En jij zit op het vwo?Op maandag 15 april 2002 15:36 schreef vdpoort het volgende:
die faut heb ik ook gehad ik had mijn bin file met iso gecovert! was de fuat
maar daar na heb ik bijde cd's als bin met behulp van daemon-tool geinstalleert en dat ging perfect deed alles het weer goed!!!!
Even weer ontopic
Die versie die donderdag uitkomt,
Is die inhoudelijk anders dan de pas uitgelekte versie ??
Dan bedoel ik zijn er meer maps beschikbaar of is hij psies hetzelfde ??
Die versie die donderdag uitkomt,
Is die inhoudelijk anders dan de pas uitgelekte versie ??
Dan bedoel ik zijn er meer maps beschikbaar of is hij psies hetzelfde ??
[laat maar]niet goed gelezen[/laat maar]
Ik weet niet of de uitgelekte demo hetzelfde is als de echte demo
Ik weet niet of de uitgelekte demo hetzelfde is als de echte demo
whehe beetje offtopic maarja bijde met een lange ij?Op maandag 15 april 2002 16:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En jij zit op het vwo?
Dat bedoel ik dus ja.Op maandag 15 april 2002 16:54 schreef DeLaVega het volgende:
[..]
whehe beetje offtopic maarja bijde met een lange ij?
Verwijderd

Iedereen maakt wel eens wat typfoutjes!!!
en dan gaan ze hier zeggen..... "en jij zit op het vwo"
Wat boeit dat? (iedereen maakt wel es typvoutjes)
Tuurlijk, maar niet zulke afgrijselijke spelfouten als jou.Op maandag 15 april 2002 17:33 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Iedereen maakt wel eens wat typfoutjes!!!
en dan gaan ze hier zeggen..... "en jij zit op het vwo"
Wat boeit dat? (iedereen maakt wel es typvoutjes)
Dyslexie heeft nix met intelligentie te maken kinders :)(zelf HAVO en ook dyslectisch)
maar uuh ontopic aub
maar uuh ontopic aub
Jij doet het anders aardig goed!Op maandag 15 april 2002 18:05 schreef Gehaktbal het volgende:
Dyslexie heeft nix met intelligentie te maken kinders :)(zelf HAVO en ook dyslectisch)
maar uuh ontopic aub
Nou ja, ik ben er iig al achter hoe ik dat hek kapot krijg, namelijk door die ene bom die op dat andere hek zat erop te zetten
Verwijderd
hij heeft waarschijnlijk 3 kwartier over die post gedaan
(geintje)
maareh... komt dit je bekend voor?

dit is trouwens de eerste pc die ik zie waar geen blue screen op staat
maareh... komt dit je bekend voor?

dit is trouwens de eerste pc die ik zie waar geen blue screen op staat
Verwijderd

Op naar de jungle, alleen ik was daar zo snugger om te proberen of mijn teammates ook dood konden
Hmmm... Doom 3 hoop ik toch wel 
(btw, dyslexie zit em hier in het lezen
)
(btw, dyslexie zit em hier in het lezen
Verwijderd
zeg ik heb een vraag ik wil sof2beta instaleren met daemon toolz maar als die 2 de cd vraagt kan ik niet op alt tab duwen hoe moet ik dat nu aanpakken als die om cd2 vraagt ps:ik kan nu niet branden
Verwijderd
i know... heb ook dyslexie, soms denk ik een IT kwaaltje ofzo...Op maandag 15 april 2002 18:37 schreef Gehaktbal het volgende:
Hmmm... Doom 3 hoop ik toch wel
(btw, dyslexie zit em hier in het lezen)
Verwijderd
gewoon fikken, met blindwrite....Op maandag 15 april 2002 18:40 schreef T-1o0o het volgende:
zeg ik heb een vraag ik wil sof2beta instaleren met daemon toolz maar als die 2 de cd vraagt kan ik niet op alt tab duwen hoe moet ik dat nu aanpakken als die om cd2 vraagt ps:ik kan nu niet branden
Verwijderd
ik kan nu niet branden zoals er al stondOp maandag 15 april 2002 18:41 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
gewoon fikken, met blindwrite....
Verwijderd
zag ik te laat....
fikken, wanneer je dat wel kan... ik weet een antwoord waar je niets mee kunt, maar het is het antwoord...
Ik had ook problemen met deamon tools
fikken, wanneer je dat wel kan... ik weet een antwoord waar je niets mee kunt, maar het is het antwoord...
Ik had ook problemen met deamon tools
ehhh. ow nou ff kijken dan.Op maandag 15 april 2002 18:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben er iig al achter hoe ik dat hek kapot krijg, namelijk door die ene bom die op dat andere hek zat erop te zetten
Die kerel schreeuwt wel: "Fire on the hole!" oid
maar dan gaat t spel op zn bek.
bij mij doet die mp test het niet eens, krijg geen serverlijst....
maarjah zal wel weer aan mij ligge
maarjah zal wel weer aan mij ligge

f*ckerdef*ckerdef*ckerdef*ck ik snap er geen bal van.Op maandag 15 april 2002 18:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij doet het anders aardig goed!
hoe doe je dat dan met die bom?
ik krijg m niet van dat hek af.
Verwijderd
was eigelijk als quote bedoeld en niet voor jouwOp maandag 15 april 2002 15:24 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
verder alles goed
Als je voor het hek staat heb je 3 'gedeeltes'.Op maandag 15 april 2002 19:08 schreef DeLaVega het volgende:
[..]
f*ckerdef*ckerdef*ckerdef*ck ik snap er geen bal van.
hoe doe je dat dan met die bom?
ik krijg m niet van dat hek af.
Plaats de bom op het meest linkse gedeelte door op de usekey te drukken, er komt dan zo'n balk die langzaam volloopt.
ok je hebt dus dat hek waar die gevangenen achter zitten toch? Daar zit die bom aan. Maar dan moet ik m eerst daar afhalen. Dat lukt niet.Op maandag 15 april 2002 19:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je voor het hek staat heb je 3 'gedeeltes'.
Plaats de bom op het meest linkse gedeelte door op de usekey te drukken, er komt dan zo'n balk die langzaam volloopt.
Hoe heb je dat gedaan dan?
Gewoon use key lang inhouden..Op maandag 15 april 2002 19:36 schreef DeLaVega het volgende:
[..]
ok je hebt dus dat hek waar die gevangenen achter zitten toch? Daar zit die bom aan. Maar dan moet ik m eerst daar afhalen. Dat lukt niet.
Hoe heb je dat gedaan dan?
had ik geprobeerd maar toen ik dat deed ontplofte ieOp maandag 15 april 2002 19:37 schreef Lampie het volgende:
[..]
Gewoon use key lang inhouden..
naja probeer t nog wel eens dan.
iemand "zoek" tips om die demo te vinden
mmm doe effies dit windows truukje, heb ik ook gedaan...Op maandag 15 april 2002 18:40 schreef T-1o0o het volgende:
Windows toets + E (dan opent ie Verkenner....)
en dan kan je wel alt-tab doen....
Problem solved....
Verwijderd
allicht kan je hem ergens downloadenOp maandag 15 april 2002 19:47 schreef Mister_X het volgende:
iemand "zoek" tips om die demo te vinden
Je moet op de goede manier er voor staan, hoe weet ik ook niet meerOp maandag 15 april 2002 19:39 schreef DeLaVega het volgende:
[..]
had ik geprobeerd maar toen ik dat deed ontplofte ie
naja probeer t nog wel eens dan.
Nou!!!!
Hij is weer lekker cobie zeer zeker wel
kga maares sparen
Hij is weer lekker cobie zeer zeker wel
kga maares sparen
STUFU hl2
Klik gewoon "mount image" bij CD1, en dan selecteer je CD2, klaar.Op maandag 15 april 2002 19:47 schreef Mmore-323 het volgende:
[..]
mmm doe effies dit windows truukje, heb ik ook gedaan...
Windows toets + E (dan opent ie Verkenner....)
en dan kan je wel alt-tab doen....
Problem solved....
nee, ik zoek me suf met woorden als sof2, sof2demo, soldier of fortune 2 demo, etc etc, kazaa vind nou helemaal nix meer, google ook niet, grr half got heeft hem al!Op maandag 15 april 2002 19:47 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
allicht kan je hem ergens downloaden![]()
Nou t lukt echt niet. er gebeurt helemaal nix. ik kan alleen de deur openmaken en dan doet ie boem.Op maandag 15 april 2002 19:48 schreef Lampie het volgende:
[..]
Je moet op de goede manier er voor staan, hoe weet ik ook niet meer
Krijg je eerst een order van die sergeant ofzo? want dat hele team loopt niet mee na t eerst gebouw te hebben "schoongeveegd".
Verwijderd
wij hebben zo onze connectiesOp maandag 15 april 2002 19:54 schreef Mister_X het volgende:
[..]
nee, ik zoek me suf met woorden als sof2, sof2demo, soldier of fortune 2 demo, etc etc, kazaa vind nou helemaal nix meer, google ook niet, grr half got heeft hem al!
is hij het waard te downen of zal ik wachten op de volledige versie? maw hoe buggy istie? en is het wel een final beta?, kbedoel istie volledig?
'kwee nie of dit mag maar, ga naar #sof2 op irc voor een game afspraak... effe lekker multiplayeren....
Is er nog ergens een full beta server out there?
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Hij is behoorlijk buggy hoor.Op maandag 15 april 2002 20:24 schreef DarkShadow het volgende:
is hij het waard te downen of zal ik wachten op de volledige versie? maw hoe buggy istie? en is het wel een final beta?, kbedoel istie volledig?
AI is nog niet echt goed en graphics vallen ook nog tegen dus ik denk dat t nog niet de final beta is.
Verwijderd
zucht , ik zit nu op trainstation , maar als ik wil saven dan klapt ie der helemaal mee uit ! iemand anders dit ook
Verwijderd

Volgens het interview in PC gameplay waren de makers het meest trots op Columbia the jungle. Ik heb um op 1 na makkelijkste niveau staan (gun for fire ofzo) maar hij is wel even wennen, best nog wel pittig ondanks de buggy ai in de beta
Denk je even te willen w8en om het zweet van je handen te vegen, komen die rotzakken ineens achter een struik vandaan om vervolgens op je te schieten, heel heel mooi gedaan. Je verwacht het namelijk niet dat ze naar jou toe zullen komen, en dan gooien ze ook nog granaten...
Ja die jungle levels zijn heel vet. Die granaten zijn heel vet ook om zelf te gebruiken. Heel effectief.Op maandag 15 april 2002 20:53 schreef Lighteye het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens het interview in PC gameplay waren de makers het meest trots op Columbia the jungle. Ik heb um op 1 na makkelijkste niveau staan (gun for fire ofzo) maar hij is wel even wennen, best nog wel pittig ondanks de buggy ai in de betakan niet wachten totdat ie in de winkel ligt
Denk je even te willen w8en om het zweet van je handen te vegen, komen die rotzakken ineens achter een struik vandaan om vervolgens op je te schieten, heel heel mooi gedaan. Je verwacht het namelijk niet dat ze naar jou toe zullen komen, en dan gooien ze ook nog granaten...
Alleen nu zit ik vast dus. Maar ik probeer t level wel nog een keertje helemaal opnieuw.
maareh is het al zo zeker dat de AI verbeterd moet worden? misschien is dit wel de final AI die ook in de full te vinden is, het spel komt zometeen uit, een AI maak je dan niet even hoor! weet niet hoe oud die beta al is...
Verwijderd
Ik snap ook niet wie het bedacht heeft dat de AI sucks, ik denk je dat je wel gelijk hebt dat de scripts/progsel code van AI grotendeels af MOET zijn aangezien het erg veel werk is. (en het spel spoedig uitkomt)Op maandag 15 april 2002 21:10 schreef Mister_X het volgende:
maareh is het al zo zeker dat de AI verbeterd moet worden? misschien is dit wel de final AI die ook in de full te vinden is, het spel komt zometeen uit, een AI maak je dan niet even hoor! weet niet hoe oud die beta al is...
Af en toe maken ze wel moves waarvan je denk, dat klopt nie helemaal
Die AI valt op zich nog best wel mee, ik richt een gun op ze en ze zoeken dekking enzo, soms wel wat erge bugs maar ja het is beta he 
Maar ik zit al vast in het begin waar je achterop die vrachtwagen staat, hij heeft de choke gevonden en toen de hoek om, maar daar stopt hij. Ik schiet die ventjes allemaal kapot (behalve die 2 in de toren want die laten zich niet zien) ... maar wat moet ik er verder doen? Ik kan ook niet van de vrachtwagen af
Maar ik zit al vast in het begin waar je achterop die vrachtwagen staat, hij heeft de choke gevonden en toen de hoek om, maar daar stopt hij. Ik schiet die ventjes allemaal kapot (behalve die 2 in de toren want die laten zich niet zien) ... maar wat moet ik er verder doen? Ik kan ook niet van de vrachtwagen af
Soms shiet ik om mensen en dan spatten ze in 1 keer uitelkaar... hoort dat zo
??
en je plaatje doet et hier..
Verwijderd
het blijft sofOp maandag 15 april 2002 21:27 schreef XoiN het volgende:
Soms shiet ik om mensen en dan spatten ze in 1 keer uitelkaar... hoort dat zo??
welŽs SOF1 gespeeld?Op maandag 15 april 2002 21:27 schreef XoiN het volgende:
Soms shiet ik om mensen en dan spatten ze in 1 keer uitelkaar... hoort dat zo??
jep
Verwijderd
Je moet die twee grote lichtblauwe generators kapot schieten, links van je. Dus niet alleen die twee rode gasflessen, maar dus ook die twee dingen daar achter.Op maandag 15 april 2002 21:19 schreef TAG_Speedy het volgende:
kun je die iso's niet gewoon uitpakken en vanaf je hd installeren? kheb ff geen lege cds meer liggen
ja * FRoSTy wil ook wel ff knalle op een servertje, en dan geen servertje met 16 kb/s upload 
maar ja kmoet op irc zijn geloof ik
maar ja kmoet op irc zijn geloof ik
www.onbereikbaar.nl
Ik wordt soms echt niet goed van de bugs. Laad ik en game ligt er op eens een boot op mijn kop???
En met heli vliegen gaat heli achteruit vliegen door bergen heen en ik haal het level
Tja is wel erg duidelijk een beta.
En met heli vliegen gaat heli achteruit vliegen door bergen heen en ik haal het level
Tja is wel erg duidelijk een beta.
zijn het grote levels? ook die van de mp? hoeveel figuren kunnen er maxmimaal op 1 server??
maximaal? hetzelfde als quake3 denk ik.Op maandag 15 april 2002 22:12 schreef Mister_X het volgende:
zijn het grote levels? ook die van de mp? hoeveel figuren kunnen er maxmimaal op 1 server??
eh. hoeveel was dat? 32? 40?
Verwijderd
je hoeft niet te branden gebruik deamon-toolsOp maandag 15 april 2002 21:55 schreef LiquidSmoke het volgende:
kun je die iso's niet gewoon uitpakken en vanaf je hd installeren? kheb ff geen lege cds meer liggen
http://www.daemon-tools.com
kwou net replyen, is een stuk makkelijker ja, heb hem al draaien
Verwijderd
Ik heb hier de iso's maar is het de moeite waard om hem te branden? Waneer is het spel oficieel uit? anders w8 ik nog wel ff....
Verwijderd
Soldier of Fortune: Double HelixOp maandag 15 april 2002 23:41 schreef pr0t0type het volgende:
Ik heb hier de iso's maar is het de moeite waard om hem te branden? Waneer is het spel oficieel uit? anders w8 ik nog wel ff....
Activision
05/09/02 (oftewel 9 Mei 2002 is geplant, maar nog niet zeker van uitstel e.d.)
Dus ja, het is de moeite wel
gebruik gewoon Daemon-toolsOp maandag 15 april 2002 23:41 schreef pr0t0type het volgende:
Ik werk in een computerwinkel, en de leverancier kan hem pas op 31 mei leveren. Mijn baas keek ook al heel vreemd toen ik hem vertelde dat ik hem al had
Verwijderd
Wil ik jouw gezicht weleens zien als je erachter komt dat je um nog niet hebtOp maandag 15 april 2002 23:47 schreef CyberTijn het volgende:
Ik werk in een computerwinkel, en de leverancier kan hem pas op 31 mei leveren. Mijn baas keek ook al heel vreemd toen ik hem vertelde dat ik hem al had
Heb het dan wel over de BETA natuurlijk heh 
maarja, BETA, FINAL, het werkt en ik kan lekker spelen dussuh

Verwijderd
Dat was de grapOp dinsdag 16 april 2002 00:02 schreef CyberTijn het volgende:
Heb het dan wel over de BETA natuurlijk heh
//edit: weer wat pics...

heeft iemand met dual monitor setup ervaring met SofII? Als ik het spel start, krijg ik gewoon de console, het scherm schakelt over naar een andere resolutie, ik krijg een grijs scherm en dan hangt der pc, de console is dan verhuist naar de 2e monitor, maar het logscherm geeft aan dat alles succesvol is geladen (behalve force feedback want die heb ik niet
+4 BehulpzaamOp dinsdag 16 april 2002 08:43 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Belangrijkste post ooit:
http://62.131.224.132/sof2servers/
ff nog wat screenshots van de Full Beta.
Deze zijn van t 1e Hong Kong level.

Die chineze houden wel van vuurwerk in dit level
De granaten vliegen je om de oren.
Hmm als geheime anti-terreur organisatie is t toch wel fijn om windows te draaien
Deze zijn van t 1e Hong Kong level.

Die chineze houden wel van vuurwerk in dit level
De granaten vliegen je om de oren.
Hmm als geheime anti-terreur organisatie is t toch wel fijn om windows te draaien

Hoe zoom je 20x in met die sniper rifle ? Ik heb het ingesteld op rechtermuisknop, maar als ik hem een keer indruk krijg ik 5x zoom
nog een keer indrukken = 10xOp dinsdag 16 april 2002 18:32 schreef CyberTijn het volgende:
Hoe zoom je 20x in met die sniper rifle ? Ik heb het ingesteld op rechtermuisknop, maar als ik hem een keer indruk krijg ik 5x zoom
en dan nog een keer = 20x
kijk eens aan ! Dat zijn een van de weinige nuttige replies hier op GoT (nofi ofcourseOp dinsdag 16 april 2002 18:46 schreef DeLaVega het volgende:
[..]
nog een keer indrukken = 10x
en dan nog een keer = 20x
T*RING wat zijn die Hong Kong levels vet zeg.
Je loopt echt door die stad met steegjes, straatjes, balkonnetjes (waarvan je via reclameborden dwars over straat naar andere balkonnen moet
).
Vette vuurgevechten op straat houden enzo. Hele vette levels zijn dit.

Je loopt echt door die stad met steegjes, straatjes, balkonnetjes (waarvan je via reclameborden dwars over straat naar andere balkonnen moet
Vette vuurgevechten op straat houden enzo. Hele vette levels zijn dit.

Verwijderd
Zelfgemaakt? Vast en zekers niet, maar ik vraag het toch maar ff. Deze shots doen vermoeden dat dit spel echt een foutloze grafische engine heeft (check die mannetjes in de verte bijv.). Deze dus.Op dinsdag 16 april 2002 00:36 schreef Lighteye het volgende:
[..]
Dat was de grap
//edit: weer wat pics...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja zelf gemaakt die screens hoor.Op dinsdag 16 april 2002 19:31 schreef 007 het volgende:
[..]
Zelfgemaakt? Vast en zekers niet, maar ik vraag het toch maar ff. Deze shots doen vermoeden dat dit spel echt een foutloze grafische engine heeft (check die mannetjes in de verte bijv.).
1024x768 resized.
ja die viewing distance heb je ook echt nodig hoor met die vuurgevechten van de ene kant naar de andere kant van de straat.
Verwijderd
Fuck..? Dat meen je niet?! Wat voor videokaart heb je (lighteye)? Nou ja, koop zelf binnenkort toch die GF4 Ti4600, maar dit spel ziet er dan wel echt heel mooi uit... Holy crap...
En dat voor een beta!
ik heb um dus ook geinstalleerd op een "p400mhz" met "320 mb" en en "geforce2 32mb",
het is indd net iets aan de slome kant maja kwil het toch proberen.
maar als ik nu een game ga laden floept ie weer terug naar het hoofdscherm als ie klaar is met laden.
hebben meer mensen dit probleem?
ps ik heb de laatste detonator al.
het is indd net iets aan de slome kant maja kwil het toch proberen.
maar als ik nu een game ga laden floept ie weer terug naar het hoofdscherm als ie klaar is met laden.
hebben meer mensen dit probleem?
ps ik heb de laatste detonator al.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Dit spel lijkt te zwaar voor mijn systeem 
iig dat jungle level, praag ging prima, en dan ook nog die foute schaduwen:

Hopen dat het beta trekjes zijn, want zo kan ik em niet uitspelen

Verwijderd
mijn specs: xp 1900+ asus v8200 gf3 deluxe (dus niet een ti zoals zoveel beweren
) en 2x256 DDR
Je moet ff de verschillende instellingen van de schaduwen proberen, de schaduwen zijn niet perfect nee
natuurlijk fotografeer ik de bugs niet 
Maaruh ze zijn ingame hoor, maar vanavond heeft windows of single player van sof2 er niet veel zin in, ik krijg um niet meer aan de praat, nah ja, morgen ben ik vrij dan zien we wel weer verder

Je moet ff de verschillende instellingen van de schaduwen proberen, de schaduwen zijn niet perfect nee
Maaruh ze zijn ingame hoor, maar vanavond heeft windows of single player van sof2 er niet veel zin in, ik krijg um niet meer aan de praat, nah ja, morgen ben ik vrij dan zien we wel weer verder
Lame is het wel,maar kent iemand cheats voor SOF2?
dat ligt aan je schaduw instellingen,Op dinsdag 16 april 2002 21:19 schreef TAG_Speedy het volgende:
[afbeelding]
had ik eerst ook
gewoon ff in je optiescherm, ff bij schaduw wat spelen met de mogelijkheden
en dan is je probleem opgelost (tenminste bij mij wel
Jep:Op dinsdag 16 april 2002 21:51 schreef The_Dud3 het volgende:
Lame is het wel,maar kent iemand cheats voor SOF2?
Game opstarten met '+set cheats 1' zonder de quotes achter de snelkoppeling (as usual
Ik heb schaduws & andere fancy shit gewoon uitstaan, het spel loopt dan toch een stuk beter, ook op high detail niveau.
Verwijderd
ARGH ik zit nu in het oerwoud(bos, gebied met veel bomen whatever)
dat is echt fuckin' buggie. de tegenstander kan gewoon door bomen enzo schieten. de schaduws van de bomen en struiken klopt geen hol van, reload klopt soms niet.
denk wel dan als het spel echt uitkomt dat het een stuk beter zal zijn
edit: HAHA LOL hebben jullie die vuilniszakken gezien die zijn echt belachelijk groot in het 1 ste level. dingen zijn 1.5 m hoog ofzo
dat is echt fuckin' buggie. de tegenstander kan gewoon door bomen enzo schieten. de schaduws van de bomen en struiken klopt geen hol van, reload klopt soms niet.
denk wel dan als het spel echt uitkomt dat het een stuk beter zal zijn
edit: HAHA LOL hebben jullie die vuilniszakken gezien die zijn echt belachelijk groot in het 1 ste level. dingen zijn 1.5 m hoog ofzo
Verwijderd
ja nog nooit van daemon-tools gehoort? www.daemon-tools.com (geloof ik) dan kun je extra cd-roms enzo faken. superrelaxed proggieOp maandag 15 april 2002 21:55 schreef LiquidSmoke het volgende:
Verwijderd
Te zwaar? Voor jouw systeem? echt niet. Ik speel t op een p3 800, gfs2 gts (win xp) en ik draai t op 1024x768@32, alles high behalve schaduw. t loopt goed. Dan moet je toch maar es ff wat gaan kloten met drivers en zo lijkt me ?Op dinsdag 16 april 2002 21:19 schreef TAG_Speedy het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Mensen mensen toch, wat wordt er toch bar weinig aan eigen research gedaan
Bij elke legale cd/dvd zit wel een readme.txt en bij de illegale praktijken een .nfo
als je die .nfo gevonden had stond er zelfs een soortgelijke tekst in als wat ik nu typte in de bovenstaande alinea + de rest ofcourse
Bij elke legale cd/dvd zit wel een readme.txt en bij de illegale praktijken een .nfo

als je die .nfo gevonden had stond er zelfs een soortgelijke tekst in als wat ik nu typte in de bovenstaande alinea + de rest ofcourse
Verwijderd
heeft iemand dit nog, wat een kut bug
als mijn comp +5 uur aanstaat aan 1 stuk. doet sof2 het niet meer dan krijg ik 1 of andere wazzige error en als ik reboot dan weer wel.
als mijn comp +5 uur aanstaat aan 1 stuk. doet sof2 het niet meer dan krijg ik 1 of andere wazzige error en als ik reboot dan weer wel.
gatverdamme wat ziet dat er gruwlijk vet uit 
zeker weten dat ik dat spel ga kopen zodra die uit is
voor nu ff die beta fixxen
zeker weten dat ik dat spel ga kopen zodra die uit is
voor nu ff die beta fixxen
nope alleen nog maar downloadbaar volgens mijnOp woensdag 17 april 2002 01:26 schreef tva_goku het volgende:
* senater wil het spel ook
ligt zeker nog niet in de shops?
maarjah hier op got zitten heel veelbeta testers
Verwijderd
hehe, idd heel erg veel betatestersOp woensdag 17 april 2002 01:31 schreef senater het volgende:
[..]
nope alleen nog maar downloadbaar volgens mijn
maarjah hier op got zitten heel veelbeta testers
Zijn er al een paar servers voor Sof2?? wil wel online spelen maar ik zie nog niets .....
hoi
Dit topic is gesloten.