[INKOOP ACTIE] Danger Den.com

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 361 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:20
www.dangerden.com (doh)

Goed.. allereerst wil ik even duideljk maken dat het geen mass inkoop actie moet worden..
ik wil een inkoop actie houden voor zon 5 tot 7 man
in princiepe kan je alles bestellen, maar hoe groter/zwaarder je bestelling hoe meer verzendkosten van mij naar jouw worden uiteraard.

[DE INKOOP ACTIE IS VOORNAMELIJK BEDOELD VOOR RADIATOREN EN WATERBLOKKEN]

Verder wil ik niet dat er KOPER of SLangen besteld worden, want dit kan je in nl ook wel tegen dezelfde prijs.. koper in de vorm van waterblokken kan natuurlijk wel :p

Alleen as 3 ofzo bestellen is niet mogelijk.. naja het mag wel maar dan worden de verzendkosten zo duur voor je dat je beter je as in nl kan bestellen

mocht je as 3 ofzo bij je bestelling willen is dit natuurlijk altijd mogelijk

ook pompen die in nl makkelijk verkrijgbaar zijn liefst niet bestellen.. wil je dit wel zul je moeten afw88 of dit mogelijk is..

ik laat mensen die dingen bestellen die alleen daar verkrijgebaar zijn of moeilijk in nl voor gaan.. pompen BIJ je bestelling erbij bestellen is wel mogelijk

De verzendkosten worden dan onder 5 tot 7 man verdeeld..

de kosten van het product bedraagt dan:

prijs op site in us $ x 1,12 x 1,19 + verzendkosten naar mij + verzendkosten naar jouw

de 1,12 is de dollarkoers atm
de 1,19 is de btw die je erover moet betalen
de verzendkosten kunnen maximaal 40 dollar zijn
15+lbs international = 40$

dus.. 40 / 5 dan zit je aan de 8 dollar per persoon.. valt wel mee lijkt mij ?

uiteraard kan je je spullen ook komen halen (ik woon in valkenswaard, regio eindhoven.. kan evt ook naar eindhoven gaan om spullen af te leveren)

als je iets nodig hebt wees er snel bij,

bestellingen doormailen naar cryptapix@xcl-clan.com..

p.s.
omdat ik niet over een geweldig budget beschik wil ik iedreen vragen dan ook vooraf te betalen, betaal info volgt wel per email als de actie 100% rond is

ff een voorbeeld berekening:
Als er 7 man meedoet.. en de verzendkosten zijn MAXIMAAL krijgen we het volgende plaatje:
(40/7)*1,12=6,40 euro per persoon
dit bedraagt een verzending van boven de 6.8 kilo (15lbs) wat we met een paar blokjes wel halen denk ik :p
verzendkosten binnen nl zullen niet hoger zijn dan 10 euro schat ik.. evt kan ik zelfs met me ov jullie een heel eind (leterlijk :p) tegemoet komen

nog wat updates:
geld terug na betaling is niet meer mogelijk, wel is het mogelijik dat als de actie goedkoper uitvalt (door douane die we niet hoeve betalen misschien zoals vorige actie) er geld terug gestort word...
mocht de actie duurder worden (door onvoorziene kosten mbt verzenden ofzo) moet er bijbetaald wordne.. maar dit zal minimaal zijn natuurlijk

update zoveel:
epsilon deelde me zojuist mede dat de verzend kosten meer dan 40 dollar kunnen worden.. over de uiteindelijke verzendkosten zal ik de mensen die meedoen met de actie inlichten en om een bevestiging vragen..
de kans dat belasting betaald moet worden blijft aanwezig maar is op zich klein.. maarja we kunne er beter WEL op REKENEN

update again
de verzendkosten worden ietswat hoger.. dit ivm een verzekering die we nemen of teminste die wor daangeraden. om verlies van het pakket te voorkomen.. mocht het pakket om welke rede dan ook zoek raken krijgen we dmv die verzekering toch ons geld / cq producten :D

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

ik doe iig mee, dat weet je. :)

ik moet alleen een scoket478 Maze3 hebben.

hopelijk kunnen we deze inkoop actie snel aan de gang krijgen en snel onze spullen binnen krijgen. :)

Verwijderd

Ziet er goed geregeld uit. alles netjes uitgelegd en vooraf opgesteld. netjes geregeld cryptapix. tis dat ik nix nodig heb verdervan dangerden. hou je organisatie strak dat wordt dit een hele mooie inkoop actie.

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op dinsdag 16 april 2002 09:55 schreef Peltier het volgende:
Ziet er goed geregeld uit. alles netjes uitgelegd en vooraf opgesteld. netjes geregeld cryptapix. tis dat ik nix nodig heb verdervan dangerden. hou je organisatie strak dat wordt dit een hele mooie inkoop actie.
Ben ik het helemaal mee eens. Het ziet er netjes uit!

Ik heb ook niks nodig, maar er zijn er vast die een maze 3 willen..

offtopic:
Nu maar wachten tot ik het reservoir + pompie van peltier over kan nemen :)

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• cryptapix
Hey, bedankt voor de complimenten..
Naja khoop dat de actie een beetje snel van start kan gaan,
want ik en fms kunnen de spullen wel snel gebruiken :)

Verwijderd

m'n geld is eigenlijk op.... maar ehh, ik ga wel ff kijken >:)

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:11
ik denk dat je beter de verzendkosten zo kunt verdelen dat degene die meer besteld, meer betaald. anders betaal je als je voor 50$ koopt evenveel als iemand die voor bijv 150$ besteld, lijkt me erg scheef imho

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:30
wat stom dat ze geen isolatie tussen de schroeven van de coldplate en het waterblok doen! dikke thermal leak...

Ik ga even kijken of ik het kan financieren, zo ja dan horne jullie nog van mij :)

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

zijn er reviews van die Black Ice Xtreme, kon zo snel niets vinden op google

Verwijderd

xit sterk te overwegen om mee te doen. je hoort nog van me :)

Wanneer sluit de inkoopactie btw?

• hellfire_ultd
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

hellfire_ultd

Effe checke!

Hmm... zal ik dan ook maar eens op waterkoeling overstappen... ff checken op dden.com

Je hoort (vandaag) nog van me

• cryptapix
de inkoop actie sluit zo snel wij nodig achten..
als er 7 man is sluiten we uiteraard en als er na lange tijd geen nuttige replyes meer komen sluiten we ook..

wat betreft kosten delen naar prijs van je bestelling..
licht eraan wat de bestellingen zijn..
als iemand heeel veeel besteld mag ie best wat meer betalen.. maar als alle bestellingen ong gelijk zijn is he teveel reken werk :p
naja je zou dan 40/ door totaal aantal dollars van bestelling x aantral dollar voor jouw :)
laten we eerst eens kijken of de actie gaat lukken

• cryptapix
Op dinsdag 16 april 2002 11:41 schreef Hiro Shima het volgende:
edit
kan rev niet vinde.. maar check
http://www.hwlabs.com/products/blackicextreme.htm

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:38

Epsilon

Nu ik:

ten 1e:
Je zal meer dan 40 dollar verzendkosten moeten betalen bij een grote bestelling (ik weet dat heus wel, want ik heb net bevestiging gekregen dat het pakketje van de inkoopaktie in nederland is).

Ten 2e:
bestel niet via de dangerden site zelf, maar doe het via mail. Dan heb je kans dat je korting krijgt en je hebt de mogelijkheid dat je het via USPS kan laten versturen. Dan kan je ook kijken wanneer je pakje de US verlaten heeft enzo (tracking). Ook is je pakje dan verzekerd. Mij heeft dat ongeveer 70 dollar gekost. Ik praat dan over een 10 tal waterblokken, wat neopreen, pelts en nog wa meuk. Dan heb je iig al een richtlijn.

Ten 3e:
Het is niet zeker dat je belasting moet betalen. Het kan namelijk heel goed zijn dat ze jouw pakje (net zoals die van ons :'( ) eruit halen om te controleren. Wij hadden een verhoogt risico omdat wij een zwaar pakket hadden wat niet zo gek groot was. Dit valt natuurlijk op.

Ik hoop dat je geen belasting hoeft te betalen (ze zetten er namelijk altijd "gift" op dus is het niet voor de verkoop..)

• cryptapix
bedankt voor de tips..
ik zal de post zo aanpassen dat mensen dit ook meteen ff lezen :)

Verwijderd

hmm..
ik wil ook graag waterkoeling..ik weet alleen niet wat het allemaal pcies gaat kosten..
heeft iemand een richtprijs voor een waterkoeling voor een amd athlon t-bird 1400@1533 ?

Bestaan er trouwens ook coolblokjes voor ddr geheugen ?

• FMS
  • Niet online

FMS

Op dinsdag 16 april 2002 17:31 schreef TweakMaster het volgende:
hmm..
ik wil ook graag waterkoeling..ik weet alleen niet wat het allemaal pcies gaat kosten..
heeft iemand een richtprijs voor een waterkoeling voor een amd athlon t-bird 1400@1533 ?

Bestaan er trouwens ook coolblokjes voor ddr geheugen ?
het ligt er natuurlijk aan hoeveel je wil besteden, of je nou bijvoorbeeld een Rad van de sloop wil kopen of een nieuwe black ice, het zelfde geld voor de Pomp en blok.

een goed WC set zou als volgt kunnen zijn:

-Maze2 of Maze3 kosten allebei ca 42.-$
-Eheim 1048 57.- $
-Black Ice Pro EVO of voor paar dollas meer een Black Ice Extream. 50.- $

Dat is een van de betere WC set op de markt. :)

wat de coolblokjes voor DDR geheugen betreft, die zijn er wel, maar zijn vrijwel nutloos. ik raad het je af.

• cryptapix
ik hoor zo juist dat ik de credit card geregeld heb :D

• hellfire_ultd

hellfire_ultd

Effe checke!

Mail gestuurd.

(Nog net "vandaag" gehaald ;))

• cryptapix
Op dinsdag 16 april 2002 23:08 schreef hellfire_ultd het volgende:
Mail gestuurd.

(Nog net "vandaag" gehaald ;))
ik mail je zo even terug ;)
tnx voor de mail iig :p

• apollovenlo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2025
Hebben ze ook coolers vor secc p3 slot behuizingen ???????zo ja welke is dat dan ???? :P :P

• cryptapix
Op woensdag 17 april 2002 02:15 schreef apollovenlo het volgende:
Hebben ze ook coolers vor secc p3 slot behuizingen ???????zo ja welke is dat dan ???? :P :P
www.dangerden.com
als je het niet kan vinde zullen ze het wel niet hebben :D

• DeadPool
  • Laatst online: 10-06 22:02
Maybe een waterblokkie en een peltier voor me radeon plus wat artic silver 3, ik denk er nog ff over na.

• hellfire_ultd

hellfire_ultd

Effe checke!

Op woensdag 17 april 2002 02:15 schreef apollovenlo het volgende:
http://www.dangerden.com/mall/maze1.asp

En dan de maze1 voor Slot 1/A

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op dinsdag 16 april 2002 11:41 schreef Hiro Shima het volgende:
Als je bij www.oc-shop.nl kijkt, dan zie je dat hij iig 2x zoveel warmte afvoert als de normale black ice. Een toppertje dus!!!

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• cryptapix
Op woensdag 17 april 2002 09:19 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Als je bij www.oc-shop.nl kijkt, dan zie je dat hij iig 2x zoveel warmte afvoert als de normale black ice. Een toppertje dus!!!
op www.hwlabs.com kan je dat ook lezen ;)
alleen een echte review heb ik helaas niet kunnen vinden.. maar ik denk dat een black ice extreme echt wel beter is als een scooter of auto rad (van zelfde grote uiteraard) bovendien is de black ice VOLLEDIG van koper

• Sneaky_Dill
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02-2025
Op woensdag 17 april 2002 09:28 schreef cryptapix het volgende:

[..]

op www.hwlabs.com kan je dat ook lezen ;)
alleen een echte review heb ik helaas niet kunnen vinden.. maar ik denk dat een black ice extreme echt wel beter is als een scooter of auto rad (van zelfde grote uiteraard) bovendien is de black ice VOLLEDIG van koper
Zelfs bij dangerden.com kan je dat lezen :)

Ik denk dat ik ook maar op waterkoeling overstap en aangezien ik het dan meteen goed wil aanpakken :7 neem ik denk ik de BlackIce Extreme, de Maze3-1 en denk nog peltier, tenzij die hier goedkoper zijn :) ga ik nog ff checken. Oh jah... als ik nog kan meedoen hoor ik het wel, ik wil iig 1/2" fittings. Ik wil geen Eheim pomp, die zijn lelijk.

edit:
Weet iemand trouwens of de Maze3 wel een beetje goed koelt, aangezien hij niet helemaal van koper is (minder oppervlak)... Hij ziet er iig gruwlijk uit.

Heb een upgrade nodig =/

• Sneaky_Dill
Een peltier 226W kost evenveel als een 156W... kan je dan niet beter altijd voor het hoogst vermogen gaan en dan een voltage controller ertussen? Ik heb ergens gelezen dat ze op minder voltage zelfs hoger rendement hebben. En voor het geval je ooit nog koeler wilt, gewoon voltage omhoog :) Of zie ik dat verkeerd?

Heb een upgrade nodig =/

• cryptapix
de actie is nog niet gestart..
je kan dus gewoon nog meedoen.. ik dfenk dat we tegen einde van de week sluiten (dan hebbe we ong 7 man schat ik)

voor mezelf word dit ook de 1ste wc setup.. dus neem ik juist express GEEN peltier omdat je dan kans krijgt op condensatie.. en dat wegwerken is voor een beginnend wc-er moeilijk denk ik.. een peltier kan ik altjd later nog kopen.. maar goed dat mag je zelf weten

ik hoor het nog wel van je

• Caspar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:39
Ik heb je een mailtje gestuurd, binnen?

• cryptapix
ik geloof je ;)
ik kan nu helaas niet kijken
ik zit op school, ben rond half 6 pas thuis :(
daarna zal ik wel kijken of ik mail heb.. zo niet dan post ik da hier nog wel even :)
iig bedankt voor de mail :D

• Sneaky_Dill
Op woensdag 17 april 2002 11:06 schreef cryptapix het volgende:
de actie is nog niet gestart..
je kan dus gewoon nog meedoen.. ik dfenk dat we tegen einde van de week sluiten (dan hebbe we ong 7 man schat ik)

voor mezelf word dit ook de 1ste wc setup.. dus neem ik juist express GEEN peltier omdat je dan kans krijgt op condensatie.. en dat wegwerken is voor een beginnend wc-er moeilijk denk ik.. een peltier kan ik altjd later nog kopen.. maar goed dat mag je zelf weten

ik hoor het nog wel van je
Jah, ik bedoelde ook of je al teveel man had of niet :)
Ik wil iig de Maze3-1 dan heb ik een coldplate voor als ik ooit met peltier ga werken, de reden dat ik dat nu waarschijnlijk niet ga doen is mijn budget... niet de condensatie, want met een peltier hoef je niet persé heel koud te koelen, je kan ook tot zeg 15-20 graden gaan = geen condensatie (behalve op je coldplate misschien).

Wanneer de actie sluit en je details nodig hebt voor bestelling email ik je wel, laat me maar weten :) mzzl

Heb een upgrade nodig =/

• cryptapix
Op woensdag 17 april 2002 14:54 schreef Sneaky_Dill het volgende:
Wanneer de actie sluit en je details nodig hebt voor bestelling email ik je wel, laat me maar weten :) mzzl
nu ?
ik bedoel.. als er 7 man is ben je te laat..
dus je zal moeten mailen al wil je meedoen :p

• cryptapix
OK UPDATE!!

de 7 man is bereikt..
maar aangezien er een aantal zijn die dichtbij wonen en het dus zelf kunnen ophalen, en de bestellingen meestal niet enorm groot zijn
wil ik evt nog wel plaats maken voor een paar andere mensen,
maar dan moet je er wel snel bij zijn want zodra wee de info van dangerden.com binnen hebben (sommige w88 nog op email met info van ze) sluit de actie

• cryptapix
Bij deze post SLUIT ik de actie..
ik heb een prijsopgave gedaan bij dangerden..
als die er is zal ik mailen naar alle medetweakers die meedoen met de actie en zal ik het hier posten..

mocht je nog iets heel kleins (een klemmetje, as3 ofzo) nodig hebbe en je woont in buurtt van eindhoven en kan het bij me op komen halen in valkenswaard feel free to mail me :D

• cryptapix
iedreen die mee doet..
check jullie mail...

• hellfire_ultd

hellfire_ultd

Effe checke!

:) Om 10 uur 's avonds nog? Voor sommigen hier is dat al kinderbedtijd... O nee wacht, ik ben 20... :+, maar ik moest om 5:30 uur op. Ik stuur je zo de bevestiging.

Verwijderd

Ja lekker zeg. Ik mail je om 19.30 uur op je ICQ en even later lees ik dat je het topic heb gesloten. Ik heb alleen geen mail van je ontvanhen, dus ik neem aan dat ik nu ineens buiten de boot val??
Mail anders even terug

• cryptapix
Op donderdag 18 april 2002 13:46 schreef First_Degree het volgende:
Ja lekker zeg. Ik mail je om 19.30 uur op je ICQ en even later lees ik dat je het topic heb gesloten. Ik heb alleen geen mail van je ontvanhen, dus ik neem aan dat ik nu ineens buiten de boot val??
Mail anders even terug
oww
ik kan me er nix over herinneren..
maar goed.. als je me je bestelling mailt..
kan je wat mij betreft nog mee doen

• hellfire_ultd

hellfire_ultd

Effe checke!

cryptapix, zou je misschien even kunnen posten hoeveel man nog moeten bevestigen?

• cryptapix
Op donderdag 18 april 2002 23:48 schreef hellfire_ultd het volgende:
cryptapix, zou je misschien even kunnen posten hoeveel man nog moeten bevestigen?
Sneaky_Dill moet nog bevestigen..
hij gaf me lijstje op wa praktisch definitief was..
maar helaas heeft ie nog niet gereageerd op mijn mail met vraag om bevestiging

we zijn nu duis met 8 man incl mij.. dit kunne er nog 9 worden :)
daar w88 we nog op
ik moet zelf ook nog mail van dangerden.com krijgen met daarin verzend en verzekering info e.d
en de prijs.. ik heb gevragen of ze wat aan de prijs konde sleutelen :d

en ronaldH moet ook nog email van dangerden.com krijgen
als hij morgen geen mail krijgt belt ie dangerden even :)

stay tuned :p

• cryptapix
ok
IEDREEN heeeft op dit moment bevestigd..
nu is het w88 op dangerden.coms email
want ik moet eerst wat info hebben over shipping e.d en over prijs die ze ervan konde maken omdat ik anders niet kan bestellen..

en er is nog iemand die moet weten of ie met een maze 1 socket klem ook zijn maze 3 kan vastzetten, want hij heeft geen socket holes..

dus daar w88 we nog even op

• cryptapix
ok ik heb de prijs..
de verzendkosten zijn 98 dollar
over korting.. die kon er komen..
5 dollar korting per waterblok..
het lijkt mij het eerlijkst om deze kortnig op te tellen en dan gewoon van de verzendkoste naf te trekken
dan worden de verzendkosten dus stuk lichter..

als je die korting aan iedreen geeft die waterblock heeft worden er ook andere mensen "gedupeerd" omdat die geen waterblock nodig hebben..

wat is jullie mening erover ?

• cryptapix
owja
ik heb iedreen gemailt
maar.. dillion's email doet het niet meer :s
zo kan ik hem de betalings info niet sturen..
iemand een idee waar ie is ? of hijzelf ? :p

• Sneaky_Dill
Op zondag 21 april 2002 14:50 schreef cryptapix het volgende:
owja
ik heb iedreen gemailt
maar.. dillion's email doet het niet meer :s
zo kan ik hem de betalings info niet sturen..
iemand een idee waar ie is ? of hijzelf ? :p
Hier ben ik... :)

Of heb je het niet over mij?? Want anders heb je mijn naam verkeerd gespelt en werkt daarom het email adres niet :)

dillondv82@hotmail.com

edit:
Ik weet het al, mijn account was te vol :S... als je het ff opnieuw wilt sturen, thnx

Heb een upgrade nodig =/

• hellfire_ultd

hellfire_ultd

Effe checke!

Op zondag 21 april 2002 14:11 schreef cryptapix het volgende:
[...]

als je die korting aan iedreen geeft die waterblock heeft worden er ook andere mensen "gedupeerd" omdat die geen waterblock nodig hebben..

wat is jullie mening erover ?
Mjah... (98 - 5*x)/7 = 14 - 5/7*x verzendkosten pp.

Dat is wel eerlijk als we de korting delen, onder het motto van "lagere verzendkosten"

edit:

6 euro per persoon is eigenlijk niet veel voor zo'n order

• hellfire_ultd

hellfire_ultd

Effe checke!

Ok. Mail gelezen. En meteen mezelf van mijn goede (ahum) kant laten zien door het geld over te maken. Damn, beetje op verkeken, was toch best wel veel (euros... dollars... :? word ik ervan).
Ach ja, dan moet mijn DVD speler maar een maandje wachten ;)

edit:

111e post!

• cryptapix
verzenden is best auw jah :)
maarja met zoveel man valt het mee :p

• cryptapix
23-04-2002 by 1309.**.*** J.* ***** bij 170,87

Danger den inkoop

hmz

Datum
22-04-2002
HHHHMMMMMMMZZZZZZZ
foutje in mijn internet bankieren ?

maar iig heeft er al 1 betaald :D

• hellfire_ultd

hellfire_ultd

Effe checke!

Op maandag 22 april 2002 01:06 schreef cryptapix het volgende:
23-04-2002 by 1309.**.*** J.* ***** bij 170,87

Danger den inkoop

hmz

Datum
22-04-2002
HHHHMMMMMMMZZZZZZZ
foutje in mijn internet bankieren ?

maar iig heeft er al 1 betaald :D
Nee, ik heb ook internet bankieren van de rabobank. Omdat het geld binnen de rabobank blijft, kan je een transactie die een dag later pas op je rekening komt al een dag eerder op je rekeningafschrift zien staan, of zo, denk ik.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Is rentedatum, niets van aantrekken. Het kan nog extremer:
Donderdag 18-04 geld ontvangen, Rentedatum maandag 22-04.
Nou was het een interne overboeking, dus heb ik geen renteverlies, maar anders.......

• cryptapix
ah ok :p
naja goed er zijn al aantal man die het geld overgemaakt zoude hebbe naar hun zegge.. van 1 persoon heb ik het geld dus al..

• hellfire_ultd

hellfire_ultd

Effe checke!

Nu maar hopen dat de andere deelnemers hun deel snel overmaken, want dan :9~ :9 (sorry, moest ff)

• cryptapix
Op maandag 22 april 2002 19:18 schreef hellfire_ultd het volgende:
Nu maar hopen dat de andere deelnemers hun deel snel overmaken, want dan :9~ :9 (sorry, moest ff)
hehe
er zijn er al aantal die hebbe gezegd da ze hebbe overgemaakt
hopelijk eind van week bestellen :9~

• Sneaky_Dill
Op maandag 22 april 2002 22:50 schreef cryptapix het volgende:

[..]

hehe
er zijn er al aantal die hebbe gezegd da ze hebbe overgemaakt
hopelijk eind van week bestellen :9~
Ik heb ook al overgemaakt :) dat wou ik ff kwijt...

Enne, weet iemand hoelang het gaat duren tot Cryptapix ze binnen heeft na bestelling?? I can't wait!!

Heb een upgrade nodig =/

Verwijderd

Als het goed is moet het er staan!!!

• cryptapix
als ik het geld heb.. bestel ik diezelfde dag..
met wat geluk behandelt danger den dan de bestelling snel en word de dag erna verzonden.. (je moet bij bestelling credit card shit opgeven enzow dus je betaalt direct)
als het goed is zou dan 3 dagen later het pakketje in nederland moeten zijn.. en dan ligt het aan de nl pakketdienst hoe lang het duurt voordat het hier is..

dus ongeveer een week
maar als de nl pakketdienst het pakje gaat controleren krijg ik eerst een rekening.. die moet ik dan betalen.. en DAN pas sturen ze het pakje door :(

dus tis nogal verschillend

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:38

Epsilon

Op dinsdag 23 april 2002 16:09 schreef cryptapix het volgende:
als ik het geld heb.. bestel ik diezelfde dag..
met wat geluk behandelt danger den dan de bestelling snel en word de dag erna verzonden.. (je moet bij bestelling credit card shit opgeven enzow dus je betaalt direct)
als het goed is zou dan 3 dagen later het pakketje in nederland moeten zijn.. en dan ligt het aan de nl pakketdienst hoe lang het duurt voordat het hier is..

dus ongeveer een week
maar als de nl pakketdienst het pakje gaat controleren krijg ik eerst een rekening.. die moet ik dan betalen.. en DAN pas sturen ze het pakje door :(

dus tis nogal verschillend
die week haal je dus bijna nooit
zelfs al controleren ze het niet, blijft het toch een tijd liggen bij de douane. Reken maar op minimaal 3 weken

Verwijderd

Tja het zijn ambtenaren :) :) :)

• cryptapix
naja goed ik kan het niet sneller maken dan dat het is he :p

• hellfire_ultd

hellfire_ultd

Effe checke!

Mwoch, als het eenmaal besteld is zal het niet erg lang meer duren. 3 weken vind ik nog heel acceptabel

* Hellfire heeft een keer 3 maanden (!) gewacht op reparatie van zijn harddisk

Verwijderd

Tja als het drie maand gaat duren dan kan ik beter in die tijd gaan rentenieren en het blokje alsnog bij OC-shop bestellen. Lijkt me dus niet echt wenselijk.
:( :( :( :(

• De_Bastaard
  • Laatst online: 19:07
ff in reactie op die gast wat vroeg wat nu een goede set zou zijn voor 'n Thunderbird ... laatst las ik op HardForum dat een auto-radiator stukken beter is als een BlackICE... moet je wel die van 'n Suzuki Alto ofzo pakken want de rest past niet >:)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Het ligt aan de verzendmethode hoe het verzonden wordt:

Surface Mail OR
Air Mail OR
Global Priority

Surface mail duurde voor een tijdschrift in een envelop 7 weken.
Airmail duurt ongeveer 3-7 dagen
Global Priority duurt 1-2 dagen

• cryptapix
Danger Den Reply
The shipping will be Global Express
:)
ook zei danger den dat het 3 dagen na bestelling in nl zou zijn.. en dan nog naar mijn huis :)

goed.. verder w8 ik nog op 4 man voor betalingen
dan bestel ik

• Caspar
Zou je door kunnen geven van wie je nog geld moet ontvangen en van wie je het al binnen hebt? Want ik heb begrepen dat er nog niet besteld is, omdat het geld nog niet van iedereen binnen is. :'(

• cryptapix
ik moet nog geld krijgen van 3 man..

van Ronald
van Jacco
van Olaf

geld is bij de meeste geloof ik al wel onderweg..
dus na het weekend weet ik meer..

soryr voor het oponthoud

• Caspar
Op zaterdag 27 april 2002 21:40 schreef cryptapix het volgende:

dus na het weekend weet ik meer..
En weet je ook meer? :)

• cryptapix
jah
ik weet da ik nog steeds geld mis van 3 personen
en ik ga geen 250 euro ofzo voorschieten..
dus we zulle moeten w88 tot woensdag want met konigennendag zijn de banken te lam iets uit te voere :p

• Roughy
  • Laatst online: 28-05 20:24
Ik, Jacco, heb al op vrijdag het geld overgemaakt en het is bij mij ook al afgeschreven. Dus ik mag hopen dat het geld ook binnen gekomen is op de goeie rekening. Nu maar hopen dat de rest ook spoedig zn bijdrage overmaakt.

Verwijderd

Vast weer zo'n Postbank rekening. Die gasten zijn echt supertraag en doen dat gewoon met opzet om zo lekker rente te trekken over het geld.
:( :(

Maar hoe zit het met die andere gasten en hoe lang blijf je daarop wachten??????

• Sneaky_Dill
In de email staat dat CryptaPix 2 weken wacht op de betaling... dus ze hebben nog tot zondag. Ik hoop dat alles deze week geregeld is, maar anders maandag neem ik aan :)

* Sneaky_Dill can't wait :P

Heb een upgrade nodig =/

• cryptapix
goed
naar ik vernomen heb hebbe die 3 hun geld al overgemaakt..
dus lijkt me aardig als we daar op w88..
mocht het zo zijn dat 1 van de 3 niet meer reageerd enzow
dan gaan we daar natuurlijk niet op w88..

maar naar ik weet hebbe die 3 hun geld overgemaakt..
en postbank is zoooo irritant :(

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:37
Op dinsdag 30 april 2002 00:44 schreef First_Degree het volgende:
Vast weer zo'n Postbank rekening. Die gasten zijn echt supertraag en doen dat gewoon met opzet om zo lekker rente te trekken over het geld.
:( :(

Maar hoe zit het met die andere gasten en hoe lang blijf je daarop wachten??????
Als cryptapix morgen niets zien dan ga ik dus echt de postbank eens onder hun @@R$ schoppen want dan is het echt te gek voor woorden aan het worden... :(

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• cryptapix
Op dinsdag 30 april 2002 15:04 schreef RonaldH het volgende:

[..]

Als cryptapix morgen niets zien dan ga ik dus echt de postbank eens onder hun @@R$ schoppen want dan is het echt te gek voor woorden aan het worden... :(
muhahaah
ik keen zon 1 minuut geleden en wat zie ik..
ik heb je geld :D

• cryptapix
ow..
ik mis nu dus geld van 2 personen..
maar die hebbe het allebei overgemaakt..
wegens de "konigennendag drukte" zal het wel langer duren bij die domme banken..
maar eind van week lijkt me wel dat het geld dan binnen is :)

• Amd RuLuzzz
  • Laatst online: 10-02 15:01
die 226 watt peltier is het wat. Anders koop ik mooi die.

• cryptapix
Op dinsdag 30 april 2002 15:35 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
die 226 watt peltier is het wat. Anders koop ik mooi die.
ik snap deze post op 3 maniere niet..

1) inkoop actie is gesloten (als je beetje las had je da ook wel begrewpen)
2) zelf kopen bij dangerden is hardstikke duur
3) tjah tuurlijk is da wa.. er zit niet zoveeel verschil in pelts

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:37
Op dinsdag 30 april 2002 15:06 schreef cryptapix het volgende:

[..]

muhahaah
ik keen zon 1 minuut geleden en wat zie ik..
ik heb je geld :D
Woei :P

werd tijd! :P

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• cryptapix
hmz
geld is van iedereen binnen op na :(
als goed is zou ik dat geld morgen moeten hebbe..
darna zal ik tot bestelling over gaan

Verwijderd

Ja ja ja
Lekkurrrrr >:) >:)

• Caspar
Op woensdag 01 mei 2002 11:49 schreef cryptapix het volgende:
geld is van iedereen binnen op na :(
als goed is zou ik dat geld morgen moeten hebbe..
darna zal ik tot bestelling over gaan
En heb je het geld vandaag binnen gekregen? Ik begin ongeduldig te worden. :)

• cryptapix
ik wweet nie...
ben momenteel op een LAN
ik ga vanmiddag ff langs huis (handig zon lan 200m eter verderop :D)
dan kijk ik ff of het geld er is...

• hellfire_ultd

hellfire_ultd

Effe checke!

Op donderdag 02 mei 2002 07:12 schreef Caspar het volgende:

[..]

En heb je het geld vandaag binnen gekregen? Ik begin ongeduldig te worden. :)
Relax :P

Als het bij DDen besteld wordt, dan wordt het pas wachten ;)

• Sneaky_Dill
Op donderdag 02 mei 2002 19:28 schreef hellfire_ultd het volgende:

[..]

Relax :P

Als het bij DDen besteld wordt, dan wordt het pas wachten ;)
idd :)

maar met een beetje geluk deze maand nog...

Heb een upgrade nodig =/

• cryptapix
geld heb ik nog niet binnen..
:(:(
ik snap er gee nzak van
hij beweerd dat het geld overgemaakt is

• Sneaky_Dill
Op vrijdag 03 mei 2002 01:11 schreef cryptapix het volgende:
geld heb ik nog niet binnen..
:(:(
ik snap er gee nzak van
hij beweerd dat het geld overgemaakt is
Das minder...

Heb een upgrade nodig =/

• Caspar
Wat wordt nou de uiterste datum? Is het bij hem dan al afgeschreven?

• hellfire_ultd

hellfire_ultd

Effe checke!

Cryp, zou je bij die ene persoon niet gewoon kunnen vragen om een screenshot van zijn telebankieren of een scan van zijn bankrekeningafschrift of zo? Dan weet je in ieder geval zeker dat een van de volgende stellingen geldt:

1. Hij heeft het geld daadwerkelijk overgemaakt en je krijgt het nog
2. Hij is best handig met photoshop :P

• cryptapix
ik geloof best dat ik het nog krijg..
maar ik ga hget gewoon niet voorschieten..

hij zegt dat het vorige week vrijdag is afgeschreven..
ik vind het vrij wazig maarja..

we lopen inderdaad tegen de laatste dag aan.. dus ik moet nog ff bekjiken met hoe ik dat ga regelen..

• cryptapix
GOED NIEEUWWSSS
al het geld is binnen
ik ga mischien vandaag en anders zondag over tot bestellen..
tevens vraag ik dd om een bevestigingsmail enzow

als ik heb besteld horen jullie het :)

• hellfire_ultd

hellfire_ultd

Effe checke!

MOOI!

Als het effe kan, bestel dan vandaag plz

• cryptapix
Op vrijdag 03 mei 2002 15:34 schreef hellfire_ultd het volgende:
MOOI!

Als het effe kan, bestel dan vandaag plz
jah rustig
als iedreen meteen de volgende dag had overgemaakt was de bestelling er nu al...

en degene met de creditcard (de man van me moeder (neej niet me vader)) die is er vanavond pas ERG laat en ik ben dan niet thuis.. dus.. morgen :)

• Caspar
Op vrijdag 03 mei 2002 13:02 schreef cryptapix het volgende:
GOED NIEEUWWSSS
al het geld is binnen
ik ga mischien vandaag en anders zondag over tot bestellen..
tevens vraag ik dd om een bevestigingsmail enzow

als ik heb besteld horen jullie het :)
:D, Hurray...

• hellfire_ultd

hellfire_ultd

Effe checke!

Op vrijdag 03 mei 2002 17:44 schreef cryptapix het volgende:

[..]

jah rustig
als iedreen meteen de volgende dag had overgemaakt was de bestelling er nu al...
Dat had ik toch :?? :P
en degene met de creditcard (de man van me moeder (neej niet me vader)) die is er vanavond pas ERG laat en ik ben dan niet thuis.. dus.. morgen :)
niets aan te doen dus :(

• cryptapix
ik probeer vanavond nog te regelen..
weet je wat..
ik mail NU dangerden met de bestelling..
en vraag welke gegevens ze nodig hebbe voor credit card..
vervolgens vraag ik degene met de credit card om de gegevens te mailen ok ?

• cryptapix
ok ok zeur mensen ;) :+ :D >:)

ik heb danger den gemailt..
wil IEDREEN die mee doet aan de inkoop actie zijn mail checken..
als goed is heb je een mail van me.. een forward van wat ik naar dangerden.com heb gemailt..

als je dit NIET hebt mail me dan ff dan krijg je die mail alsnog..

:) :D :9~

• cryptapix
kheb ut idee dat niemand de topic meer checkt dus ik update hem na deze keer ook maar niet meer :)

ik ga vanavond bestellen omdat het niet mogelijk was de creditcard gegevens te mailen :s

• hellfire_ultd

hellfire_ultd

Effe checke!

Ik check de topic wel nog :) maar als je alles verder via mail wilt doen, no problem.

• cryptapix
Op zondag 05 mei 2002 15:26 schreef hellfire_ultd het volgende:
Ik check de topic wel nog :) maar als je alles verder via mail wilt doen, no problem.
ik ga niet elke keer mailen voor niets.. kost me teveel tijd.. moet ik uit 1000 namen precies jullie gaan zoeken :p

goed ik ga vanavond bestellen
ow en de verzendkosten zijn waarschjinlijk hoger dan dat ze hadde gezegt :s
maar goed dat zien we dan wel weer.
Pagina: 1 2 3 Laatste