Met wat kan ik het beste een gat voor een raampje in me kast maken, decoupeerzaag ofzo?
en kan ik het plexiglas gwoon met dubbelzijdig tape doen ???
AAC...
AAC...
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
Op zondag 21 april 2002 16:45 schreef AAC het volgende:
Met wat kan ik het beste een gat voor een raampje in me kast maken, decoupeerzaag ofzo?en kan ik het plexiglas gwoon met dubbelzijdig tape doen ???
AAC...

Verwijderd
Wat dremel. Dan ben je over een week nog niet klaarOp zondag 21 april 2002 16:47 schreef RixTeR het volgende:
dreeeeeeeeeeeeeeemoooooooollllllll
ohja...
FAQ!
SEARCH!
Verwijderd
LOL niet...Op zondag 21 april 2002 17:42 schreef MoSc2001 het volgende:
Aantal posts: 1
Gem. aantal posts/dag: 1
Geb. datum: 14 december 1987
Geslacht: Man
sja 14 jaar ... 1 post .... en een amsterdammerhoe kan je die nou eens uitleggen hoe zo'n forum werkt
Samen staan we sterk!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
En een zaag met fijne tandjesOp zondag 21 april 2002 17:45 schreef fleppuhstein het volgende:
Met een dremel schiet je door je mesjes heen, gewoon een decouperzaag, met een ijzerzaag. en dan op hoge snelhweid zagen, met het metaal goed vast geklemd, en dan niet te snel door het metaal heen zagen.
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Verwijderd
oftwel, lees de FAQ even door!Op zondag 21 april 2002 19:24 schreef Juniorrules het volgende:
UTFS!!nofi
![]()
Welkom op GoT!
Dat kan ja, maar er zijn soms mensen hier die van dit soort reacties schijtziek worden (sorry voor taalgebruik). Hij had best even met google kunnen zoeken oid.Op zondag 21 april 2002 19:36 schreef Silverburst het volgende:
nou nou nou!! Zo kan ie wel weer! Help die jongen toch gewoon!
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
toch maar ff mijn FastFAQOp zondag 21 april 2002 20:03 schreef AAC het volgende:
thnx allemaal, kzal volgende keer wel ff search gebruike enzo...ben ook maar nieuw
AAC
over het ophalen van oude KOEIEN(mits van toepassing):Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
vedder is het wel makkelijk om de algemene FAQ even een keer door te lezen.zoiets staat ergens in een faq op GoT
Haal de oude koeien niet uit de sloot, open liever een nieuw topic met een url naar het oude topic
Verwijderd
domee vraag maar hoe krijg je iGn die smiles wat jij hebt???Op zondag 21 april 2002 17:31 schreef GuusD het volgende:
[..]
[afbeelding]
edit:
ff zo gedaan staat iets duidelijker
http://gathering.tweakers.net/forum/faqzie alle bovenstaande reacties