The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Belen ?? Springen is een beter ideeOp maandag 15 april 2002 23:34 schreef The_Dud3 het volgende:
Mee belen?
Freelance tweaker
Zolang hij er maar op springtOp maandag 15 april 2002 23:36 schreef sHaRkS het volgende:
Volgenz mij moet deze topic in I&T?
Freelance tweaker
Ga idd maar op je foon springen! En op die nieuwe van je ook!!
30x Denim G-G 410 Wp & Enphase IQ8M OW / Nissan Leaf ZE1 40kWh / Wallbox Quasar [V2G] / Easee Home / Itho Daalderop Amber 95 / Atlantic Explorer v4 270L [alternatieve airco]
nee, wan ik wil mijn GSM modden/overclocken.Op maandag 15 april 2002 23:36 schreef sHaRkS het volgende:
Volgenz mij moet deze topic in I&T?
Alhoewel het een twijfelgeval blijf.
[ontopic]
De TI-83+ kan toch ook worden overclockt?
Waarom dan niet een GSM?
Ja doen !!Op maandag 15 april 2002 23:37 schreef Fraggler het volgende:
Integreren in je PCNet als bij een carkit bijvoorbeeld
Freelance tweaker
Anoniem: 38918
Omdat een GSM niet echt rekent. En wat zou sneller moeten gaan? Snake?Op maandag 15 april 2002 23:38 schreef The_Dud3 het volgende:
[..]
nee, wan ik wil mijn GSM modden/overclocken.
[ontopic]
Waarom dan niet een GSM?
Dan moet hij naar HK denk ik...Op maandag 15 april 2002 23:37 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Zolang hij er maar op springt
(GOT YOU!!!
IDD! Is er nergens anders op I-net een forum over het overclocken van mob. foon?Op maandag 15 april 2002 23:39 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
[..]
Omdat een GSM niet echt rekent. En wat zou sneller moeten gaan? Snake?
30x Denim G-G 410 Wp & Enphase IQ8M OW / Nissan Leaf ZE1 40kWh / Wallbox Quasar [V2G] / Easee Home / Itho Daalderop Amber 95 / Atlantic Explorer v4 270L [alternatieve airco]
Ja die HAD hij, todat die kapotSPRONG.Op maandag 15 april 2002 23:40 schreef RixTeR het volgende:
heb je er al waterkoeling inzitten
Freelance tweaker
Anoniem: 47939
Frontje zelf spuiten ofzo..maar dat is al gedaan..
Andere ledjes is ook niet origineel meer.
voor de rest kun je er eigenlijk weinig mee he?
of een koelkast?
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
euh..neeOp maandag 15 april 2002 23:41 schreef sHaRkS het volgende:
Kan niet echt iets origineels bedenken...
er zit geen ledje op btw...Frontje zelf spuiten ofzo..maar dat is al gedaan..
Andere ledjes is ook niet origineel meer.
voor de rest kun je er eigenlijk weinig mee he?
Jawel hoor. Sleur er maar ff die cover af en kijk maar...Op maandag 15 april 2002 23:43 schreef The_Dud3 het volgende:
er zit geen ledje op btw...
Er zitten geen gloeilampen in hoor!
Het liefst van 12 hoog
Proud member of Tacopsclan [CLS]
@@@##@#|@{#@{|{@#{{#^{#[^{#^{#[!!!!!!!Op maandag 15 april 2002 23:46 schreef Faceoff het volgende:
ik weet niet of het al eerder gezegd is... maar eeeuhm erop springen!?
ONTOPIC PLZ!!!
Daar srping ik op....Op maandag 15 april 2002 23:48 schreef The_Dud3 het volgende:
[..]
@@@##@#|@{#@{|{@#{{#^{#[^{#^{#[!!!!!!!
ONTOPIC PLZ!!!
Freelance tweaker
Als nog iemand het woord "springen" zegt dan ram ik een paar muisballen door zijn keel!
Zou het mogelijk zijn om die ledjes te vervangen door blauwe? Is dat niet enorm precisiewerk? (ik heb naamelijk nog nooit een soldeerbout aangeraakt
Ja, dat is mogelijk. Dat wordt eigenlijk al veel gedaan hoor. Maar ik zou er niet aan beginnen als je nog nooit een soldeerbout hebt aangeraakt. Aan de andere kant, het is een 5110, je kan maar oefenene hé.Op maandag 15 april 2002 23:54 schreef The_Dud3 het volgende:
He jongens, ik wil geen slotje he!
Als nog iemand het woord "springen" zegt dan ram ik een paar muisballen door zijn keel!
Zou het mogelijk zijn om die ledjes te vervangen door blauwe? Is dat niet enorm precisiewerk? (ik heb naamelijk nog nooit een soldeerbout aangeraakt![]()
)
BTW, ik denk er aan om een tweedehandse 7110 te kopen, hoeveel zou ik daar max. nog voor geven?
Anoniem: 43897
btw, ik heb ook een 5110, keb alleen nog geen nieuwe
suc6 met je mod
Op dinsdag 16 april 2002 00:03 schreef Laagvliegerke het volgende:
[..]
offtopic:
BTW, ik denk er aan om een tweedehandse 7110 te kopen, hoeveel zou ik daar max. nog voor geven?
[URL][url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/448849/1?limit=25[URL]"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/448849/1?limit=25[URL][/url]
Heeft de NOKIA 5110 geen mogelijkheid om firmware updates uit te voeren?
Kan ik dan een ander/gewijzigd os op mijn GSM zeten?
[

Linux op mijn 5110?
[/

[

Window$ op mijn 5110 -> The first green screen of death in history
[/

Wat is er in vredesnaam cool aan een 3330 ?? --> lompe, lelijke telefoon ...Op maandag 15 april 2002 23:26 schreef The_Dud3 het volgende:
Ik heb net een nieuwe Nokia 3330en ik vroeg mij af wat ik met mijn oude Nokia 5110 kan doen?

Ad Astra Per Aspera
Asus A8N-SLI SE,AMD X2 4200+,2 x 1024MB Apacer,Nvidia GeForce 8500GT,Plextor PX-708A,Plextor Premium,Plextor PX-116A2,Seagate ST3320620AS 320 GB(Vista),Seagate ST3250410AS 250GB x 2 raid0(XP),Samsung HD502IJ 500GB(Open Suse 11.0)
Ja, maar SMS kan ik gratiz versturen per PC en als ik voor mijn PC zit, ligt mijn G'tje nooit verafOp dinsdag 16 april 2002 00:17 schreef PowerFlower het volgende:
Kzou dat ding een prepaid kaartje geven en aan je PC hangen. Kun je er bijvoorbeeld sms mee gaan ontvangen/versturen en zo. Dan heeft het ook meer zin om hem te modden
Netmonitor??? Hoe doe ik dat?
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
Ik heb hem feitelijk al weggegeven aan mijn broerOp dinsdag 16 april 2002 00:23 schreef Tonnes het volgende:
Als je er echt mee in je maag zit gooi je hem toch weg? Of je geeft/verkoopt hem aan iemand die er blij mee is. Ik ken nog wel zo iemand..
Anoniem: 100
[edit]
Technische beschrijving van deze mod:
How to change covers
First and most important thing to do is to turn the phone off while changing the cover!
To change a cover, insert a coin into the slot above the display. Press down and pull off the cover. Put the keypad into the new cover,starting from the bottom (put the latches of the cover to the sideholes of the phone) and snap the cover on.
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
[quote]
Op dinsdag 16 april 2002 00:28 schreef Cochrane het volgende:
Het modden van een 5110 is erg makkelijk gemaakt door Nokia. Je kan er namelijk nieuwe frontjes op modden die kant en klaar in de winkel te krijgen zijn.
[/quote]
Als ik een neiuwe case koop, heb ik mijn PC toch ook niet gemod
Weet iemand iets van die "Netmonitor"?
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
zal de kpn blij mee zijn, weer een telefooncel erbij
Anoniem: 52659
Anoniem: 19693
Doe wat ik deed... Neem je nieuwe telefoon en laat daar iemand in de les meerdere keren op bellen.... Na een paar keer druk je snel je eigen (wel werkende) uit en tegelijkertijd zaai je die oude telefoon door het lokaal tegen de muur.... Moet je opletten wat de Leraar dan zegt...
Je had de mijne niet willen horen...
En toen haalde ik mijn nieuwe tevoorschijn... Hij geloofde nog niet dat die andere al kaduuk was....
Mijn "ouwe" was trouwen seen libertel MN-1 die krengen kun je wel kapot gooien **WAARDELOOS!**
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Anoniem: 45841
Oh oh ik hoop dat ze me smakenOp maandag 15 april 2002 23:54 schreef The_Dud3 het volgende:
He jongens, ik wil geen slotje he!
Zou het mogelijk zijn om die ledjes te vervangen door blauwe? Is dat niet enorm precisiewerk? (ik heb naamelijk nog nooit een soldeerbout aangeraakt![]()
)
Anoniem: 51774
Mod hem tot waterproof en laat hem zwemmen.. ga bellen onderwater ofzo weet ik veel!
OPBLAZEN DIE ZOOI!
You can't have everything. Where would you put it?
Dat is een flexibel strookje rubber, gelaagd geleidend- en niet geleidend materiaal, en daarmee schijn je perfect een AMD cpu te kunnen unlocken: Breed genoeg om de L1 bruggen te verbinden, alleen nog de bovenkant isoleren zodat de koeler niet het zaakje kortsluit...
[edit] Dit dus: [topic=402076]
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Kijk eens of je um van 8 hoog kan laten vallen en of tie ut nog doet.
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Dan wordt ie pas ÉCHT

Anoniem: 49791
5510 is dat die GAmeBoy Advance kloon, maar dan alleen met snake? dat ding is echt om op te springen!Op dinsdag 16 april 2002 11:38 schreef hellfire_ultd het volgende:
Modden tot 5510 (Ja dat lelijke ding met het scherm in het midden en een toetsenbord eromheen).
Dan wordt ie pas ÉCHT![]()
![]()
BWÈK
Anoniem: 51795
....of gewoon weggooien
....of aan mij geven.... dan kom ik maybe nog op iedeeen
heeft een 5110 wel een antenneOp dinsdag 16 april 2002 10:13 schreef Bart_Banaan het volgende:
Antenne eruit -------> Strijker erin ------> Aansteken -----> ff w888 -------> top- MOD !!!
Anoniem: 44172
kan geregeld wordenOp maandag 15 april 2002 23:38 schreef The_Dud3 het volgende:
[..]
nee, wan ik wil mijn GSM modden/overclocken.
[ontopic]
Waarom dan niet een GSM?
zet er 220volt op
ik koop hem voor 2 euroOp dinsdag 16 april 2002 15:24 schreef atmoz het volgende:
Ik koop em van je!!
plaats hem in een hoge boom als het onweert.... heb je je 220 volt......Op dinsdag 16 april 2002 15:25 schreef T-Mug het volgende:
[..]
kan geregeld worden
zet er 220volt op
EN DAN IEMAND PROBEREN TE BELLENOp dinsdag 16 april 2002 15:26 schreef Ckirschlos het volgende:
[..]
plaats hem in een hoge boom als het onweert.... heb je je 220 volt......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je had ook gewoon effe 1 post kunnen openen, en daarna editten!Op dinsdag 16 april 2002 15:28 schreef Ckirschlos het volgende:
[..]
Hoeveel pagina's moet ik nog doorgaan met quoten?
Voor de topic starter:
Ik heb wel interesse om die 5110 van dit topic te kopen, laat maar horen als je dat wil.
weet ik wel, maar dit is gewoon... L0L ---> ROFLOp dinsdag 16 april 2002 15:29 schreef jjbstolk het volgende:
[..]
Je had ook gewoon effe 1 post kunnen openen, en daarna editten!
Voor de topic starter:
Ik heb wel interesse om die 5110 van dit topic te kopen, laat maar horen als je dat wil.
NOG EEN IDEE:
SMELTEN EN DAN VERVORMEN
Signature
Jij noemt ditLOL of zelfs ROFL nou, ik nou het gewoon onzinnig!Op dinsdag 16 april 2002 15:35 schreef Ckirschlos het volgende:
[..]
weet ik wel, maar dit is gewoon... L0L ---> ROFL
NOG EEN IDEE:
SMELTEN EN DAN VERVORMEN![]()
![]()
Anoniem: 48337
kan je niet het mini lcdtje eruit modden en als een temp meter maken
(als dit serieus mogelijk is zeg het ff ik heb dan ook nog wel een oude foon met lcdtje
Anoniem: 53382
Die gast heeft teveel Hackers 2: Takedown gekeken...Op dinsdag 16 april 2002 15:33 schreef Conquistador het volgende:
Een linke mod uitvoeren met Nokitel code, op te vragen bij dhr. K. Mitnick, waarmee je andere mensen af kan luisteren..
Anoniem: 20142
paar ledjes indouwen
en en fan !
Lijkt me egwel cool!
nee, technish (bijna) onmogelijkOp dinsdag 16 april 2002 15:53 schreef WildCat het volgende:
Kan je het LCD schermpje niet aansluiten op de PC en dan voor je winamp sjit gebruiken?
Anoniem: 44295
Jah, nokia is stevig hoor! me pa heeft zijn 6150 al eens van 7 hoog laten vallen...Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit...Simkaart erin...Batterrij eraan...aan..WOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO werrekte nog...net zoals die ene keer dattien in bad is gevallen...we dachten dattie morsdood zou zijn, maar bleek dattie het na een nachtje drogen het terug deed! Daarna is mijn pa zelluf er eens overgereden: was een band aan het vervangen en legt hem naast zich neer, vergeet hem, rijdt erover...komt na 3 uur :terug ziet zijn GSM daar liggen vol krassen enzo maar steeds werkend!Op dinsdag 16 april 2002 11:12 schreef apereet het volgende:
Gewoon bewaren dat ding, wordt een klassieker.
NOT
Kijk eens of je um van 8 hoog kan laten vallen en of tie ut nog doet.
En nu doet hij het nog steeds!
Toevalig een Titanium cover gekocht?Op dinsdag 16 april 2002 20:59 schreef qmo007 het volgende:
[..]
Jah, nokia is stevig hoor! me pa heeft zijn 6150 al eens van 7 hoog laten vallen...Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit...Simkaart erin...Batterrij eraan...aan..WOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO werrekte nog...net zoals die ene keer dattien in bad is gevallen...we dachten dattie morsdood zou zijn, maar bleek dattie het na een nachtje drogen het terug deed! Daarna is mijn pa zelluf er eens overgereden: was een band aan het vervangen en legt hem naast zich neer, vergeet hem, rijdt erover...komt na 3 uur :terug ziet zijn GSM daar liggen vol krassen enzo maar steeds werkend!
En nu doet hij het nog steeds!
Mooi rondje. Gebruik um als zaklamp.
Maak een secret opbergruimte erin (voor het smokkelen van ???)
Spring er niet op , gebruik een WALS
Automatiseren kan je leren!
Anoniem: 37531
Mail me ff @ the_huge_ted@hotmail.com
dan krijg je gewoon een telefoon ter grootte van een a4tje maar 2mm dikOp dinsdag 16 april 2002 21:10 schreef YKW het volgende:
Buig hem in een mooie vorm
Mooi rondje. Gebruik um als zaklamp.
Maak een secret opbergruimte erin (voor het smokkelen van ???)
Spring er niet op , gebruik een WALSIS ie ook niet zo dik meer........
Anoniem: 46060
50 POST NODIG???Op dinsdag 16 april 2002 21:22 schreef djcrossfire het volgende:
Em kweet niet of het al voorbij gekomen is hoor, maar waarom ga je er niet op springen
![]()
Anoniem: 34434
Ik weet niet of dat wil, maar je kan d'r wel op Jumpen natuurlijk..Op dinsdag 16 april 2002 21:22 schreef The_Dud3 het volgende:
Voor de netmonitor te aktiveeren heb ik een kabeltje GSM -> PC nodig. Ik heb hier nog een TI-83+ Graphlink, kan ik daar iets mee doen? (NIET OP SPRINGEN!!!!)
SPRING er op!!
en SPRING er daarna nog eens op!!
deze nare opmerkingen mochten niet meerOp dinsdag 16 april 2002 21:37 schreef MagicMagicM het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wil, maar je kan d'r wel op Jumpen natuurlijk..
En dan zeiken als ik het zeg.Op dinsdag 16 april 2002 21:39 schreef Rekkie het volgende:
Ik weet nog wel iets!
SPRING er op!!![]()
en SPRING er daarna nog eens op!!
of naar mij!Op dinsdag 16 april 2002 21:41 schreef BananeKoning het volgende:
Ik zou zeggen, stuur m op naar mij
Ik weet wel wat ik er mee ga doen .....
Dit topic is gesloten.