[TV-tip] It's magic time *DVD*

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.827 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

In het artikel spreekt Bartels zichzelf tegen. Hij is juist blij met de aandacht door de documentaire op de RVU, hij heeft er veel naamsbekendheid door gekregen, maar ondertussen wil hij nu zijn naam veranderen, dat is niet echt logisch...

Maar een betere scheiding tussen reclamebureau en restaurant is zeker wel een goed plan.

Verwijderd

wel lache hebben we over een jaar weer een nieuwe leuke serie over hoe het allemaal niet moet. Dat zulke mensen het keer op keer voor elkaar krijgen om elke keer mensen te vinden die in hun geloven.

Verwijderd

Ik heb echt genoten...., en ben dan ook benieuwd of het nog nog goed zal komen met magic time...

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:08

Pelle

🚴‍♂️

Woei, Eric Bartels weg bij Magic Minds:

http://webwereld.nl/nieuws/11668.phtml

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hmm, dan vraag ik me af wanneer hij weer een ander bedrijf gaat 'verrijken' met zijn visie op zaken :{

[edit]
Bartels is inmiddels een nieuwe onderneming gestart.

Bartels neemt een aantal werknemers mee naar zijn nieuwe onderneming: ZONQ, dat zich gaat bezighouden met marketing en communicatie. ZONQ en MagicMinds beloven te gaan samenwerken.
omg!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-12 02:22

Bergen

Spellingscontroleur

Laat maar weer zien op TV zou ik zeggen :P Eric is mijn TV-held! :o

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Na het lezen van "The Open Source way to fame and fortune" ben ik toch blij om te weten dat er mensen zijn die het _wel_ snappen. :)

"You're only as good, as what you did last week."

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-12 02:22

Bergen

Spellingscontroleur

Op woensdag 03 juli 2002 16:02 schreef oh,when? het volgende:
Na het lezen van "The Open Source way to fame and fortune" ben ik toch blij om te weten dat er mensen zijn die het _wel_ snappen. :)
Kheb een klein stukje gelezen en 't ziet er wel interessant uit :)
* Bergen heeft em gebookmarkt!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:15

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op woensdag 03 juli 2002 16:02 gaf oh,when? de volgende link:
"The Open Source way to fame and fortune"
ik denk dat Bartel-man nou net ver weg van een term als sell-the-box moet blijven, denk dat zoiets hem zeer zal bevallen (met een fullcolour foto van hemzelf op de cover natuurlijk).

maar ja, wens het beste voor de mensen die hem gevolgd zijn naar zijn nieuwe bedrijf, interessant dat zo'n type toch ergens ook veel persoonlijk vertrouwen kan winnen van mensen, iets dat juist via de publieke media weergave van hem absoluut niet overkomt.
Ook enkele MM-oud-werknemers hebben dat al aangegeven, denk dat je dat mysterie in een doos moet stoppen en voor grof geld over de toonbank brengen ...

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-12 13:02
*BUMP*

Eric Bartels nu op ned1 bij terazzo

Only dead fish go with the flow

Verwijderd

Misschien zap ik op een verkeerd moment in, maar hij weidt nu uit over de hipheid van al zijn 25 brillen :P

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 19:18 schreef J-roen het volgende:
Misschien zap ik op een verkeerd moment in, maar hij weidt nu uit over de hipheid van al zijn 25 brillen :P
idd, en laat olifanten-scrotums nou net niet mijn favoriete discussie onderwerp zijn ;)

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

* HGM kreeg ook een telefoontje.

Het was weer vette LOL: http://www.kro.nl/terrazzo/gast.asp?ComponentID=44418&SourcePageID=44419#1

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

http://www.zonq.nl/

Het nieuwe bedrijf van onze gelouwterde zakenman en visionair... :)

|{ brrr }] |

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

hmmmz
doet wat vreemd aan die gegevens

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Domain name: zonq.nl (first domain)

18-06-2002

Organisation: Magicminds International

Prins Hendrikkade 20

1012 TL

AMSTERDAM

erm.. issie nou weg bij magicminds ofnie? begint z'n eigen bedrijf maar domein hoort bij MM? weird

Verwijderd

Weet iemand of de serie nog herhaald wordt? Ik heb hem gemist, maar ik hoor er 'positive' verhalen over. Ik wil hem dus nog wel graag zien.

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 19:53:
Weet iemand of de serie nog herhaald wordt? Ik heb hem gemist, maar ik hoor er 'positive' verhalen over. Ik wil hem dus nog wel graag zien.
http://www.werkportaal.nl/Video/Werken%20aan%20Werk/446.html

hier staan ze alle 5 in breedband realvideo

bij ons op het werk is sinds het zien van die video de term 'utilization rate' ook erg in zwang geraakt :P

[ Voor 15% gewijzigd door Genoil op 13-02-2004 22:43 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste