• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Nou jongens, nou heb ik de eer deze thread te openen. Ik ben echt net terug uit Utrecht en ik wil in ieder geval zeggen dat ik het echt een fantastische ervaring vond. Het was leuk om de mensen achter de nicks een IRL te zien en te spreken. Ook Florin&Firkin is echt de moeite waard :) Het eten (in mijn geval spare-ribs) was fantastisch goed. Ook de mooie serveerster met het blonde haar beviel me wel >:).

Het was wel een grappig detail dat ik in de eerder gestarte meeting-draad grapte dat ik de groep in Utrecht Centraal wel zou herkennen aan de nightwish T-shirts. Dat bleek dus echt zo te zijn, want de eerste die ik zag was Sandalf, en die had (net als LD) een dergelijk t-shirt aan :).

Om Morgoth voor te zijn, er komt een weirde quote aan van mij die verwijst naar dit draadje in HK (jammer Morgoth, i beat you to it :)): http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/467242

Wat ik wel vaag vond was om mensen aan te spreken met nick. Van sommigen wist (en onthield) ik gelukkig de voornaam, maar van de meesten was ik toch op de nick aangewezen. Het klinkt toch wat vaag: "Captain Proton - hier heb je de saus".

De fotos die ik gemaakt heb komen er aan, ze moeten alleen eerst ontwikkeld en gedigitized worden. Een groot aantal users kwam met cameras en er was ook 1 digicam bij....dus het wordt niet moeilijk om nu eens te zien wie er achter al die nicks zaten.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43

Duinkonijn

Huh?

ChristiaanVerwijs het volgende:[/b]
Wat ik wel vaag vond was om mensen aan te spreken met nick. Van sommigen wist (en onthield) ik gelukkig de voornaam, maar van de meesten was ik toch op de nick aangewezen. Het klinkt toch wat vaag: "Captain Proton - hier heb je de saus".
[/quote]

Ja de meeste herkende ik wel aan hun nick

irl namen onthouden zuigt gewoon.

Moet zeggen complimenten voor de kok :)

Mmmkay

reactie op paradox:

ik wilde niet zo laat thuis zijn.

Aan de anderen (meeting)

Ik wilde eerder terug zijn vanwege dat ik er niet zo van hoe om laat in een andere stad te blijven ivm. OV

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Op zaterdag 20 april 2002 22:34 schreef ChristiaanVerwijs het volgende:
Ook de mooie serveerster met het blonde haar beviel me wel >:).
Hmmz, welke? :P
Om Morgoth voor te zijn, er komt een weirde quote aan van mij die verwijst naar dit draadje in HK (jammer Morgoth, i beat you to it :)): http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/467242
Bah :(, overigens heb ik nog een veel genialere quote van Diadem, maar die ga ik morgen als ik weer ontbrakt ben uitwerken (ik ben niet brak van de drank maar meer brak uit principe).
Tsja, bij sommige mensen verschilt het. Tegen CP zeg ik wel altijd silvester omdat CP languit te lang is en afkortingen stom is :), maar bij diadem zeg ik vaak altijd diadem dat is het eerste wat me te binnen schiet, zelfde geld voor bv sandalf :).

Woei foto's!

Overigens, ik ben dus al weer terug, laatste bus genomen en zo maar eens fijn slapen.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Veel genialere quotes van mij? Je bedoeld die quote waar ik "'finger'en" zeg en jij "vingeren" hoort? Dat is toch niet echt mijn schuld he?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-01 21:35

FCA

Op zondag 21 april 2002 01:22 schreef Morgoth het volgende:

[..]

Hmmz, welke? :P
[..]
Ik kan wel vertellen dat 1 van die 2 altijd op maandagavond er ook is...
Bah :(, overigens heb ik nog een veel genialere quote van Diadem, maar die ga ik morgen als ik weer ontbrakt ben uitwerken (ik ben niet brak van de drank maar meer brak uit principe).
[..]
En de brilliante quotes van anderen natuurlijk. Hoezo Nederland is vol? Het universum dijt toch uit?
Tsja, bij sommige mensen verschilt het. Tegen CP zeg ik wel altijd silvester omdat CP languit te lang is en afkortingen stom is :), maar bij diadem zeg ik vaak altijd diadem dat is het eerste wat me te binnen schiet, zelfde geld voor bv sandalf :).
Er waren 2 Michiel's, ook verwarrend. Verder heb ik mij niemand bij mijn voornaam horen noemen. Niet dat niemand hem kende... Misschien is m'n naam gewoon te lang ofzo (in tegenstelling tot m'n nick). Bij Christiaan was het wel weer makkelijk...
Woei foto's!

Overigens, ik ben dus al weer terug, laatste bus genomen en zo maar eens fijn slapen.
Ja foto's! Ik ben benieuwd wanneer ik m'n kop met tekst eronder in de stad overal kan ophangen. :P

Verandert z'n sig te weinig.

• Morgoth
>:)

[edit]
Dit was dus als reactie op Diadem, FCA kwam er met z'n grote kwek-kwek even tussendoor.

• Diadem

Diadem

fossiel

Op zondag 21 april 2002 01:39 schreef FCA het volgende:

En de brilliante quotes van anderen natuurlijk. Hoezo Nederland is vol? Het universum dijt toch uit?
Hey, die is van mij ;)
Er waren 2 Michiel's, ook verwarrend.
Nee. Er was 1 Michiel en 1 Virgol ;)
Verder heb ik mij niemand bij mijn voornaam horen noemen. Niet dat niemand hem kende... Misschien is m'n naam gewoon te lang ofzo (in tegenstelling tot m'n nick). Bij Christiaan was het wel weer makkelijk...
Tsja, volgens mij is er IRL uberhaupt niemand die jou bij jouw voornaam noemt ;)

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Morgoth
Hoe heeft FCA eik irl? :D

[edit]
* Morgoth ziet profile van FCA.

Zo lang is dat toch niet? Dirk-Jan is niet veel langer :).

• FCA

FCA

Op zondag 21 april 2002 01:44 schreef Morgoth het volgende:
Hoe heeft FCA eik irl? :D

[edit]
* Morgoth ziet profile van FCA.

Zo lang is dat toch niet? Dirk-Jan is niet veel langer :).
Dirk-Jan : 7 letters + wazig leesteken
Jan Jitse : 8 letters + spatie

Lekker puh :P

• Virgol
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Er was 1 Michiel en 1 Virgol
Tja...
Dirk-Jan : 7 letters + wazig leesteken
Jan Jitse : 8 letters + spatie
Ja maar als je nou alleen Jan onthoud heb je het bij allebij een beetje goed :)

Verwijderd

Wat ik zo laat nog in deze draad doe, weet ik ook niet precies, maar het leek me wel goed om even te zeggen dat ik het ook een gave meeting vond.

Een betere beschouwing volgt wel een keer als ik weer helemaal ontbrakt ben. (Morgoth is misschien brak uit principe, maar ik het wat dat betreft denk ik wat minder principieel; ik ben gewoon brak door slaaptekort ;)).

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-01 18:43
(ik ben niet brak van de drank maar meer brak uit principe).
toen ik je belde klonk je iig niet al te nuchter :P

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Op zondag 21 april 2002 09:41 schreef ParaDot het volgende:

[..]

ben nog steeds brak en zo veel had ik niet op :)

Trouwens die foto`s die op http://tweakergallery.tweakers.net
staan lijken niet 100%

vooral die van morgoth niet :X :)

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• Christiaan
[over de serveerster die ik leuk vond]: Hmmz, welke? :P
Ben pas net weer wakker zeg. Man...ik had mijn slaap echt nodig vandaag :)

Ze heeft ons 1 keer bediend tijdens het derde rondje, maar voor de rest stond ze achter de kassa. Ze keek me zo ... uh ... liev (shit, ik word nog een tweaker) ... aan (meerdere malen - en da's goed! :P).

Check mijn quote!

• FCA

FCA

Op zondag 21 april 2002 10:51 schreef ChristiaanVerwijs het volgende:

[..]

Ben pas net weer wakker zeg. Man...ik had mijn slaap echt nodig vandaag :)
Ik ga zo maar weer eens slapen ;)
Ze heeft ons 1 keer bediend tijdens het derde rondje, maar voor de rest stond ze achter de kassa. Ze keek me zo ... uh ... liev (shit, ik word nog een tweaker) ... aan (meerdere malen - en da's goed! :P).
Oh die... Die heb ik daar nog niet eerder gezien. Ze zal wel nieuw zijn dus.
Die andere blonde is trouwens volgens mij een huisgenote van een vriend van mij.

• Christiaan
Even een samenvatting van de dag (voor mij dan):

Om 10 voor 3 vertrok ik met een vriend vanaf station Elst naar station Arnhem. Daar pakten we de trein naar Utrecht en om ongeveer 10 over half 4 stonden we op Utrecht Centraal. Het was wel even zoeken, want de W&L-ers hadden afgesproken 'onder het blauwe bord'. Als Utrecht Centraal n00b zag ik echter overal blauwe borden :). Na een rondje gelopen te hebben ontwaarde ik het van fotos bekende gezicht van Sandalf dat vlakbij een idd groot blauw bord (voor de mensen bekend op UC - juist, het reistijden bord). Hij stond daar alleen te wachten en ik was blij dat we er tenminste 1 hadden gevonden. Niet lang daarna kwamen ook Duinkonijn en Gnoom aanlopen. Intussen was het alweer iets voor 4 en we moesten nog even wachten, want er zouden nog flink wat mensen komen. Maar Morgoth, Duur, Lord Daemon (die eigenlijk direct naar F&F zou gaan), Ecteinascidin, MadLive, xxfile en Captain Proton verschenen niet veel later. Nadat ik en Ecteinascidin fotos hadden gemaakt van het gezelschap vertrokken we naar Florin en Firkin. Terwijl een gedeelte geld stond te pinnen bij de pinautomaten troffen we ook Absolyte aan, die in Utrecht woonde en had staan wachten op ons.

In Florin en Firkin troffen we Diadem en FCA (geloof ik) aan; die zaten daar al op ons te wachten. We namen twee tafels in beslag en maakten meteen een pot aan voor de komende rondjes. Het viel me op hoeveel mensen cola bestelden, ik had eigenlijk verwacht als geheelonthouder de enige te worden die geen bier zou bestellen. Maar goed, dat viel dus reuze mee.

Iedereen begon meteen enthousiast met het maken van fotos van elkaar. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen die daar in F&F zaten zoiets dachten van "Waarom maken die lui fotos van mekaar? Ze kennen elkaar toch?" :).

Na een hoop gesprekken over de politiek van Nederland, de politiek van GoT en W&L, klonen, religie en nog wat andere zaken bestelden we om half 7 ons eten dat we pas om half 8 kregen. Intussen begon iedereen toch wel enorme honger te krijgen, dus het was ook fijn om te zien dat de hamburgers, spare ribs, steaks en lasagna om half 8 eindelijk werden gebracht. Het eten was bijzonder goed, we kregen duidelijk waar voor ons geld.

Na nog een rondje (het was intussen alweer 9 uur), besloot de groep om naar een ander cafe te gaan. xxfile, madlive, duur en duinkonijn waren al eerder vertrokken, en ook ik en Opifex Maximus besloten richting huis te vertrekken. Geen slechte keuze, want nu was het op het station nog enigszins druk.

Om kwart over 10 was ik weer thuis en verlangde eigenlijk wel heel erg naar mijn bed, aangezien ik de hele dag al actief was geweest met verschillende dingen.

Tot zover mijn hopelijk complete verslag van de meeting. Ik kan best wat nicks door mekaar hebben gegooid overigens.

• Virgol
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Tot zover mijn hopelijk complete verslag van de meeting. Ik kan best wat nicks door mekaar hebben gegooid overigens.
Je mist mijn aanwezigheid helemaal. Was ik dan zo onopvallend??
En el_marcianito kwam ook nog na het eten maar mischien was jij toen al weg.

En verder mis je het hele stuk na 10 uur. Maar dat was eigenlijk alleen maar meer van hetzelfde met minder mensen en nog gezelliger :).

• Elvhenk
  • Laatst online: 23:14

Elvhenk

Madam Mikmak

* Elvhenk wil FOTO'S!!!
:)

• Christiaan
Op zondag 21 april 2002 12:32 schreef Virgol het volgende:
Je mist mijn aanwezigheid helemaal. Was ik dan zo onopvallend??
En el_marcianito kwam ook nog na het eten maar mischien was jij toen al weg.

En verder mis je het hele stuk na 10 uur. Maar dat was eigenlijk alleen maar meer van hetzelfde met minder mensen en nog gezelliger :).
Hmm. Sorry, ik was al bang mensen te vergeten. Het waren er net teveel om ze allemaal te onthouden. Maar goed, jij was er dus ook bij. En het stuk na 10 uur....ja...toen was ik weg :).

• Morgoth
Op zondag 21 april 2002 12:38 schreef Elvhenk het volgende:
* Elvhenk wil FOTO'S!!!
Die zijn er veel deze keer :)

Maar de eerste komen denk van ecteinascidin, die had een dig. camera :).
Op zondag 21 april 2002 09:41 schreef ParaDot het volgende:

[..]

Toen had ik al welgeteld 1 biertje op....

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
Zelf in het korte tijdje dat ik er was vond ik het leuk. Ik verbaasde me wel een beetje over hoe absolyte deed. Van de vorige keer herrinnerde ik me nog dat ik het geen ultra wild persoon vond, maar het leek net alsof hij nu de weg naar de soft drugs gevonden had :P Dat was vooral toen ie opeens naast ons liep en tegen ons aan ging lullen over hoe mooi het leven wel niet was....later viel het wel mee :) Die discussie met Sandalf erbij was best interessant :)

....was er niet ook iemand die iets zei in de geest van"Pim fortuijn is niet rechts"?

Iedereen is speciaal, behalve ik.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Woei, dat was wel weer gaaf. :)

Heb ik eindelijk mensen ontmoet die nog twijfelen tussen Fortuyn en Marijnissen. :+ (Jawel, niemand minder dan Ecteinascidin.)

En het is niet eens zo laat geworden, we gingen al om een uur of 1 weg uit de Boothill Salloon met de laatst overgebleven 4 mensen. (Captain Proton, El_Marcianito, Virgol, ik.)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Thijsch
Op zondag 21 april 2002 13:01 schreef Morgoth het volgende:

das iig meer dan ik kan hebben :X

en ik ben telefonisch aanwezig geweest dus ik was ook op de meeting :)

• Christiaan
Op zondag 21 april 2002 13:11 schreef Gnoom het volgende:
Zelf in het korte tijdje dat ik er was vond ik het leuk. Ik verbaasde me wel een beetje over hoe absolyte deed. Van de vorige keer herrinnerde ik me nog dat ik het geen ultra wild persoon vond, maar het leek net alsof hij nu de weg naar de soft drugs gevonden had :P Dat was vooral toen ie opeens naast ons liep en tegen ons aan ging lullen over hoe mooi het leven wel niet was....later viel het wel mee :) Die discussie met Sandalf erbij was best interessant :)

....was er niet ook iemand die iets zei in de geest van"Pim fortuijn is niet rechts"?
En toen we bijna overreden werden door een bus, en hij het ineens had over 'we staan op de lijn tussen leven en dood' (in dit geval de stoep dus) of zoiets :P

Verwijderd

Het randje van de eeuwigheid om precies te zijn ;)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Stond letterlijk in mijn signature, dat ik twijfel tussen SP en LPF, dat er tussen niets zit.... >:).
En Pim is idd niet rechts, of je moet het rechts realistisch noemen. :)

* Delerium heeft zich uitstekend vermaakt gisteren.
Diadem en ikke als enige rechts-gerepresentateerde users was dan wel een dipje, ondervertegenwoordigd. Al dan niet ben ik geheel niet overtuigd van mijn 'dwaling'. >:)

* Delerium heeft inderdaad enkele foto's.
Maar morgen beschik ik pas over breedband en over uploadmogelijkheden (geen ftp thuis etc). Dus helaas zal dat ffies moeten wachten. Ik vrees alleen enkele confronterende foto's. >:) (en ikke sta er niet op).

PS, het universum dijt uit uit angst voor Diadam.

Woei!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Ja ik meende dat lord dat zei.

Maar hang me er niet aan op :)

ps. diadem kan het ook geweest zijn .... (weet het niet zeker)

• Gnoom
Op zondag 21 april 2002 18:53 schreef Duinkonijn het volgende:

[..]

Ja ik meende dat lord dat zei.

Maar hang me er niet aan op :)

ps. diadem kan het ook geweest zijn .... (weet het niet zeker)
Dan denk ik toch Diadem, want ik weet nog de reactie van Lord Daemon toen ie het hoorde :D

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Op zondag 21 april 2002 19:09 schreef Gnoom het volgende:

[..]

Dan denk ik toch Diadem, want ik weet nog de reactie van Lord Daemon toen ie het hoorde :D
Geen id.. weet wel dat er 1 voor gek verklaard werd :)

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

wat me trouwens op viel dat de junkies in utrecht en stuk aardiger zijn dan amsterdam

Ik geef nooit aandacht aan die gast en loop normaal gewoon door. dit was de eerste keer dat ik zo laat in utrecht was.

Maar die gasten zijn zeer vriendelijk.
Dag meneer goedeavond,

u ziet er netjes uit,
heeft u misschien wat wisselgeld voor me

in amsterdam staat er meestal gewoon 1 met zijn pootje voor uit. :(

Ik heb gewoon een standaard policy ik geef niks....
maar dit deed me twijfelen

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Hoho, dat van Fortuyn was Diadem, niet ik! :P

Ik ben erg benieuwd naar die foto's. Hopelijk zit er eindelijk een goede foto tussen die ik aan m'n internetkenissen durf te laten zien. :+

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:30

MaDLiVe

.-Observer-.

Op zondag 21 april 2002 16:14 schreef Absolyte het volgende:
Het randje van de eeuwigheid om precies te zijn ;)
Wijsheid :7

Ehehe, nee het was weer geweldig!!!

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

LOL... Ik weet iig zeker dat er tussen de foto's van Ecteinascidin eentje zit die ik beter niet voor dat doel kan gebruiken >:)

Btw, mijn foto's duren nog wel ff... rolletje moet eerst nog vol (wat ik morgen of dinsdag ga doen) en daarna moet de boel ook nog ontwikkeld worden enzo. Dus heb geduld :)

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Op zondag 21 april 2002 21:37 schreef Lord Daemon het volgende:
Hoho, dat van Fortuyn was Diadem, niet ik! :P

Ik ben erg benieuwd naar die foto's. Hopelijk zit er eindelijk een goede foto tussen die ik aan m'n internetkenissen durf te laten zien. :+
wist het niet zeker meer :)

Ik hoop idd dat er goede foto`s bij zitten.

Mooi voor de homepage van me werk :X

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Op zondag 21 april 2002 22:00 schreef Captain Proton het volgende:
LOL... Ik weet iig zeker dat er tussen de foto's van Ecteinascidin eentje zit die ik beter niet voor dat doel kan gebruiken >:)

Btw, mijn foto's duren nog wel ff... rolletje moet eerst nog vol (wat ik morgen of dinsdag ga doen) en daarna moet de boel ook nog ontwikkeld worden enzo. Dus heb geduld :)
kan sneller >:)

• FCA

FCA

Ik heb nog een foto nodig voor een contactadvertentie ;)

's kijken of ze me nog herinneren in de Florin aanstaande maandag. Kom daar trouwens de laatste tijd wel erg veel (3 keer per week ofzo)

Oh ja... WE WANT PICS!

• Diadem

Diadem

fossiel

Guilty as charged ;)

AND PROUD OF IT!

Verder vrees ik de foto's en blijf ik van mening dat ook een immorele moraal juist kan zijn!

• FCA

FCA

Op zondag 21 april 2002 22:17 schreef Diadem het volgende:

[..]

Guilty as charged ;)

AND PROUD OF IT!

Verder vrees ik de foto's en blijf ik van mening dat ook een immorele moraal juist kan zijn!
Als ie maar niet de enige juiste is.

En stringtheorie is alleen voor vijfen nog te doen.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zo, ff kijken nu. :)

Allereerst wil ik de mensen met het papiertje posten (Gratis af te halen: Nerds) >:) )
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/11.jpg
FCA
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/12.jpg
Diadem
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/25.jpg
Christian Verwijs

En alle fotomakers:
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/9.jpg

De lokatie is overigens prima gekozen, onze groep kon er prima thuis.
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/5.jpg
En ons favotietje drankje kan ik u niet onthouden:
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/15.jpg

Ook bleek dat de mensen erg goed konden lezen >:)
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/14.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/22.jpg

De overige post ik wel zonder toelichting, maar ik denk vooral Captain Proton hiermee een dienst te bewijzen :)

Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/16.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/19.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/20.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/21.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/24.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/26.jpg

En tot slot bleek Morgoth zich tot het kapitalisme te hebben bekeerd :)
Afbeeldingslocatie: http://cal020031.student.utwente.nl/tnet/wl/27.jpg

Tot zover.

• Christiaan
Fantastisch jongens die fotos :) Die van mij komen zodra ze gedigitaliseerd zijn. Overigens kloppen de namen lang niet overal ;)

• Christiaan
Btw; ik had ook zo'n foto met zo'n papiertje voor m'n neus, waar is die heen?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op maandag 22 april 2002 09:46 schreef ChristiaanVerwijs het volgende:
woeps

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Woei! Goede foto's!

Er zitten er zelfs bij die ik inderdaad wel aan mensen durf te laten zien. :+

Ik zal eens even een lijstje met namen componeren.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Foto's met briefjes: hier staan de namen al bij, maar dit zijn inderdaad FCA, Diadem en ChristiaanVerwijs.

Dan de groepsfoto, met van links naar rechts:
Duur, Madlive, Gnoom, Captain Proton, Morgoth, [weet ik niet :o ], Virgol, Lord Daemon, Duinkonijn, xxfile, ChristiaanVerwijs, Sandalf. Die twee gasten helemaal rechts horen er niet bij. ;)

Op straat kijken wij tegen de ruggen van ondergetekende en xxfile aan.

Dan een glas Dommelsch.

Lord Daemon en Captain Proton checken een artikel getiteld "Help, ik word rechts!"

Morgoth, FCA en Diadem checken een ander artikel dat waarschijnlijk over politiek ging.

Diadem leest de Lord of the Rings nog snel even uit.

Duur, Morgoth, Virgol en xxfile staan op CS.

Evenals Lord Daemon, Captain Proton en Sandalf. En ja, Sandalf en ik hadden hetzelfde shirt aan. :'(

Dan, in de Florin en Firkin: FCA, Diadem, ChristiaanVerwijs, xxfile en Duinkonijn.

Dan hebben we weer de persoon wiens naam ik niet meer weet. :o

Captain Proton, Morgoth en FCA - en de camera van CP.

Hier zien we Gnoom naast Madlive zitten en wazig kijken.

Een portret van yours truly. :P

Captain Proton met een hemelse blik.

Captain Proton met een duivelse blik.

Captain Proton met een 'liev'-e blik. Welk van de drie is het meest overtuigend?

Lord Daemon, 2 cheeseburgers en Gnoom.

We konden maar niet genoeg krijgen van dat tijdschrift. O wacht, het is dezelfde foto.

Duinkonijn en Duur - met name de laatste kijkt heel wazig uit z'n ogen. :+

Lord Daemon, Virgol, Captain Proton en Sandalf.

En dan Morgoth de kapitalist. :P

• Christiaan
Op maandag 22 april 2002 10:26 schreef Lord Daemon het volgende:
Dan hebben we weer de persoon wiens naam ik niet meer weet. :o
[ verwijderd ]

[ Voor 27% gewijzigd door Christiaan op 20-08-2018 21:33 ]

• Christiaan
Op maandag 22 april 2002 10:26 schreef Lord Daemon het volgende:
En dan Morgoth de kapitalist. :P
Ik moet toch wat doen om hier moderator te worden....dus heb ik mijn zakgeld van deze maand maar aan Morgoth gegeven. Niet verder vertellen hoor ;)

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Op maandag 22 april 2002 09:46 schreef ChristiaanVerwijs het volgende:
ik heb denk die gemaakt, dus ff gedult... hoewel et734 (of was het et743?) er dacht ik ook tussen zat met zijn lens... :)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Even een eerste reactie op een bepaald veelvoorkomend iets:

BLAAT

En verder vond ik het ook een flitsende meeting. Jammer dat ik de helft van de mensen gemist heb

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 13:01 schreef Morgoth het volgende:

Nu is bier niet het enige....

• Diadem

Diadem

fossiel

Check uit mijn verbaasde reactie op Morgoth's Kapitalisme...

Verder ben ik deze keer redelijk tevreden. Ik sta er niet eens al te dom op... Jammer dat mijn papiertje niet scherp is (in tegenstelling tot de andere 2. Ik eis een verklaring!)...

Maar waarom is ecteinascidin zo bovenmatig geinteresseerd in Captain Proton? Dat kan toch niet zuiver uit esthetische redenen zijn?

• Diadem

Diadem

fossiel

Op maandag 22 april 2002 09:40 schreef Ecteinascidin het volgende:

[afbeelding]
Gnoom: Ik denk, dus ik ben
Lord Daemon: Ik word gefotografeerd, dus ik ben

• Morgoth
Leuke foto's!

[/korte reactie wegens zogenaamde tijdgebrek]

• Elvhenk
  • Laatst online: 23:14

Elvhenk

Madam Mikmak

Leuke foto's! Langharig tuig allemaal! LOL Nou ja, bijna allemaal dan. :P

Verwijderd

Nu mis ik alleen nog een artistiek zeer geslaagde foto die ik heb gemaakt van Lord Daemon met een bierglas ervoor. Voor de draad er mee!

• FCA

FCA

Op maandag 22 april 2002 13:31 schreef Elvhenk het volgende:
Leuke foto's! Langharig tuig allemaal! LOL Nou ja, bijna allemaal dan. :P
Volgende meeting ben ik kaal schat ik zo in....

>:)

• Gnoom
Op maandag 22 april 2002 16:02 schreef Absolyte het volgende:
Nu mis ik alleen nog een artistiek zeer geslaagde foto die ik heb gemaakt van Lord Daemon met een bierglas ervoor. Voor de draad er mee!
Die van die vlek met nog iets erachter? Ja, die word vast mooi :P of zit het 'em soms in het "idee"?

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

foto`s zijn goed gelukt.... alleen kut dat ik weer zo rood ben .....

:( :) :P

• Thijsch
leuke fotos! komen er nog meer?

• Christiaan
Op dinsdag 23 april 2002 11:33 schreef ParaDot het volgende:
leuke fotos! komen er nog meer?
Veel meer! Die van mij komen vrijdag denk ik.

• Christiaan
Morgoth, FCA; stelletje luie donders: Waar zijn de quotes!!! :)

*schop*

Vanavond zal ik mijn fotos uploaden. Die zijn klaar. Daarop treffen we een zichzelf te koop aanbiedende Morgoth aan en niet te vergeten de Nightwish broertjes Sandalf en Lord Daemon ;)

• FCA

FCA

Op donderdag 25 april 2002 13:43 schreef ChristiaanVerwijs het volgende:
Morgoth, FCA; stelletje luie donders: Waar zijn de quotes!!! :)

*schop*

Vanavond zal ik mijn fotos uploaden. Die zijn klaar. Daarop treffen we een zichzelf te koop aanbiedende Morgoth aan en niet te vergeten de Nightwish broertjes Sandalf en Lord Daemon ;)
Schop El_marcianito, die heeft mijn quotes gekregen...

• Christiaan
Afbeeldingslocatie: http://www.eveolution.com/hosted/christiaanverwijs/images/galleries/wlmeeting1-full.jpg
v.l.n.r: Duinkonijn, Duur, MadLive, Gnoom, Captain Proton, Morgoth, Opifex Maximus, Lord Daemon, Virgol, xxfile, Sandalf, Ecteinascidin

Afbeeldingslocatie: http://www.eveolution.com/hosted/christiaanverwijs/images/galleries/wlmeeting2-full.jpg
zie hierboven

Afbeeldingslocatie: http://www.eveolution.com/hosted/christiaanverwijs/images/galleries/wlmeeting3-full.jpg
de plek van de misdaad

Afbeeldingslocatie: http://www.eveolution.com/hosted/christiaanverwijs/images/galleries/wlmeeting4-full.jpg
Gnoom, MadLive, Virgol, Sandalf, Opifex Maximus, Absolyte, Ecteinascidin, Lord Daemon

Afbeeldingslocatie: http://www.eveolution.com/hosted/christiaanverwijs/images/galleries/wlmeeting5-full.jpg
Helemaal rechts staat Diadem, en de rest hebben we al gezien.

Afbeeldingslocatie: http://www.eveolution.com/hosted/christiaanverwijs/images/galleries/wlmeeting6-full.jpg
Gnoom, Madlive, Serveerster (nee, da's geen W&L-er man!), Opifex Maximus en wat mensen die achter mekaar zitten.

Afbeeldingslocatie: http://www.eveolution.com/hosted/christiaanverwijs/images/galleries/wlmeeting7-full.jpg
Duinkonijn en Duur

Afbeeldingslocatie: http://www.eveolution.com/hosted/christiaanverwijs/images/galleries/wlmeeting8-full.jpg
Lord Daemon en Sandalf als de nightwish bros

Afbeeldingslocatie: http://www.eveolution.com/hosted/christiaanverwijs/images/galleries/wlmeeting9-full.jpg
Etenstijd! Absolyte bestuurdeert de gedragseigenschappen van een frietje in een onnatuurlijke omgeving.

Afbeeldingslocatie: http://www.eveolution.com/hosted/christiaanverwijs/images/galleries/wlmeeting10-full.jpg
Top-down shot van Duinkonijn

Afbeeldingslocatie: http://www.eveolution.com/hosted/christiaanverwijs/images/galleries/wlmeeting11-full.jpg
LD doet een vis na....*blub*

Afbeeldingslocatie: http://www.eveolution.com/hosted/christiaanverwijs/images/galleries/wlmeeting12-full.jpg
Morgoth probeert zichzelf te verkopen. Helaas lukt dat niet zo goed. Daarnaast zit Diadem het geheel verbijsterd gade te slaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.eveolution.com/hosted/christiaanverwijs/images/galleries/wlmeeting13-full.jpg
Yours truly.

Maar toch hebben we Morgoth kunnen verkopen, want hij kreeg even later (zie andere foto) een hele stapel met geld van de serveersters die hem wel wilden kopen.

Statje: de pot voor de gehele groep bedroeg 250 euro.

• Christiaan
Ik heb deze fotos ook op mijn homepage geplaatst: http://christiaanverwijs.eveolution.com (in de galleries). Heeft iemand daar problemen mee dat ik die fotos daarop zet?

• FCA

FCA

Op donderdag 25 april 2002 21:24 schreef ChristiaanVerwijs het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.eveolution.com/hosted/christiaanverwijs/images/galleries/wlmeeting6-full.jpg
Bedoel je deze serveerster? ;)

Verder heb ik er geen bezwaar tegen. Kom er niet eens op voor geloof ik...

• Christiaan
Op donderdag 25 april 2002 22:12 schreef FCA het volgende:

[..]

Bedoel je deze serveerster? ;)

Verder heb ik er geen bezwaar tegen. Kom er niet eens op voor geloof ik...
Nee, een andere blonde serveerser :9~ (eerste keer dat ik zo'n smiley gebruik geloof ik)

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Zo zeg :)

Ik mag wel alvast beginnen met m'n haar laten groeien en een collectie zwarte kleren opbouwen zou ik ook nog eens willen komen. :)

Misschien kan iemand even de foto's posten, met onder elke foto wie het is.

Verwijderd

Kritisch als altijd:

Neem nou deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1855359926

Éven door de Auto Levels van Photoshop en het zijn meteen:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1459721974

Frisse Types :)

(en ja hoor, ik wil ze best allemaal onder handen nemen als je geen PS hebt...)

• Christiaan
Ik had geen tijd :) Maar idd, de namen....die weet ik ook niet allemaal

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Hm, op die ene foto sta ik wel errug slecht. :) Verdre leuke foto's.

Verwijderd

Leuke pics :)

• Thijsch
bijna hetzelfde t-shirt, bijna hetzelfde icon, allebei een betá studie... verzinnen jullie eens iets orgineels :P

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Op vrijdag 26 april 2002 10:30 schreef ParaDot het volgende:
bijna hetzelfde t-shirt, bijna hetzelfde icon, allebei een betá studie... verzinnen jullie eens iets orgineels :P
Sandalfs icon is mooier :P

Verwijderd

Ook Gij, Sandalf? Zijt ook Gij dan toegetreden tot het verbond? Zijt Gij wel waarachtig drager van de groene banier?

• Morgoth
Koele foto's hoor :).

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

mm op die foto zie ik er minder rood uit :)

foto`s zijn idd cool :)

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 15:11 schreef FCA het volgende:

Schop El_marcianito, die heeft mijn quotes gekregen...
Nou zeg, zomaar onschuldige meisjes schoppen.. :(

Ik heb dat briefje keurig aan Morgje ( >:) ) gegeven als je dat soms bedoelde. Ga die maar schoppen ofzo :)

Of bedoel je soms een zekere quote die begint met: "Zeg maar dat...."

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 21:24 schreef ChristiaanVerwijs het volgende:

LD doet een vis na....*blub*
Meteen maar even in z'n natuurlijke omgeving geplaatst :)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op zaterdag 27 april 2002 12:27 schreef el_marcianito het volgende:
Meteen maar even in z'n natuurlijke omgeving geplaatst :)
Hmz... wat een ENG icon. :D

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 15:38 schreef Lord Daemon het volgende:

[..]

Hmz... wat een ENG icon. :D
Hoezo? Voel je je er niet thuis? O-)

• FCA

FCA

LOL...

Het schoppen bedoelde ik natuurlijk metaforisch...

Hoewel, als jij beweert onschuldig te zijn....

• Christiaan
Op zaterdag 27 april 2002 16:42 schreef el_marcianito het volgende:
Hoezo? Voel je je er niet thuis? O-)
Lol @ Icon.

Wat een inhoudsloze post weer.....

• QUILIX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

QUILIX

zZzZzZz.....

Wel raar als je zo de foto's van de mods en posters ziet. Je krijgt bepaalde ideeen over hoe een poster eruit ziet. Maar ze lijken er helemaal niet op wat ik in mijn gedachte had :)

Leuke foto's :)

• Christiaan
Op zaterdag 27 april 2002 19:17 schreef QUILIX het volgende:
Wel raar als je zo de foto's van de mods en posters ziet. Je krijgt bepaalde ideeen over hoe een poster eruit ziet. Maar ze lijken er helemaal niet op wat ik in mijn gedachte had :)

Leuke foto's :)
Zoals? :)

• QUILIX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

QUILIX

zZzZzZz.....

Op zaterdag 27 april 2002 20:53 schreef ChristiaanVerwijs het volgende:

[..]

Zoals? :)
Ik had oudere personen verwacht :)
Ik ben zelf 26 dus het zal daar wel aan liggen :)

Ik had trouwens zelf ook interesse voor deelname aan de meeting. Maar ik zie me zelf niet als intelektueel, heb een ontzettend slechte grammatica en zou mooi afgaan daar. :)

Maar ik als (Neder)Turk zijnde zou mischien wel interessante discussies op hebben geleverd.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op zaterdag 27 april 2002 21:32 schreef QUILIX het volgende:
Ik had trouwens zelf ook interesse voor deelname aan de meeting. Maar ik zie me zelf niet als intelektueel, heb een ontzettend slechte grammatica en zou mooi afgaan daar. :)
Tss... na een paar bier heeft iedereen een slechte grammatica. ;) Nee, maar serieus: je hoeft je zelf niet als intellectueel te zien om op een W&L-meeting te mogen komen hoor. En 'afgaan' lijkt me al helemaal niet aan de orde. Volgende keer gewoon komen. ;)

• Christiaan
Op zaterdag 27 april 2002 21:32 schreef QUILIX het volgende:

[..]

Ik had oudere personen verwacht :)
Ik ben zelf 26 dus het zal daar wel aan liggen :)

Maar ik als (Neder)Turk zijnde zou mischien wel interessante discussies op hebben geleverd.
Ik zou als ik jou was de volgende keer zeker komen. De gesprekken waren nu ook weer niet van een dergelijk hoog intellectueel niveau. Persoonlijk vind ik het juist erg leuk dat er op W&L zoveel culturen/geloven/stromingen aanwezig zijn. Het maakt de discussies interessant vanwege de verschillende inzichten.

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 14:12 schreef wicher het volgende:

Sandalfs icon is mooier :P
Ah, eindelijk weer eens een zinnige post :)

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 22:56 schreef Sandalf het volgende:

[..]

Ah, eindelijk weer eens een zinnige post :)
Het kan veel zinniger hoor. :)

(zo niet)

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 18:21 schreef FCA het volgende:
LOL...

Het schoppen bedoelde ik natuurlijk metaforisch...

Hoewel, als jij beweert onschuldig te zijn....
Ikke lekker niets van begrijpen (voor m'n eigen veiligheid vrees ik)

Verwijderd

Ikke lekker niets van begrijpen (voor m'n eigen veiligheid vrees ik)
Zo zie je maar weer, niet alleen Turkse Nederlanders hebben last van slechte grammatica >:)

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Er zijn tog meer foto`s gemaakt ??

oja

DUUUUUR WAAR BLIJVEN ZE >:)

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 15:46 schreef Duinkonijn het volgende:
Er zijn tog meer foto`s gemaakt ??

oja

DUUUUUR WAAR BLIJVEN ZE >:)
Hoe bedoel je "Schop" :)

Verwijderd

nou, gewoon zo: *schop* :)

Fotootjes zijn al binnen (en sommigen hier kunnen maar beter nu gaan rennen, toch el_marcianito? >:) )...

Nu eens zien wanneer ik ze ga inscannen. Misschien vanavond wel >:)

Verwijderd

Ja helemaal mee eens. Als je ze optijd inscand heb kan ik nog even gaan fotosoepen >:)

/me dat ik er maar 1x op sta

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Op maandag 06 mei 2002 16:38 schreef Captain Proton het volgende:
nou, gewoon zo: *schop* :)

Fotootjes zijn al binnen (en sommigen hier kunnen maar beter nu gaan rennen, toch el_marcianito? >:) )...

Nu eens zien wanneer ik ze ga inscannen. Misschien vanavond wel >:)
en heb je ze?

Verwijderd

momentje...

• FCA

FCA

Dat is wel een lang momentje CP....

Verwijderd

Hier zijn ze, met commentaar >:) Mijn excuses voor het wat kleine formaat, wanneer ik bij mijn ouders ben (ergens... ooit... in a galaxy far, far away) zal ik ze wat beter inscannen, nu moesten ze op een Mac ingescand en per floppy vervoerd worden. Wat ik toch allemaal niet voor jullie over heb he? ;)

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/ednmi/fotos/foto1.jpg

Van links naar rechts:

Diadem, Absolyte, Ecteinascidin (let als enige wel op :) ), Sandalf

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/ednmi/fotos/foto2.jpg

Lord Daemon heeft duidelijk honger terwijl Virgol toekijkt >:)

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/ednmi/fotos/foto10.jpg

FCA links (gezien zijn kijkrichting heeft hij duidelijk ervaring met mijn flitser) en die grote blije grijns is van Diadem (die waarschijnlijk na de flits niet zo blij meer was >:) Al reflecteert zijn bril wel een hoop licht terug). De grijns van diadem zullen wij trouwens op enkele foto's nog terug zien, hij is duidelijk besmettelijk...

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/ednmi/fotos/foto3.jpg

Lord Daemon half binnen beeld aan de linkerkant, daarnaast el_marcianito met alweer zo'n typische blije W&L-meeting smile, daarnaast FCA, Duur, en een neus die best wel eens van Ecteinascidin zou kunnen zijn.

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/ednmi/fotos/foto4.jpg

Virgol en profile, met daarnaast LD, mijzelf, Diadem, en een stukje ongedefinieerd T-schirt (misschien Duur? Of Ecteinascidin, die alweer een foto heeft ontdoken. Hij is er best goed in...

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/ednmi/fotos/foto5.jpg

...maar uiteindelijk is er natuurlijk geen ontkomen aan >:) Op een onbewaakt ogenblik deze enigzins uitgeslapen foto :)

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/ednmi/fotos/foto6.jpg

Ook errug uitgeslapen is hier Opifex Maximus (links). Morgje ziet er nu eventjes niet erg blij uit, misschien wel omdat iedereen hem altijd Morgje noemt >:)

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/ednmi/fotos/foto7.jpg

Maar Morgje bleef gelukkig niet lang boos: Even later mocht ie de pot eventjes vasthouden, en toen was ie toch blij! :) Links naast hem Christiaanverwijs, aan de rechterkant een verlekkerd en enigzins jaloers toekijkende FCA >:)

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/ednmi/fotos/foto8.jpg

GMTA. Need I say more? >:)

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/ednmi/fotos/foto9.jpg

Tot slot links Christiaanverwijs met, alweer, een typische happy W&L smile, daarnaast xxfile die het allemaal echt niet meer kan aanzien >:) (of zou ze zich - zeer terecht - proberen te verbergen voor de flits?)

• FCA

FCA

Op dinsdag 07 mei 2002 22:57 schreef Captain Proton het volgende:
Hier zijn ze, met commentaar >:) Mijn excuses voor het wat kleine formaat, wanneer ik bij mijn ouders ben (ergens... ooit... in a galaxy far, far away) zal ik ze wat beter inscannen, nu moesten ze op een Mac ingescand en per floppy vervoerd worden. Wat ik toch allemaal niet voor jullie over heb he? ;)

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/ednmi/fotos/foto7.jpg

Maar Morgje bleef gelukkig niet lang boos: Even later mocht ie de pot eventjes vasthouden, en toen was ie toch blij! :) Links naast hem Christiaanverwijs, aan de rechterkant een verlekkerd en enigzins jaloers toekijkende FCA >:)
Die er daarna met de pot vandoor ging, maar tot de ontdekking kwam dat de ramen aan zijn kant niet open konden :(
:+

• Christiaan
Op dinsdag 07 mei 2002 22:57 schreef Captain Proton het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/ednmi/fotos/foto9.jpg

Tot slot links Christiaanverwijs met, alweer, een typische happy W&L smile, daarnaast xxfile die het allemaal echt niet meer kan aanzien >:) (of zou ze zich - zeer terecht - proberen te verbergen voor de flits?)
Dude! Wat een smile. Sjeez. Eigenlijk moet er zo'n prodent lensflare overheen :) Als je de hogere kwaliteit pics heb wil ik ze wel zien CP.
Pagina: 1 2 Laatste