Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
damn wat raar, ik wist helemaal niet dat die layout verandert was... 
is dat bij meer nieuwe moederplankjes zo
Verwijderd
Ik kon bij mijn kast het plaatje er eenvoudig uit klikken en de nieuwe er in zetten.
En dat is een vage merk kast
Krijg hem morgen pas binnen dus weet het niet precies maar las dit in een paar reviews al ..
oa deze :
oa deze :
ASUS has also revised the rear ATX panel, which is incompatible with traditional ATX case bracket. Most ATX cases have the option to swap-out the bracket, but unfortunately ASUS hasn't included a new one with their package. The layout is similar, but there are a few distinct changes made. Firstly, the Game Port has been moved onto a slot card along with 2 additional USB ports. The sound inputs/outputs are now on a vertical tower, and two USB 2.0 ports are now situated next to it, although the LPT, COM ports, USB 1.1, keyboard and mouse ports still comply with standard ATX design. To remedy the board not fitting into your case because of the new modifications to the panel, you can always simply remove the ATX bracket from your case.
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
ik heb bij mijn kast meerdere plaatjes gekregen waarin ik ook nog het een en ander kan in aanpassen.
Vind het stom van ASUS dat ze andere layout nemen en dan geen plaatje meeleveren.
Vind het stom van ASUS dat ze andere layout nemen en dan geen plaatje meeleveren.
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Raar idd maar Scyla zegt dat hij wel een ander plaatje er bij kreeg dus ik hoop dat ik dat ook krijgOp maandag 15 april 2002 23:37 schreef Mr.CeeJay het volgende:
ik heb bij mijn kast meerdere plaatjes gekregen waarin ik ook nog het een en ander kan in aanpassen.
de MAX series van Abit, geen ps/2 meer op te vindenOp maandag 15 april 2002 23:35 schreef ^MRT het volgende:
Vaag, bij mij zat er ook een nieuwe backplate in de doos....
Even iets anders; hoe werkt bij jullie het 2700 geheugen en de fsb? Geen problemen met aggressieve settings? (ik wel dus
. Krijg mijn fsb zelfs niet hoger dan 125)
Even iets anders; hoe werkt bij jullie het 2700 geheugen en de fsb? Geen problemen met aggressieve settings? (ik wel dus
Verwijderd
De beste settings tot nu:
SD Ram config:User Define
SD Ram cas latency:2T
SD Ram ras to cas delay: 3T
SD Ram precharge time: 3T
SD Ram active prech. delay: 5T
SD Ram 1T command control: auto
SD ram bank interleave: auto
Fsb 144 mhz, geen vastlopers in 3dmark en pcmark of andersoortige problemen, grafische kaart teruggezet naar 306/662
SD Ram config:User Define
SD Ram cas latency:2T
SD Ram ras to cas delay: 3T
SD Ram precharge time: 3T
SD Ram active prech. delay: 5T
SD Ram 1T command control: auto
SD ram bank interleave: auto
Fsb 144 mhz, geen vastlopers in 3dmark en pcmark of andersoortige problemen, grafische kaart teruggezet naar 306/662
Verwijderd
Me kreeg er ook netjes een backplate bij.
Ik was daar wel blij mee want anders moest ik een halve kast verbouwen.
ik kan met mij amd tb 800 de fbs op 167mhz zetten zonder problemen.
Ik was daar wel blij mee want anders moest ik een halve kast verbouwen.
ik kan met mij amd tb 800 de fbs op 167mhz zetten zonder problemen.
Verwijderd
Ik had er ook gewoon een plaatje bij zitten.
BTW: Mijn FSB draait op 175 MHz met het geheugen op de snelste settings
BTW: Mijn FSB draait op 175 MHz met het geheugen op de snelste settings
Gisteren kwam er ook een klant vrolijk de winkel binnen waar ik stage loop, met een papiertje van de Asus A7V333. Hij wil dit bord echt supergraag hebben.
Dus ik zei tegen m'n baas "kijk eens goed het backpanel van dat bord en naar de lay-out van die aopen kasten".
hij: "oei, dat gaat niet passen"
ik: "nee, dat gaat inderdaad niet passen"
hij: "leuk klusje voor jou Martijn"

Dus ik zei tegen m'n baas "kijk eens goed het backpanel van dat bord en naar de lay-out van die aopen kasten".
hij: "oei, dat gaat niet passen"
ik: "nee, dat gaat inderdaad niet passen"
hij: "leuk klusje voor jou Martijn"
Bij mij zat er ook een plaatje bij. De standaard plaat in m'n Chieftec Dragon silver Server Tower had ik in 2 tellen vervangen
.
ff wat anders:
Asus + RAID + Sound + Firewire (RAID + Sound zijn uitgeschakeld via de jumpers).
Ik heb problemen met m'n Soundblaster Live! Platinum 4.1 . Toen ik voor de 1e keer Windows XP Prof engels 2600 opstartte liep hij bij het Welcome scherm keihard vast. Ik had al een vermoeden dat het de geluidskaart was dus die had ik er ff uitgehaald en toen startte hij wel gewoon op.
- Windows update gedraaid
- Nieuwste Via 4-1 drivers geinstalleerd
- Bios geflasht naar versie 5
- Geluidskaart opnieuw er in gezet (3e pci-slot (van boven af geteld))
- XP drivers van Creative geinstalleerd
In plaats van dat hij na 5 minuten vastliep, liep hij nu na een 1 uur vast. (loopt ook onregelmatig vast)
Is hier nog een oplossing voor of kan ik beter maar een Terratec kaart aanschaffen
.
ff wat anders:
Asus + RAID + Sound + Firewire (RAID + Sound zijn uitgeschakeld via de jumpers).
Ik heb problemen met m'n Soundblaster Live! Platinum 4.1 . Toen ik voor de 1e keer Windows XP Prof engels 2600 opstartte liep hij bij het Welcome scherm keihard vast. Ik had al een vermoeden dat het de geluidskaart was dus die had ik er ff uitgehaald en toen startte hij wel gewoon op.
In plaats van dat hij na 5 minuten vastliep, liep hij nu na een 1 uur vast. (loopt ook onregelmatig vast)
Is hier nog een oplossing voor of kan ik beter maar een Terratec kaart aanschaffen
Die SB Live kan natuurlijk gewoon de geest gegeven hebben, probeer eens een andere, en ga als dat niet werkt voor een kaart van een ander merk.Op woensdag 17 april 2002 11:48 schreef CrusaderNoRemorse het volgende:
Bij mij zat er ook een plaatje bij. De standaard plaat in m'n Chieftec Dragon silver Server Tower had ik in 2 tellen vervangen.
ff wat anders:
Is hier nog een oplossing voor of kan ik beter maar een Terratec kaart aanschaffen.
Ik denk dat het niet aan je geluidskaart ligt maar aan WinXP.Bij mij liep het niet vast maar kraakte de kaart als een gek , vanalles geprobeerd maar helaas.Er zijn ook problemen met ide-raid/snelle scsi en scsi raid met WinXP.
Zie dit draadje maar eens.
Bij mij hielp alleen maar back to win2k.
En alle probs waren verdwenen.
Zie dit draadje maar eens.
Bij mij hielp alleen maar back to win2k.
En alle probs waren verdwenen.
Denk niet dat tie kapot is maar dat kan ik zo ff uitproberen.
Ik denk ook niet dat het aan XP ligt, hij heeft een hele lange tijd in m'n PIII 500 + Asus P2B mobo gezeten met als OS Windows XP Prof 2600.
Bij mij kraakt hij niet als hij het doet maar hij zorgt ervoor dat het hele systeem vastloopt.
In het verleden was er toch iets met een Creative bug in combinatie met een Via chipset
Ik denk ook niet dat het aan XP ligt, hij heeft een hele lange tijd in m'n PIII 500 + Asus P2B mobo gezeten met als OS Windows XP Prof 2600.
Bij mij kraakt hij niet als hij het doet maar hij zorgt ervoor dat het hele systeem vastloopt.
In het verleden was er toch iets met een Creative bug in combinatie met een Via chipset
Nou heb vandaag de AsusA7v333 binnen gekregen en dr zat inderdaat een andere plaatje bij ( gelukkig ) .. Toch vaag dat in zon review dan staat dat het er niet bij zit ..
Zit een plaatje bij, ik moest wel die clipjes die op de usb komen enzo eerst effe wat omhoog buigen, anders staken ze IN de usb enzoOp maandag 15 april 2002 23:37 schreef Scyla het volgende:
Ik kon bij mijn kast het plaatje er eenvoudig uit klikken en de nieuwe er in zetten.
Ennehh eerst de plat erop en daarna het bord erin was het bij mij
reviewers krijgen vaak van die vroege samples waar nog niet alles bij zit, dus ga er maar van uit dat je alles krijgt wat je écht nodig hebtOp woensdag 17 april 2002 23:50 schreef IbBeLz het volgende:
Nou heb vandaag de AsusA7v333 binnen gekregen en dr zat inderdaat een andere plaatje bij ( gelukkig ) .. Toch vaag dat in zon review dan staat dat het er niet bij zit ..
Verwijderd
idd Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn SB live 1024 en asus a7v333 mobo. met m'n a7v mobo deed ie het wel goed.Op woensdag 17 april 2002 19:10 schreef CrusaderNoRemorse het volgende:
Denk niet dat tie kapot is maar dat kan ik zo ff uitproberen.
Pagina: 1