Hey, ik ben terug van een opendag van Hoge School Haarlem. (das een end vanaf 's-Hertogenbosch

) Er was ook een fligthsimulator!!!! Een nagebouwde cockpit van een Boeing 737

Met als software, ...... ja,ja,...... Microsoft Flightsimulator 98!!!!

WOei!!! Voor mij was een gastje die gevlogen heeft, starten vanaf EHAM runway 24, landing op moest zijn op Valkenburg. Whaahaaa, dat was laggen zech. Hij kon echt HELEMAAL niet vliegen, dus dacht ik ff, laat mij ff et GOEDE voorbeeld geven

Ik vraag aan, meneer, "mag ik een ook proberen" Ja hoor, dus ik neem plaats, ik zie een mooie panel voor me (Beter als die PIC 767 van jullie

deze is tenminste ECHT!

) Runway 24 cleared for takeoff, full trottle, en ik moest bij sturen met pedals, da was ff wennen, maar mijn kist bleef op de baan, (die ene voor mij ging meteen in et gras

) V1, Rotate en rustig stuurkolom naar me toe trekken, was zekerzzz vet. (was btw echt fullscreen, via een beamer

) Toen de landing, was zekerzz perfect, die man stond een beetje raar te kijken hoe ik die 737 mooi flarede op de baan. Met als laatste complimentje : "Zo, dit was een van de mooiste landingen die ik heb gezien" Hehee

Was zekers wel vet dus..... eerste keer en een echtere simulator
wist je dat je op Hogeschool Haarlem als vliegtuigbouwkundige inginieur afstudeert?
Nu nog kiezen tussen NLC en HSHaarlem...