Ik had (stom) niet verder gekeken dan de 1e pagina dus sommige punten zijn al langs gekomen dussss haal er uit wat je interessant vind en dingen die al langs zijn gekomen moet je maar negeren ofzo
Ik wil je idee niet de grond in boren, ik vind het een leuk idee en misschien zou ik ook wel komen maar ik heb er even over nagedacht en ben wat punten tegen gekomen die je misschien over het hoofd heb gezien of je een ander beeld geeft.
ik denk dat het enige punt is dat je veel pcŽs hebt en dat je met bekenden in 1 ruimte kan zitten, dat is het enige punt wat je kan/moet uitbuiten.
1e punt: pc heb ik thuis en internet heb ik ook dus voor internet gamen (rtcw) daarvoor hoef ik neit naar je toe.
2e punt: bier heb ik zelf ook thuis
3e punt: mijn kamer zit altijd lekkerder dan die plastic opklap stoelen die in de meeste public places staan, na uur gamen krijg je een houten reed van kut stoelen, weer 1 punt wat tegen je stemt
4e punt, je moet altijd je pcŽs opnieuw instellen, eigen instellingen,eigen keys, invert muis enzo (dat roelt), mijn eigen pc speelt altijd het lekkerst,
5e punt, materiaal: muizen zijn erg persoonlijk , keyboards verschillen wat minder, je moet verschillende soorten muizen hebben dan leer je vanzelf uit ervaringen en vragen aan publiek welke iedereen wilt maar je kan nooit iedereen tevreden stellen (die zullen dan thuis zitten met hun eigen muis, misschien moeten ze hun eigen muis meenemen (idee?).
hardware is inderdaad een belangrijk punt ik denk dat je up to date moet zijn maar als je een gemiddelde fps van 50 haalt (gemiddelde instellingen) op alles pcŽs denk ik dat je het wel red, niemand zal boeien hoe je het voor elkaar krijgt als ze die 50 maar krijgen.
6e punt, het is moelijk om een goeie sfeer te houden in je cafe waar meer dan 50 man zitten (thuis zit je in je eentje is ook minder maar geen irritaties ten minste), van die 50 man kan er vast wel een paar niet tegen verlies-> opstootjes misschien of een slechte sfeer.
7e punt: rendement ik hoop dat er genoeg clandizie (als je dat zo schrijft) is om die dure up dates te bekostigen, en natuurlijk de vernielingen (zijn er altijd wel) en huur van pand.
8e punt: hier weet ik niet zoveel van af maar kosten die licenties om spellen op 50 pcŽs tegelijk te installeren?
Samenvattend is er veel tegens en wat je voor hebt is in mijn ogen alleen dat je LAN hebt wat
1e punt: altijd werkt, internet is wel eens down en traag.
2e punt: het gamen is stuk persoonlijker doordat je je tegenstander naast je ziet zitten
3e punt: je kan lekker met je vrienden ernaartoe gaan, je kan dus eindelijk met je vrienden gaan gamen
4e punt: iemand die geen pc heeft kan eindelijk door ze hoofd geschoten worden met CS ofzo
5e punt: je hoeft als klant niet al die games te kopen want bij jou kun je ze vrij spelen.
6e punt: een lekker bierttje met je vrienden na en/of tijdens het gamen is gezelliger dan alleen in je kamer jaaa echt!
7e punt: kan leuke wedstrijden houden en meteen je prijs meenemen dat gaat wat beter dan steeds naar duitsland reizen en bot vangen
8e punt: GEEN CHEATERS!
tuut