepost komt hij er weer met naam en toe naam in te staan...
Dit zou je ook zelf kunnen uitrekenen:Op maandag 06 mei 2002 13:07 schreef Woudloper het volgende:
Even een vraagje tussendoor....
Weet iemand hoeveel bandwidth dit gebruikt??
Stel ik genereer altijd een activetopic.xml van de 50 laatste berichten, etc. wat kost het mij dan als bandbreedte???
Misschien kan je een tabelletje op je website zetten jelmerZoiets als dit:
code:
1 2 3 4 5 6 7 AANTAL TOPICS USERS | 25 | 50 | 100 ----------------------------------- 1 | | | 10 | | | 100 | | | 1000 | | |
Kijk dat is mooiOp maandag 06 mei 2002 13:23 schreef Windhoosje het volgende:
klopt, zie het nu ook...
Verwijderd
mjah maar niet iedereen gebruikt hottopic, je zou eerst moeten weten hoeveel mensen hottopic gebruikenOp maandag 06 mei 2002 13:23 schreef Birk het volgende:
[..]
Dit zou je ook zelf kunnen uitrekenen:
Neem de groote van het XML bestand (of doe het aantal karakters van 1 bericht/topic * 50) en dan maal het aantal users.
Dit gebeurt iedere 15 seconden aan nemende dat iedereen die instelling heeft aan staan...
Hij ging in zijn tabel uit van 1, 10, 100 & 1000 usersOp maandag 06 mei 2002 13:29 schreef Kertje het volgende:
mjah maar niet iedereen gebruikt hottopic, je zou eerst moeten weten hoeveel mensen hottopic gebruiken
Verwijderd
Dat weet ik, maar ik dacht wellicht heeft iemand het ooit al eens gedaan....Birk:
Dit zou je ook zelf kunnen uitrekenen:
Heb voor het gemak het XML bestand van GoT even genomen. Deze is ongeveer 42 KB groot.Neem de groote van het XML bestand (of doe het aantal karakters van 1 bericht/topic * 50) en dan maal het aantal users.
1
2
3
4
5
6
| USERS | 50 Topics ----------------------------- 1 | 80.640 KB 10 | 806.400 KB 100 | 8.064.000 KB 1.000 | 80.640.000 KB |
Ben dus voor het gemak ook daar maar vanut gegaan...Dit gebeurt iedere 15 seconden aan nemende dat iedereen die instelling heeft aan staan...
Aha okOp maandag 06 mei 2002 13:44 schreef Woudloper het volgende:
Dat weet ik, maar ik dacht wellicht heeft iemand het ooit al eens gedaan....
Heb voor het gemak het XML bestand van GoT even genomen. Deze is ongeveer 42 KB groot.
code:
1 2 3 4 5 6 USERS | 50 Topics ----------------------------- 1 | 80.640 KB 10 | 806.400 KB 100 | 8.064.000 KB 1.000 | 80.640.000 KB
Het gaat hier dan om het gebruik van 8 uur. Heb voor het gemaak maar even een werkdag genomen....
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
vertellen welk OS je hebtOp maandag 06 mei 2002 16:48 schreef brammus het volgende:
Help!
Hottopic geeft bij het afsluiten een foutmelding
Alleen wanneer ik windows Hottopic laat afsluiten bij het afsluiten van windows, dan komt de melding: Fatale fout, neem contact op met de maker van hottopic (oid)...
Wat kan ik nu het beste doen
PC-Specs
* Sassie heeft het ook...Op maandag 06 mei 2002 16:48 schreef brammus het volgende:
Help!
Alleen wanneer ik windows Hottopic laat afsluiten bij het afsluiten van windows, dan komt de melding: Fatale fout, neem contact op met de maker van hottopic (oid)...
gewoon handmatig afsluitenOp maandag 06 mei 2002 16:48 schreef brammus het volgende:
Help!
Op maandag 06 mei 2002 23:13 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
gewoon handmatig afsluiten
PC-Specs
* Gutteguttegut ook.Op maandag 06 mei 2002 23:10 schreef Sassie het volgende:
[..]
* Sassie heeft het ook...
Win '95 en IE 5.5.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
duhhOp maandag 06 mei 2002 23:16 schreef brammus het volgende:
[..]
Duhh!!
Fatale fout ?? Hoort misschien niet ?? Eventuele bug
dus niet meteen met 'Op maandag 06 mei 2002 16:48 schreef brammus het volgende:
Oh... gaan we vliegen afvangen ?Op maandag 06 mei 2002 23:20 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
duhh
je vroeg toch een eventuele oplossing
nou, daar heb je em
als ie dan nog fout afsluit dan heb je nix aan m'n antwoord nee
[..]
dus niet meteen met '' gaan gooien graag
PC-Specs
mjah, het scheelt iig een fatale errorOp maandag 06 mei 2002 23:22 schreef brammus het volgende:
[..]
Oh... gaan we vliegen afvangen ?
Kan ik beter
Ik vroeg om een oplossing, jij komt met een work-around...
DUHH
Tsjah, beetje snel geïrriteerd vandaag, zie het nieuwsOp maandag 06 mei 2002 23:31 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
mjah, het scheelt iig een fatale error
maaruh, zand erover, ok?
PC-Specs
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Verwijderd
Mijn xml tracker voor een topic lijst, niet gebruiken want mijn bandbreedte voor de maand is bijna foetsie.Op maandag 06 mei 2002 23:40 schreef freaky1983 het volgende:
Misschien kan in hottopic iets nieuws.. dat is een complete groep laten updaten zegmaar...
dus je doet bijv de groep software algemeen erin .. en dat als er een topic gestart wordt dat hij dan een bericht geeft met de naam van de topic ofzow...
Lijkt me wel leuk... en is ook sneller dan eerst naar GoT te gaan en te kijken of er een nieuwe topic is ... en niet iedereen heeft de Active Desktop... want daar heb je het wel .. maar dat geld voor alle groepen en niet 1 selectieve die je dan zelf gekozen hebt.
dit staat al op de hottopic siteOp maandag 06 mei 2002 23:40 schreef freaky1983 het volgende:
Misschien kan in hottopic iets nieuws.. dat is een complete groep laten updaten zegmaar...
*knip*
PC-Specs
Verwijderd
mja ik vind dat juist fijn, want dan blijft die popup niet zo lang staan, maar toch heb ik 'm gezien (kromme zin)Op donderdag 09 mei 2002 23:12 schreef Lighteye het volgende:
Ik weet niet of het al eerder genoemd is maar anders meld ik het nog even
Als je bij msn een popupje krijgt dan kun je op die gehele popup klikken om vervolgens de chatwindow te openen, echter bij HotTopic moet je heel precies op de text klikken anders verdwijnt het popupje weer, dat is erg irritant, nu weet ik niet of dit expres zo is gedaan, maar kan je er anders geen optie voor inbouwen
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Me 2Op donderdag 09 mei 2002 23:25 schreef Flat© het volgende:
mja ik vind dat juist fijn, want dan blijft die popup niet zo lang staan, maar toch heb ik 'm gezien (kromme zin)
Dat heb ik ook sinds vandaag. Is er serverside iets veranderd?ohja, sinds vandaag kan ik niet meer goed sorteren op datum laatste reactie lijkt 't wel
heeel vreemd
Verwijderd
ik heb met chello geen limiet met uptime of verzending enzOp maandag 06 mei 2002 23:43 schreef Disorder het volgende:
[..]
Mijn xml tracker voor een topic lijst, niet gebruiken want mijn bandbreedte voor de maand is bijna foetsie.
Is ook nog niet af, moeten bijvoorbeeld timestamps in ipv gewone datums. En de stickies moeten eruit gegooid worden.
Verwijderd