Verwijderd
Die gast heeft teveel Hackers 2: Takedown gekeken...Op dinsdag 16 april 2002 15:33 schreef Conquistador het volgende:
Een linke mod uitvoeren met Nokitel code, op te vragen bij dhr. K. Mitnick, waarmee je andere mensen af kan luisteren..
paar ledjes indouwen
en en fan !
Lijkt me egwel cool!
nee, technish (bijna) onmogelijkOp dinsdag 16 april 2002 15:53 schreef WildCat het volgende:
Kan je het LCD schermpje niet aansluiten op de PC en dan voor je winamp sjit gebruiken?
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Verwijderd
Jah, nokia is stevig hoor! me pa heeft zijn 6150 al eens van 7 hoog laten vallen...Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit...Simkaart erin...Batterrij eraan...aan..WOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO werrekte nog...net zoals die ene keer dattien in bad is gevallen...we dachten dattie morsdood zou zijn, maar bleek dattie het na een nachtje drogen het terug deed! Daarna is mijn pa zelluf er eens overgereden: was een band aan het vervangen en legt hem naast zich neer, vergeet hem, rijdt erover...komt na 3 uur :terug ziet zijn GSM daar liggen vol krassen enzo maar steeds werkend!Op dinsdag 16 april 2002 11:12 schreef apereet het volgende:
Gewoon bewaren dat ding, wordt een klassieker.
NOT
Kijk eens of je um van 8 hoog kan laten vallen en of tie ut nog doet.
En nu doet hij het nog steeds!
Toevalig een Titanium cover gekocht?Op dinsdag 16 april 2002 20:59 schreef qmo007 het volgende:
[..]
Jah, nokia is stevig hoor! me pa heeft zijn 6150 al eens van 7 hoog laten vallen...Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit...Simkaart erin...Batterrij eraan...aan..WOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO werrekte nog...net zoals die ene keer dattien in bad is gevallen...we dachten dattie morsdood zou zijn, maar bleek dattie het na een nachtje drogen het terug deed! Daarna is mijn pa zelluf er eens overgereden: was een band aan het vervangen en legt hem naast zich neer, vergeet hem, rijdt erover...komt na 3 uur :terug ziet zijn GSM daar liggen vol krassen enzo maar steeds werkend!
En nu doet hij het nog steeds!
Mooi rondje. Gebruik um als zaklamp.
Maak een secret opbergruimte erin (voor het smokkelen van ???)
Spring er niet op , gebruik een WALS
Automatiseren kan je leren!
Verwijderd
Mail me ff @ the_huge_ted@hotmail.com
dan krijg je gewoon een telefoon ter grootte van een a4tje maar 2mm dikOp dinsdag 16 april 2002 21:10 schreef YKW het volgende:
Buig hem in een mooie vorm
Mooi rondje. Gebruik um als zaklamp.
Maak een secret opbergruimte erin (voor het smokkelen van ???)
Spring er niet op , gebruik een WALSIS ie ook niet zo dik meer........
50 POST NODIG???Op dinsdag 16 april 2002 21:22 schreef djcrossfire het volgende:
Em kweet niet of het al voorbij gekomen is hoor, maar waarom ga je er niet op springen
![]()
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet niet of dat wil, maar je kan d'r wel op Jumpen natuurlijk..Op dinsdag 16 april 2002 21:22 schreef The_Dud3 het volgende:
Voor de netmonitor te aktiveeren heb ik een kabeltje GSM -> PC nodig. Ik heb hier nog een TI-83+ Graphlink, kan ik daar iets mee doen? (NIET OP SPRINGEN!!!!)
Verwijderd
SPRING er op!!
en SPRING er daarna nog eens op!!
Verwijderd
deze nare opmerkingen mochten niet meerOp dinsdag 16 april 2002 21:37 schreef MagicMagicM het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wil, maar je kan d'r wel op Jumpen natuurlijk..
Verwijderd
En dan zeiken als ik het zeg.Op dinsdag 16 april 2002 21:39 schreef Rekkie het volgende:
Ik weet nog wel iets!
SPRING er op!!![]()
of naar mij!Op dinsdag 16 april 2002 21:41 schreef BananeKoning het volgende:
Ik zou zeggen, stuur m op naar mij
Ik weet wel wat ik er mee ga doen .....
Verwijderd
OK OK, eerst spring je d'r op.. dan gooi je hem van een flat en vervolgens nog ff goed aanstampen!!!Op dinsdag 16 april 2002 21:39 schreef Rekkie het volgende:
Ik weet nog wel iets!
SPRING er op!!![]()
Is iedereen tevree...
Ja, dat ik daar niet op kwam.... er over heen zeikenOp dinsdag 16 april 2002 21:41 schreef djcrossfire het volgende:
[..]
En dan zeiken als ik het zeg.
Verwijderd
Laat me raden, je gaat er op springen....Op dinsdag 16 april 2002 21:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
of naar mij!
Ik weet wel wat ik er mee ga doen .....
het moet lukken tot een jaar of 7
Verwijderd
Verwijderd
JIJ HEB MIJN SCRAT GEJATOp dinsdag 16 april 2002 21:43 schreef bitflusher het volgende:
maak je kleine broertje blij, als je die heb
het moet lukken tot een jaar of 7
Verwijderd
jee heb jij er ook een, nee ik ben scrat fan!Op dinsdag 16 april 2002 21:48 schreef VioLenT het volgende:
[..]
JIJ HEB MIJN SCRAT GEJAT
heb hem pas net das waar, had ook andere ice age ico
Verwijderd
Nu we het over jatten hebben, mijn 5110 is ook gejat... Maar hij was toch kapot, ik had d'r namelijk op gesprongen.. Toch geen goed plan dus.Op dinsdag 16 april 2002 21:48 schreef VioLenT het volgende:
[..]
JIJ HEB MIJN SCRAT GEJAT
maan ik heb een hele site aan hem gewijdOp dinsdag 16 april 2002 21:50 schreef bitflusher het volgende:
[..]
jee heb jij er ook een, nee ik ben scrat fan!
heb hem pas net das waar, had ook andere ice age ico
en opeens je image veranderen ik heb je wel door
oh zo ver was ik nog net niet maar scrat is cool!Op dinsdag 16 april 2002 21:51 schreef VioLenT het volgende:
[..]
maan ik heb een hele site aan hem gewijd
edit: ben naam van dir dier vergeten, nick LORD OF THE FLAMES
Verwijderd
De praktijk wijst uit dat Nokia's niet de meest robuuste telefoons ter wereld zijn....
Scrat !!!!!!Op dinsdag 16 april 2002 21:53 schreef bitflusher het volgende:
[..]
oh zo ver was ik nog net niet maar scrat is cool!
daar kwam ik later pas achter, ik heb de film pas zins zondag dusOp dinsdag 16 april 2002 21:56 schreef bitflusher het volgende:
het is geen eekhoorn, het is een mix tussen eekhoorn en rat
maar kijk ff naar site naam
ja sorry maar geen scrat forum hierOp dinsdag 16 april 2002 21:58 schreef MagicMagicM het volgende:
Lekker off-topic nu...
ik heb de film nog niet ik wil hem in de bios zien, ik ga toch al 1 of 2 keer per week en deze wil ik er zeker zien
ja ik ga ook zeker naar de bios naar dezeOp dinsdag 16 april 2002 21:59 schreef bitflusher het volgende:
oeps
ik heb de film nog niet ik wil hem in de bios zien, ik ga toch al 1 of 2 keer per week en deze wil ik er zeker zien
Verwijderd
Op dinsdag 16 april 2002 21:59 schreef djcrossfire het volgende:
Jammer dattie geen trilfunctie heeft, anderz wist ik nog wel een paar opties.....
nou weer ontopicOp dinsdag 16 april 2002 22:00 schreef VioLenT het volgende:
[..]
ja ik ga ook zeker naar de bios naar deze
je kunt weinig orgineels met je 5110 jammer dus
wat ik wel ooit heb geprobeerd is mijn c35i een interne antenne modden, toen ik genoeg bereik had en het intern kon was hij dood
Verwijderd
Als je nou een manier verzind dat je de frequentie van de toets-toontjes kan omzetten naar een binaire code oid.. Dan heb je alleen nog een paar NAND poortjes en relais nodig..
mischien Scrat frontjeOp dinsdag 16 april 2002 22:03 schreef bitflusher het volgende:
[..]
nou weer ontopic
je kunt weinig orgineels met je 5110 jammer dus
wat ik wel ooit heb geprobeerd is mijn c35i een interne antenne modden, toen ik genoeg bereik had en het intern kon was hij dood
hahhahahahhahahahahhahahahahhaOp dinsdag 16 april 2002 22:04 schreef VioLenT het volgende:
[..]
mischien Scrat frontje
oh en dit topic is trouwens nog lang niet zo offtopic als die in mijn sig was
Verwijderd
Wat dan?? Dat ie dan op de grond gaat bewegen door de tril zodat het moeilijker is om erop te springenOp dinsdag 16 april 2002 21:59 schreef djcrossfire het volgende:
Jammer dattie geen trilfunctie heeft, anderz wist ik nog wel een paar opties.....
Verwijderd
heheOp dinsdag 16 april 2002 22:08 schreef Dark_Insaniac het volgende:
[..]
Wat dan?? Dat ie dan op de grond gaat bewegen door de tril zodat het moeilijker is om erop te springen
OF een PC integreren in je Nokia... hij is toch groot genoeg....
Verwijderd
Verwijderd
van het dak gesprongen met je nokia in je hand ?Op dinsdag 16 april 2002 22:10 schreef The_Dud3 het volgende:
/me heeft net zelfmoord gepleegd
Verwijderd
witte LED's derin springenOp dinsdag 16 april 2002 22:11 schreef MagicMagicM het volgende:
Nou ff serieus, mischien zijn witte LED's een idee?
Verwijderd
ik promoot niet voor niets bruine puntenOp dinsdag 16 april 2002 22:13 schreef MagicMagicM het volgende:
Volgens mij heeft Dymlos Bruine LED's in z'n Neukia
Verwijderd
Ja, zijn behoorlijk duur.. 4 Euro per stuk ofzo.. En alleen op bestelling leverbaar (meestal).. Maar wel cooooolOp dinsdag 16 april 2002 22:11 schreef The_Dud3 het volgende:
Zijn witte leds niet te duur/groot/weinig licht
Ultra Bright White SMD LED's... Mooie zaklamp kan je d'r dan van maken
Verwijderd
nokia MAG-lite modOp dinsdag 16 april 2002 22:15 schreef MagicMagicM het volgende:
[..]
Ja, zijn behoorlijk duus.. 4 Euro per stuk ofzo.. En alleen op bestelling leverbaar (meestal).. Maar wel coooool
Ultra Bright White SMD LED's... Mooie zaklamp kan je d'r dan van maken
Ik heb geen digicam, dus geen pics, tezij iemand er een voor mij heeft
Verwijderd
Verwijderd
Hehe, ja... Alleen nu moeten de LED's met verdraaibare hoek nog ff op de markt komen.Op dinsdag 16 april 2002 22:16 schreef Dymlos het volgende:
[..]
nokia MAG-lite mod
Verwijderd
dan douw je soldeer je wat langere staafjes aan de pootjes van de leds en maak je zon draai ding ! het is best mogelijk denk ikOp dinsdag 16 april 2002 22:18 schreef MagicMagicM het volgende:
[..]
Hehe, ja... Alleen nu moeten de LED's met verdraaibare hoek nog ff op de markt komen.![]()
Verwijderd
Soldeer een transistortje met een vertragings elko aan de voeding van 1 LED of trilmotor. schakel met transistor een relais die je in plaats van de schakelaar op je koffiezet apparaat soldeert.
Dan bel je naar die telefoon, en je koffie wordt gezet..
Ook handig voor op je werk.
Mischien kan je de Wake-Up service gebruiken om het toestel elke dag s'morgens over te laten gaan..
Kom je op je werk, en is de koffie klaar....
Goed plan toch.. en erg makkelijk te maken.
Verwijderd
das handig ! tiep je bijvoorbeeld als sms: IK WIL KOFFIE OVER 10 MINUTEN en dan ist klaarOp dinsdag 16 april 2002 22:26 schreef MagicMagicM het volgende:
Kijk, de perfecte toepassing van een werkende oude telefoon.
Soldeer een transistortje met een vertragings elko aan de voeding van 1 LED of trilmotor. schakel met transistor een relais die je in plaats van de schakelaar op je koffiezet apparaat soldeert.
Mischien kan je de Wake-Up service gebruiken om het toestel elke dag s'morgens over te laten gaan..
Verwijderd
Wat jij wilOp dinsdag 16 april 2002 22:32 schreef djcrossfire het volgende:
Kan dat ding dan ook een baco'tje voor je mixen?
hehe, ja tuurlijk.. Met die relais kan je elke schakelaar vervangen.. Van koffiezetgeval tot wasmachine... Allemaal mogelijk...
Verwijderd
Dan denk ik dat ik mijn 8210 maar eens om ga bouwen tot broodbakmachine.Op dinsdag 16 april 2002 22:34 schreef MagicMagicM het volgende:
[..]
Wat jij wil
hehe, ja tuurlijk.. Met die relais kan je elke schakelaar vervangen.. Van koffiezetgeval tot wasmachine... Allemaal mogelijk...0
Verwijderd
HAHAHA, Ben je bakker ofzo??Op dinsdag 16 april 2002 22:36 schreef djcrossfire het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik mijn 8210 maar eens om ga bouwen tot broodbakmachine.
Mmm, een tostie s'morgens is ook niet verkeerd.
Verwijderd
Em nee part time groente man, maar ik houd wel van vers brood. En dan bouw ik de 3210 van broertje ook om die kan dan verse aardbeien plukken. em vers wit brood met aardbeien.Op dinsdag 16 april 2002 22:37 schreef MagicMagicM het volgende:
[..]
HAHAHA, Ben je bakker ofzo??
Mmm, een tostie s'morgens is ook niet verkeerd.
Verwijderd
2 DJ Crossfire:
Apeldoorn sucks, been there too long
12 jaar in Vaassen gewoond
nooit geen reet te beleven in Apeldoorn.
Nu woon ik gelukkig weer in mijn geboortestad:
Eindhoven de gekste!!!
Maareehh, waarom is de topic-opener zo blij met een 3330?
Dat zijn echt zware baggertelefoons!
Lees de tests in het blad v/d consumentenbond maar eens, volgens mij heeft er nog nooit een Nokia in de top 20 gestaan de afgelopen 2 jaar. Maar ja, iedereen moet natuurlijk zelf wten wat voor mobiel hij/zij koopt.
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
verkeerd verbonden -> om het halfr-uur koffieOp dinsdag 16 april 2002 22:26 schreef MagicMagicM het volgende:
Kijk, de perfecte toepassing van een werkende oude telefoon.
Wat echt cool zou zijn is dat je je PC zou kunnen besturen met SMS. Ik heb ooit eens vluchtig een artikel op een cover van een tijdschrijft zien staan, waar je de GSM op een speciaale PCI-kaart aansluit
Weet iemand waar ik zoiets kan kopen/maken?
Verwijderd
2 DJ Crossfire:
Apeldoorn sucks, been there too long
12 jaar in Vaassen gewoond
nooit geen reet te beleven in Apeldoorn.
Nu woon ik gelukkig weer in mijn geboortestad:
Eindhoven de gekste!!!
IDD Apeldoorn zuigt bigtime er is geen flikker te beleven, maarja Vaassen slaat volgens ook wel alles wat saaiheid betreft. Ik zal mijn ondertitel ff veranderen binnen kort
Verwijderd
Ben jij daar toevallig een btje handig in? Want ik zie mezelf nog geen aardbeienplukmachine (leuk woord voor galgje) in elkaar zetten.Op dinsdag 16 april 2002 22:44 schreef MagicMagicM het volgende:
3210... jah, die is zwaar verouderd.. Tijd voor een mooie mod dus.... Nu nog ff een aardbeien pluk machine maken...
Verwijderd
Moet je een schema vinden die de toonfrequentie kan omzetten naar een puls of binaire code.. De rest is simpelOp dinsdag 16 april 2002 22:50 schreef The_Dud3 het volgende:
[..]
verkeerd verbonden -> om het halfr-uur koffie
Wat echt cool zou zijn is dat je je PC zou kunnen besturen met SMS. Ik heb ooit eens vluchtig een artikel op een cover van een tijdschrijft zien staan, waar je de GSM op een speciaale PCI-kaart aansluit
Weet iemand waar ik zoiets kan kopen/maken?
respect.IDD Apeldoorn zuigt bigtime er is geen flikker te beleven, maarja Vaassen slaat volgens ook wel alles wat saaiheid betreft. Ik zal mijn ondertitel ff veranderen binnen kort
Vaassen is idd een boerengat.
Ontopic:
BTW:
Ipv een koffiezetapparaat, kun je natuurlijk ook je pc er mee aanzetten. Dan moet je alleen niet een trilalarm gebruiken, want dan gaat je pc heel de tijd aan/uit/aan/uit etc.
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Sinds waneer geeft een SMS met "ftp sever on" een ander belsignaal dan "status PC"Op dinsdag 16 april 2002 22:57 schreef MagicMagicM het volgende:
[..]
Moet je een schema vinden die de toonfrequentie kan omzetten naar een puls of binaire code.. De rest is simpel
Verwijderd
maar dan mis ik mijn 220 nogOp dinsdag 16 april 2002 21:42 schreef MagicMagicM het volgende:
[..]
OK OK, eerst spring je d'r op.. dan gooi je hem van een flat en vervolgens nog ff goed aanstampen!!!
Is iedereen tevree...

dit zijn de foto's al , momenteel uit elkaar gedraaid , morgen post ik de commentaar ....
Dit topic is gesloten.
![]()