Verwijderd
jippie en gefeliciteerd. Erg strakke pics trouwens daar ga je toch meteen van kwijlen. Wat betreft vrijdagmiddag kan ik niet vanwege werkverplichtingen, maar misschien dat Caspar het voor mij kan meenemen en dat ik dat vrijdagavond of zaterdag bij hem kan ophalen. Woon zelf in enschede namelijk. Nou ja ik hoor of lees het wel even.
WOOWW, ik lees het nieuws natuurlijk weer als laatst 
Ik heb ook OV en geen zin om te w88 dus als je gaat reizen, zorg ik dat ik je tegenkom in Utrecht of Den Bosch ofzo moet ik nog ff kijken...
ziet er goed uit
Ik heb ook OV en geen zin om te w88 dus als je gaat reizen, zorg ik dat ik je tegenkom in Utrecht of Den Bosch ofzo moet ik nog ff kijken...
ziet er goed uit
Heb een upgrade nodig =/
naja caspar is gisteren ff langsgekomen vanuit deventer..
ff 1.5 uur met auto
ongeduldige gast 
maarja.. ik ben nog wel bereid om naar den bosch of utrecht te gaan..
ff 1.5 uur met auto
maarja.. ik ben nog wel bereid om naar den bosch of utrecht te gaan..
Ziet er erg goed uit, kan niet wachten tot ik het kan gaan installeren 
Maar even over een ontmoeting, Utrecht is voor mij ook absoluut het beste. Dus zeg maar waar en wanneer en I'll be there!
Maar even over een ontmoeting, Utrecht is voor mij ook absoluut het beste. Dus zeg maar waar en wanneer en I'll be there!
Nee hoor, IK lees het het laatstOp woensdag 05 juni 2002 01:33 schreef Sneaky_Dill het volgende:
WOOWW, ik lees het nieuws natuurlijk weer als laatst
ziet er goed uit![]()
Beetje ziek geweest, dus een paar dagen niet op GoT gekeken. Maarre Cryp: ik mail je nog over afhalen en zo
Verwijderd
Hum beetje jammer dat Caspar het al opgehaald heeft. Hij had mijn dingen misschien ook even mee kunnen nemen, want ik kom er vrijdagmiddag niet aan toe.
Sorry First_degree, ik was een beetje ongeduldig en ik kon vrijdagmiddag niet vrij krijgen. Heb vrijdag een afspraak buiten de deur, dus toen ben ik gisteren maar heen en weer gecrossed.
Maar ik heb mijn spulletjes nu wel
. Nog wachten op die 2 fans met ledjes en ik kan alles inbouwen.
Maar ik heb mijn spulletjes nu wel
schop
roughy je had toch al mail ? ben namelijke je echte naam kwijt
iig morgen (vrijdag) 13.30 burger king utrecht
roughy je had toch al mail ? ben namelijke je echte naam kwijt
iig morgen (vrijdag) 13.30 burger king utrecht
ik weet nog van de helft niet hoe ze het pakketje willen ontvangen
Tijd voor de eerste resultaten van deze inkoopactie:
Tbird 900 Adfa die 1066 stabiel deed met een lawaai Alpha Pal 6035 doet nu met de maze3 1164. Lijkt stabiel, maar dat heeft natuurlijk nog geen stresstest gehad ... en lekker stil ook
Tbird 900 Adfa die 1066 stabiel deed met een lawaai Alpha Pal 6035 doet nu met de maze3 1164. Lijkt stabiel, maar dat heeft natuurlijk nog geen stresstest gehad ... en lekker stil ook
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Mijn results:
maarja heb alleen rad van dd
1333@1584
kan niet meer zonder vmod...
en niet meer fbs door slecht ram..
setting:
11.5*137 @ 1.85v ofzow
maarja heb alleen rad van dd
1333@1584
kan niet meer zonder vmod...
en niet meer fbs door slecht ram..
setting:
11.5*137 @ 1.85v ofzow
Ik was het weekend bij mijn ouders, dus kon pas gisteren beginnen... Ik heb toen alles laten testdraaien en er waren geen lekkages en alles deedt het
Mooi klompje ijs op de coldplate!
Ik heb de komende 3 weken tentamens dus pas daarna heb ik tijd om echt alles in elkaar te fiksen... het wordt dus nog even w88 op resultaten van mij voor het geval iemand het kan schelen
Anyway, ik ben heel tevreden over de inkoopactie tot nu toe. Jullie horen nog van mij!
Ik heb de komende 3 weken tentamens dus pas daarna heb ik tijd om echt alles in elkaar te fiksen... het wordt dus nog even w88 op resultaten van mij voor het geval iemand het kan schelen
Anyway, ik ben heel tevreden over de inkoopactie tot nu toe. Jullie horen nog van mij!
Heb een upgrade nodig =/
Vandaag mijn pompje binnen en dus alles ingebouwd. Eerste bevindingen: Temps zijn ipv 55-60 gedaald naar 40 en dat met een 120 mm fan op 7V.
Kom er nu echter achter dat de fan van mijn asus ook een pokkeherrie maakt, dus zal ik nog ergens aan blokje moeten komen voor de GPU. Nou ja, eerst dit maar eens laten draaien.
Peter, bedankt voor alle moeite en de 4,50 euro komt eraan.
Kom er nu echter achter dat de fan van mijn asus ook een pokkeherrie maakt, dus zal ik nog ergens aan blokje moeten komen voor de GPU. Nou ja, eerst dit maar eens laten draaien.
Peter, bedankt voor alle moeite en de 4,50 euro komt eraan.
graag gedaan
en iedreen bedankt voor het vetrouwens
en iedreen bedankt voor het vetrouwens
vind het heel jammer da het extra geld nog lang neit van iedreen binne is...
nu sta ik rood omdat ik het binne 14 dage moes betalen..
voor mij dus nooit meer een inkoop actie organiseren..
veeels te veel tijd, geld en moeite kwijt..
twas leuke ervaring maar das dan ook alles
nu sta ik rood omdat ik het binne 14 dage moes betalen..
voor mij dus nooit meer een inkoop actie organiseren..
veeels te veel tijd, geld en moeite kwijt..
twas leuke ervaring maar das dan ook alles