Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Uiteraard!Op zondag 21 april 2002 14:41 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Cool misschien ga ik er ook wel ff naartoe
Kan ik ook meteen ff een bezoekje aan het panorama terras brengen
Ik had er eentje bij m'n vorige videokaart (ASUS V6800 Dlx). Er zijn vast betere, maar die is echt niet aan te raden. Max resolutie was geloof ik 800x600 en je krijgt er koppijn van, dat wil je niet wetenOp zondag 21 april 2002 14:33 schreef -Sander_ het volgende:
Heeft iemand zo'n 3D bril of er ervaring mee?

https://valid.x86.fr/xhfd5e
Die paint is echt strakOp zondag 21 april 2002 14:59 schreef Slechtotophetbot het volgende:
hier wat pics van en vlucht vancouver ---> montreal voordat fs2002 geen zin meer in had
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Als ik de clouds in wil stellen en FS2002 launch moet ik als nog weather instellen. Dus ik kies broken -> krijg ik EN de broken van FS2002 zelf, EN de wolken van FSW door elkaar, ziet er niet uit! Dus de keer daarna d8 ik van: laat ik maar weather clear doen dan heb ik alleen de wolken van FSW, NOT!!! Toen had ik weer helemaal niks.
Hoe doen jullie dit???
Verwijderd
Ik ga dus ook zaterdag EN zondag. Als je langs komt, ik ben te vinden bij de Dutchvacc....Op zondag 21 april 2002 14:41 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Cool misschien ga ik er ook wel ff naartoe
Kan ik ook meteen ff een bezoekje aan het panorama terras brengen
www.fsd-international.com payware, maar hijs erg mooiOp zondag 21 april 2002 17:06 schreef ICBM het volgende:
Dat is! Heppie URL of is dan payware?
Microsoft texture = brak
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
En hoe zit het dan met repaints for the defaults??Op zondag 21 april 2002 17:53 schreef ND het volgende:
Ik ben achter iets gekomen. (ja ook mijn PC) Ik krijg geen texture corruptie/fouten in ADD-ON planes, en in de default WEL. Conclusie????????
![]()
![]()
Microsoft texture = brak
Zijn die dan ook brak?
Op zondag 21 april 2002 17:57 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met repaints for the defaults??
Zijn die dan ook brak?

Hoe moet ik dit oplossen?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Die wil ikke ookOp zondag 21 april 2002 15:30 schreef meuh het volgende:
Screenies van een Piper Cheyenne 400 die ik laatsttegenkwam.
Scenery is Mallorca 2002 (Sim-Wings)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ander .mdl bestand pakken... die 757's zijn voor FS2000. Als je er 1 vindt die wel werkt, kun je de andere kisten (paints) dat model laten sharen.Op zondag 21 april 2002 18:55 schreef McFlipp het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
hier de vraag die ik al had gesteld:
Krijg ik nog antwoord???FF een vraaggie over FSW:
Als ik de clouds in wil stellen en FS2002 launch moet ik als nog weather instellen. Dus ik kies broken -> krijg ik EN de broken van FS2002 zelf, EN de wolken van FSW door elkaar, ziet er niet uit! Dus de keer daarna d8 ik van: laat ik maar weather clear doen dan heb ik alleen de wolken van FSW, NOT!!! Toen had ik weer helemaal niks.
Hoe doen jullie dit???
Verwijderd
Shiet, hoe duur is dat wel niet joh??? Ik zit er ook wel aan te denken namelijk voor van de zomer.Op zondag 21 april 2002 19:42 schreef biobak het volgende:
Hey mensen. Ik kom net terug van m'n eerste vliegles op Teuge. Het was echt heeeeeeeeeeeel tof. Later vanavond volgen er pics
vanaf hoe oud mag dat btw?Op zondag 21 april 2002 20:12 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Shiet, hoe duur is dat wel niet joh??? Ik zit er ook wel aan te denken namelijk voor van de zomer.
Verwijderd
Dacht vanaf 16 jaar maar weet ik niet zeker.Op zondag 21 april 2002 20:13 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
vanaf hoe oud mag dat btw?
damnOp zondag 21 april 2002 20:18 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Dacht vanaf 16 jaar maar weet ik niet zeker.
word jij geen 16 dan?Op zondag 21 april 2002 20:18 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
damn
ik word in juli 15Op zondag 21 april 2002 20:28 schreef rellehenk het volgende:
[..]
word jij geen 16 dan?

Helaas, op dit forum worden geen vragen beantwoordOp zondag 21 april 2002 20:05 schreef Uncle-Sam het volgende:
He,
hier de vraag die ik al had gesteld:
[..]
Krijg ik nog antwoord???
Mijn vraag is helaas ook nog niet beantwoort. Dan maar anders:
Zou iemand de alinea LIGHTS (uit de aircraft.cfg) van de POSKY 767 willen posten zodat de lichten op de wingtips goed blijven zitten met flexible wings?
Ahh maar dan kan het toch zijn dat de textures niet goed passen? Want die dutchbird 757 werkt wel onder fs2002! dus zou ik die kunnen gebruiken?Op zondag 21 april 2002 19:18 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Ander .mdl bestand pakken... die 757's zijn voor FS2000. Als je er 1 vindt die wel werkt, kun je de andere kisten (paints) dat model laten sharen.
Ik bedoelde een ander model van de 757 FFG...Op zondag 21 april 2002 20:38 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ahh maar dan kan het toch zijn dat de textures niet goed passen? Want die dutchbird 757 werkt wel onder fs2002! dus zou ik die kunnen gebruiken?
Heb je iets van ICQ? Legt wat makkelijker uit
ivm ai traffic
61561339Op zondag 21 april 2002 20:41 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Ik bedoelde een ander model van de 757 FFG...
Heb je iets van ICQ? Legt wat makkelijker uit
philipstive@hotmail.com
Ik heb hier nog wel een concorde met 8 livery'sOp zondag 21 april 2002 20:42 schreef The_FrankO het volgende:
Kan iemand mij helpen met een concorde van Britisch Airways?
ivm ai traffic
Als daarbij een britisch airways zit wil je die dan naar me toemailen? email staat in mijn profielOp zondag 21 april 2002 20:47 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een concorde met 8 livery's
bvd
Klopt, 16 that isOp zondag 21 april 2002 20:18 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Dacht vanaf 16 jaar maar weet ik niet zeker.
Je kan het downloaden van Flightsim.comOp zondag 21 april 2002 20:50 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Als daarbij een britisch airways zit wil je die dan naar me toemailen? email staat in mijn profiel
bvd
Bestandsnaam is 2002conc.zip
E-mailen duurt te lang (hij is 14 MB)
Die lights in de .cfg zijn lights die op dezelfde plek blijven zitten, deze staan dus alleen op de juiste plek als je vliegt, alleen als ze in het .mdl gebakken zijn bewegen ze mee met flex wings.Op zondag 21 april 2002 20:30 schreef rellehenk het volgende:
[..]
blablabla iets over lights en config 767
Die is niet echt mooi en het is de oude livery van Britisch Airways.Op zondag 21 april 2002 20:53 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Je kan het downloaden van Flightsim.com
Bestandsnaam is 2002conc.zip
E-mailen duurt te lang (hij is 14 MB)
Heeft niemand anders een nieuwe livery van Britisch Airways voor de concorde?
nice pic's meuh
heel erg mooi screeniesOp zondag 21 april 2002 21:24 schreef meuh het volgende:
screeniessss.
Heatrow - La Palma de mallorca
met PSS 747-400
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Verwijderd
oke en dan nu de screenies, het was een oefen'vlucht' (landen) met een Fokker 100 van KLM. Ik steeg op van Woensdrecht, vloog een rondje en landde vervolgens weer.FF een vraaggie over FSW:
Hoe doen jullie dit???
Zo, in het donker en verlaten (behavle de ATC dan)
Ready for take-off...
Zo, dat was dat, tot zo!
Klaarmaken voor de bocht...
Jep, bijna klaar met draaien dus landingsgestel kan uit
Hmmm, beetje schuin, zal dit wel goed gaan???
Spannend...
Maar natuurlijk, met zo een superpiloot
En weer veilig bij de hangar.
Oke, dat waren ze (leuk he).
Krijg ik nu antwoord op mijn vraag? Het topic heet tenslotte: [FS 2002] Vragen en mooiste screenshots (Deel 23)
www.phoenix-simulation.co.ukOp zondag 21 april 2002 21:30 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Wow!!!
Waar heb je dat panel gedownload???
Wil je ff de link geven?
En was hij PIC?
en wat bedoel je met "en was hij PIC?"
Das PSS747 panel, moet je voor betalen.Op zondag 21 april 2002 21:30 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Wow!!!
Waar heb je dat panel gedownload???
Wil je ff de link geven?
En was hij PIC?
je kan *.mdl file fixen met mdlrepair, te vinden op avsimOp zondag 21 april 2002 18:55 schreef McFlipp het volgende:
Hmmzzz ik heb net van de FFG site, 3 757-200's gedownload en meteen de nieuwe FDE geinstalled. Maar nu krijg ik deze error:
[afbeelding]
Hoe moet ik dit oplossen?
Thnx!! Het werkt! een aanrader voor iedereen dusOp zondag 21 april 2002 21:42 schreef rdluca het volgende:
[..]
je kan *.mdl file fixen met mdlrepair, te vinden op avsim
Verwijderd
The attempt to connect was forcefully rejected.
Bij de andere servers kan ik wel connecten. Weten jullie wat het betekent?
Nee, ik vlieg niet zo vaak op VATSIM, en heb het nog niet meegemaakt. Ben je niet gebanned ofzo?Op zondag 21 april 2002 21:56 schreef J-063 het volgende:
Balen, zit ik lekker te vliegen op VATSIM. Was opgestegen van TNCM, zit ik op 318 graden, ging wel goed. Kapt die er opeens mee. Ik proberen om weer te connecten,krijg ik dit:
The attempt to connect was forcefully rejected.
Bij de andere servers kan ik wel connecten. Weten jullie wat het betekent?
Zou graag antwoord willen geven, maar ik weet het niet sorry[b]Op zondag 21 april 2002 21:28 schreef Uncle-Sam FF een vraaggie over FSW:
Hoe doen jullie dit???
Server plat ofsow?Op zondag 21 april 2002 22:26 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Nee, ik vlieg niet zo vaak op VATSIM, en heb het nog niet meegemaakt. Ben je niet gebanned ofzo?
Maarruh we boeken vooruit gang met de tests van multi via SB
Zelfs gmax
En nog ff een leuk shotje met een b747-400 Britisch Airways
Als ik had geweten hoe makkelijk dit is dan had ik het veel eerder gedaan
Verwijderd
Nou een 763 vliegt toch heel anders dan een 734 hoor.Op zondag 21 april 2002 23:53 schreef DroogKloot het volgende:
Tja... in principe kun je iedere kist wel handmatig neerzetten
Ook ik heb geen flauw idee wat het antwoord moet zijn op je vraag.Op zondag 21 april 2002 21:28 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
oke en dan nu de screenies, het was een oefen'vlucht' (landen) met een Fokker 100 van KLM. Ik steeg op van Woensdrecht, vloog een rondje en landde vervolgens weer.
Ik kan je wel vertellen dat er ergens een Fokker100 rondzwerft met een mega-fraai panel, veel mooier dan de standaard 737
Die pics zijn echtOp zondag 21 april 2002 19:42 schreef biobak het volgende:
Hey mensen. Ik kom net terug van m'n eerste vliegles op Teuge. Het was echt heeeeeeeeeeeel tof. Later vanavond volgen er pics
Ga je nog meer lessen doen voor je RPL, of was dit een eenmalige proefles? Ik wil het ook doen, maar moet nog een paar jaartjes sparen
waar zijn die pics van biobak te zien??Op maandag 22 april 2002 00:14 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Die pics zijn echt! Alleen wist ik niet dat een c152 zo verschrikkelijk klein was (of jij zo groot...)
Ga je nog meer lessen doen voor je RPL, of was dit een eenmalige proefles? Ik wil het ook doen, maar moet nog een paar jaartjes sparenmaar ik wil ook veel te veel...
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ik zocht ze ook al net, dacht dat het aan mij lag.Op maandag 22 april 2002 01:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
waar zijn die pics van biobak te zien??
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Bij deze roep ik Delphi32 uit tot m'n heldOp maandag 22 april 2002 00:11 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Ook ik heb geen flauw idee wat het antwoord moet zijn op je vraag.
Ik kan je wel vertellen dat er ergens een Fokker100 rondzwerft met een mega-fraai panel, veel mooier dan de standaard 737Moet je wel Air France willen vliegen... Het model en de textures van die andere zijn ook veel beter (minder rafelig). Is hier te vinden.
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Verwijderd
Vrij duur. 90 euro voor een uur, waarvan (ruim) een half uur zelf vliegen. Maar het is zeker de moeite waard.Op zondag 21 april 2002 20:12 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Shiet, hoe duur is dat wel niet joh??? Ik zit er ook wel aan te denken namelijk voor van de zomer.
Oke, nu de beloofde pics:
Cessna 152
PH-OWEE
Inclusief propellor
Inspectie
Headset op
Afwerken checklist
Taxien naar rwy 9
Final checklist. Je moet in een hoek van 45 graden naar de rwy toe gaan staan tijdens de final checklist en goed kijken of je je naar de rwy mag begeven voor de take off.
Ready for take off
Take off
Take off 2
On approach
Sucesvolle landing
Terug taxien
Terug taxien 2
Weer bij de hangar
Eitje, volgende keer maar Boeing 747
Ik heb vrijwel de gehele vlucht zelf gevlogen (en dat voor een eerste keer). Alleen bij de landing heb ik wat hulp gehad met de throttle, want je moet wel even precies weten hoe je dat netjes afpast.
Het is wel anders dan met FS2002, want het vliegtuig heeft een bepaalde traagheid die FS2002 veel minder heeft. Als je in FS2002 aan het trimwiel draait, dan reageert het vliegtuig extreem snel. In het echt is dit dus niet zo, dus dat is even wennen. Oja, en je stuurt echt alleen maar met je linkerhand. De rechterhand mag je niet aan het stuur houden. Vliegen in een Airbus met alleen je linkerhand zou dus geen enkel probleem moeten zijn.
We hebben VFR gevlogen boven Overijssel. Als ik een kaartje van Teuge en omgeving digitaal kan vinden, dan zal ik de route even uittekenen incl. de orientatiepunten.
Ik heb ook nog wat ander pics oa. van zweefvliegtuigen en parachutisten, maar die volgen later vandaag.
Verwijderd
FF een vraaggie over FSW:Op maandag 22 april 2002 08:02 schreef Uncle-Sam het volgende:
"/me wilt nu hil graach antwort op du vraag want die is al lang gestelt en nuu is het niet mir leuk!"
Hoe doen jullie dit???
antwoord van mij: ik gebruik het niet, dus zo doe ik het. Als je echt mooi weer wil moet je op Vatsim gaan............. Maar dat is echt heel realistisch, voor mij is het nog te moeilijk
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Dit blijkt uit een verhaal in de Britse krant Daily Mirror van zaterdag. Die besteedde aandacht aan de zaak omdat de Britse minister van Financiën, Gordon Brown zich in het vliegtuig bevond. Veel van de passagiers raakten in paniek, maar de minister bleef uiterst kalm volgens één van de medewerkers van BA.
De piloot wist uiteindelijk het toestel veilig aan de grond te krijgen.
Ik heb ff een vraagje waar kan je dat doen dan ?Op maandag 22 april 2002 08:34 schreef biobak het volgende:
[..]
Vrij duur. 90 euro voor een uur, waarvan (ruim) een half uur zelf vliegen. Maar het is zeker de moeite waard.
Oke, nu de beloofde pics:
Cessna 152
[afbeelding]
PH-OWEE
[afbeelding]
Inclusief propellorAan de rode vlekken op de wielen (in dit geval het neuswiel) kan je zien of het vliegtuig de vorige keer een ruwe landing heeft gemaakt, want dan is de rode vlek op de band verschoven ten opzichte van de velg. Dat kan het ventiel beschadigen.
[afbeelding]
Inspectie
[afbeelding]
Headset op
[afbeelding]
Afwerken checklist
[afbeelding]
Taxien naar rwy 9
[afbeelding]
Final checklist. Je moet in een hoek van 45 graden naar de rwy toe gaan staan tijdens de final checklist en goed kijken of je je naar de rwy mag begeven voor de take off.
[afbeelding]
Ready for take offAlleen nog ff wachten voor dat vliegtuig in de achtergrond.
[afbeelding]
Take off
[afbeelding]
Take off 2
[afbeelding]
On approach
[afbeelding]
Sucesvolle landing
[afbeelding]
Terug taxien
[afbeelding]
Terug taxien 2
[afbeelding]
Weer bij de hangar
[afbeelding]
Eitje, volgende keer maar Boeing 747
[afbeelding]
Ik heb vrijwel de gehele vlucht zelf gevlogen (en dat voor een eerste keer). Alleen bij de landing heb ik wat hulp gehad met de throttle, want je moet wel even precies weten hoe je dat netjes afpast.
Het is wel anders dan met FS2002, want het vliegtuig heeft een bepaalde traagheid die FS2002 veel minder heeft. Als je in FS2002 aan het trimwiel draait, dan reageert het vliegtuig extreem snel. In het echt is dit dus niet zo, dus dat is even wennen. Oja, en je stuurt echt alleen maar met je linkerhand. De rechterhand mag je niet aan het stuur houden. Vliegen in een Airbus met alleen je linkerhand zou dus geen enkel probleem moeten zijn.
We hebben VFR gevlogen boven Overijssel. Als ik een kaartje van Teuge en omgeving digitaal kan vinden, dan zal ik de route even uittekenen incl. de orientatiepunten.
Ik heb ook nog wat ander pics oa. van zweefvliegtuigen en parachutisten, maar die volgen later vandaag.
want ikzelf zit er al een heletijd aan tedenken om eens een rond vlucht temaken ..
maar als ik dit zo lees is het wel leuker .
Kan jij mij ff wat meer info opsturen er over .. want ik denk dat ik dan snel ff ook wat mooie pic post op got
PS de prijs val wel mee.
En zijn er nog eisen aan verbonden ?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Heb je ook gehoord wat het motorprobleem was? Bleek dat de motor ineens op onverklaarbare wijze steeds harder ging draaien.Op maandag 22 april 2002 11:09 citeerde rellehenk een oud bericht dat vanmorgen pas in de Spits stond
Tja, en 7 km hoogte verliezen, dat is ongeveer 21000 ft, dus dat ding moet op FL400 hebben gezeten. Of hoger? Weet iemand hoe hoog een Concorde vliegt, normaal gesproken?
damn als je met een rotgang ineens 7 km. daalt zou ik de stoel ook wel vol gescheten hebben denk ik. ik ga dus echt nooit van mijn leven in z'n bageer concorde.die zijn echt niet te vertrouwen.Op maandag 22 april 2002 11:09 schreef rellehenk het volgende:
Een Concorde van de Britse luchtvaartmaatschappij is vrijdag boven de Atlantische Oceaan in problemen gekomen. Het toestel was vertrokken uit Londen en was op weg naar New York, het toestel verloor boven de Atlantische Oceaan als gevolg van een motorprobleem bijna zeven kilometer hoogte. De piloot schakelde de motor uit en vervolgde de reis op drie motoren.
Dit blijkt uit een verhaal in de Britse krant Daily Mirror van zaterdag. Die besteedde aandacht aan de zaak omdat de Britse minister van Financiën, Gordon Brown zich in het vliegtuig bevond. Veel van de passagiers raakten in paniek, maar de minister bleef uiterst kalm volgens één van de medewerkers van BA.
De piloot wist uiteindelijk het toestel veilig aan de grond te krijgen.
Cruising speed : 2,150 km/h (1,336 miles/h Mach 2.02) at 16,765 m (55,000 ft)Op maandag 22 april 2002 11:25 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Heb je ook gehoord wat het motorprobleem was? Bleek dat de motor ineens op onverklaarbare wijze steeds harder ging draaien.
Tja, en 7 km hoogte verliezen, dat is ongeveer 21000 ft, dus dat ding moet op FL400 hebben gezeten. Of hoger? Weet iemand hoe hoog een Concorde vliegt, normaal gesproken?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dit was een proefles, maar ik ben in de toekomst van plan om m'n brevet te gaan halen. En dan een vliegvakantie houden in AustralieOp maandag 22 april 2002 00:14 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Die pics zijn echt! Alleen wist ik niet dat een c152 zo verschrikkelijk klein was (of jij zo groot...)
Ga je nog meer lessen doen voor je RPL, of was dit een eenmalige proefles? Ik wil het ook doen, maar moet nog een paar jaartjes sparenmaar ik wil ook veel te veel...
Ik ben trouwens rond de 1 meter 90 oid. Was wel knus zo met die instructeur
Je kan zo'n les bij zo'n beetje elke vliegschool doen. Moet je even naar de site gaan van het dichtsbijzijnde vliegveld in je regio en zoeken naar vliegscholen. Prijzen verschillen nogal.Op maandag 22 april 2002 11:22 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ik heb ff een vraagje waar kan je dat doen dan ?
want ikzelf zit er al een heletijd aan tedenken om eens een rond vlucht temaken ..
maar als ik dit zo lees is het wel leuker .
Kan jij mij ff wat meer info opsturen er over .. want ik denk dat ik dan snel ff ook wat mooie pic post op got
PS de prijs val wel mee.
En zijn er nog eisen aan verbonden ?
Ik heb de les hier afgenomen: http://www.vliegschoolact.nl/
Hoe vind jij het realisme van FS nu? En had je ook last van die slag naar links van de propeller, of kon je dat helemaal wegtrimmen?Op maandag 22 april 2002 12:22 schreef biobak het volgende:
[..]
Dit was een proefles, maar ik ben in de toekomst van plan om m'n brevet te gaan halen. En dan een vliegvakantie houden in Australie![]()
, maar dan moet ik directeur worden. Maar eerst afstuderen, baan, huis etc.
Ik ben trouwens rond de 1 meter 90 oid. Was wel knus zo met die instructeur
Hier in Hoogeveen kan je ook vlieglessen nemen.. misschien maar is overwegen
Overigens, leuke FS computer:
http://nu.nl/document?n=55550
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Ik vind het moeilijk te vergelijken. In FS reageert het vliegtuig heel anders en je hoeft minder hard te werken voor een fatsoenlijke vlucht.Op maandag 22 april 2002 12:53 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Hoe vind jij het realisme van FS nu? En had je ook last van die slag naar links van de propeller, of kon je dat helemaal wegtrimmen?
M'n instructeur zei dat in het echt vooral de scenery beter is
Van die slag naar links heb ik weinig gemerkt. Ook misschien wel omdat ik niet echt heel koersvast was
Hej daar ben ik geweest! Die brug is echt idioot hoog, en dat ding daar achteraan is een enorm beeld van Jesus, kan je ook 'op'Op maandag 22 april 2002 11:16 schreef rdluca het volgende:
blabla
Nais pics btw
Kia Niro-EV 2024
Zoiets zit in de scenery gebakkenOp maandag 22 april 2002 14:35 schreef Freak187 het volgende:
Ik zie op sommige plaatjes dat de gates aan je vliegtuig komen, dus ze sluiten mooi aan, hoe doe je dat? Ik heb de scenery van LAGO EHAM 2002 en ook Lago scenery enhancer. Is dat genoeg? Of moet ik wat downen ofzo.
LAGO EHAM heeft dat dus niet
Enfin, een fotosessie van m'n vluchtje naar CDG
Aan de gate op EHAM

Tis daar wel druk bij die Kaagbaan..

Binnenkomende 737

Onderweg

Touchdown

Chaos op CDG

check je mail (bijlage) hiermee kun je het goed krijgenOp maandag 22 april 2002 14:35 schreef Freak187 het volgende:
Ik zie op sommige plaatjes dat de gates aan je vliegtuig komen, dus ze sluiten mooi aan, hoe doe je dat? Ik heb de scenery van LAGO EHAM 2002 en ook Lago scenery enhancer. Is dat genoeg? Of moet ik wat downen ofzo.
Verwijderd
Nice pics, wat zijn je specs?Op maandag 22 april 2002 15:11 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Zoiets zit in de scenery gebakken
LAGO EHAM heeft dat dus niet
Enfin, een fotosessie van m'n vluchtje naar CDG
Aan de gate op EHAM
[afbeelding]
[afbeelding]
Binnenkomende 737
[afbeelding]
Onderweg
[afbeelding]
[afbeelding]
Touchdown
[afbeelding]
Chaos op CDG
[afbeelding]
Athlon 900 met 384 ramOp maandag 22 april 2002 15:20 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Nice pics, wat zijn je specs?
schiphol was wel fph ipv fps
Ja, maar die kloteplanes pakken nog steeds die gare Kaagbaan!!!!Op maandag 22 april 2002 15:20 schreef jos_zwa het volgende:
afcad rulez! hiermee krijg je binnen 1 minuut de gates en taxiways enz... helemaal goed (LAGO)
Files alom!
ik haal als het druk is 21 FPS op LAGO EHAMOp maandag 22 april 2002 15:21 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Athlon 900 met 384 ram
Gek he, met specs die slechts het dubbele zijn van wat ik heb (om even de videokaart en alle andere meuk buiten beschouwing te laten (ja ik heb een TNT2-ultra))Op maandag 22 april 2002 15:22 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
ik haal als het druk is 21 FPS op LAGO EHAM
En nog 06 ook ipv 24 bij take-offOp maandag 22 april 2002 15:22 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Ja, maar die kloteplanes pakken nog steeds die gare Kaagbaan!!!!
Files alom!

Ik vind dat ze moeten opstijgen vanaf 24 en landen op 19R
bij de afcad file achappey starten ze toch vanaf 24,Op maandag 22 april 2002 15:27 schreef rellehenk het volgende:
[..]
En nog 06 ook ipv 24 bij take-off
Ik vind dat ze moeten opstijgen vanaf 24 en landen op 19R
filetje is nog steeds niet online
Weet niet, ik heb geen AFCAD en LAGOOp maandag 22 april 2002 15:29 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
bij de afcad file achappey starten ze toch vanaf 24,
filetje is nog steeds niet online
Maar ik vind het wel heel dom in FS zelf dat ze soms starten vanaf 06
Alleeen jammer ging niet echt zo als ik wilde
Eerst ff met een klein ding wat getraind
Zo dat ging nog goed ..
nu met een Airbusss
Zo een beetje laag over vliegen gaat wel ..
zo dan nu ff tijd voor een Bavaria
Verwijderd
2 vragen en screenies:
1) Ik zie bij sommige vliegtuigen van die witte strepen erachter net als echt, ik heb het ook een keer gehad maar nu niet meer, hoe moet dat???
2) Ik heb FSW en stel de clouds in, maar als ik dan instel clear krijg ik ze niet, en dat doe ik omdat ik bij bijvoorbeeld overcast weer allebei door elkaar krijg!!! Hoe doen jullie dat?
En dan nu de screenies,
Heb in Italie gevlogen met 747 Qantas maar de texture werkte niet dus werd het een Global Feightways
Zo, hier net opgestegen...
Draaien...
Hmm, beetje te steil...
Bijna landen (d8 dat Gear nog in was maar was al uit, dus toen ik op G drukte ging hij naar binnen, beetje verkeerde landing dus...)
Hmm, hier wel met Gear??? Vaag!
Sorry voor de laatste 2 slechte screenies met band in beeld
Op maandag 22 april 2002 15:33 schreef Blackhole het volgende:
GRIN alleen jammer dat eham nu ff afgesloten is ..heb net ff stunt gevlogen met een A321
![]()
Alleeen jammer ging niet echt zo als ik wilde
Eerst ff met een klein ding wat getraind
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo dat ging nog goed ..
nu met een Airbusss
[afbeelding]
Zo een beetje laag over vliegen gaat wel ..
[afbeelding]
zo dan nu ff tijd voor een Bavaria VLIEGLES
Verwijderd
Hee Jos, maakt dat nou erg uit met die geforce 4? En ik heb een pentium 933, maar ik vraag het me af of het veel uit maakt.Op maandag 22 april 2002 15:21 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Athlon 900 met 384 ram
Simpel: boven 30.000ft gaan zittenOp maandag 22 april 2002 15:42 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hallo mensen,
2 vragen en screenies:
1) Ik zie bij sommige vliegtuigen van die witte strepen erachter net als echt, ik heb het ook een keer gehad maar nu niet meer, hoe moet dat???
Die vraag blijft je maar dwars zitten he. Misschien (hint) weet gewoon niemand hoe dat moet2) Ik heb FSW en stel de clouds in, maar als ik dan instel clear krijg ik ze niet, en dat doe ik omdat ik bij bijvoorbeeld overcast weer allebei door elkaar krijg!!! Hoe doen jullie dat?
Ik heb inmiddels vijf (!) AFCAD fixes voor LAGO's EHAM langs zien komen die (op wat kleine details na) nagenoeg gelijk aan elkaar zijn... kies er gewoon 1 uit en "bouw" er een tweede active runway bij.Op maandag 22 april 2002 15:22 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Ja, maar die kloteplanes pakken nog steeds die gare Kaagbaan!!!!
Files alom!
1). *zucht* 30.000ft of hoger vliegenOp maandag 22 april 2002 15:42 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hallo mensen,
2 vragen en screenies:
1) plaap
2) yadda
2). gezeik over FSW... gebruik 't dan niet of mail naar de makers ervan.
Nice picsOp maandag 22 april 2002 15:11 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lama
Veel planes in beeld betekent veel texturedata die heen en weer moet worden gehusseld... dan komt die 128MB van de GF4 zeker van pas jaOp maandag 22 april 2002 15:44 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Hee Jos, maakt dat nou erg uit met die geforce 4? En ik heb een pentium 933, maar ik vraag het me af of het veel uit maakt.
lukt het met 4 message's achter elkaarOp maandag 22 april 2002 15:51 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Veel planes in beeld betekent veel texturedata die heen en weer moet worden gehusseld... dan komt die 128MB van de GF4 zeker van pas ja
Ik vind het eruit zien als een standaard repaint van een onbekend iemand.Op maandag 22 april 2002 15:49 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Nice pics
Van welke designgroep is die Northwest 747? Kan 'm zo gauw niet herkennen.
Verwijderd
Jawel,Op maandag 22 april 2002 15:46 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Die vraag blijft je maar dwars zitten he. Misschien (hint) weet gewoon niemand hoe dat moet
Kimble geloof ik.
In het vorige deel had iemand dad ook gepost.
Dat ging puur over zijn wolken.
Dit topic is gesloten.