[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.866 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-05 21:13

bennierex

Pilot_Z

Op zaterdag 13 april 2002 00:50 schreef -Sander_ het volgende:

[..]

Gevaarlijke opmerking >:)
beetje spanning kan toch geen kwaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46189

Op zaterdag 13 april 2002 00:48 schreef bennierex het volgende:

[..]

vriend ;), zou je mij eens kunne vertellen hoe ik ook controller kan worden, lijkt me wel leuk om te doen zo nu en dan...
Ga ik maar niet op in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Op zaterdag 13 april 2002 00:51 schreef pilotincommand het volgende:

[..]

Ga ik maar niet op in. :)
nee, me vraag was serieus hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 13 april 2002 00:52 schreef bennierex het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd vergt dit wel een paar jaartjes vliegervaring, voordat je aan atcen kan beginnen. Dus als ik jou was zal ik veel gaan vliegen op VATSIM, zodat je later wel eens atc zou KUNNEN worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Op zaterdag 13 april 2002 00:54 schreef pilotincommand het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd vergt dit wel een paar jaartjes vliegervaring, voordat je aan atcen kan beginnen. Dus als ik jou was zal ik veel gaan vliegen op VATSIM, zodat je later wel eens atc zou KUNNEN worden.
en wat versta je onder vliegervaring

(we hebben geen ruzie toch heh? dat was namelijk niet de bedoeling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 13 april 2002 00:52 schreef bennierex het volgende:

[..]

Je moet veel luchtvaartkennis hebben, laten we het daarop houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Op zaterdag 13 april 2002 00:55 schreef pilotincommand het volgende:

[..]

Je moet veel luchtvaartkennis hebben, laten we het daarop houden..
ik wil niet opscheppen ofzow, maareh, ik weet behoorlijk wat hoor (me pa is piloot IRL). Natuurlijk wil ik eerst op VATSIM gaan vliegen enzo, maar ik vroeg me gewoon af hoe dat in ze werk gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 13 april 2002 00:55 schreef bennierex het volgende:

[..]

en wat versta je onder vliegervaring

(we hebben geen ruzie toch heh? dat was namelijk niet de bedoeling)
Vliegervaring? ehhh, navigatie, meteo, cockpit management, aerodynamica... Noem maar op, alles eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 22:37
hm ok....ik ga naar een feestje, en ik moet gelijk acht :D pagina's doorspitten. Dat doe ik morgen dan maar.... :Z slaapze

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Op zaterdag 13 april 2002 00:59 schreef pilotincommand het volgende:

[..]

Vliegervaring? ehhh, navigatie, meteo, cockpit management, aerodynamica... Noem maar op, alles eigenlijk..
dan moet het lukken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 13 april 2002 00:57 schreef bennierex het volgende:

[..]

ik wil niet opscheppen ofzow, maareh, ik weet behoorlijk wat hoor (me pa is piloot IRL). Natuurlijk wil ik eerst op VATSIM gaan vliegen enzo, maar ik vroeg me gewoon af hoe dat in ze werk gaat
Maar ehh, we spreken morgen wel af.. Zal ik je vliegervaringen even testen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op zaterdag 13 april 2002 01:01 schreef bennierex het volgende:

[..]

Hier bestond toch ergens een test voor? Een soort van pre-examen was het. Weet de URL niet meer.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 13 april 2002 01:01 schreef bennierex het volgende:

[..]

Ja? okee, leg mij maar uit wat hier staat:
EHAM 121825Z 01012G23KT 340V080 9999 FEW020 BKN028 09/04 Q1005 NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Op zaterdag 13 april 2002 01:02 schreef pilotincommand het volgende:

[..]

Maar ehh, we spreken morgen wel af.. Zal ik je vliegervaringen even testen. >:)
is goe.... nu ga ik pitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dit is een grappig apparaat :P
Whieeeeee..
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/got/fs2k/ekranoplan1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/got/fs2k/ekranoplan2.jpg

Wing In Ground Effect...
'K wist wel dat die Russkiys gek waren :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 13 april 2002 01:07 schreef BackSlash32 het volgende:
Dit is een grappig apparaat :P
Whieeeeee..
[afbeelding]

[afbeelding]

Wing In Ground Effect...
'K wist wel dat die Russkiys gek waren :P
Goh, we gaan van de hoogtepunten van de luchtvaarttheorie naar de dieptepunten van de luchtvaartpraktijk. >:) Sorry, kon het niet laten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Press Information for Immediate Release Friday, April 12, 2002

Dear webmaster,
Here a complete press package for our new product. Attached you will find a complete set of images. If you want more (or even photographs of the real airports to compare, let us know). This news can be posted immediate. If you do not like to receive these messages contact Mathijs@lagoonline.com.

_________________________________________________________________________________________________

LAGO proudly announces the release of GeoRender 1

LAGO is very happy to announce that, in a surprise release, we will present GeoRender 1 on Friday April 19th. This is exciting news for the growing community of pilots who fly light aircrafts from small airfields.

Description
GeoRender 1 is created by the well known scenery artist Richard Goldstein and holds a complete remake of the highly acclaimed scenery for Flying M Ranch (OR) and Ranger Creek (WA). What was strong in the FS2000 edition is even stronger in this new version. The blending of the scenery into the surroundings is done with such care that we dare you to find where it ends. The choice of colors is superb and does not make the objects look like Walt Disney designed them.

New in these editions is that many aspects change with the seasons. While some changes are obvious, others are unique, for example a river that expands in spring when the snow starts to melt. From the detailed soda vending machines to the high-resolution mesh, created in unprecedented quality by the master of bush scenery. And in case you wonder no, it will not slow down your system, as it is programmed with framerates in mind.

Flying M Ranch
This airport is very well known in the region as a meeting point for pilots. On days when the weather is fine, the airport often runs out of parking space (for cars AND aircraft). Thats not surprising because the airport is located in a beautiful setting and has a lot to offer to visitors. Enjoying the great lodge or going horse riding, people come here to shake of the stress of the big city.

While the airport is not very difficult to approach, it has some very special features like a foot path that crosses the runway and a lake that seems to be part of the runway. Stay concentrated and youll be fine.

Ranger Creek
Located between high peeks in a narrow valley, Ranger Creek is without doubt a spectacular small airport. There are a lot of camping grounds very close and even on the airport itself; you will find campers that are attracted by the presence of the aircraft, and a small shop that serves the local community. When you buy your groceries, tell shopkeeper Jane to store some extra beer, as we will be back next year.

As a landing challenge this must be one of the most complex airports to approach. Even when there is no wind or turbulence (and that is very rare here) the mountains make it hard to get to and from the airport. If you dont know what youre doing you end up as part of the scenery. Good thing LAGO added a tutorial written by Steve (Bear) Cartwright that will teach you how to get to the airport. One tip, dont load up with passengers, luggage, and fuel. If you do, youll have to fly the whole valley to get out of the mountains. If only they would trim down those trees that are so ridiculously close to the runway.

Release and price
GeoRender 1 will start selling online on the 19th of April. We did not yet fix the price of the product but if you know LAGO, you will know that we do not believe in high prices. The product will NOT be available as a try before you buy product because that would increase the cost and price. We will release a large collection of images and some video footage featuring the highlights of this extraordinary scenery to make it easy for customers to know what to expect.

More information?
For more information visit our website www.lagoonline.com or contact Elisabetta Lucano [e.lucano@lagoonline.com] who handles the PR and sales for our products. For review copies contact Mathijs Kok [

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37797

Zo gasten ik gaat vertrekken naar de zon 8-)
lekker weekje in Barcelona vermaken.

Dus de groeten en veel vliegplezier en tot over een WEEK.

ltr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:45
Op zaterdag 13 april 2002 08:43 schreef dutchplanet het volgende:
Zo gasten ik gaat vertrekken naar de zon 8-)
lekker weekje in Barcelona vermaken.

Dus de groeten en veel vliegplezier en tot over een WEEK.

ltr
OKe prettige vakantie ..

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37797

Op zaterdag 13 april 2002 08:58 schreef Blackhole het volgende:

[..]

OKe prettige vakantie ..
dank u,

oh ja meer plaatjes posten dat leest makkelijker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okay guys, ik heb de sector files van ARuba en Curacao binnengekregen van mijn Caraibische vrienden. :) Let the party begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 13 april 2002 10:07 schreef pilotincommand het volgende:
Okay guys, ik heb de sector files van ARuba en Curacao binnengekregen van mijn Caraibische vrienden. :) Let the party begin!
Maar dan moeten jullie wel wakker worden. >:)

Zullen we een urrtje of 12 afspreken? Kan ik eerst nog wat andere dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo net ff een vluchtje gedaan van EHAM naar EHRD.

:( alleen was bijna afgelopen in een ramp ..
omdat de toren veel telaat zijn ogen open deed voor wat er aan de hand was ..

Kreeg eerst gewoon toestemming om een short landing te doen ....

Maar op het allelaaste moment brak hij hem af tewijl ik mijn landing al had ingezet . :?

Vaag die gasten ..

Dus was weer eens verplicht oom eens weer alles uit de kast tehalen om een plane te ontwijken .

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1762502931
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2052593683
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2414516654
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2067441911
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1369562570
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2657269425
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1590810171
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2841281044
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2019177738
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1640338543
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1306463948
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2265035553

Hier kreeg ik dus te horen dat ik achter een plane zat :?
en ik dus daar achter een landing kon gaan maken ..

een korte landing want achte mij zou een 737 binnen komen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2232843375

Ik kreeg het eerste keer te horen dat ik moest gaan rond vliegen :(

Dus dacht laat hem ff herhalen net doen of ik hem niet had gehoord :?
Maar ging al wel snelheid maken , om een door start temaken ..
en dat was dus ook mijn redding :(
wat het klopte wel dat ik moest gaan rond vliegen :(
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1604583829

Hier had ik hem bijna nog tepakken ..... |:(

Vage ATC daarzo :(
Van mij had hij het wel iets eerder mogen aan geven .
dan had ik nog ruim om hem heen kunnen vliegen .

Maar ik ben er gelukkig heel huids van af gekomen :)

{b]al moet ik zeggen die 737 gaat ook nietecht lekker over EHAM heen :) [/b]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op zaterdag 13 april 2002 01:04 schreef pilotincommand het volgende:

[..]

Ja? okee, leg mij maar uit wat hier staat:
???? zou het niet weten :?

Maar Ik heb vroeger ooit het spel/SIM tracon gespeeld .. en dat ging ook aardig goed ..

Maar wel erg pittig als ze weer eens gaan lopen zeuren dat ze haast geen fuel meer hebben >:)

dan moest je gelijk veel omzetten om het toch goed telaten gaan ..

Hier ff wat info over het spel;

ATC Simulator
CD-ROM
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2957441808
What is a TRACON? TRACON is the acronym for Terminal Radar Approach CONtrol facility. It's the particular facility in the complex Air Traffic Control system that is concerned with sequencing aircraft into and out of major airports where the traffic volume requires one for safe passage of aircraft.
This is your chance to experience the high-stress world of being an Air Traffic Controller with ATC Simulator - the most complete and most authentic Air Traffic Control simulator ever released for the personal computer.

ATC Simulator puts you inside the TRACON - at over 48 U.S. TRACONs - and in front of a real radarscope as the departure or approach controller. You are the controller and it's your job to safely sequence the aircraft, carrying thousands of passengers, for arrivals and departures in your busy airspace. Experience for yourself why Air Traffic Control has the reputation of being the most stressful job anyone could ever undertake.

The Challenge:
The basic challenge of the TRACON, specifically approach control, is that you have aircraft entering the terminal airspace of the one busy destination airport from all directions. There may be none for a few moments and then 5 might arrive all at once. Your role as the approach controller is to systematically sequence and safely separate aircraft by issuing radar vectors to a final approach point where they can fly their approach into the airport. When a controller's job is done properly, aircraft are lined up no less than 3 miles apart flying down the glideslope for a particular runway, also known as the "string of pearls". Sounds easy? Think again! All you need is a 1 minute delay anywhere in the system or some bad weather and you're then going to have to stack them up in a holding pattern and then pick them off one at a time for landing when a slot becomes available. That might sound easy too.. until they start reporting that they're getting low on fuel. The approach control part of ATC Simulator simulates this process with uncanny realism. Solving the dynamic 3D puzzle is very addictive and will keep you glued to the scope of ATC Simulator for hours and hours on end. This is a very useful package for any IFR student, pilot, or aviation enthusiast.
System Requirements:
Pentium II 300mhz or higher, Windows 98/2000/ME, Soundblaster, and headset (optional) for voice recognition features.

--------------------------------------------------------------------------------

[Shop On-line! www.aerotraining.com]

hier nog wat foto,s van een andere tracon ..
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1144811950
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1624155020

ZO heb je een beetje het iedee hoe je het best een toren kan beheren :P

Ik wou dat er nu eens een keer een hele goede van zo iets uit kwam ..

Zo wel met 2d als met 3 d view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 13 april 2002 10:38 schreef Blackhole het volgende:

[..]

???? zou het niet weten :?

Maar Ik heb vroeger ooit het spel/SIM tracon gespeeld .. en dat ging ook aardig goed ..

Maar wel erg pittig als ze weer eens gaan lopen zeuren dat ze haast geen fuel meer hebben >:)

dan moest je gelijk veel omzetten om het toch goed telaten gaan ..

Hier ff wat info over het spel;

ATC Simulator
CD-ROM
[afbeelding]
What is a TRACON? TRACON is the acronym for Terminal Radar Approach CONtrol facility. It's the particular facility in the complex Air Traffic Control system that is concerned with sequencing aircraft into and out of major airports where the traffic volume requires one for safe passage of aircraft.
This is your chance to experience the high-stress world of being an Air Traffic Controller with ATC Simulator - the most complete and most authentic Air Traffic Control simulator ever released for the personal computer.

ATC Simulator puts you inside the TRACON - at over 48 U.S. TRACONs - and in front of a real radarscope as the departure or approach controller. You are the controller and it's your job to safely sequence the aircraft, carrying thousands of passengers, for arrivals and departures in your busy airspace. Experience for yourself why Air Traffic Control has the reputation of being the most stressful job anyone could ever undertake.

The Challenge:
The basic challenge of the TRACON, specifically approach control, is that you have aircraft entering the terminal airspace of the one busy destination airport from all directions. There may be none for a few moments and then 5 might arrive all at once. Your role as the approach controller is to systematically sequence and safely separate aircraft by issuing radar vectors to a final approach point where they can fly their approach into the airport. When a controller's job is done properly, aircraft are lined up no less than 3 miles apart flying down the glideslope for a particular runway, also known as the "string of pearls". Sounds easy? Think again! All you need is a 1 minute delay anywhere in the system or some bad weather and you're then going to have to stack them up in a holding pattern and then pick them off one at a time for landing when a slot becomes available. That might sound easy too.. until they start reporting that they're getting low on fuel. The approach control part of ATC Simulator simulates this process with uncanny realism. Solving the dynamic 3D puzzle is very addictive and will keep you glued to the scope of ATC Simulator for hours and hours on end. This is a very useful package for any IFR student, pilot, or aviation enthusiast.
System Requirements:
Pentium II 300mhz or higher, Windows 98/2000/ME, Soundblaster, and headset (optional) for voice recognition features.

--------------------------------------------------------------------------------

[Shop On-line! www.aerotraining.com]

hier nog wat foto,s van een andere tracon ..
[afbeelding]
[afbeelding]

ZO heb je een beetje het iedee hoe je het best een toren kan beheren :P

Ik wou dat er nu eens een keer een hele goede van zo iets uit kwam ..

Zo wel met 2d als met 3 d view.
Ik liever menselijke piloten denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op zaterdag 13 april 2002 10:45 schreef pilotincommand het volgende:

[..]

Ik liever menselijke piloten denk ik
Ja dat zou helemaal leuk zijn ....

Maar het geef je wel een goed indruk hoe het werkt allemaal ..

Maar ik vind ook als je met echte mensen bezig ben is het nog meer stress :( want dan kan je het helemaal wel druk krijgen om dat ze weer eens niet doen wat JIJ wil >:)

Maar ik wil nu toch eens weten wat daar staat

sorry ben niet graag nieuwsgierig hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:45
Op zaterdag 13 april 2002 10:38 schreef Blackhole een hele zooi
ik heb juist gehoord dat die atc sim erg zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat er nou gevlogen worden op VATSIM om 12:00? Dan wil ik graag een korte uitleg wat ik allemaal nodig heb (VATSIM id heb maar nog nooit gebruikt). En graag ook hoe het werkt

bvd

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op zaterdag 13 april 2002 11:17 schreef The_FrankO het volgende:
Gaat er nou gevlogen worden op VATSIM om 12:00? Dan wil ik graag een korte uitleg wat ik allemaal nodig heb (VATSIM id heb maar nog nooit gebruikt). En graag ook hoe het werkt

bvd
kan het misschien om 12:30/12:45 ?
dat komt wat handiger voor mij uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Op zaterdag 13 april 2002 10:52 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Ja dat zou helemaal leuk zijn ....

Maar het geef je wel een goed indruk hoe het werkt allemaal ..

Maar ik vind ook als je met echte mensen bezig ben is het nog meer stress :( want dan kan je het helemaal wel druk krijgen om dat ze weer eens niet doen wat JIJ wil >:)

Maar ik wil nu toch eens weten wat daar staat

sorry ben niet graag nieuwsgierig hoor
Er staat:

METAR voor EHAM, van 18:25 ZULU (12e van deze maand), wind van 12 knopen vanuit 010 graden met gusts tot 23 knopen, de windrichting varieert van 340 graden tot 080 graden, het zicht is meer dan 10km, few clouds op 2000ft, broken clouds op 2800ft, de temperatuur is 9 graden Celcius met het dauwpunt op 4 graden Celcius, luchtdruk is 1005hPa

goeie 's morgens btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

OMG, ik ben net 3 minuten wakker en moet dan al tegen de ATC gaan lullen? Nee, dank u :P

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 13 april 2002 11:38 schreef bennierex het volgende:

[..]

Er staat:

METAR voor EHAM, van 18:25 ZULU (12e van deze maand), wind van 12 knopen vanuit 010 graden met gusts tot 23 knopen, de windrichting varieert van 340 graden tot 080 graden, het zicht is meer dan 10km, few clouds op 2000ft, broken clouds op 2800ft, de temperatuur is 9 graden Celcius met het dauwpunt op 4 graden Celcius, luchtdruk is 1005hPa

goeie 's morgens btw ;)
Heel goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 13 april 2002 11:17 schreef The_FrankO het volgende:

bvd
Denk dat het een urrtje later gaat worden, niemand is nog wakker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op zaterdag 13 april 2002 11:59 schreef pilotincommand het volgende:

[..]

ready to copy IFR clearance

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zaterdag 13 april 2002 11:59 schreef pilotincommand het volgende:

[..]

Ik kan denk ook pas na 14:15 want dan is de formule1 afgelopen :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 13 april 2002 12:00 schreef rdluca het volgende:

[..]

ready to copy IFR clearance
Heeft iemand kaarten van TNCA, dan moet je ze even hier publiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 13 april 2002 12:00 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Nee dat is boeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op zaterdag 13 april 2002 12:00 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Ik ook, shit hoe kan ik het vergeten |:(

Ik join om 1400, die Ruud ter Wijden hoef ik niet te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op zaterdag 13 april 2002 11:38 schreef bennierex het volgende:

[..]

Er staat:

goeie 's morgens btw ;)
IK had er wel zo iets gedacht maar wist nog niet alles teomschrijven ...
want je haald er wel een paar dingen uit maar niet ales ..

ZO we hebben het nu toch over leren :)

heb net ff een Les plane gedll

Hier dus een KLM lesplane

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2576062278
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2492258785
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/3002770318
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2095810951

zo danga ik nu weer ff weg ..
ik zie jullie van middag wel weer. Groetjes ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Sjeeez ik ben er effe 1 avond niet en meteen 10 pagina's moeten doorlezen!

Rico heeft de moeite genomen in het vorige topicdeel nog om jullie duidelijke uitleg te geven over Squawkbox en ServInfo. Ook heeft hij geattendeerd op een nieuwe versie.
Blackhole post pics tussen jullie gepost door.

Sinds het vorige topic heb ik van Rico niks meer vernomen maar weet niet of het komt dat hij geen reactie heeft gekregen voor de moeite die hij heeft gedaan.

Ik vind het jammer dat na zulke posts vaak offtopic gelul komt, terwijl deze mensen een goede bijdrage leveren aan het topic. Het lijkt begint echt op een slow chat te lijken nu en het zou jullie ook een beetje sieren om de pics en uitleg van anderen te waarderen.

No offense, maar het viel me op dat er geen enkel woord werd gezegd over beiden posts van Rico en Blackhole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okay, doordat veel mensen niet kunnen qua tijd heb ik het volgende voorstel: Laten we gewoon vanvond rond 7 uur -half acht gaan vliegen op Aruba, op VATSIM. Het wordt steeds uitgesteld, maar dit is wel officieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Bovendien heeft Sjekkie gelijk, als je eenmaal meedoet heb je het minder snel in de gaten. Die post van RdLuca was heel goed voor de beginners en de Pics van Blackhole blijven natuurlijk mooi.

VATSIM en andere online meuk:

>>>>> [topic=423870/1/50] <<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op zaterdag 13 april 2002 12:10 schreef pilotincommand het volgende:
Okay, doordat veel mensen niet kunnen qua tijd heb ik het volgende voorstel: Laten we gewoon vanvond rond 7 uur -half acht gaan vliegen op Aruba, op VATSIM. Het wordt steeds uitgesteld, maar dit is wel officieel.
is ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17784

FF een vraagje over Squawkbox

Ik kan mijn eigen game niet vinden

Ik start een multiplayer game in FS2002, druk niet op FLY NOW, start het Squawkbox host progje, daarna het main progje. Vervolgens laat ik hem zoeken zonder IP en krijg ik niks, ook met mijn eigen IP vind ik niks. Heb firewall in XP uitstaan.

Iemand een tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Op zaterdag 13 april 2002 12:16 schreef Camel het volgende:
FF een vraagje over Squawkbox

Ik kan mijn eigen game niet vinden

Ik start een multiplayer game in FS2002, druk niet op FLY NOW, start het Squawkbox host progje, daarna het main progje. Vervolgens laat ik hem zoeken zonder IP en krijg ik niks, ook met mijn eigen IP vind ik niks. Heb firewall in XP uitstaan.

Iemand een tip.
Als IP moet je 127.0.0.1 invoeren, maar daarvoor moet je met
FS al een MP game hebben gemaakt in 'Host'mode. Dan moet het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Op zaterdag 13 april 2002 12:15 schreef Bolk het volgende:
Bovendien heeft Sjekkie gelijk, als je eenmaal meedoet heb je het minder snel in de gaten. Die post van RdLuca was heel goed voor de beginners en de Pics van Blackhole blijven natuurlijk mooi.

VATSIM en andere online meuk:

>>>>> [topic=423870/1/50] <<<<<
:* O+ ;)

Ik kan er helaas vandaag niet bij zijn. Mijn vriendin wilt weer naar de stad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52196

Op zaterdag 13 april 2002 12:04 schreef Blackhole het volgende:

[..]

IK had er wel zo iets gedacht maar wist nog niet alles teomschrijven ...
want je haald er wel een paar dingen uit maar niet ales ..

ZO we hebben het nu toch over leren :)

heb net ff een Les plane gedll

Hier dus een KLM lesplane

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

zo danga ik nu weer ff weg ..
ik zie jullie van middag wel weer. Groetjes ..
Nice plane Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/groot/airplane-jet.gif waar komt ie vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Op zaterdag 13 april 2002 12:30 schreef Doink het volgende:

[..]

Nice plane [afbeelding] waar komt ie vandaan
Toestel (Beechcraft 58) van de KLS komt hier ook wel is overzetten in Hoogeveen. Als je piloot wil worden, kom je er waarschijnlijk ook in te vliegen. Misschien ooit nog is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Voor de mensen die hem willen hebben ....
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2576062278
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2492258785
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/3002770318
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2095810951

Hier heb je de PAINTS er van ..

[b]PS JE HE WEL FS2002PRO NODIG!!

http://www.simviation.com/files/props/b58kls.zip

Deze zip is 1'8mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

mooie shots btw, vooral de onderste 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Me pa komt zo terug van een weekje simmen in Stockholm, misschien heeftie nog wat leuke plaatjes geschoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43578

Op vrijdag 12 april 2002 23:34 schreef Bolk het volgende:
Scenery gedownload en installed. Ik ben er klaar voor, wie doen er nog meer mee?

* Bolk gaat charts bestuderen

/edit: als ik die zou kunnen vinden in theorie :X
Waar zoek jij die charts dan. Kan je een link geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
:P - Stealth B2 Spirit - :P

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1563320493
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1641118127

Zo dit echt een mooie uitvoering van dat ding.

http://www.fsproject.com/2002/apr/steab2v2.zip

Hier kan je hem van daan trekken .. hij is bijna 9 MB groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op zaterdag 13 april 2002 13:16 schreef bennierex het volgende:
Me pa komt zo terug van een weekje simmen in Stockholm, misschien heeftie nog wat leuke plaatjes geschoten :)
goddamnit ;(
sommige gasten weten wel wat ik bedoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uit de Telegraaf:

Harde landing
voor Netelenbos

AMSTERDAM - Verkeersminister Tineke Netelenbos is onlangs op pijnlijke wijze het slachtoffer geworden van haar eigen stringente beleid voor de burgerluchtvaart. Vermoeid van een buitenlandse dienstreis arriveerde ze onlangs aan het begin van de nacht per Fokker-50 van de Koninklijke Luchtmacht in het luchtruim van het Rotterdamse vliegveld Zestienhoven.

Beneden stond de chauffeur met de dienstauto met draaiende motor de bewindsvrouw op te wachten.

Op last van de minister geldt echter op Zestienhoven sinds 1 november vorig jaar een nachtelijk vliegverbod van 23.00 uur tot 07.00 uur voor alle toestellen met negentien of meer stoelen. Dit om de geluidsoverlast te beperken.

Functionarissen van Zestienhoven tegenover onze krant: "De minister liet de verkeerstoren via haar piloot weten dat slechts enkele stoelen van de Fokker-50 waren bezet en dat ze toestemming vroeg om te landen."

De verkeerstoren van Zestienhoven weigerde daarop het Tineke-toestel toestemming om te landen. De Fokker-50 moest noodgedwongen uitwijken naar luchthaven Schiphol. De chauffeur spoedde zich met de dienstauto richting Amsterdam-Airport.

Het incident met Tineke Netelenbos heeft de nodige hilariteit gewekt op vliegveld Zestienhoven. "Ze was pisnijdig", glimlacht een top-functionaris van het vliegveld. "Ze kent haar eigen regeling niet."

Schiphol mist hierdoor weer een nachtslot, wat mij betreft mogen ze haar naar het buitenland laten uitwijken!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op zaterdag 13 april 2002 13:56 schreef pilotincommand het volgende:
Uit de Telegraaf:

Harde landing
voor Netelenbos

AMSTERDAM - Verkeersminister Tineke Netelenbos is onlangs op pijnlijke wijze het slachtoffer geworden van haar eigen stringente beleid voor de burgerluchtvaart. Vermoeid van een buitenlandse dienstreis arriveerde ze onlangs aan het begin van de nacht per Fokker-50 van de Koninklijke Luchtmacht in het luchtruim van het Rotterdamse vliegveld Zestienhoven.
Zestienhoven. ??????

Is dat niet een beetje Fout ????

of het is al een oude krant :)

Want Het heet nu toch Rotterdam Airport :?

Maar wel een leuk stukje .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 13 april 2002 14:05 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Zestienhoven. ??????

Is dat niet een beetje Fout ????

of het is al een oude krant :)

Want Het heet nu toch Rotterdam Airport :?

Maar wel een leuk stukje .
Weet niet of het fout is, maar tegenwoordig hoor je meer Rotterdam airport dan Zestienhoven. Check bijvoorbeeld http://www.rotterdam-airport.nl/
Het stukje is van laatst dus geen oude krant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Blackhole, is die uitvoering van de Stealth beter dan die van Warbirds? als je die hebt natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op zaterdag 13 april 2002 14:16 schreef Robin Shrine het volgende:
Blackhole, is die uitvoering van de Stealth beter dan die van Warbirds? als je die hebt natuurlijk
Ja die heb ik .. ik vind de binnen kant veel beter ja ...

de buiten kant is ietsjes minder..

Maar ik vind die Stealth ook heel erg lelijk hoor ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mooie pic's :9~ mooi cockpit en een leuk verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

ik heb wat kaartjes van TNCA gevonden, maar echt duidelijk zijn ze niet helaas;

Afbeeldingslocatie: http://www.curacaoartcc.com/images/tnca-ils11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.curacaoartcc.com/images/tnca-vor11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.curacaoartcc.com/images/tnca-vor29.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap niet echt veel van die kaartjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

OMG, ik lach me rot om dat stukkie van Netelenbos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Okey, er zijn wat mensen die tegen zijn om te gaan multiplayeren via FSD/SB en er zijn paar mensen die er wel voor zijn.

Kijk het idee ligt zo :
Waarom niet via VATSIM?
- omdat voor sommigen dit te serieus is, je moet alles onder de knie hebben.
- sommigen (ook like moi) willen het bij plezier houden
-sommigen (like me) weten nog niet hoe ze foutloos een kaart kunnen lezen/vliegen

Vanwaar mijn idee om via SB te vliegen??
- Als iemand in FS2002 host, dan valt steeds de host weg, en dat is best irritant. Na wat vragen hebben gesteld, denken de meesten dat het aan FS2002 zelf ligt

Ja en dusss??????
- Nou zat ik te denken, "Hey! Wacht eens even, bij VATSIM connecten ze toch via SB naar de host, en niet via FS2002???
- Misschien helpt dit het probleem wel tegen het steeds verliezen van de host, omdat we nu NIET via FS2002 connecten, maar via SB, die Vatsim ook gebruikt, en volgens mij is dat veel stabieler
- Is toch de moeite waard om te proberen?? :7 :?

En nog iets :
- Nu hoeft iedereen (die nog geen VATSIM ID) hebben, niet te registreren, omdat je bij FSD zelf ID's kan aanmaken en hier op GoT posten. (heb ik bij Sander ook gedaan, en met het testen hebben we geeen 1x de host verloren :))

dus de overzicht :
- Iemand draait FSD (windows, kan de Linux niet meer vinden :?)
- Iemand anders draait Roger Wilco

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 21:24
Op zaterdag 13 april 2002 13:16 schreef bennierex het volgende:
Mijn pa gaat bijna elke maand met het vliegtuig en hij heeft nog nooit een foto gemaakt van een vliegtuig :'(

Het enige wat ie doet is: vliegtuig in, boekje lezen, vliegtuig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ND ik vind het een geweldige uitleg en een super plan.

Als ik weet wat ik precies allemaal nodig heb en waar ik het kan dowloaden en hoe het werkt. Wil ik het vandaag (liefst nu) proberen omdat ik nu tijd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Op zaterdag 13 april 2002 14:36 schreef rellehenk het volgende:

[..]

Mijn pa gaat bijna elke maand met het vliegtuig en hij heeft nog nooit een foto gemaakt van een vliegtuig.

Het enige wat ie doet is: vliegtuig in, boekje lezen, vliegtuig uit.
En mijn pa werkt bij McDonalds :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Laatst online: 08-05 21:24
Op zaterdag 13 april 2002 14:42 schreef Robin Shrine het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor trieste opmerking |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 13 april 2002 14:31 schreef ND het volgende:
Okey, er zijn wat mensen die tegen zijn om te gaan multiplayeren via FSD/SB en er zijn paar mensen die er wel voor zijn.

Kijk het idee ligt zo :
Waarom niet via VATSIM?
- omdat voor sommigen dit te serieus is, je moet alles onder de knie hebben.
- sommigen (ook like moi) willen het bij plezier houden
-sommigen (like me) weten nog niet hoe ze foutloos een kaart kunnen lezen/vliegen

Vanwaar mijn idee om via SB te vliegen??
- Als iemand in FS2002 host, dan valt steeds de host weg, en dat is best irritant. Na wat vragen hebben gesteld, denken de meesten dat het aan FS2002 zelf ligt

Ja en dusss??????
- Nou zat ik te denken, "Hey! Wacht eens even, bij VATSIM connecten ze toch via SB naar de host, en niet via FS2002???
- Misschien helpt dit het probleem wel tegen het steeds verliezen van de host, omdat we nu NIET via FS2002 connecten, maar via SB, die Vatsim ook gebruikt, en volgens mij is dat veel stabieler
- Is toch de moeite waard om te proberen?? :7 :?

En nog iets :
- Nu hoeft iedereen (die nog geen VATSIM ID) hebben, niet te registreren, omdat je bij FSD zelf ID's kan aanmaken en hier op GoT posten. (heb ik bij Sander ook gedaan, en met het testen hebben we geeen 1x de host verloren :))

dus de overzicht :
- Iemand draait FSD (windows, kan de Linux niet meer vinden :?)
- Iemand anders draait Roger Wilco
Waarom wel?

-Ik probeer nieuwe VATSIM-leden te werven. Dat zijn jullie dus.. >:) Mijn doel is om jullie bekend te maken met atc procedures.
-Waarom dan via FSD?: Omdat het mij helemaal niet uitmaakt bij een touch and go fly-inn of je een fout maakt. Ik corrigeer die fouten en daar leer je van. Ook van de controller (Voor mij) is het leuker via VATSIM, omdat er af en toe ook ander verkeer komt.
-Het komt er nogmaals op neer, dat wij een trainingsvliegveldje tot onze beschikking hebben waar jullie kunnen oefenen. Er is dus helemaal geen fsd nodig.
-Dat id is heel gemakkelijk aangevrfaagt bij Vatsim.net. Dat is 5 min. werk misschien.
-Een ander belangrijk nadeel is dat ik zelf geen fsd wil gebruiken: Of terwel: Jullie hebben geen atc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben weg, tot vanavond (Op VATSIM!!!!!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op zaterdag 13 april 2002 14:36 schreef The_FrankO het volgende:
ND ik vind het een geweldige uitleg en een super plan.

Als ik weet wat ik precies allemaal nodig heb en waar ik het kan dowloaden en hoe het werkt. Wil ik het vandaag (liefst nu) proberen omdat ik nu tijd heb
Ahum, alleen 1 iemand heeft het progje FSD nodig, die is dan ook meteen de host. Met andere woorden : Diegene die de Multiplayer Sessie wil hosten moet FSD draaien. De clienten niet.
Dan heb je nog SB (SquawkBox)te vinden op : http://www.vatsim.net/downloads.html Als deze het niet doet, deze werkt wel ---> http://www.simclients.com/downloads.htm

Voor FSD > http://www.xs4all.nl/~ldw/sander/fsdatc.zip
Als je vragen hebt stel ze maar, ik wil best FSD gaan draaien, maar dan moet ik gaan kutten met mijn firewall, en de kans dat het succesvol gaat is kleiner

Sander > Moet ik extra poorten openzetten voor FSD en SB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zaterdag 13 april 2002 14:46 schreef pilotincommand het volgende:

[..]

Waarom wel?

-Ik probeer nieuwe VATSIM-leden te werven. Dat zijn jullie dus.. >:) Mijn doel is om jullie bekend te maken met atc procedures.
-Waarom dan via FSD?: Omdat het mij helemaal niet uitmaakt bij een touch and go fly-inn of je een fout maakt. Ik corrigeer die fouten en daar leer je van. Ook van de controller (Voor mij) is het leuker via VATSIM, omdat er af en toe ook ander verkeer komt.
-Het komt er nogmaals op neer, dat wij een trainingsvliegveldje tot onze beschikking hebben waar jullie kunnen oefenen. Er is dus helemaal geen fsd nodig.
-Dat id is heel gemakkelijk aangevrfaagt bij Vatsim.net. Dat is 5 min. werk misschien.
-Een ander belangrijk nadeel is dat ik zelf geen fsd wil gebruiken: Of terwel: Jullie hebben geen atc...
Als jij dat kan regelen dan is dat ook mooi (komt dan precies op het zelfde neer) Het is ook nog leuk dat er dan af en toe andere gasten komen :9~

Kan dit vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ja wat is het nouw? Wel, niet, wel, niet, wel, niet, wel, niet........... :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zaterdag 13 april 2002 14:50 schreef ND het volgende:
Ja wat is het nouw? Wel, niet, wel, niet, wel, niet, wel, niet........... :? :? :?
Ik vind alles best maar ik weet niet wat jullie willen :)

Ik geef het toe ik was niet echt duidelijk

edit:

waarom kan ik niet Squawkbox dowloaden op die link? op de omslachtige manier lukt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

[..]

JAAAA? Vraag dan gelijk ff wat de nieuwe (ac)happey meal is. :D

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Link updated voor SB ---> http://www.simclients.com/downloads.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Looooolz.... :D

Ohja, Rellehenk, het kwam gewoon over dat jouw pa...nou ja... laat maar hangen ik vind het geen discussie waard jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazel
  • Laatst online: 25-06-2020
Ff over de Aruba approach charts van Bennierex:

Ik heb diezelfde kaarten hier thuis; de charts geven een right hand circuit instrument approach aan, maar die wordt eigenlijk nooit gebruikt. In de praktijk van de Arubaanse ATC is het zo dat vliegtuigen naar BEA VOR worden geleid en vervolgens mbv vectors een left hand circuit moeten maken waarna interceptie van het ILS volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazel

[..]

Muahahaha :D en mijn vader is Jan des Bouvries :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op zaterdag 13 april 2002 14:46 schreef pilotincommand het volgende:

[..]

Waarom wel?

Ik snap je punt, maar mijn bedoeling is puur om te zorgen dat de volgende MP sessies zonder host verliezing gaat, snap je :) De ATC zorgt dan voor extra's. Iedereen vond toch de MP Touch and Go's op TNCM toch vet? En dat ging toch ook niet via Vatsim? Dus sommigen vonden zonder VATSIM het al leuk genoeg :) En als zij meer willen (zullen ze wel op een gegeven moment, gaan ze naar VATSIM) Maar het is in eerste instantie bedoeld om een betere host "verbinding" te krijgen door te gaan multiplayren via SB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand een word document van de dreamfleet manual de officieele?

Ik vind die acrobat maar niets :r En als ik het naar word kopieer zie je de plaatjes niet. Of heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op zaterdag 13 april 2002 15:35 schreef ND het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar mijn bedoeling is puur om te zorgen dat de volgende MP sessies zonder host verliezing gaat, snap je :) De ATC zorgt dan voor extra's. Iedereen vond toch de MP Touch and Go's op TNCM toch vet? En dat ging toch ook niet via Vatsim? Dus sommigen vonden zonder VATSIM het al leuk genoeg :) En als zij meer willen (zullen ze wel op een gegeven moment, gaan ze naar VATSIM) Maar het is in eerste instantie bedoeld om een betere host "verbinding" te krijgen door te gaan multiplayren via SB :)
De voordelen van vatsim zijn:

• Snelle verbinding
• Gemakkelijk met servinfo en Whazzup
• Snel kunnen switchen van controller mocht dat nodig zijn (ik heb het dan over RW)
• De ATC is veel nauwkeuriger omdat ie Procontroller heeft.
• De dingen die je er van opsteekt kunnen alleen maar in je voordeel zijn.

De nadelen van vatsim zijn:
• Er kan ander verkeer komen
• Je hebt andere proggies nodig (IHMO beter dan FS zelf)
• Je moet een ID aanvragen
• Er kan ander verkeer zijn

Toch gaat mijn voorkeur naar vatsim, het werkt precies hetzelfde ingame als een normale MP sessie, maar het is qua stabiliteit beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

The_FrankO > Heb je zin in een test sessie op EHAM met SB? Ik draai nu FSD als server dus als je zin hebt, moet je het maar zeggen. ik wee niet of ik als FSD host voor de buitenwereld kan zijn, vanwege firewall en ik weet niet of er extra poorten open moeten, maar dat valt op te lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zaterdag 13 april 2002 15:45 schreef ND het volgende:
The_FrankO > Heb je zin in een test sessie op EHAM met SB? Ik draai nu FSD als server dus als je zin hebt, moet je het maar zeggen. ik wee niet of ik als FSD host voor de buitenwereld kan zijn, vanwege firewall en ik weet niet of er extra poorten open moeten, maar dat valt op te lossen :)
Ik vind het best maar ik weet niet helemaal hoe het werkt ik had het net geprobeerd maar dan moet je een naam en password in toetsen en die had ik dus in getoetst van VATSIM maar hij deedt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op zaterdag 13 april 2002 15:48 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Ik vind het best maar ik weet niet helemaal hoe het werkt ik had het net geprobeerd maar dan moet je een naam en password in toetsen en die had ik dus in getoetst van VATSIM maar hij deedt het niet
Okey jij hebt als SB de volgende gegevens. (heb ik zelf aangemaakt :))
ID : 230023
Password : thefranko

Je hebt denk ik SB al geinstalleerd?
Okey, start FS2002 op, en HOST een sessie. (NIET JOINEN DUS! :))
Start nu het progje SBHOST, di hier verder niets mee op dit moment.
Start nu SBMAIN op, en vul een naam in. (bv theFrankO)
Kies TCP/IP, en klik op OK
Nu moet je je eigen SESSIE die je net in FS2002 hebt gemaakt opzoeken, klik op SEARCH now, typ hier je IP in en klik op Search/OK) als het goed is vind je je SESSIE met de naam die je in FS2002 hebt aangemaakt.
Selecteer je SESSIE en klik op JOIN
Dan druk je op de grote grijze knop waar "Click here to go in action" op staat.
(Als je dit niet ziet, heb je SBHOST geminimaliseerd, en moet je hem ff weer maximaliseren)
Druk in SBHOST op je RECHTERmuisknop, en er verschijnt een menu
Kies uit CONNECT
Vul dan de gegevens in
Bij Server IP (mijn IP invoeren) : 217.120.113.162
Dan vul je nog je ID en password in, en klik dan op OK! :) (vergeet niet je callsign in te vullen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zaterdag 13 april 2002 15:58 schreef ND het volgende:

[..]

*knip*
Ik wordt met geweld geweigerd zegt hij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op zaterdag 13 april 2002 16:05 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Ik wordt met geweld geweigerd zegt hij
Wat voor bericht krijg je dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazel
Voor de Aruba fly in vanavond:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~l.brouwer3/appron.jpg

en ik wens het woord FSD hier niet meer te zien, enkel nog VATSIM

Voor degenen die de scenery nog moeten downloaden:
http://home.planet.nl/~mgritz/scenery.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zaterdag 13 april 2002 16:07 schreef ND het volgende:

[..]

Wat voor bericht krijg je dan precies?
Dit
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/3160327548

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Op zaterdag 13 april 2002 15:58 schreef ND het volgende:

[..]

Okey jij hebt als SB de volgende gegevens. (heb ik zelf aangemaakt :))
ID : 230023
Password : thefranko

Je hebt denk ik SB al geinstalleerd?
Okey, start FS2002 op, en HOST een sessie. (NIET JOINEN DUS! :))
Start nu het progje SBHOST, di hier verder niets mee op dit moment.
Start nu SBMAIN op, en vul een naam in. (bv theFrankO)
Kies TCP/IP, en klik op OK
Nu moet je je eigen SESSIE die je net in FS2002 hebt gemaakt opzoeken, klik op SEARCH now, typ hier je IP in en klik op Search/OK) als het goed is vind je je SESSIE met de naam die je in FS2002 hebt aangemaakt.
Selecteer je SESSIE en klik op JOIN
Dan druk je op de grote grijze knop waar "Click here to go in action" op staat.
(Als je dit niet ziet, heb je SBHOST geminimaliseerd, en moet je hem ff weer maximaliseren)
Druk in SBHOST op je RECHTERmuisknop, en er verschijnt een menu
Kies uit CONNECT
Vul dan de gegevens in
Bij Server IP (mijn IP invoeren) : 217.120.113.162
Dan vul je nog je ID en password in, en klik dan op OK! :) (vergeet niet je callsign in te vullen)
Ik heb gisteren ook wat zitten klooten met FSD, maar m'n firewall ligt helemaal dwars. Over LAN kan ik zonder probs connecten met ProController, maar via me externe IP wil het niet lukken. Het kan zijn dat het anderen wel lukt, dus ik kloot vanavond nog ff verder. Ik wil ook wel op een private server vliegen hoor, maar VATSIM vind ik ook best. Als je ff een controller ID voor me aanmaakt op jouw FSD-server, dan kan ik ff kijken of dat wil lukken en of ik dat ProController een beetje kan begrijpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op zaterdag 13 april 2002 16:09 schreef bennierex het volgende:

[..]

Ik heb gisteren ook wat zitten klooten met FSD, maar m'n firewall ligt helemaal dwars. Over LAN kan ik zonder probs connecten met ProController, maar vie me externe IP wil het niet lukken. Het kan zijn dat het anderen wel lukt, dus ik kloot vanavond nog ff verder. Ik wil ook wel op een provate server vliegen hoor, maar VATSIM vind ik ook best. Als je ff een controller ID voor me aanmaakt op jouw GSD-server, dan kan ik ff kijken of dat wil lukken en of ik dat ProController een beetje kan begrijpen...
Ik ben nu alleen bezig met server draaien voor SB, maar voor Pro Controller kon je toch dezelfde ID en password gebruiken als die voor SB?
ID : 555555
Password : extrauser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Op zaterdag 13 april 2002 16:12 schreef ND het volgende:

[..]

Ik ben nu alleen bezig met server draaien voor SB, maar voor Pro Controller kon je toch dezelfde ID en password gebruiken als die voor SB?
ID : 555555
Password : extrauser
Voor ProController log je gewoon in op dezelfde FSD server. Ik ga zo ff porberen in te loggen ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op zaterdag 13 april 2002 16:13 schreef bennierex het volgende:

[..]

Voor ProController log je gewoon in op dezelfde FSD server. Ik ga zo ff porberen in te loggen ok?
Wacht!!! ik heb net ff de logfile gekeken, en ga ff wat poorten openzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Op zaterdag 13 april 2002 16:15 schreef ND het volgende:

[..]

Wacht!!! ik heb net ff de logfile gekeken, en ga ff wat poorten openzetten :P
Is goe, heb je MSN? ik weet niet of veel mensen dit leuk vinden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zaterdag 13 april 2002 16:16 schreef bennierex het volgende:

[..]

Ik heb msn op Frank_van_Brandwijk@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op zaterdag 13 april 2002 16:16 schreef bennierex het volgende:

[..]

ja, ndjohor@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op zaterdag 13 april 2002 16:13 schreef bennierex het volgende:

[..]

Ey, ik ben al klaar, en TF007 heeft al geconnect, maar ik zie zijn plane in FS2002 wel, maar hij de mijne niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Op zaterdag 13 april 2002 16:32 schreef ND het volgende:

[..]

Ey, ik ben al klaar, en TF007 heeft al geconnect, maar ik zie zijn plane in FS2002 wel, maar hij de mijne niet :?
Ik heb wat vertraging, me vriendin moet wat opzoeken op internet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43578

Is het vanavond nou weer touch en go's via Vatsim. Zal wel tof zijn, maar het is voor mij nog allemaal nieuw. Als het vanavond weer is, mag/kan ik dan met een cessna?

En ik heb ook geen charts van arabu, iemand wel?

Die vliegtuigen die je ziet als je via vatsim vlieg, zien er superlelijk uit, valt daar ook nog wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
Op zaterdag 13 april 2002 16:42 schreef J-063 het volgende:
geen charts van arabu, iemand wel?

Die vliegtuigen die je ziet als je via vatsim vlieg, zien er superlelijk uit, valt daar ook nog wat aan te doen?
volgens mij niet

anders gaat je fps er echt aan als het een beetje druk wordt...
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.