Verwijderd
ik zou zeggen "give it a try".
als je errors op je scherm ziet of je pc hangt dan weet je dat je beter moet koelen of een stapje terug moet klokken.
als je errors op je scherm ziet of je pc hangt dan weet je dat je beter moet koelen of een stapje terug moet klokken.
Ja,
Mijne heb ik geflasht naar een voodoo 3 3000 agp, en nu loopt ie standaard 166mhz.
Maar als je dat niet wil, dan kan je altijd powerstrip downloaden ofzo, of gewoon van 3dfx site de optie overclocking voor de 3dfx-hub downloaden. (oh en ik had gelezen dat 168 toch wel het max is als je goed beeld wil behouden)
RazorH
Mijne heb ik geflasht naar een voodoo 3 3000 agp, en nu loopt ie standaard 166mhz.
Maar als je dat niet wil, dan kan je altijd powerstrip downloaden ofzo, of gewoon van 3dfx site de optie overclocking voor de 3dfx-hub downloaden. (oh en ik had gelezen dat 168 toch wel het max is als je goed beeld wil behouden)
RazorH
hoe moet ik dat ding koelen ??? er zit wel al een klijne systym cooler onder dat is om de warme lucht weg te zuigen hoe moet ik er een kleine van op zetten ???
Ik heb ook een V3-2000. Ik heb hem nu op 166Mhz draaien. En zeer stabiel. 
Wat ik heb gedaan... pak je ouwe 486
van zolder, pak daar het cpu-koelertje uit, en schroef die VOORZICHTIG op de heatsink van de V3. Aansluiten en draaien maar.
Wat ik heb gedaan... pak je ouwe 486
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Verwijderd
Ik heb zelf ook een voodoo3 2000, hoe kun je zo'n ding flashen naar een voodoo 3 3000????
Je kan nog makkelijk verder, ik kom met mijn v3-2000 tot maximaal 195Mhz Stabiel. Met een standaart 486 koeler er op.
Eppie
Eppie
Ik heb een Voodoo III-3500
hoe overklok ik hem?
hoe overklok ik hem?
oh da's makelijk ga naar www.3dfxfiles.com daar kan je een progje douwnloaden
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 18:26 schreef eppie het volgende:
Je kan nog makkelijk verder, ik kom met mijn v3-2000 tot maximaal 195Mhz Stabiel. Met een standaart 486 koeler er op.
Eppie[/quote]Dat ken dus echt never nooit niet he.. krijg je vette pikkels over je hele scherm en dat noem ik niet stabiel!!!
Razorh
Eppie[/quote]Dat ken dus echt never nooit niet he.. krijg je vette pikkels over je hele scherm en dat noem ik niet stabiel!!!
Razorh
Jawel hoor ..dat ken zeker wel.. Op hardwarecentral.com is zelfs een vent die hem stabiel op 220 had lopen
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 15:13 schreef Wimo. het volgende:
Jawel hoor ..dat ken zeker wel.. Op hardwarecentral.com is zelfs een vent die hem stabiel op 220 had lopen[/quote]Ja, maar dat zal wel niet met gewone cooling zijn...
Razorh
Jawel hoor ..dat ken zeker wel.. Op hardwarecentral.com is zelfs een vent die hem stabiel op 220 had lopen[/quote]Ja, maar dat zal wel niet met gewone cooling zijn...
Razorh
185 is zeer goed te doen. Hij kan waarschijnlijk nog wel verder, maar daar had ik geen zin in (was niet voor mezelf, en als het misgaat, mag IK komen opdraven). Ik heb er gewoon een fan van een 486 opgeschroeft. Nu is hij koeler dan origineel en loopt nog harder ook! kijk van tevoren even of de standaard koelribjes goed aansluiten op de chip van de videokaart, soms zit dat niet helemaal goed (understatement)
succes en veel kijkplezier
succes en veel kijkplezier
ach...in een volgend leven lach je er om!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ja, maar dat zal wel niet met gewone cooling zijn...[/quote]yup.. was met een 486 koeler.. de topic moet nog wel ergens staan op die site.. was btw een v3 met hyundai geheugen dacht ik
Verwijderd
Nog een aardige tip:
Gebruik de Voodoo 5 drivers op de 3000, dan krijg je nog een extra performance boost.
Er moet wel het e.e.a. ge-edit in je register, maar ik heb daar (voor de geintersseerden) wel een patch voor.
Mail: snuffel@hotbot.com
Gebruik de Voodoo 5 drivers op de 3000, dan krijg je nog een extra performance boost.
Er moet wel het e.e.a. ge-edit in je register, maar ik heb daar (voor de geintersseerden) wel een patch voor.
Mail: snuffel@hotbot.com
Ik heb ook mijn V3 2000tje overgecloakt tot mijn Geforce eris. Core van 142@175 lekker stabiel. En óók met een oud 486-koelertje (die 486 zelf ligt hier naast me)
.
Hoe flash je die? en wat heb je eran?Op zondag 24 september 2000 21:05 schreef Razorh het volgende:
Ja,
RazorH
Da's eigenlijk niet zo moeilijk. Je verzet de core CPU en de snelheid van het ram (goeie koeling aanbevolen) en de refresh rates. En je hebt je V3 2000 geflashed naar een V3 3000! Die 3Dfx die!
Pagina: 1