Hoi,
m'n bios doet helemaal niks meer, na een upgrade uiteraard.
wat kan ik hiermee het beste doen???
m'n bios doet helemaal niks meer, na een upgrade uiteraard.
wat kan ik hiermee het beste doen???
Verwijderd
Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...
uhhh nee! Je meot wel dezelfde typen moederbord gebruiken bij de bios.Op donderdag 18 april 2002 16:50 schreef snippy het volgende:
kan ik die a7vbios ook flashen in een p2b mobo dan??
Dan zou het denk ik wel moeten lukken, toch?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
succes met 3 uur wachtenOp donderdag 18 april 2002 17:46 schreef snippy het volgende:
is een idee, ga ik es ff proberen
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben het helemaal met je eens, maar dit zijn egt van die zaken waarbij je met je handen in het haar zit toch? Dan begrijp ik best dat ie persoonlijke hulp wilt hebben.....Op donderdag 18 april 2002 16:34 schreef Tweak-Metallica het volgende:
Hoi Snippy,
Welkom op GoT, begin zou ik zeggen eens met het lezen van de FAQ. We beschikken hier over een search functie waarmee eerdere topics gevonden kunnen worden. Die zit midden-bovenin je schermZoek eens naar 'bios mislukt', en lees eens wat hits. Dit soort vragen zijn al vaker langsgekomen. Als je hiernaa het antwoord nog niet gevonden hebt, open je een topic. veel succes!
Verwijderd
Verwijderd
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Verwijderd
waneer moet die aan en uit staan tussen dat switchen?Op vrijdag 19 april 2002 15:10 schreef Vorlon het volgende:
Als ik mijn A7V upgrade doet het ook heel erg vaak niet meer.
De oplossing is dan de jumper waarmee je het bord op jumperfree zet om te zetten. Als hij op jumperfree staat naar jumpermode gaan en als hij daar al op staat switch je naar jumperfree mode. Vraag me niet waarom dit zo is maar dit stond ergens op een a7v forum en werkt bij mij erg goed.
ehja, sorry.Op dinsdag 23 april 2002 17:54 schreef T-1o0o het volgende:
[..]
waneer moet die aan en uit staan tussen dat switchen?
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek