weet iemand wat de URL van de chario website is.. bij de links in de faq stond hij niet en in google kon ik em ook niet vinden..
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
hmm bah.... zo'n grote speakerfabrikant behoord toch een fatsoenlijke website te hebben..
site wordt hier gehost:
http://www.promo.it/
Vrij groot bedrijf zo lijkt het, zal geen serverfout zijn, gewoon een communicatiemanager o.i.d. met een houten kop
http://www.promo.it/
Vrij groot bedrijf zo lijkt het, zal geen serverfout zijn, gewoon een communicatiemanager o.i.d. met een houten kop
www.chario.it
doet het tegenwoordig
maar vraag me niet hoe het eruit ziet,
zo mooi als ik de boxen vind klinken, zo
vind ik de site
doet het tegenwoordig
maar vraag me niet hoe het eruit ziet,
zo mooi als ik de boxen vind klinken, zo
Het is wel ff snel in elkaar geflanst, nog met frontpage 2000 ook. Maargoed, het is beter dan niks.
/
wat ziet die academy millennium grand er trouwens machtig mooi uit! En de brochure is ook erg uitgebreid.
/
wat ziet die academy millennium grand er trouwens machtig mooi uit! En de brochure is ook erg uitgebreid.
Ik zag idd ook al een tijdje terug dat de "site" eindelijk werkt. Gelukkig steken ze meer energie in hun luidsprekers. Wat ik me wel afvraag is wat nou het verschil is tussen de Syntar (200T) en de Reference (200T)? Exact dezelfde specs namelijk.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Site is niet zo best, maar alle brochures zijn prachtig, academy millenium 2, wat een kwijldingen....
Supercool idd die boxen.
Verschil Syntar 200T en Reference 200T? Behalve de eigenschappen die je op papier kunt vatten ... ga eens luisteren zou ik zeggen (ik heb geen ervaring met deze, heb zelf 2 Syntar 300's, lekker
)
Verschil Syntar 200T en Reference 200T? Behalve de eigenschappen die je op papier kunt vatten ... ga eens luisteren zou ik zeggen (ik heb geen ervaring met deze, heb zelf 2 Syntar 300's, lekker
WoyBoy schreef op 05 augustus 2002 @ 23:24:
Verschil Syntar 200T en Reference 200T? Behalve de eigenschappen die je op papier kunt vatten ... ga eens luisteren zou ik zeggen (ik heb geen ervaring met deze heb zelf 2 Syntar 300's, lekker)
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Beetje late reactie, woyboy 
stef: Op dit soort replies zitten we niet te wachten!
stef: Op dit soort replies zitten we niet te wachten!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()