Ik kan wel vertellen dat 1 van die 2 altijd op maandagavond er ook is...Op zondag 21 april 2002 01:22 schreef Morgoth het volgende:
[..]
Hmmz, welke?
[..]
En de brilliante quotes van anderen natuurlijk. Hoezo Nederland is vol? Het universum dijt toch uit?Bah, overigens heb ik nog een veel genialere quote van Diadem, maar die ga ik morgen als ik weer ontbrakt ben uitwerken (ik ben niet brak van de drank maar meer brak uit principe).
[..]
Er waren 2 Michiel's, ook verwarrend. Verder heb ik mij niemand bij mijn voornaam horen noemen. Niet dat niemand hem kende... Misschien is m'n naam gewoon te lang ofzo (in tegenstelling tot m'n nick). Bij Christiaan was het wel weer makkelijk...Tsja, bij sommige mensen verschilt het. Tegen CP zeg ik wel altijd silvester omdat CP languit te lang is en afkortingen stom is, maar bij diadem zeg ik vaak altijd diadem dat is het eerste wat me te binnen schiet, zelfde geld voor bv sandalf
.
Ja foto's! Ik ben benieuwd wanneer ik m'n kop met tekst eronder in de stad overal kan ophangen.Woei foto's!
Overigens, ik ben dus al weer terug, laatste bus genomen en zo maar eens fijn slapen.
Verandert z'n sig te weinig.