Teneeste, spijt me voor de newbie gehalte maar ik ben ook een rookie met Rhino. 
ik ben bezig met de Tutorials, de Flashlight om precies te zijn.
Op een geven moment is het de bedoeling om de Lichaam van de Flashlight van binnen uit te snijden. Met behulp van de command BooleanDifference.
En dat wil dus niet lukken. 3:|
Jullie weten waarschijnlijk niet waar ik het over heb, daarom zal mijn vragen wat minder specifiek stellen.
dit is de opdracht dat ik krijg:
Maar hoe, hoe moet ik de body deselecter en de Cone selecteren zonder dan de Difference zich adsluit.
hier een paar pics om het wat duidelijker te maken:
zo ver ben ik al:

en dit moet het worden.

dit zijn idd n00b vragen, en moeilijk te begrijpen. dus voor verder uitleg vraag het me aub.
ik ben bezig met de Tutorials, de Flashlight om precies te zijn.
Op een geven moment is het de bedoeling om de Lichaam van de Flashlight van binnen uit te snijden. Met behulp van de command BooleanDifference.
En dat wil dus niet lukken. 3:|
Jullie weten waarschijnlijk niet waar ik het over heb, daarom zal mijn vragen wat minder specifiek stellen.
dit is de opdracht dat ik krijg:
- 1 Start the BooleanDifference command. 2 At the Select first set of surfaces or polysurfaces prompt, select the flashlight body. 3 At the Select first set of surfaces or polysurfaces. Press Enter for second set prompt, press Enter 4 At the Select second set of surfaces or polysurfaces ( DeleteInput=Yes ) prompt, select the new truncated cone. 5 At the Select second set of surfaces or polysurfaces. Press Enter when done ( DeleteInput = Yes ) prompt, press Enter.
Maar hoe, hoe moet ik de body deselecter en de Cone selecteren zonder dan de Difference zich adsluit.
hier een paar pics om het wat duidelijker te maken:
zo ver ben ik al:
en dit moet het worden.
dit zijn idd n00b vragen, en moeilijk te begrijpen. dus voor verder uitleg vraag het me aub.