Ik heb een nokia 6210 en nu wil ik op mijn laptop met windows 2000 en infrarood poort op internet. hoe kan ik dit realiseren??
Verwijderd
zorgen dat de irda ontvangst van je nokia aanstaat en dan zorgen dat de oogjes met elkaar in verbinding staan. Vervolgens een inbel verbinding aanmaken met je nokia als modem, en klaar.
toch niet zo moeilijk
toch niet zo moeilijk
Verwijderd
/me denkt dat professional in de naam van een forum juist zorgt voor het tegengestelde van dat er mee bedoelt wordt
Zet je ir aan op je mobile en zorg dat je laptop je phone herkent. Als dat werkt ram de de nokia cd erin en installeer je de 'modem' drivers.
Wat krijg ik nu? Een ..?
Wat krijg ik nu? Een ..?
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Dit is geen Professional Networking & Servers. Omdat er de laatste tijd erg veel mensen zijn die net als jij niet verder kijken dan hun neus lang is, zijn we opgehouden deze topics te verplaatsen. Als je een antwoord op je vraag wil, probeer het eens met de search, of zoek in de algemene FAQ op waar dit wel thuishoort.
Hint: installeer je telefoon als modem met de door nokia bijgeleverde software. Voor verdere info: dit is al behoorlijk vaak voorbij gekomen, dus probeer het eens met de search.
Hint: installeer je telefoon als modem met de door nokia bijgeleverde software. Voor verdere info: dit is al behoorlijk vaak voorbij gekomen, dus probeer het eens met de search.
Dit topic is gesloten.
![]()