kan van .psd niet alles selecteren blijft grijs

Pagina: 1
Acties:

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 22:46

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Erm ik heb van iemand een .psd gehad die in een site moet dus wil ik de zwarte layer weg en alleen de letters kopieeren maar als ik dit doe kopieer ik een grijz plaatje in een andere

dat komt door de Stroke effect kan ik die effecten in de layer mergen ofzo ? op 1 of andere manier zodat hij toch met kleur etc. wordt gekopieerd

http://www.rodekruisvierdaagse.nl/logo.psd

hier kan je de .psd downloaden wel ff met rechtermuisknop - doel opslaan als want alleen erop klikken wil niet

ik hoop dat iemand me kan helpen het is best lastig namelijk

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 18:20 schreef Gouldian het volgende:
Erm ik heb van iemand een .psd gehad die in een site moet dus wil ik de zwarte layer weg en alleen de letters kopieeren maar als ik dit doe kopieer ik een grijz plaatje in een andere

dat komt door de Stroke effect kan ik die effecten in de layer mergen ofzo ? op 1 of andere manier zodat hij toch met kleur etc. wordt gekopieerd

http://www.rodekruisvierdaagse.nl/logo.psd

hier kan je de .psd downloaden wel ff met rechtermuisknop - doel opslaan als want alleen erop klikken wil niet

ik hoop dat iemand me kan helpen het is best lastig namelijk
Je plaatje heeft geen kleur. Dus kun je ook geen kleur kopieren. Het is een reeks grijze letters met een bevel eroverheen. Die bevel is gerelateerd aan de layer, niet aan de letters, en die kun je dus ook niet kopieren. Alleen als je flatten image hebt gedaan, maar dan is je achtergrond niet meer transparant.

edit:

Daarnaast zie ik het probleem niet om die bevel in je nieuwe plaatje ff opnieuw in te stellen :? Of de achtergrond layer een felle kleur te maken, lichtgroen ofzo, de layers te mergen en het groene er later weer uit te knippen.

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
aha dus als ik diezelfde bevel in een layer zou doen en dan mergen kan het wel ?

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 18:30 schreef Gouldian het volgende:
aha dus als ik diezelfde bevel in een layer zou doen en dan mergen kan het wel ?
Als je de letter kopieert, ik neem aan naar een ander Photoshop document ofzo :?, dan kun je daar de bevel opnieuw instellen...via LAYER -> EFFECTS -> INNER BEVEL das alles, de bevel is helemaal standaard dus je hoeft er ook niks aan te veranderen.

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
okay tnx

ik heb het voor elkaar

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 20:36
Mocht je het ooit nog nodig hebben, je kunt een effect ook 'rasterizen', oftewel een echt plaatje van maken. Maak een nieuwe layer aan, link deze met de layer met het effect. Doe merge linked en klaar.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1