<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>
Op 25 september 2000 09:27 schreef Rebasser het volgende:
Okee maar wat kost het precies? En waar kan ik het halen?[/quote]Het is eigenlijk een hele stille kast plus "whisper" onderdelen om hem bijna helemaal "stil" te maken. De Elan Vital T-10 kast (± 280,-) verkopen ze o.a. bij Man en Muis, maar die whisper-kits (ik heb het nagevraagd tijdje geleden) helemaal nergens...

Toen heb ik contact opgenomen met de leverancier van Elan Vital (Asus eigenlijk) in Nederland, en die schijnen die onderdelen ook niet eens op voorraad te hebben. Ik heb ze toen mailtje gestuurd met wat ik nodig had en prijsopgave, blijkt dat ze dat dan "ff" moeten laten inschepen uit Taiwan en dat duurt een aantal weken

.Daarover heb ik 2 dagen geleden een mailtje gestuurd wat de kosten hiervan zullen zijn, slik.. Tot op heden nog geen reactie ontvangen, ben wel erg benieuwd.
- Elan Vital T-10
- Stille voeding (als temp goed is, staat dat ding gewoon uit of blaast hij zachter)
- Stille proc-koeler (idem principe), als je de FSCUG3-T neemt kan hij tot over de 1Gz aan. (ga waarschijnlijk mijn Duron700 proberen over te klokken)
- Airpipe (kan je zien op de site, gaat er zoŽn pijpje rechtstreeks naar de buitenkant van je kast om de airflow te geleiden, staat wel stoer

)
Zal wel het een en ander gaan kosten, maar dat heb ik er wel voor over om gewoon lekker bij je pc te gaan zitten zonder dat je bijna in de gaten hebt dat hij daadwerkelijk aan staat. Tenzij het echt associaal duur gaat worden natuurlijk...
Je kan de leverancier van Elan Vital in Nederland bereiken via formulier op
http://www.isl.nl
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."