StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Realtek kaartje op goede snelheid / connector ingesteld? Ik had wat moeite om ze op auto te laten werken.
Heb 'm ff op 10 Mbit ingesteld ipv Auto; maakt nix uit...
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Als het lampje achterop de netwerkkaart het niet doet als de computer aanstaat, betekent dat dat ie geen goed contact maakt....
Je kan ff proberen om hem wat schoon te blazen/maken of wat heen en weer wrikken...
ook ff opletten of de andere kant wel het lampje doet branden...
Anders een nieuw stekkertje aanzetten indien mogelijk..
Je kan ff proberen om hem wat schoon te blazen/maken of wat heen en weer wrikken...
ook ff opletten of de andere kant wel het lampje doet branden...
Anders een nieuw stekkertje aanzetten indien mogelijk..
Don't worry, it's all just 1's and 0's.
Werkt helaas niet... 
BTW, achterop m'n flaptop zit geen lampje, dus daar kan ik nix aan zien.
BTW, achterop m'n flaptop zit geen lampje, dus daar kan ik nix aan zien.
StatBar.nl - @GoT
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 september 2000 01:02 schreef George Mimi en Marco het volgende:
PCMCIA gedisabled?[/quote]M'n notebook heeft een interne netwerkkaart...
Het probleem is inmiddels opgelost:
Ik had een crosscable "gemaakt" mbv 2 gewone kabels en een crossblokje, maar dat blokje bleek niet helemaal lekker te zijn
PCMCIA gedisabled?[/quote]M'n notebook heeft een interne netwerkkaart...
Het probleem is inmiddels opgelost:
Ik had een crosscable "gemaakt" mbv 2 gewone kabels en een crossblokje, maar dat blokje bleek niet helemaal lekker te zijn
StatBar.nl - @GoT
tja 
kabels kun je het beste kopen, das misschien iets duurder, maar wel betere kwaliteit
ik heb trouwens 4 netwerkkaarten in mijn (linux)server, dus 2 moet zeker goed gaan
kabels kun je het beste kopen, das misschien iets duurder, maar wel betere kwaliteit
ik heb trouwens 4 netwerkkaarten in mijn (linux)server, dus 2 moet zeker goed gaan
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1