kan ik beter eerst een raampie in me kast maken (of het gat voor een raampje maken) en dan me kast spuiten of andersom?? 
AAC
AAC
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
helemaal mee eens, zal idd wel ergens in een faq staan ofzoOp zondag 21 april 2002 21:49 schreef Illegal_Alien het volgende:
Ik denk eerst gat voor raampje, spuiten, raampje plaatsen.
Staat dit niet in de FAQ dan
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Beter kijken danOp zondag 21 april 2002 21:50 schreef AAC het volgende:
nee volgens mij niet...kweenie zeker
AAC
Verwijderd
Verwijderd
PreciesOp zondag 21 april 2002 21:49 schreef Illegal_Alien het volgende:
Staat dit niet in de FAQ dan
P.s.: No Greetz (zie FAQ)
Verwijderd
je bedoelt dus eerst zagen want dan zit er nog geen lak op?Op zondag 21 april 2002 22:06 schreef XXX_AlCapone het volgende:
Eerst spuiten!!!
Want anders beschadig je de lak en kun je dus weer op nieuw beginnen. Je moet gewoon goed uitmeten en afplakken, dan lopen die delen mooi op elkaar over.
vind ik ookOp zondag 21 april 2002 21:49 schreef Illegal_Alien het volgende:
[/LOLModus]Op zondag 21 april 2002 22:09 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
Preciesanders moet je de ramen afplakken
lijkt me niet echt nodig als die er nog niet inzitten
Verwijderd
Welkom op GoTJe zoekactie naar 'AAC' leverde 3 resultaten op
jep
goh, wat proberen bovenstaande mensen nu uit te leggen aan die gozer?Op zondag 21 april 2002 23:06 schreef GIAS het volgende:
waarom plaats je dit? is het moeilijk om zelf logisch na te denken..
duh
Mee eens. Je gaat toch ook niet eerst een muur verven om er vervolgens nog ff een gat voor een deur uit te slopen.Op maandag 22 april 2002 11:38 schreef LoverBoy het volgende:
Als je dit soort vragen gaat stellen dan heb niet erover nagedacht/gezocht of je bent gewoon te dom.
Als ik jou dan ook was zou ik er niet aan beginnen (als je dit soort vragen stelt ben je waarschijnlijk ook te dom om een gat te maken of een spuitbus vast te houden).
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Acht*rb*kseOp zondag 21 april 2002 23:17 schreef MasterOverdrive het volgende:
Wat is AAC?
Verwijderd
Ik heb hem er ook een aantal keer opgewezen maar hij blijft het gewoon doorzeggen. Het leest gewoon zeer irri als je zo'n greet onder een post ziet staan dus a.u.b niet meer doenOp maandag 22 april 2002 13:33 schreef Juniorrules het volgende:
In vorige topics hebben mensen 'm ook al erop gewezen dat hij niet mag groeten, maar hij blijft het maar doen! Iedere n00b hier maakt die fout wel één keer, maar naar aanwijzingen van medetweakers moet je er wel iets aan gaan doen!
Verwijderd
der staat nog steeds iets hoorOp vrijdag 14 juni 2002 18:39 schreef SEFje het volgende:
hier stond iets
nu eigenlijk niet meer...
Verwijderd
Verwijderd
We zullen er deze keer overheen zien, vanwege de hitte!Op zondag 21 april 2002 21:48 schreef AAC het volgende:
kan ik beter eerst een raampie in me kast maken (of het gat voor een raampje maken) en dan me kast spuiten of andersom??
AAC
Verwijderd
Verwijderd