I stuck my head out of the window and got arrested for mooning
24 aprilOp dinsdag 23 april 2002 13:50 schreef WiseGuy_NL het volgende:
Roep maar een datum
WiseGuy
Wie, wat, waar, hoelaat, welke kleur, welk project?
Verwijderd
Project msgien wel handig?
Ik heb het over het RC5 project en voor iedereen die mee wilt doen (van DPC).
WiseGuy
Verwijderd
Als we dat wel doen dan worden we eruit gekicked en dat willen we niet denk ik zo
hmmm er staat nu 3 x WiseGuy naast en onder je berichtje, misschien beetje overdreven?
[edit2]Ow, ik vergat te zeggen: WELKOM BIJ DPC! :)[/edit2]
Ik zou zeggen maak eens gebruik van de search. Zat topics over te vinden.Op dinsdag 23 april 2002 13:55 schreef WiseGuy_NL het volgende:
waarom mag dat niet meer?
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
mzzls
p.s. ik zit al een jaar bij het DPC team maar pas sinds vandaag op de site
Paardeweide? Konijnenweide?Op dinsdag 23 april 2002 14:29 schreef Fritzz het volgende:
alle niet d.net projecten
op 24 mei gewoon een dpc weide flush
Nee, Koeieweide natuurlijk!
Division BrabanderT
Verwijderd
Hulde dsmartyOp dinsdag 23 april 2002 15:27 schreef DSmarty het volgende:
Geen dnet projecten dus, topictitel aangepast.
Datum wordt dus:
24 mei hoorde ik vallen of zijn er andere ideeen
(en op die dag dus niet allemaal @ eccp gaan flushen he
Is al beter maar imho nog steeds niet echt duidelijk.Op dinsdag 23 april 2002 15:27 schreef DSmarty het volgende:
Geen dnet projecten dus, topictitel aangepast.
Wat dacht je van: [Megaflush]wie doet er mee? Geen RC5, OGR (ud think lijkt me er niet bij te horen, of wel?)
Ik denk dat lang niet iedereen gelijk snapt dat met DNet bovenstaande projecten wordt bedoelt
DPC MegaFlush XX XXX (datum), geen DNET projecten.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Ja maar dan hebben we nog maar 5 dagenOp dinsdag 23 april 2002 16:23 schreef Witlof het volgende:
Aangezien we al bij SETI aan het sparen zijn voor een flush op (ik dacht) 30 april kunnen andere projecten er misschien nog wel bij? ECCp bijvoorbeeld?
Best wel goed idee! Komen we nog hoger in de statsOp dinsdag 23 april 2002 16:45 schreef jolly het volgende:
Misschien zijn de Seti mensen wel bereid hun flush uit te stellen tot medio mei ?
Of... gewoon -=nog=- een
ik hou het hiero dus maar op koninginnedag (lekker koningshuisgezind na de vorige Maxima-flush
Verwijderd
* Blistimo duikt maar vast de spaarstand inOp woensdag 24 april 2002 00:12 schreef Erik_B het volgende:
Mogelijk bij Genome@Home een MF om MatroxUsers te passeren? Het verschil is nog maar 38K
Verwijderd
Nu al, wil je ons weer passeren?Op woensdag 24 april 2002 00:14 schreef Blistimo het volgende:
[..]
* Blistimo duikt maar vast de spaarstand in
Aaantal eccp-teams willen half juni (dacht ik) gan Giga-flushen (ook copyright DPCOp woensdag 24 april 2002 00:08 schreef Silk_dude het volgende:
Hmmm...Seti is out, volgens mij is bij UD niet mogelijk, D2OL niet mogelijk, RC5 en OGR mag niet...blijft dus EccP, Genome@home, D.Folding, Folding@home over?
Misschien dat de andere projecten ( Genome@home, D.Folding, Folding@home) ook die datum aan kunnen/willen houden? Bovendien kan er dan nog flink gespaard worden (week of 7)
DF is ook mogelijk.
En natuurlijk project Dolphin.
Eccp (wordt al gespaard voor een GF)
Seti (zie reden sequence)
Genome blijft dan alleen nog over..
Verwijderd
Ik weet dit niet helemaal zeker.. maar heb zoiets gelezen.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"