Op zaterdag 13 april 2002 20:52 schreef cybermans het volgende:
ik zit nu ruim boven de 700k.
Op zaterdag 13 april 2002 22:38 schreef Scraper het volgende:
ik zit al rond de 900k.
Op zaterdag 13 april 2002 22:52 schreef [eNeRGy] het volgende:
ik heb maar 600000
Op zaterdag 13 april 2002 23:23 schreef Appie-B het volgende:
* Appie-B typt al sinds begin februari en zit op 1.4M...
Vreemd.. Als ik al die getallen bij elkaar optel kom ik op 4,52 miljoen. DPC zit echter pas op de 2,6 miljoen.Op zondag 14 april 2002 15:25 schreef GeniusDex het volgende:
Ik zit trouwens rond de 920k
Dus, is iedereen wel DPC gejoined? Of is alles wel geflushed??
Of is dit een zaak voor Sherlock?
...
Verwijderd
ach ik ben ook pas 5 dagen bezig
Trouwens teamstats updated every 6 uur en die knichten zijn niet eens in de top 15 te bekennen
HTML is geen probleem.
* Bas_f heeft ff wat leuks gebouwd:
...
er is een maximum aan aantal keys wat je in 1x kan opsturen
Ik heb daar samen met die kerel overgehad, want ik had 200k keys om te versturen
Tis me eigen webservertje en m'n comp staat 's nachts (tussen 11 en 8 gemiddeld) uit, dus als je dan langskomt moet je niet gaan zeuren om een 404
De stats worden 1x per dag ('s ochtends) geupdate...
En nee, ik ga die S@NL-layout eromheen niet weghalen
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
wat is het limiet dan?Op maandag 15 april 2002 21:00 schreef PowerCow het volgende:
ahum, sparen, pas wel ff op
er is een maximum aan aantal keys wat je in 1x kan opsturen
Ik heb daar samen met die kerel overgehad, want ik had 200k keys om te versturen
seti@netherlands staat boven aan. Dat kan niet, dat hoort niet. dan maar ff me spaar zooi flushen. toch wel weer een dikke 60k. *flush*. Maar ja de nederlanders rulen toch. Nederland o nederland.... Welk ander land zijn ze zo mega getweakt en verslaafd aan stats. Maarre ik zag ook dat de knights weer in de top 10 staan. Zijn we daar bang voor dacht het niet. en ook team ars doet mee. Nobody rulez de lage landen er uit.
Als ik een dagje aan het tekstverwerken ben dan heb ik rond de 50K. keys
en RSI-armpjes
De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel
Zou dat komen doordat SETI@NL gespaard heeft want die gaan wel hard net zoals SETI.Germany.Op dinsdag 16 april 2002 10:27 schreef Appie-B het volgende:
In de user-stats staat er een flusher van > 5M in een week tijd![]()
![]()
Als ik een dagje aan het tekstverwerken ben dan heb ik rond de 50K. keys![]()
en RSI-armpjes
We moeten nog wel wat harder gaan willen we de nr 1 positie overnemen en vasthouden. Als er nou mogelijkheden zijn voor subteams om memberstats te maken zou het voor ons een stuk schelen iig
1) We staan niet meer eerste!
2) Waar kun je zien wie er allemaal meedoet voor DPC
1) Jah, das erg zat dus type met die handelOp dinsdag 16 april 2002 15:19 schreef Pyrus het volgende:
2 dingen:
1) We staan niet meer eerste!
2) Waar kun je zien wie er allemaal meedoet voor DPC
2) Nog niet volgens mij maar hopelijk komt daar snel verandering in
Team Anandtech staat opeens boven seti@germany
En dat met 3 membersOp dinsdag 16 april 2002 15:34 schreef Scraper het volgende:
Team Anandtech staat opeens boven seti@germany
Ik heb toen met die manne gepraat over dat cheaten, ja ik heb het uitgeprobeerd. Ik (HATER) was dan ook als eerste nederlander over die 1miljoen
Best jammer dat daar niets op wordt gevonden dat het niet meer mogelijk is of zullen wij dat ook 'even' met z'n alle gaan doenOp dinsdag 16 april 2002 15:42 schreef PowerCow het volgende:
cheaten is super makkelijk.
Ik heb toen met die manne gepraat over dat cheaten, ja ik heb het uitgeprobeerd. Ik (HATER) was dan ook als eerste nederlander over die 1miljoen
Verwijderd
Je zou aanpassingen in de programmatuur kunnen maken zodat die alleen het verkeer op de ps2-poort van het toetsenbord telt
Maar mits er voor de cheaters hier geen oplossing komt zal het alleen erger worden. denk ik.
Je kan ook een beroep doen op de verantwoording van de idividuen die hier aan mee doen dat ze zeggen dat ze niet gaan cheaten en dat dan ook niet doen. Maar dan is nog steeds de mogelijkheid om te cheaten der.
Wat ook een mogelijkheid is is het bestand aanpassen zodat die naar de wel bekende keyboard generators zoekt en vervolgens zegt van:
Sorry maar u heeft blahbla erop staan.
Tenzij u dit verwijdert zal u niet mee kunnen doen met de competitie.
Maar om nou elke keer iemand die extreem veel keystrokes gedaan heb als ch34t0r te bestempelen, vindt ik te ver gaan.
Op het moment moeten we dus vertouwen op de verantwoordelijke gevoelens van de verschillende idividuen hier..
Zo dat zijn weer 1200 keystrokes.
jaja /me maakt veel tik vauten
OK. Je moet ervan uit gaan dat niemand expres vals speelt, maar bij dit soort projecten is het stats systeem zo lek als een mandje...
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ze zijn wel wat aan het verzinnen op het cheaten.Op dinsdag 16 april 2002 16:41 schreef Mobster het volgende:
Cheaten... tja... weer een reden om van dit soort projecten geen DPCH's te maken.
OK. Je moet ervan uit gaan dat niemand expres vals speelt, maar bij dit soort projecten is het stats systeem zo lek als een mandje...
Zo waren we een keer aan het chatten toen die gozer zei dat er iemand connectie probeerde te maken om 20 miljoen keys te flushen, binnen 20 seconden probeerde hetzelfde ip weer te flushen alleen toen 3 miljard keys.
Daarom zit er iig een max aan het aantal keys.
Misschien ook wel zijn eigen fout omdat hij die functie aanzet dat je zelf kan flushen.
Ik blijf het wel jammer vinden bij projecten als er gecheat kan worden. Door die reden ben ik wel vaker gestopt met een project zoals destijds OGR en G@H ook door cheaters gedaan werden maar aangezien hier je CPU-power niet van lijdt laat ik deze nog maar gewoon aanstaan en tiep nog vrolijk verder
Ik doe al een tijdje meemet het project(sinds 24-03-2002),tijdens de overgang naar het nieuwe adres was ik ongeveer 50K aan punten kwijt geraakt. Dacht toe echt wat de fok, hoe kan dit nu weer, tis dit voor waazige zooi.
En het tweede wat me opviel toen ik bij de statspagina keek is dat de Teamstats flink zijn veranderd zijn met als gevolg dat de DPC weer stevig bovenaan staat.
1 Dutch Power Cows 2,811,065
2 SETI.Germany 1,000,182
3 Seti@Netherlands 704,710
4 The Knights Who Say Ni! 426,784
"Computer games don't affect kids, I mean if Pac man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music"
De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel
Is nu weg, en daarom is S@NL weer trug op 3.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ik vond 't al vreemd.. Ik kijk ff niet en we zijn meteen van de 1e plaats verdreven...Op dinsdag 16 april 2002 21:42 schreef Species5618 het volgende:
S@NL heeft een figuur gehad die de beveiliging van Dolphin wou testen om het zo maar te noemen...
Is nu weg, en daarom is S@NL weer trug op 3.
Maar we staan nog maar 180% voor op SETI.Germany. Dit moet hoger!!
...
iemand enig idee ?
volgens mij hebben ze alle keys bij elkaar opgeteld nu (anders kan ik zon snelle stijging niet verklaren, geen vreemde getallen in de top users last 7 days)
Rechtstreeks van ps2 lezen zal niet lukken.Op dinsdag 16 april 2002 16:18 schreef Fritzz het volgende:
Iedereen behalve member van DPC die altijd eerlijk spelen kicken
Je zou aanpassingen in de programmatuur kunnen maken zodat die alleen het verkeer op de ps2-poort van het toetsenbord telt![]()
Maar mits er voor de cheaters hier geen oplossing komt zal het alleen erger worden. denk ik.
Je kan ook een beroep doen op de verantwoording van de idividuen die hier aan mee doen dat ze zeggen dat ze niet gaan cheaten en dat dan ook niet doen. Maar dan is nog steeds de mogelijkheid om te cheaten der.
Wat ook een mogelijkheid is is het bestand aanpassen zodat die naar de wel bekende keyboard generators zoekt en vervolgens zegt van:
Maar om nou elke keer iemand die extreem veel keystrokes gedaan heb als ch34t0r te bestempelen, vindt ik te ver gaan.
Op het moment moeten we dus vertouwen op de verantwoordelijke gevoelens van de verschillende idividuen hier..
Zo dat zijn weer 1200 keystrokes.
jaja /me maakt veel tik vauten
In win2k/XP zijn die dingen niet direct toegangkelijk voor programma's.
Ik had zelf toen ik pulse installeerde voor de lol ff gekeken hoe snel ik een cheat kon maken.
15 mins later was het al zover en kon ik aan een razendtempo key's genereren.
Ik gebruik hem nu niet meer hoor
Ik heb em ff paar secs gerund en ik had 1000 keys.
Ik denk dat op eerlijkheid rekenen en een max input setting wel ongeveer het enigste is dat men kan doen.
dan heb jij het niet goed gedaanOp woensdag 17 april 2002 13:35 schreef Predator het volgende:
[..]
Ik heb em ff paar secs gerund en ik had 1000 keys.
Ik denk dat op eerlijkheid rekenen en een max input setting wel ongeveer het enigste is dat men kan doen.
binnen 15 sec 1miljoen gaat sneller.
Maar er zit nu een soort van tijdspulse op.
als je meer haalt dan 10 keys/s kan je niet meer pulsen
omdat ze uitzijn gegaan van een gemiddeld 8 uur computer p/d
Geeft geen foutmelding of niks, maar m'n stats staan nog altijd op 0 op de site, ...
Heb je misschien een groot aantal keys die je wilt opsturen? Er zit geloof ik een limiet op het aantal keys dat je per keer mag flushen.
Neen ik zit achter een adsl router die ik zelf beheer, uitgaande mag alles dus ... ik ben al van gisterenavond bezig maar heb nog maar een 12.000 keys dus dat is het ook niet.Op woensdag 17 april 2002 16:36 schreef Scraper het volgende:
Er zit geen firewall tussen ofzo? Misschien kun je het forum op die site eventjes proberen.
Heb je misschien een groot aantal keys die je wilt opsturen? Er zit geloof ik een limiet op het aantal keys dat je per keer mag flushen.
En op het forum kon ik er ook al niets van terugvinden.
Mijn firewall(wel software-matig) houd het inderdaad tegen, zelfs als die in de optie "Allow All" aan zet. Alleen als ik de firewall helemaal uit zet kan ik de keys versturen.....Op woensdag 17 april 2002 16:36 schreef Scraper het volgende:
Er zit geen firewall tussen ofzo?....
"Computer games don't affect kids, I mean if Pac man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music"
1 Dutch Power Cows 149 10,537,831 2002-04-04
2 Seti@Netherlands 41 3,474,052 2002-04-10
3 SETI.Germany 41 2,394,076 2002-04-12
4 AIM users 15 1,802,123 2002-04-11
5 #Transformers Crew 19 1,297,873 2002-04-12
6 Fulkod.com 19 1,199,940 2002-04-10
7 Blackebergs gymnasium 9 1,055,977 2002-04-12
8 The Knights Who Say Ni! 12 1,049,133 2002-04-10
9 SG 13 992,192 2002-04-11
10 Team Ars Technica Smoked Bacon 17 918,069 2002-04-12
s@n nu weer 2e nou ja wij staan toch eerste en dat wil ik graag zo houden.
mensen om veel "echte"keys te genereren moet je spellen zoals renegade gaan spelen. na een minuut of 30 heb je zo 6k keys.
Ach, voor zover ik dit project zie is het heel simpel. Dan kun je elke programmeertaal wel weren.Op dinsdag 16 april 2002 16:18 schreef Fritzz het volgende:
Met de meesten kun je zo zelf een keyboard proggie bouwen.
Maar, er bestaan wel mogelijkheden voor, om dat soort outputs te weren.
Eigenlijk vind ik het dom dat ze aan zo'n project zijn begonnen zonder eerst na te denken over hoe voorkomen we cheating.
Daardoor heeft die gast de boel naar een andere server over moeten zetten, want de server kon het niet meer aan allemaal.
En tja, dat ie er niet over na heeft gedacht, hij doet het ook maar naast zijn werk en had nooit verwacht dit te krijgen. Hij heeft nu geloof ik vakantie en steekt er nu wat meer tijd in. ( trouwens goed voor de aanslagen, dit soort berichten.
dat geloof ik best (dit natuurlijk ook[b] trouwens goed voor de aanslagen, dit soort berichten.
1
2
3
| 1 Dutch Power Cows 154 12,055,887 2002-04-04 2 Seti@Netherlands 42 3,862,254 2002-04-10 3 SETI.Germany 41 2,880,424 2002-04-12 |
Hé. Ben je overgehaald [eNeRGy]?Op donderdag 18 april 2002 08:50 schreef [eNeRGy] het volgende:
Volgens mij beginnen de stats eindelijk een beetje te kloppen bij Dolphin:
code:
1 2 3 1 Dutch Power Cows 154 12,055,887 2002-04-04 2 Seti@Netherlands 42 3,862,254 2002-04-10 3 SETI.Germany 41 2,880,424 2002-04-12
Verwijderd
You last sent a pulse to this server on 0000-00-00 and have sent a total of 0 pulses since you started
Op donderdag 18 april 2002 10:25 schreef Mobster het volgende:
[..]
Hé. Ben je overgehaald [eNeRGy]?
ga toch eens werken manOp donderdag 18 april 2002 15:05 schreef Mobster het volgende:
Je eerste paar posts over dit onderwerp waren nou niet echt positief en nu loop je zelfs stats te posten
Verwijderd
Name:
Fritzzie
Rank:
1,463rd
Total Key Stroke's:
90,017
is dat geen mijlpaaltje
Op donderdag 18 april 2002 15:05 schreef Mobster het volgende:
Je eerste paar posts over dit onderwerp waren nou niet echt positief en nu loop je zelfs stats te posten
Ik doe er al heel lang aan mee, maar dat betekent toch niet dat ik dan automatisch voor DPCH's ben enzo?You have been a participant since 2002-03-05 , and in that time have typed 697,908 keys in total
Fritzz schiet volgens mij wel omhoog in de Dolphin stats als ik zie hoeveel hij de afgelopen 2 weken hier aan het posten is.
En [eNeRGy]... euh... ja...?
het was meer een losse opmerking zeg maar
Verwijderd
[offtopic-loze-opmerking-mode]Op donderdag 18 april 2002 15:45 schreef Mobster het volgende:
MarcyDarcy en Fritzz, zullen we wel even on-topic blijven jongens![]()
Fritzz schiet volgens mij wel omhoog in de Dolphin stats als ik zie hoeveel hij de afgelopen 2 weken hier aan het posten is.
En [eNeRGy]... euh... ja...?
het was meer een losse opmerking zeg maar
Jij zegt dat ik ontopic moet blijven en gaat vervolgens droog zitten mekkeren over mijn post gedrag
no-offence-off-course
[/offtopic-loze-opmerking-mode]
weet iemand misschien wanneer de stats geupdate worden.
Ow en kan je naams veranderingen en ritering doorvoeren of zal ik dit maar even daar op het forum zetten
a) seti is gewoon de best
b) ik doe seti en iedereen vind mij een toffe peer en joint daarom een setitik team
c) er zijn amper andere teams
d) a b en c samen
ik ga in ieder geval voor d
Verwijderd
heb inmiddels al 30.000 keystrokes staan maar ik kan nog steeds niks versturen
het lijkt erop dat iedereen die vanaf maandag gejoined is niks kan versturen? Gaar man!
Hij had het over dat er gekeken werd naar de uptime en aantal keys waardoor een gemiddelde uitgerekend werd en of dat haalbaar was of zoiets. Beetje vaag allemaal, zeker als je net gereboot hebt of zo.
mag er hier niets over zeggen dus kijk maar in een setihitparade (zijn er genoeg)Op donderdag 18 april 2002 20:42 schreef Appie-B het volgende:
SETIWat is dat
ps seti staat voor search for extraterrestial intelligence
weer effe 200 keys erbij
19 Apr: Pulses for new accounts weren't going through. This has been fixed. Sorry for the inconvenience.
Verwijderd
(Ok wel allemaal dezelfde user gebruiken, dan heb je wel een subteam, maar geen stats.)
Vooral de eerste!
* PromWarMachine staat 24e