Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
het is natuurlijk net wat je wilt.
ik heb zelf adsl van xs4all en wacht rustig af hoe de test afloopt van xs met bbned
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
En als je al een modem hebt kost mxstream je nog slechts 80 E opstartkosten.
Dus als tussenoplossing valt de prijs daarvan ook wel weer mee, nadeel is alleen dat je er een jaar aan vast zit.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
We hebben een isdn verbinding nodig in huis zodat er meerdere telefoonnummers over 1 lijn kunnen, isdn afschaffen is dus geen optie
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Ja ik ben gek. Ik ga geen (minstens) 120 euro uitgeven aan een nieuw modem die bovendien nog eens 12 weken duurt om te leveren. In dat geval ga ik gewoon terug naar KPN en PLanet.Op vrijdag 19 april 2002 15:34 schreef Pc123 het volgende:
Dan zal je een nieuw modem moeten kopen, de cisco apperatuur vaan BBNed werk niet goed samen met het Alcatel ISDN modem.
Verwijderd
Zelf heb ik ook wat gezeik met kpn/isdn/planet/verhuizing en isdn opzeggen is voor mij ook geen optie, dus ik heb een tweede analoge lijn aan laten sluiten (45 euro) en ga alsnog bij bbned (cistron). Moet alleen wel even aan een analoog alcatel modem kopen, die zij bieden wil ik niet.
Ik heb ook 86 dagen gewacht voor mijn analoge verbinding gerealiseerd was, maar terug kon ik niet: de KPN centrale zat vol tot juni
Link: http://www.eweka.nl/forum/viewthread.php?tid=253
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Er is een DHZ-pakket en een USB-ADSL modem van AlliedData wat wel werkt, maar dat heeft natuurlijk ook weer zo z'n beperkingenOp vrijdag 19 april 2002 21:01 schreef ShittyOldMan het volgende:
Ik had begrepen dat bbned zowiezo niet werkt met een ISDN lijn.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Zie je een verband tussen mijn naam hier en mijn naam daar?Op zaterdag 20 april 2002 00:47 schreef Darkvater het volgende:
Ik hoorde dat BBNEd zei dat ze de handleiding voor de ISDN modem van Alcatel hebben ontvangen, en er dus aan werken om het werkend te krijgen. Dus hopelijk heb je geluk.
Ik heb ook 86 dagen gewacht voor mijn analoge verbinding gerealiseerd was, maar terug kon ik niet: de KPN centrale zat vol tot juni
Link: http://www.eweka.nl/forum/viewthread.php?tid=253
Inderdaad ze zijn hetzelfde
Anders zal ik toch echt weer terug moeten naar mijn duurdere, langzamere maar in ieder geval werkende Planet verbinding.
De dag des oordeels nadert....ik wordt volgens de afspraak 21 mei aangesloten. Wel heb ik al een brief van KPN ontvangen....(klik op de brief voor een vergroting)Op maandag 22 april 2002 14:51 schreef woutur het volgende:
Nog enig nieuws aan het BBNed en alcatel front?
Anders zal ik toch echt weer terug moeten naar mijn duurdere, langzamere maar in ieder geval werkende Planet verbinding.
DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).