over die winst..
als je eens gaat kijken hoe je die kosten eruit kan halen door het aanbieden van website-hosting en een gameserver (even uitgaande van de 2 bakken die je daar neer mag zetten)
stel dat je sites host voor €50,00 per maand, dan zou je 100 sites moeten hosten om die €5000,00 euro eruit te halen
is dat te realiseren? ik weet niet hoeveel websites je kan hosten op 1 machine?
als je boven die €50,00 per maand gaat, gaan mensen denk ik ergens anders kijken (vuurwerk, usa, etc.)!
dus die 100 sites gaan over 10mbit, dat houdt in dat elke site dus ongeveer 10kb/sec aan bandbreedte tot z'n beschikking heeft... is dit niet beetje weinig? als ik een site bij jou zou hosten, komen er allerlei plaatjes en filmpjes op te staan (toch onbeperkt!!) en dan is die 10kb echt niet voldoende
een gameserver verhuren is denk ik wat lastiger (of niet?)
als ik dan hierboven lees dat een gameserver best veel dataverkeer genereert, dan is het niet echt verstandig om die op dezelfde lijn als die websites te hangen, want dan kom je gewoon bandbreedte tekort! of die websites trekken jouw ping omhoog, of die server legt alle websites plat (of zie ik dat nou verkeerd?)
je moet goed kijken dat je wel onbeperkt dataverkeer hebt, maar geen onbeperkte bandbreedte! denk dat daar het probleem ligt... en om dan die 5000 euro per maand alleen terug te verdienen met die 10mbit en 2 servers is naar mijn mening HEEL ERG MOEILIJK!