ik zag dat er hier eerder een discussie over Israël was gestart maar die is afgesloten. Kan die heropend worden of kunnen we in deze thread verder gaan?
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Verwijderd
SG is een forum voor mensen die al wat langer meedraaien. Als je hier een tijdje blijft posten krijg je vanzelf acces.Op donderdag 11 april 2002 15:33 schreef Black_Diamond het volgende:
Sorry, ik ben hier voor het eerst vandaag, wat is SG ?????
Aha... en dat toegang krijgen tot dat forum gaat per hoeveelheid postings of hoe zit dat?Op donderdag 11 april 2002 15:41 schreef el_marcianito het volgende:
[..]
SG is een forum voor mensen die al wat langer meedraaien. Als je hier een tijdje blijft posten krijg je vanzelf acces.
Ennuh, wat zegt men dan over Israël in die topic voor Super Gebruikers(?) ;-) (om niet helemaal offtopic te gaan in dit onderwerp)
Hehe SG staat voor Stuffis Generalis, en je hoeft er nou niet echt een super gebruiker voor te zijnOp donderdag 11 april 2002 15:46 schreef Black_Diamond het volgende:
[..]
Aha... en dat toegang krijgen tot dat forum gaat per hoeveelheid postings of hoe zit dat?
Ennuh, wat zegt men dan over Israël in die topic voor Super Gebruikers(?) ;-) (om niet helemaal offtopic te gaan in dit onderwerp)
Heb je de FAQ gelezen? Daar staan nog veel meer dingen die je je misschien afvraagt
Saved by the buoyancy of citrus
Eh, dit gaat nergens meer over... heeft iemand een sleuteltje?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()