Toon posts:

boombox

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
komt er uit een boombox lekkere bass of valt dat wel mee want ik moet iets met basss op men versterker zetten. :)

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

BOOMbox !!! :P

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

... ?
uit een goede BOOMbox komt idd een "goede" bass

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
De term 'boombox' associeer ik direct met een Marquant boombox van de Karwei, die met 4" woofers en vloerbedekking kast. Uit zo'n ding komt absoluut geen laag, dus ga dat niet proberen.

Als ik het zo hoor trouwens wil je een snelle 'kickbass', zoals in de disco zeg maar. Koop dan een stel goeie speakers, met een subwoofer kom je er namelijk ook zeker niet altijd (ik ken subwoofers daar loopt de bas werkelijk een halve beat achter, niet om aan te horen, voor films wel mooie dingen overigens).

Een algemene tip, ga luisteren of liever nog, luister thuis even goed voordat je wat koopt. Of maak anders een duidelijke afspraak dat je 'm koopt maar als ie niet bevalt krijg je no questions asked je geld terug.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Nix aan toe te voegen....

Ik heb wellis geprobeerd om in zo'n kast betere (lees meer vermogen en groter freqbereik) speakers te hangen....

resultaat >> kut maakte geen verschil , de bass klonk alleen maar slechter en boomeriger...

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

ik hoop niet dat jij eht over een kijkshop ding hebt :X

kijk al die godkope shit , die heten boobox of boompower ofzow. Ietsje van magnat of nog een van de betere car audio merken hebben toch wel een betere naam :)

Ik raad het je dus af of een goedkope kutding te kopen , spaar dan maar ff door voor echte geluid :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Op donderdag 18 april 2002 09:38 schreef Pauluz het volgende:
Nix aan toe te voegen....

Ik heb wellis geprobeerd om in zo'n kast betere (lees meer vermogen en groter freqbereik) speakers te hangen....

resultaat >> kut maakte geen verschil , de bass klonk alleen maar slechter en boomeriger...
wees ff wat meer specifiek over je gebruikte onderdelen en ook over je versterker

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

In een marqant box zitten standaard geen marqant speakers .. dus ik heb bij de autoshop 2 x 8 inch marqant speakers gekocht (200 watt 4-8 ohm 40 - 5000 Hz) Verder heb ik nieuwe tweeters gekocht ben ff de gegevens daar van kwijt maar ik vond ze behoorlijk prijzig (90 piek per stuk)maar bij de audioshop zeiden dat het vette kwaliteit is en de horn tweeters heb ik laten zitten.

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Op donderdag 18 april 2002 09:50 schreef Pauluz het volgende:
In een marqant box zitten standaard geen marqant speakers .. dus ik heb bij de autoshop 2 x 8 inch marqant speakers gekocht (200 watt 4-8 ohm 40 - 5000 Hz) Verder heb ik nieuwe tweeters gekocht ben ff de gegevens daar van kwijt maar ik vond ze behoorlijk prijzig (90 piek per stuk)maar bij de audioshop zeiden dat het vette kwaliteit is en de horn tweeters heb ik laten zitten.
je hebt dus gedowngrade ;) weetje hoe fokking slecht marquant speakers zijn :)

koop dan maar visaton beetje duurder maar echt waar voor jecenten

Ohja een schedings filter van beetje degelijk kwaliteit maakt echt een wereld van verschil :)

Verwijderd

Ik heb hiero thuis een paar mission 703 boxen staan en ik kan je verzekeren dat daar geen boombox tegen opkan.
misschien haalt de boombox de sterkte van de klanken wel en voel je hem ook nog is goed maar de geluids kwaliteid van een gewone goede box haalt het echt niet.
En ik raad je niet aan om van die kleine speakers te kopen want muziek kan nu eenmaal niet uit een melkpak komen.
Echtwaar dit hoor ik zelfs bij bose boxjes.
Koop gewoon een paar redelijke boxen en je bent van alles af.
Ik weet trouwens niet waar jij woont maar ik kan je goede buren ruzie toewensen met zo'n goedkope boombox ;)

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

koop deze JBL MS125S heb ik ook... werkt goed.. :)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Marquant heeft het vervormen van geluid zo'n beetje uitgevonden. :)
Als je echt supergeluid in de auto wil dan ben je met 400 Euro nog niet klaar.
ik heb er nu een kleine 550 ero in gestoken en dan heb ik nog geen kwaliteitsspul, maar het moet niet te gek worden.
Alhoewel, er zijn audiofielen. :9

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Ja visaton tweeters heb ik :) haha gedowngrade... mooie term maar dat ding gebruik ik overigens verder nergens meer voor hoor... mn buurjongen heeft em... ik heb dit

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2693738138

Verwijderd

Koop maar een TSW-718,... dan heb je een echt boooooomboxje.

www.turbosound.com

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 11:47 schreef video-editing.nl het volgende:
Koop maar een TSW-718,... dan heb je een echt boooooomboxje.

www.turbosound.com
ziet er wel redelijk uit :P

Verwijderd

hehe ja precies,... :)

Dit weekend weer met veeeeel blauw hout :)
Pagina: 1