Toon posts:

Voodoo 3 2000 onder windows 2000 pro??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
men voodoo 3 2000 kaart werkt niet helemaal ok onder win2000
hij werkt niet helemaal goed op overlay mode en daardoor loopt men tv kaart de heletijd vast. |:(
weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
die voodoo3 draaide bij mij perfect onder win2K.. ligt het probleem niet bij die tv-kaart?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

mijn V3 2000 werkte eveneens perfect onder Win2k Pro, maar ik had wel problemen met een tv-kaart, en tevens met brak RAM. Ik denk iig dat het niet aan je 3DFXje ligt.

Verwijderd

Topicstarter
ok thnx dan zal k ff gaan zoeken naar andere drivers voor men tv kaart denk k maar.

kunnen jullie in de 3dfx tools dan trouwens de overlay mode aanklikken dat balletje?
bij die 4 opties is dat om kleuren enzo in te stellen..
bij mij kan k de overlay als enigste niet aanklikken

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

ik zou flink veel verschillende drivers proberen, onder win2k en winxp heb ik heel wat (evt. gemodificeerde) versies van de 3dfx voodoo3 drivers moeten proberen voordat werkelijk alles goed werkte.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

hoi ik had een vraag ik heb een voodoo 3 maar ik kan geen drivers vinden voor win xp ik heb gl open nodig
als iets weet stuur het dan naar cyberwesley@hotmail.com

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Op vrijdag 19 april 2002 20:08 schreef DaveS het volgende:
ok thnx dan zal k ff gaan zoeken naar andere drivers voor men tv kaart denk k maar.

kunnen jullie in de 3dfx tools dan trouwens de overlay mode aanklikken dat balletje?
bij die 4 opties is dat om kleuren enzo in te stellen..
bij mij kan k de overlay als enigste niet aanklikken
Hmm weet niet, heb er al een tijd een GF2 MX400 inzitten (tis m;n tweede pc), kan dus niet kijken.

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

www.voodoofiles.com
daar vind je alles :D

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 20:21 schreef wesley het volgende:
hoi ik had een vraag ik heb een voodoo 3 maar ik kan geen drivers vinden voor win xp ik heb gl open nodig
als iets weet stuur het dan naar cyberwesley@hotmail.com
Hoi, welkom op GoT. Ik wil je graag aanraden om de FAQ te lezen, en lees daarna de FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen eens door. Daarin zal je oa. duidelijk worden dat driverrequests hier niet de gang van zaken is, die kan je best zelf opzoeken.

Veel plezier verder op het forum. :)
Pagina: 1