[inkoopactie] VIA moederbord gestart *GESLOTEN*

Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste
Acties:
  • 2.064 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar zijn er nog mensen die intresse hebben in nog een mobo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 21:30 schreef super_vegeta het volgende:
maar zijn er nog mensen die intresse hebben in nog een mobo?
Ik ben er al mee bezig, Ik kan ze misschien NOG goedkoper krijgen :) Ik hou jullie wel op de hoogte...

Ik heb nogal goede contacten met de locale PC Boer hier... Maybe krijg ik ze dan voor inkoopprijs... Ik heb al een mailtje gestuurt of ie ze kan krijgen... En wat ze gaan kosten...

edit:

Nog geen inkoopactie dus...
eerst ff kijken wat ze gaan kosten bij die pc boer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 21:02
hehe, tweede inkoopactie! :)

euh... zou ik nog een keer meedoen? ach ik moet uberhaubt nog een goede tv kopen om mijn divx op af te spelen dus laat maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wel ik doe weer mee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik heb zelf ook intresse in zo`n mobo, En toen was dit al weer gesloten :( Best wel jammer... Dus denk ik, goh, Laat ik eens kijken wat ze bij de locale pc boer kosten, Aangezien ik daar veel voor inkoopprijs kan krijgen... Wie weet is het nog goedkoper...

He, Super_Vegeta, Heb je intresse om te helpen als het doorgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee maar heb al van een paar mensen dat ze nog paar mobo's willen. Paar kennissen van mij willen er ook nog een paar dus als er intresse is regel ik dat deze week nog

edit:

ik heb best intresse om te helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 21:54 schreef super_vegeta het volgende:
nee maar heb al van een paar mensen dat ze nog paar mobo's willen. Paar kennissen van mij willen er ook nog een paar dus als er intresse is regel ik dat deze week nog

edit:

ik heb best intresse om te helpen
Okee, Ik laat je wel weten of het doorgaat ja / nee...
Ik weet het morgen avond waarschijnlijk. En dan horen jullie van mij wat de prijs is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er weer een inkoop actie wordt gehouden doe ik mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het zo zie is er al aardig wat animo voor...
Dus dat zal het probleem niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 21:01

Epsilon

mijn oom wil er waarschijnlijk ook nog 1, dus ik heb wel interesse als er nog 1 komt (mag je btw meteen de kortingsbon inleveren, scheelt mij weer 15 euro :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi super_vegeta,
heb je geld gekregen heb om 11 uur verzonden laat ff iets van je horen please??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 22:19 schreef gotties het volgende:
hoi super_vegeta,
heb je geld gekregen heb om 11 uur verzonden laat ff iets van je horen please??
Try zijn mail adres uit zijn profile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 22:21 schreef Viper3.5 het volgende:

[..]

Try zijn mail adres uit zijn profile...
heb ik al paar keer getryd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 22:22 schreef gotties het volgende:

[..]

heb ik al paar keer getryd!
ICQ??? Gewoon berichtje achterlaten met jouw mailadres... ( Als je geen icq hebt, Anders ff je ICQ en je mail melden... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de mobo'tjes reeds richting België uit Super_Vegeta?
Kan haast niet wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de moederbordjes zijn ook op weg naar belgie, dus moeten er ook zo snel mogelijk zijn.

Wat had je gestuurd dan gotties? Over het geld kan ik morgen pas weer zien. Maar hij wordt zo snel mogelijk nog verzonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Op dinsdag 28 mei 2002 19:43 schreef Bart_Banaan het volgende:

[..]

Ik heb wel wat zitten peuteren, zelfs schroevendraaier er tussen gehad, maar hij zit echt vast. Ik wou morgen een beetje wasbenzine halen en die tussen de proc en het MoBo proberen te laten lopen. In de vriezer lijkt me toch een beetje eng
Nou weer wat verder: de koeler zit vast met een dubbelzijdige 'sticker' je kan de koeler een beetje optillen, dan zie dat die 'sticker' een klain beetje elastisch is.
Iemand een idee? (nee, geen breekijzer, het moet een beetje met beleid)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 22:54 schreef Bart_Banaan het volgende:

[..]

Nou weer wat verder: de koeler zit vast met een dubbelzijdige 'sticker' je kan de koeler een beetje optillen, dan zie dat die 'sticker' een klain beetje elastisch is.
Iemand een idee? (nee, geen breekijzer, het moet een beetje met beleid)
Wat gebeurt er met je mobo als je er een beetje aceton tussen doet? Weet niet of dit kwaad kan, maar daar krijg je wel die sticker mee los denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met welk proggie kijken jullie je temp af, want er staat er volgens mij geen op de cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 22:59 schreef Hermanator het volgende:

[..]

Wat gebeurt er met je mobo als je er een beetje aceton tussen doet? Weet niet of dit kwaad kan, maar daar krijg je wel die sticker mee los denk ik.
Ik kan het nog niet proberen maar wasbenzine is wat vriendelijker voor je mobo denk ik dan aceton ( mobo ligt nog op het postkantoor ) maar ik heb bij een vga kaartje de heatsink er gewoon afgekregen door die te draaien ?
Die zat er ook op dmv tape .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op dinsdag 28 mei 2002 23:13 schreef charles het volgende:

[..]

Ik kan het nog niet proberen ( mobo ligt nog op het postkantoor ) maar ik heb bij een vga kaartje de heatsink er gewoon afgekregen door die te draaien ?
Die zat er ook op dmv tape .
Draaien lukt niet, zitten condensatoren in de weg, en een kristalletje. Dus je kan hem maar 1 mm 'draaien' voordat je onderdelen raakt. En die ene milimeter is dus net de flexibiliteit van dat stickertje. En hij komt niet los.
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op dinsdag 28 mei 2002 22:59 schreef Dwaashaas het volgende:
Met welk proggie kijken jullie je temp af, want er staat er volgens mij geen op de cd.
MBM5 (Motherboard Monitor 5) kan het bordje 'uitlezen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm als ik mbm draai, krijg ik volgens mij de verkeerde waardes.
Maar bob had volgens mij een ander proggie, maar die kan ik nu niet zo snel achter halen omdat endoria plat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 23:16 schreef Bart_Banaan het volgende:

[..]

Draaien lukt niet, zitten condensatoren in de weg, en een kristalletje. Dus je kan hem maar 1 mm 'draaien' voordat je onderdelen raakt. En die ene milimeter is dus net de flexibiliteit van dat stickertje. En hij komt niet los.
Sorry ,kwist het niet omdat ik het mobo nog moet afhalen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 23:16 schreef Bart_Banaan het volgende:

[..]

dan maar inderdaad wasbenzine proberen, ff laten inwerken en dan *phop* is ie er zo af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Op dinsdag 28 mei 2002 17:59 schreef mikevanvliet18 het volgende:
Hallo Allemaal

Ik ben nu mijn divx player in elkaar aan het bouwen
En ik vroeg me af.
Heeft er iemand ervaring met de marmitek mouse remote
Of misschien tips voor een ander merk
Spyro heeft een Marmitek Mouse remote en is er erg blij mee..... werkt perfect. Komt zometeen ook aan mn VIA eden te hangen (enige minpuntje tot nu toe: maar een com poort). Voor meer info over het gebruik van die mouse remote:
[topic=425091]

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06 21:40
Op dinsdag 28 mei 2002 23:38 schreef Hermanator het volgende:

[..]

dan maar inderdaad wasbenzine proberen, ff laten inwerken en dan *phop* is ie er zo af
:) Ik heb m ERAF WHOEHOE :)

ben gewoon met een breedstuk harde plastick eronder in gaan en voorzichtig optillen (wel eerst goed van tevoren draaien. mooi grijs procje goed nieuws het plakkertje zit alleen op het koelblok en heeft bij mij geen resten achtergelaten op de proc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Om die koeler los te trekken kun je misschien een eind van dat hele dunne ijzerdraad gebruiken (los snijden)

edit:
O ja, dat kan natuurlijk ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op woensdag 29 mei 2002 09:10 schreef ExcaliburDexter het volgende:

[..]

ben gewoon met een breedstuk harde plastick eronder in gaan en voorzichtig optillen (wel eerst goed van tevoren draaien. mooi grijs procje goed nieuws het plakkertje zit alleen op het koelblok en heeft bij mij geen resten achtergelaten op de proc
en nu? hoe ga je m nu koelen? compleet passief? met wat voor koelblok?

hoe ziet die core eruit? een beetje stevig en bestand tegen fysiek geweld?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 09:10 schreef ExcaliburDexter het volgende:

[..]

plaatjes!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik heb m'n computer inmiddels al 4x "aangezet" terwijl 'ie al aanstond, maar de monitor op standby was gegaan
hij's dus echt wel stil :D

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 09:47 schreef Flat© het volgende:
ik heb m'n computer inmiddels al 4x "aangezet" terwijl 'ie al aanstond, maar de monitor op standby was gegaan
}:O ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Nu online

almightyarjen

When does the hurting stop?

Op woensdag 29 mei 2002 09:18 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

en nu? hoe ga je m nu koelen? compleet passief? met wat voor koelblok?

hoe ziet die core eruit? een beetje stevig en bestand tegen fysiek geweld?
Ben samen met Venkmen ff op zoek geweest naar een koeler voor die C3, en dit is wat we hebben gevonden. Het is een zalman, met een verstelbare montage, zie de link "installation".

Verder hebben we nog contact gehad met een een of andere taiwanees, die een cooler aanraadde, die evengroot was als die nu op het bord zit. Hij zei dat je gewoon de fan eraf kon slopen, dat het koelblok dan nog voldoende is voor de C3. Maar ja, die taiwanees die wilde natuurlijk ook alleen maar verkopen... Niet duur trouwens: $2,50 per stuk bij een bestelling van 1000 stuks... :)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op woensdag 29 mei 2002 09:47 schreef Flat© het volgende:
Ik bijna... alleen ik kwam er net op tijd achter dat ie toch aanstond :)

Verder vind ik de voorderingen mbt het passief coolen van de Via toch wel erg interessant... en ik heb het al eerder gevraagd, maar ExcaliburDexter, denk jij dat er zo'n zalman northbridge cooler oppast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op woensdag 29 mei 2002 09:57 schreef almightyarjen het volgende:

[..]

Ben samen met Venkmen ff op zoek geweest naar een koeler voor die C3, en dit is wat we hebben gevonden. Het is een zalman, met een verstelbare montage, zie de link "installation".
Die zalman ZM-NB32J, dat ziet er wel goed uit idd. Vooral met die verstelbare montage idd. ff zoeken in de pricewatch....

http://www.zalman.co.kr/english/product/nb32j.htm
Op woensdag 29 mei 2002 09:58 schreef SEFje het volgende:

gevraagd, maar ExcaliburDexter, denk jij dat er zo'n zalman northbridge cooler oppast?
denk het wel, heb je naar die montageflash gekeken? Je kunt die montagepunten zo draaien dat het wel moet passen....

edit:

nou wordt ie nog mooier.... voor [b]7 euro[b] in de PW.... wel alleen maar bij winkels ver uit de buurt zo te zien.... inkoopactie??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op woensdag 29 mei 2002 09:57 schreef almightyarjen het volgende:

[..]

Verder hebben we nog contact gehad met een een of andere taiwanees, die een cooler aanraadde, die evengroot was als die nu op het bord zit. Hij zei dat je gewoon de fan eraf kon slopen, dat het koelblok dan nog voldoende is voor de C3. Maar ja, die taiwanees die wilde natuurlijk ook alleen maar verkopen... Niet duur trouwens: $2,50 per stuk bij een bestelling van 1000 stuks... :)
:X kijk, dit zeg ik nou al maandenlang... heb het zeker 3 keer in dit draadje gezegd, maar dat terzijde; je kunt hem volonges mij ook in Nederland krijgen... ik had hem een keer voor 7,50 gezien maar ik weet niet meer waar :(
nou wordt ie nog mooier.... voor 7 euro in de PW.... wel alleen maar bij winkels ver uit de buurt zo te zien.... inkoopactie??????
jaaah :) ik doe mee in ieder geval; volgens mij zijn dit wel dingetjes die met een inkoopactie goedkoper worden, bovendien zien ze er echt :9~ uit met een windowtje.
Voor de mensen die weleens zo'n apple g4 moederbord hebben gezien... maar dan met een mooie gouden heatsink :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op woensdag 29 mei 2002 10:09 schreef SEFje het volgende:

[..]

:X kijk, dit zeg ik nou al maandenlang... heb het zeker 3 keer in dit draadje gezegd, maar dat terzijde; je kunt hem volonges mij ook in Nederland krijgen... ik had hem een keer voor 7,50 gezien maar ik weet niet meer waar :(
SEFje: volgens mij voel je je een roepende in de woestijn ? ;)

Maargoed: in de PW onder koeling enzow staat ie voor 7 euro...... bij vier zaken:
- Spacepromotion (Heerlen)
- Freezing HW
- Micromotive (boven Eindhoven)
- CD-ROMland (Breda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op woensdag 29 mei 2002 10:19 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

SEFje: volgens mij voel je je een roepende in de woestijn ? ;)

Maargoed: in de PW onder koeling enzow staat ie voor 7 euro...... bij vier zaken:
- Spacepromotion (Heerlen)
- Freezing HW
- Micromotive (boven Eindhoven)
- CD-ROMland (Breda)
voelde :Y)

Verder maakt het dus niet echt uit waar we het halen hoewel heerlen misschien wel erg ver is... ik denk dat micromotive nog de beste deal is.
Het belangrijkste is wie de meeste korting geeft >:)

eerste maar ff een animo check doen voor zo'n koeling inkoopactie in een nieuw draadje?

edit:

ik heb iig geen tijd om dat te doen want ik moet nu naar school :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburDexter
Op woensdag 29 mei 2002 09:45 schreef _AscII_ het volgende:

[..]

plaatjes!! :)
endoria is down
uh die zalman zal net de proc bedekken.
groter dan 5cm in de lengte (lengte richting = hoe de geheugen bank staat) kan niet want als je goed kijkt zie je aan de boven en onder kant (bij de proc) twee gele weerstanden (kleintjes) die steken boven de cpu uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op woensdag 29 mei 2002 10:25 schreef ExcaliburDexter het volgende:

[..]

endoria is down
uh die zalman zal net de proc bedekken.
groter dan 5cm in de lengte (lengte richting = hoe de geheugen bank staat) kan niet want als je goed kijkt zie je aan de boven en onder kant (bij de proc) twee gele weerstanden (kleintjes) die steken boven de cpu uit
Ik hoop ook dat-ie past...

jammer van die plaatjes ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
En anders maak ik m passend :)

enige puntje: net Micromotive heeft m niet op voorraad. Zal es gaan bellen wanneer ze m krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburDexter
sefje je hebt mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou gewoon even aan Super_V laten weten dat mijn bordje goed aangekomen is in Brussel :+

Heb het nog niet getest maar hoop dat het wel in orde zal zijn. In ieder geval hartelijk bedankt en was voor mij als eerste deelname aan een inkoopactie een succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 10:56 schreef Freeofproblems dat zijn eerste deelname aan een inkoopactie een succes was.
:+
mijn eerste inkoopactie was een inkoopactie die ik zelf gestart had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
[topic=508935]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburDexter
heeft iemand al trouwens geprobeerd dat ding te O/Cen

ik heb net de multiplier op 6,5 gezet (866Mhz) en het ding hangde in 4 seconden, niet echt fantastisch.

maar ik ga vanavond eens proberen met een ander koelblokje en wat ASilver meschien dan meer geluk.

windows 2000--- divx liep niet echt fantastisch eigenlijk best wel :r

windows XP ---- divx liep een stuk beter maar af en toe frame verlies

vanavond windows 98 ---- ik denk dat die een stuk beter gaat lopen

(geteste films: (x-men, gladiator en ali-G )

(die onboard netwerk kaart werkt wel goed, hij gebruikt maar heel weinig cpu kracht bij mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He, das minder met die DivX. Wel genoeg geheugen geplaatst? Ik heb zelf gisteren ook het bordje gekregen. Ga em vanavond even uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
hier met 256 mb en win2k draaien DivX'en erg goed hoor :)
vreemd...

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou divx draaid bij mij onder XP ook niet super. Shaft draaid bijvoorbeeld wel goed, dan heb ik CPU belasting van +-80%. Maar pak ik een nieuwere film, zoals big momma's house dan zit de cpu belasting rond de 95% en krijg je bij uitschieters naar 100 beeldhapperingen. Dit is trouwens met de divx codec 5.02 en kwaliteit 1 nalaagste mogelijkheid.
Verder heb ik gemerkt dat 1024x768 weinig verschil maakt met 800x600 dus het is echt de cpu die de bottleneck is.
Ik denk verder niet dat dit met win98 beter gaat.

Ik heb trouwens ook ff geprobeerd te overclocken door MP te veranderen met wcpid maar op 933 ging die gelijk rebooten.
Iemand enig idee waarom. CPU kan niet te heet zijn, niet na 1 sec al. Verder liep hij niet vast maar reboote dus er is iets in de pc wat problemen had met die MP van 7, maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburDexter
Op woensdag 29 mei 2002 12:19 schreef ferdivdw het volgende:
Ik heb trouwens ook ff geprobeerd te overclocken door MP te veranderen met wcpid maar op 933 ging die gelijk rebooten.
Iemand enig idee waarom. CPU kan niet te heet zijn, niet na 1 sec al. Verder liep hij niet vast maar reboote dus er is iets in de pc wat problemen had met die MP van 7, maar wat.
ik heb al 6,5 geprobeerd en na 4 sec hing hij (niet rebooten) dus als iemand ff zijn water koeling hierop kan testen

ik denk dat als je het ding onder de 15C. kan houden hij wel loopt op 933, niet echt ideaal dus om te OCén

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburDexter
Op woensdag 29 mei 2002 12:07 schreef Rampheerde het volgende:
He, das minder met die DivX. Wel genoeg geheugen geplaatst? Ik heb zelf gisteren ook het bordje gekregen. Ga em vanavond even uitproberen.
heb 512 dat als 256 word gezien :(
Op woensdag 29 mei 2002 12:19 schreef ferdivdw het volgende:

Ik denk verder niet dat dit met win98 beter gaat.
ik denk t wel, want op mn p2-350 loopt divx perfect onder 98, en onder XP loopt t van geen meter :)

(oeps verkeerd gepost :D ) (had eigenlijk 1 post moeten zijn :D copy paste freak ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 12:19 schreef ferdivdw het volgende:Ik heb trouwens ook ff geprobeerd te overclocken door MP te veranderen met wcpid maar op 933 ging die gelijk rebooten.
Ben bang dat ie een hoger voltage nodig heeft @933, maar het cpu core voltage is zeker niet in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburDexter
Op woensdag 29 mei 2002 13:14 schreef ---X2--- het volgende:

[..]

Ben bang dat ie een hoger voltage nodig heeft @933, maar het cpu core voltage is zeker niet in te stellen?
nee dat ben ik nog niet tegengekomen helaas, op dit moment loopt hij op 1,35v geloof ik

word waarschijnlijk weerstandje solderen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Heb na alles aan het draaien. Windows ME erop enzo. Als ik een DivX afspeel vanaf HD, CDROM of netwerk, dan speeld die niet echt lekker af op de monitor (800x600) ik heb 128 MB erin PC133 zou het hieraan kunnen liggen? Heeft iemand van jullie er ook 128 MB in? Zou je dan alsjeblieft even willen testen met een DivX...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er zelf ook (tijdelijk) 128 mb inhangen (pc133) en ik moet zeggen dat een DivX goed afspeelt. Heb het met verschillende files geprobeerd en het draait vloeiend.
Heb de volgende instellingen;

DivX codecs: 3.11 en 4
Res: 800*600, 16 bits kleuren (op 32 bits draaien de zwaardere DivXen niet helemaal lekker :'( ).

Heb nog geen DivXen die gecodeerd zijn met die laatste codec (5), dus ik weet zo niet hoe die gaan draaien. Moet nog even wat spelen met de instellingen en met verschillende os-en, maar heb er wel vertrouwen in dat 't goed gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net mijn Creative DXR3 er in gezet. Perfecte afspeling van DVD's! Die dingen kosten tweedehands geen cent!

Ik heb nog steeds het probleem dat van mijn 512 mb maar 256 herkent wordt. Weet iemand hoe dit kan?

Divx loopt perfect op XP home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Op woensdag 29 mei 2002 19:37 schreef XP_Fan het volgende:
Heb er zelf ook (tijdelijk) 128 mb inhangen (pc133) en ik moet zeggen dat een DivX goed afspeelt. Heb het met verschillende files geprobeerd en het draait vloeiend.
Heb de volgende instellingen;

DivX codecs: 3.11 en 4
Res: 800*600, 16 bits kleuren (op 32 bits draaien de zwaardere DivXen niet helemaal lekker :'( ).

Heb nog geen DivXen die gecodeerd zijn met die laatste codec (5), dus ik weet zo niet hoe die gaan draaien. Moet nog even wat spelen met de instellingen en met verschillende os-en, maar heb er wel vertrouwen in dat 't goed gaat komen :)
Oke, da's al goed om te horen ;)

Maareh ik heb WinME en pak films met 5.02 codec, en 800x600 16 bit, en dat trekt die echt niet...
Zou 256 MB goed helpen tegen mijn probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super_vegeta heb je geld Gotties kan haast niet w8en op modding time en als je een nieuwe inkoop actie organiseerdt waarschuw me ff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een vraagje hoor, maar heo krijgen jullie die tv-out aan de praat, je kan toch gewoon een willekeurige tulpstekker er aan hangen ofnie?
MOet ik nog iets instellen in het bios, want die jumoers halen nix uit bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm vanmiddag opgehaald.
Bij deze heel erg bedankt voor alle moeite.!!!

De koeler heb ik er meteen maar afgehaald omdat ik 'm passief wil koelen. Ik kon 'm er gemakkelijk afdraaien.

Een rvs kastje van 18 x 18 x 5 cm is in de maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 19:53 schreef Dwaashaas het volgende:
FF een vraagje hoor, maar heo krijgen jullie die tv-out aan de praat, je kan toch gewoon een willekeurige tulpstekker er aan hangen ofnie?
MOet ik nog iets instellen in het bios, want die jumoers halen nix uit bij mij.
Je kan weinig fout doen...
Kabeltje ertussen en pc aan dan krijg je gelijk al beeld.

Ohwjah en wel de tv op juiste scart/ingang of whatever zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Op woensdag 29 mei 2002 19:57 schreef vernieuwdedreft het volgende:
Ik heb 'm vanmiddag opgehaald.
Bij deze heel erg bedankt voor alle moeite.!!!

De koeler heb ik er meteen maar afgehaald omdat ik 'm passief wil koelen. Ik kon 'm er gemakkelijk afdraaien.

Een rvs kastje van 18 x 18 x 5 cm is in de maak.
en cdrom/hd/voeding dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 19:52 schreef atmoz het volgende:

[..]

Oke, da's al goed om te horen ;)

Maareh ik heb WinME en pak films met 5.02 codec, en 800x600 16 bit, en dat trekt die echt niet...
Zou 256 MB goed helpen tegen mijn probleem?
Nou ben ik geen DivX expert, maar volgens mij maakt het voor het afspelen van een DivX weinig uit of er nou 128 of 256 mb geheugen inhangt. Vooral de proc en in mindere mate de videokaart zijn er van op invloed. (Maar ik kan het fout hebben hoor :? ) Misschien dat een player die minder resources vreet helpt (MediaPlayer is nou eenmaal niet de kleinste speler...) of een ander OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickMack
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08 13:03
Windows ME ====> :r

Zet er een ander OS op en tada, hij doet het (geen XP, dat zou weer te zwaar kunnen zijn)

The JavaScript GoT Tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 19:58 schreef atmoz het volgende:

[..]

en cdrom/hd/voeding dan?
2,5" hdd, meer komt er niet in het kastje. voeding is extern; ook passief gekoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Rot tv-out, als ik die tulp erin prop dan zie ik een zwart beeld met een aantal witte streepjes die omhoog lopen, en als windows is opgestart( hoor ik via geluid, dan krijg ik steeds meer witte strepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburDexter
Ik zit nu in mandrake 8.2, en ik moet zeggen divx loopt zeer goed.
Ik heb een keer frame verlies gezien en dat was bij gladiator (het begin gevecht dat vuur enzo)

ik ga nu dadelijk 98 installen kijken wat die doet

ps. mandrake 8.2 vind alles onderdelen van het bordje bij setup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Sweeet! Ik heb 'm nu ook binnen!

Gister was ik niet thuis toen de postbode voor de deur stond en dus moest ik een
HELE (!!! ;)) dag wachten voor ik m op kon gaan halen...arghh

Toen die vent vandaag dat pakje op de toonbank neerlegde wist ik echt niet wat ik zag zeg! Jzs wat een piepklein ding is dat, ik dacht eerst dat ie het verkeerde pakje had
gepakt :+

Anywayz ik ga m dadelijk ff aansluiten en testen. Ik ben nog steeds bezig met het bedenken van het home-made kastje en ik krijg steeds meer ideeen ;). Jullie horen er nog van! 8-)

Tnx super_vegeta voor de fantasitische inkoopactie!

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, jullie zullen nog even moeten wachten. De locale PC boer heeft mij nog niet geinformeerd over de prijs...

Sorry... Maybe morgen. Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er xp op staan werkt zeer goed, hd is 40gb maxtor udm 100 met 1x 256 en 1x 128mb 133 mhz geheugen moet alleen jumper voor cvbs verzetten maar ik heb geen pincet wordt moeilijk. in xp alleen vga driver geinstaleerd en divx 5,1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 20:25 schreef FiRePaTH het volgende:
Toen die vent vandaag dat pakje op de toonbank neerlegde wist ik echt niet wat ik zag zeg! Jzs wat een piepklein ding is dat, ik dacht eerst dat ie het verkeerde pakje had
gepakt :+
ik had exact dezelfde reactie, niet normaal.

ik heb m dus ook binnen ja, thnx super_V
super actie dit!

van school zal wel nu helemaal niks meer terecht komen nu ik een kast moet bouwen:( :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was gisteren net te vroeg naar werk vertrokken, anders had ik em gisteren al kunnen bewonderen. Moest ik wachten tot ik weer thuis was :( .

Maarja, kheb hem nu. Verbaas me er alleen over dat dat ding zo klein is.

Thanks Super_vegeta!

(btw, je hebt mail :7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem op gelost tv-ou doet het :)
Beetje vaag , maar opeend deed hij het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Kunnen die 'proccessorkoeler-wippers' een duidelijke gebruiksaanwijzing typen hoe dat koelertje los moet?
Welk gereedschap heb je gebruikt? Waar heb je het tussen geplaatst?

Ik wil 'm ook los!!!! Passief rules!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
ik draai 'm nu al zo'n 12 uur met alleen de heatsink die er standaard op zit, fan er gewoon afgeschroefd

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op woensdag 29 mei 2002 21:28 schreef Flat© het volgende:
ik draai 'm nu al zo'n 12 uur met alleen de heatsink die er standaard op zit, fan er gewoon afgeschroefd
Temperatuur van de proc???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
geen idee, MBM geeft -6 aan :P

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op woensdag 29 mei 2002 21:32 schreef Flat© het volgende:
geen idee, MBM geeft -6 aan :P
Lekker KOEL :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
mja maar dat zal wel niet echt zo zijn hè :P

welk progje gebruiken jullie om de tempaf te lezen?

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dat dit bordje het nog beter doet dan mijn anderen mobo daar zit een xp 1600 op, start alleen avi sneller op, internet is sneller op de epia weet niet waarom. dit bordje is voor iemand die aleen e-mail en wat internet en wat dos spellen speel, zeer goed aan te beveelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op woensdag 29 mei 2002 21:35 schreef Flat© het volgende:
mja maar dat zal wel niet echt zo zijn hè :P

welk progje gebruiken jullie om de tempaf te lezen?
voel ff aan de heatsink ofzo
als hij heet is (je kan je vinger er niet langer ophouden dan 5sec) moet err een fan op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
nee, vinger op de heatsink houden gaat met gemak
niet meer dan 30-40 graden gok ik

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 21:35 schreef rene43 het volgende:
ik vind dat dit bordje het nog beter doet dan mijn anderen mobo daar zit een xp 1600 op, start alleen avi sneller op, internet is sneller op de epia weet niet waarom. dit bordje is voor iemand die aleen e-mail en wat internet en wat dos spellen speel, zeer goed aan te beveelen.
En hij doet het nog beter dan mijn PT4 1,7 haha denk ik iets te hoog gegrepen? maar wat zijn dan de specs va je board?? hoeveel mem en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op woensdag 29 mei 2002 22:33 schreef Flat© het volgende:
nee, vinger op de heatsink houden gaat met gemak
niet meer dan 30-40 graden gok ik
werkt dit ook met divx spelen?

laat die hele northbridge cooler anders maar zitten :+

misschie verkort het wel de levensduur van je proc :?

Ik denk dat het met een casefannetje wel moet lukken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat heeft super_vegeta hier eigenlijk aan overgehouden?? we mogen wel eigenlijk iets voor hem versieren?? hoeveel boarden in totaal heeft hij nu van de hand gedaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dhamn, en ik moet nog ff w88 op mijn procase voordat ik 't plankje kan gaan bewonderen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 22:41 schreef _AscII_ het volgende:
dhamn, en ik moet nog ff w88 op mijn procase voordat ik 't plankje kan gaan bewonderen ;(
kom je hem pas ophalen wanneer je procase binnen is dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 23:02 schreef super_vegeta het volgende:

[..]

kom je hem pas ophalen wanneer je procase binnen is dan?
dat is (nogsteeds) wel mijn bedoeling.
(als dat bij jou geen opslagproblemen opleverd uiteraard)

eerder heb ik er toch nix aan.... (behalve er een beetje verliefd naar staren ofzow :? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op woensdag 29 mei 2002 21:26 schreef Bart_Banaan het volgende:
Kunnen die 'proccessorkoeler-wippers' een duidelijke gebruiksaanwijzing typen hoe dat koelertje los moet?
Welk gereedschap heb je gebruikt? Waar heb je het tussen geplaatst?

Ik wil 'm ook los!!!! Passief rules!!!
die van mij zit ook goed vast, die haal ik over kwartiertje weer uit de vriezer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op woensdag 29 mei 2002 23:13 schreef epsilon het volgende:

[..]

die van mij zit ook goed vast, die haal ik over kwartiertje weer uit de vriezer :)
kijk, dat mogen wij graag zien >:)

show us the results... dan hoeven we niet allemaal ons moederbordje voor onze ogen in tweeen te zien breken, of het water wat onderons koelblok vandaan gedruppelt komt, terwijl windows een kernel crash krijgt, wanneer je het koelblok toch niet van je processor af hebt kunnen krijgen...

(lang leve begrijpelijk nederlands... (durf duidelijke taal te vragen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 23:16 schreef SEFje het volgende:

[..]

ik had er al1 wel 2x lezen voor nodig :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op woensdag 29 mei 2002 23:16 schreef SEFje het volgende:

[..]

kijk, dat mogen wij graag zien >:)

show us the results... dan hoeven we niet allemaal ons moederbordje voor onze ogen in tweeen te zien breken, of het water wat onderons koelblok vandaan gedruppelt komt, terwijl windows een kernel crash krijgt, wanneer je het koelblok toch niet van je processor af hebt kunnen krijgen...

dat ding moet je in een zak doen aap :), niet zo los in de vriezer leggen. En als het ding in 2en breekt ben ik tenminste de eerste die DAT heeft gedaan. Tenminste origineel.

Er zijn zat cores gemold, gefikt en voedingen opgerookt.
Maar dit wordt dan de eerst via EDEN die door midden gaat :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op woensdag 29 mei 2002 23:23 schreef epsilon het volgende:

[..]

dat ding moet je in een zak doen aap :), niet zo los in de vriezer leggen. En als het ding in 2en breekt ben ik tenminste de eerste die DAT heeft gedaan. Tenminste origineel.

Er zijn zat cores gemold, gefikt en voedingen opgerookt.
Maar dit wordt dan de eerst via EDEN die door midden gaat :+)
Ja, Epsilon, dat laten fikken luk me niet zonder voeding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 23:05 schreef _AscII_ het volgende:

[..]

dat is (nogsteeds) wel mijn bedoeling.
(als dat bij jou geen opslagproblemen opleverd uiteraard)

eerder heb ik er toch nix aan.... (behalve er een beetje verliefd naar staren ofzow :? ;) )
geeft zeker geen opslag problemen, zijn toch ZOOOO klein :).

Maar verliefd staren naar je mobo is toch ook heel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op woensdag 29 mei 2002 23:30 schreef Bart_Banaan het volgende:

[..]

Ja, Epsilon, dat laten fikken luk me niet zonder voeding ;)
:x

die voedingen zijn idd nog niet binnen
Ik heb nog een mailtje gestuurt om te vragen of het al verstuurd is (maandag). Tot nu toe geen reactie.

ow, resultaat van vriezer: niks, de zooi is alleen keihard geworden, en nu is er helemaal geen beweging meer in te krijgen. Het breekt ook nie ofzo. Ik heb nog een half uur zitten wrikken aan dat stomme ding, maar ik heb hem niet losgerekregen.

Ik zal hem binnenkort wel ff goed stressen zonder fan, zal es kijken of hij dan losgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op donderdag 30 mei 2002 00:14 schreef epsilon het volgende:

[..]

Ik zal hem binnenkort wel ff goed stressen zonder fan, zal es kijken of hij dan losgaat.
Misschien wordt hij wel helemaal niet warm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
mja toch wel hoor
ik gok dat die van mij al rond de 55 graden zit...

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
:) Die van mij loopt ook... Mandrake 8.2 en loopt goed... alleen jammer dat ik m'n WinXP cd nergens kan vinden :(

* NoTo schopt zichzelf eens hard :)

en ohja, hij is echt klein, ik heb em nog niet in z'n kast en ligt naast m'n bigtower.. da's best en verschil :P

dude... wait... what...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoera, ik heb weer een Sony DSC-P1! Binnenkort Hi-Res pics van de vordering van mijn case!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super_vegeta, heb je het geld inmiddels ontvangen?
Ik kan niet wachten totdat ik m'n bordje kan bewonderen... :9~
Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.