Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
mja idd, meer distributed typing enzo. (hij's hier dus al vaker langsgeweest)Op woensdag 10 april 2002 08:38 schreef [eNeRGy] het volgende:
De link naar distributed computing moet nog ver gezocht worden
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Idd, daarom hoort deze dus ook hiero thuisOp woensdag 10 april 2002 08:49 schreef NG het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor Ecologyfund.
Verwijderd
En wat voor stats nog meer, het maakt een dpc-er niet uit wat voor project het is maar zijn er stats.
Wij willen stats
We spend our years as a tale that is told
Teamstats werken nog niet helemaal lekker schijnt, ik zal er strax nog ff achteraan gaanOp woensdag 10 april 2002 09:03 schreef Fritzz het volgende:
Aangemeld en gejoint maar zijn hier ook team stats van
En wat voor stats nog meer, het maakt een dpc-er niet uit wat voor project het is maar zijn er stats.
Wij willen stats
een typ-cursus-teller is toch niet iets voor het grootste distributed computing team ter wereld?
Zou je dan willen dat de eer van DPC op dit projectje waarin we kunnen laten zien dat we meer doen dan allen rekenen ten onder laten gaan?Op woensdag 10 april 2002 09:12 schreef Sequence het volgende:
een DPC'er wil stats waaruit blijkt dat DPC de meeste PC's heeft draaien, daar zijn we goed in!
een typ-cursus-teller is toch niet iets voor het grootste distributed computing team ter wereld?
Verwijderd
Wel als de stats zeggen dat wij de beste zijnOp woensdag 10 april 2002 09:12 schreef Sequence het volgende:
een DPC'er wil stats waaruit blijkt dat DPC de meeste PC's heeft draaien, daar zijn we goed in!
Op woensdag 10 april 2002 09:17 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
Zou je dan willen dat de eer van DPC op dit projectje waarin we kunnen laten zien dat we meer doen dan allen typen ten onder laten gaan?
da's toch juist het enige wat ie laat zien...
ermmm, alleen rekenen dusOp woensdag 10 april 2002 09:21 schreef Sequence het volgende:
[..]
da's toch juist het enige wat ie laat zien...
wel tekenend voor het project dat er diverse draadjes over lopen in de HKOp woensdag 10 april 2002 09:10 schreef Dutchman! het volgende:
Op de site van het project zijn vast uitgebreide stats te vinden. Een DPCH op forum /5 lijkt me bij dit non-distributed project niet nuttig, er zijn er nu al 10 per dag.
Verwijderd
Ik vindt dat ieder voor zich moet besluiten om hier aan niet of wel mee te doen.Op woensdag 10 april 2002 09:27 schreef Sequence het volgende:
naja.. ik kan en ga jullie niet tegenhouden ofzo.. rest mij nog even een quote waar ik mij volledig bij aan sluit:
[..]
wel tekenend voor het project dat er diverse draadjes over lopen in de HK
Maar als een aantal mensen van DPC hier aan mee gaan doe onder de naam dutch power cows zou het logisch zijn dat als er stats komen die in /5 te posten aangezien die dutch power cows heet en niet distributed computing. als je je limiteert tot distributed computing zou je hier ook geen ecologie dpch neer moeten zetten.
Als hier in de hk ook zoveel belangstelling voor is moeten de stats (mits het hier echt niet komt)dan maar in de hk gepost worden.
En denk je nou echt dat het uitmaakt of er nou 10 dpch's of 11 dpch's gepost worden. Als het je niet intresseert dan lees je die dpch toch niet.
't valt me trouwens op dat SETI@NL ook een team heeft (met wel 1 member, wij 10
Hear hear. Hier sluit ik me bij aan. En Ecology, ach, ik klik elke dag braaf mee, maar inderdaad zou het hier ook niet thuis horen.Op woensdag 10 april 2002 09:10 schreef Dutchman! het volgende:
Op de site van het project zijn vast uitgebreide stats te vinden. Een DPCH op forum /5 lijkt me bij dit non-distributed project niet nuttig, er zijn er nu al 10 per dag.
o ja, de opsomming is onvolledig (dfolding). Lijkt mij dat ie compleet moet zijn of anders niets eruit lichten of wellicht een etc. er achter plakkenDutch Power Cows
Thuisbasis van het #1 distributed computing team Dutch Power Cows. Je vindt hier dagelijkse stats, FAQs, hulp en discussies over onder andere RC5, OGR, UD, G@H, ECCp, F@H en SETI.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
De "etc." staat er al voor met de 'onder andere'Op woensdag 10 april 2002 09:59 schreef Mobster het volgende:
o ja, de opsomming is onvolledig (dfolding). Lijkt mij dat ie compleet moet zijn of anders niets eruit lichten of wellicht een etc. er achter plakken
Maargoed, als * DSmarty meeleest kan die hem er natuurlijk in een klik en een zucht bijzetten.
Verwijderd
Inmiddels al vier.Op woensdag 10 april 2002 09:43 schreef GeniusDex het volgende:
Mij maakt 't niet zoveel uit of er hier stats komen of niet
't valt me trouwens op dat SETI@NL ook een team heeft (met wel 1 member, wij 10)
Als ik een voetbalteam opricht van wat vrienden en die DPC noem...dan mag ik hier dus ook de voetbal uitslagen posten omdat het hier Dutch Power Cows heetOp woensdag 10 april 2002 09:37 schreef Fritzz het volgende:
*knip*
Maar als een aantal mensen van DPC hier aan mee gaan doe onder de naam dutch power cows zou het logisch zijn dat als er stats komen die in /5 te posten aangezien die dutch power cows heet en niet distributed computing. als je je limiteert tot distributed computing zou je hier ook geen ecologie dpch neer moeten zetten.
*knip*
Naah ik vind het wel leuk dat je onder een teamnaam bezig kan zijn maar imho hoeven er hier geen stats van. Maarja wie ben ik
Ben het helemaal met je eensOp woensdag 10 april 2002 12:08 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
Als ik een voetbalteam opricht van wat vrienden en die DPC noem...dan mag ik hier dus ook de voetbal uitslagen posten omdat het hier Dutch Power Cows heet![]()
Naah ik vind het wel leuk dat je onder een teamnaam bezig kan zijn maar imho hoeven er hier geen stats van. Maarja wie ben ik
Dat zou ook niet kunnen.... Wij zijn tweakers en tweakers doen niet aan sport.... .Op woensdag 10 april 2002 12:08 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
Als ik een voetbalteam opricht van wat vrienden en die DPC noem...dan mag ik hier dus ook de voetbal uitslagen posten omdat het hier Dutch Power Cows heet![]()
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Verwijderd
Als uit die uitslagen blijkt dat wij nummer 1 zijn vindt ik het best.Op woensdag 10 april 2002 12:08 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
Maar waarom wordt klikken wel goed gevonden en typen niet. Als de dolphin-stats hier dan niet zouden mogen waarom de ecologie (waar ik ook een voorstander ben) wel.
Naar mijn mening zou het dus of dolphine en eco dcph's posten of geen van beide.
Dus geen van beidenOp woensdag 10 april 2002 13:56 schreef Fritzz het volgende:
[..]
Als uit die uitslagen blijkt dat wij nummer 1 zijn vindt ik het best.
Maar waarom wordt klikken wel goed gevonden en typen niet. Als de dolphin-stats hier dan niet zouden mogen waarom de ecologie (waar ik ook een voorstander ben) wel.
Naar mijn mening zou het dus of dolphine en eco dcph's posten of geen van beide.
Wie zegt er nl. dat degene die tegen Dolphin stats zijn wel voor Eco stats zijn ?
Verwijderd
Kijk in die beslissing kan ik me dan beter vinden.Op woensdag 10 april 2002 14:07 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
Dus geen van beiden
Wie zegt er nl. dat degene die tegen Dolphin stats zijn wel voor Eco stats zijn ?
Mobster weet het goed te verwoordenOp woensdag 10 april 2002 13:56 schreef Fritzz het volgende:
*knip*
Ook ik klik mee met ecology fund, tis leuk dat wel maar niet echt iets wat hier in DPC thuishoortHear hear. Hier sluit ik me bij aan. En Ecology, ach, ik klik elke dag braaf mee, maar inderdaad zou het hier ook niet thuis horen.
Maar ik meen mij te herinneren dat Dutchman of DSmarty een paar weken geleden al een topic wilde starten over het/een aantal DPCH's en over de eventuele toekomst ervan.
Iets wat voor het gemak ook grootendeels via irc zou kunnen...
Het was DutchMan, en die heeft nooit meer wat laten horen.Op woensdag 10 april 2002 15:12 schreef Mobster het volgende:
Dankje MarcyDarcy.
Maar ik meen mij te herinneren dat Dutchman of DSmarty een paar weken geleden al een topic wilde starten over het/een aantal DPCH's en over de eventuele toekomst ervan.
Iets wat voor het gemak ook grootendeels via irc zou kunnen...
En dat via irc doen vind ik onzin, want dan bereik je niet alle DPC-ers.
Bovendien, ik ben het er mee eens dat niet van elk klein project dat niets met DC te maken heeft een hitparade moet worden gepost.
Maar, als genoeg DPC-ers meedoen, en er iemand zo gek is er een DPCH van te brouwen, dan moet dat geen probleem zijn. Dit forum is er voor DPC, en niet voor DC. Als DPC-ers dus aan een project mee willen doen, en daar stats van willen maken, dan zie ik niet in waarom je ze tegen moet houden.
Overigens doe ik zelf niet mee met het typeprogramma, en dat klikken alleen als ik tijd heb.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
mja, ik heb noooit meer wat van me laten horen, ben naar Wladiwostok geemigreerd, heb het forum nooooit meer gechecked, nooit meer iets gepost, me er helemaal niet meer mee bezig gehouden en het kost me ook helemaal geen tijd meer.Op woensdag 10 april 2002 15:23 schreef KoW het volgende:
Het was DutchMan, en die heeft nooit meer wat laten horen.
Het stond gewoon niet bovenaan de prioriteitenlijst.
Relax KoWOp woensdag 10 april 2002 15:23 schreef KoW het volgende:
[..]
Het was DutchMan, en die heeft nooit meer wat laten horen.
En dat via irc doen vind ik onzin, want dan bereik je niet alle DPC-ers.
Bovendien, ik ben het er mee eens dat niet van elk klein project dat niets met DC te maken heeft een hitparade moet worden gepost.
Maar, als genoeg DPC-ers meedoen, en er iemand zo gek is er een DPCH van te brouwen, dan moet dat geen probleem zijn. Dit forum is er voor DPC, en niet voor DC. Als DPC-ers dus aan een project mee willen doen, en daar stats van willen maken, dan zie ik niet in waarom je ze tegen moet houden.
Overigens doe ik zelf niet mee met het typeprogramma, en dat klikken alleen als ik tijd heb.
Probleem is dat in de originele definitie DPC en DC onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn. Dus in dier voege kan je niet zeggen dat dit forum niet voor DC is, want dat is het wel degelijk...
Maar misschien moet er dan zelfs aan de betekenis van DPC iets worden veranderd. Het is een team wat zich bezig houdt/hield met distributed computing en niet met allerlei randzaken...
* Mobster is wel een beetje bang dat als dit uitgechat of geforumd wordt er een hoop boze DPC'ers weggaan
Verwijderd
Ik wil alleen duidelijkheid over wat hier wel en wat hier niet moet/mag komen
Maak een statspagina, laat iedereen zijn/haar toetsaanslagen per dag (TPD) posten en dan wordt het gezien als een opsomming dus --> move huiskamer
Toch een statspost in DPC en iedereen blij (nou ja...bijna iedereen want niet iedereen heeft toegang tot de huiskamer). Eej ik zei ook niet het idee 100% perfect was
Ik snap ook wel dat je niet de hele frontpage vol kunt gooien met die stats, maar plaats dan geen enkele stat-post ipv een paar. en ik ben trouwens net als 40e lid het DPC dolphin team gejoined. Ik zou het wel leuk vinden als de stats hier ook kwamen te staan.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
nou nou nou nou een beetje minder sarcasme mag ook welOp woensdag 10 april 2002 15:33 schreef Dutchman! het volgende:
[..]
mja, ik heb noooit meer wat van me laten horen, ben naar Wladiwostok geemigreerd, heb het forum nooooit meer gechecked, nooit meer iets gepost, me er helemaal niet meer mee bezig gehouden en het kost me ook helemaal geen tijd meer.
We weten dat iedereen dit naast zij/haar dagelijkse werk doet en er veel tijd in gaat zitten. Soms worden mensen wat ongeduldig omdat ze zich interesseren in het DPC gebeuren.
Je had zelf midden in een week gepost dat vanwege drukte jij het dat weekend wilde bespreken. Niks mis mee en als het een paar weken later komt maakt mij ook nog niet eens zoveel uit. Als het er maar komt. Maareh you guys chill ff allemaal we zitten hier allen voor ons plezier
In dit licht lijkt het toevoegen van projecten die niet eens distributed computing zijn mij helemaal geen goed idee.
DPC doet Distributed Computing, dit valt daar voor de volle 100% niet onder.
Misschien dat je zoiets in de HK kan opstarten ofzo, maar het hoort zeker niet bij DPC.
Distirbuted computing gebruikt processorkracht, dingen als ecology en dolphin niet. Deze 2 kan je dus perfect combinerenOp woensdag 10 april 2002 16:35 schreef Chaos het volgende:
Ooit was DPC helemaal en alleen op RC5 gericht, daardoor waren we in staat om in een razend tempo naar de top te klimmen en vele bekende namen achter ons te laten. Als we zo verder gaan met het steeds meer uitsmeren van mensen over -tig projecten zijn we die kracht kwijt en zullen we op den duur bij geen enkel project meer wat bereiken. Om dat te voorkomen is het noodzakelijk om het aantal projecten niet te snel te laten toenemen, daarom verzetten diverse mensen zich tegen het steeds weer toevoegen van nieuwe projecten.
In dit licht lijkt het toevoegen van projecten die niet eens distributed computing zijn mij helemaal geen goed idee.
Wat er al niet in je systeem gebeurd voor er een letter op je scherm verschijnt.
Bovendien neemt dat progje weer kostbare cycles weg van de andere projecten
Maar ik vind het er niet echt in passen.
Dit heeft namelijk niks meer te maken met het bouwen van 's werelds grootste computer.
Dat was toch ooit de kern van deze projecten
Nu ook zonder stropdas
dit past beter in een nieuw topic
*edit* en dat is dit topic geworden: [topic=464412/1/50]
Sorry, niet op die manier bedoeldOp woensdag 10 april 2002 15:33 schreef Dutchman! het volgende:
[..]
mja, ik heb noooit meer wat van me laten horen, ben naar Wladiwostok geemigreerd, heb het forum nooooit meer gechecked, nooit meer iets gepost, me er helemaal niet meer mee bezig gehouden en het kost me ook helemaal geen tijd meer.
Maare, in Wladiwostok, hebben ze daar ook PC's
Aan de definitie van DPC is zonder meer al erg veel veranderd.Op woensdag 10 april 2002 15:55 schreef Mobster het volgende:
Probleem is dat in de originele definitie DPC en DC onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn. Dus in dier voege kan je niet zeggen dat dit forum niet voor DC is, want dat is het wel degelijk...
* Mobster is wel een beetje bang dat als dit uitgechat of geforumd wordt er een hoop boze DPC'ers weggaan
Vroeger was het DNet, en toen ineens de stap in het diepe naar een project buiten DNet
Ik kan me nog herinneren dat tegen D.Folding ook veel mensen opkwamen, en waren er in de begintijd van ECCp ook niet veel tegenstanders.
En, over dat rooie puntje: Ook als je mensen hebt die zo pertinent elk nieuw project afkraken zul je kans hebben dat mensen weglopen.
Totale onzin.Op woensdag 10 april 2002 15:28 schreef [eNeRGy] het volgende:
Als je het zo gaat bekijken moeten gewoon gaan stemmen, meerderheid voor (dus minimaal 3000 stemmen voor) dan pas een DPCH posten
Zie eerst maar eens 3.000 stemmen te krijgen.
Van die 6.000 users komt 90% nooit online.
Ik denk niet dat je daar echt een reactie op verwacht, of wel
Speciaal voor jou dan:
Zie: http://www.ftd.de/tm/it/1056813.html
Ik ga er vanuit dat hier toch computers voor nodig zijnDie Internet-Welle hat Russland erreicht: Nirgends auf der Welt wächst die Zahl der Internet-Benutzer schneller als zwischen Wladiwostok und Smolensk: Monat für Monat um fünf bis sieben Prozent. Vor vier Jahren gab es gerade mal 300.000 Web-Nutzer, heute wird ihre Zahl auf bis zu sechs Millionen geschätzt. Rund zwei Drittel der Surfgemeinde leben derzeit in den beiden Metropolen Moskau und St. Petersburg.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Het duurde inderdaad even voordat we andere projecten gingen ondersteunen.
Dit had ook diverse oorzaken, de natuurlijke frictie tussen RC5 en Seti bijvoorbeeld.
Maar een project dat DPC ondersteunt moet altijd aan 1 eis voldoen: Het is Distributed Computing.
-> We worden uitgedaagd door de riddertjes om mee te doen <-
Ik snap ook helemaal niks van het nut van dit 'project', maar er zijn stats en we worden uitgedaagd!
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
heheOp woensdag 10 april 2002 22:22 schreef Cow_tipping het volgende:
Hier misschien toch een reden om als DPC-er betrokken te raken in dit project: (klik)
-> We worden uitgedaagd door de riddertjes om mee te doen <-
Ik snap ook helemaal niks van het nut van dit 'project', maar er zijn stats en we worden uitgedaagd!
Gisteren schreef iemand van KWSN jet volgende:
Ni!
Welcome and Ni!
Do mine eyes deceive me? I do beleive that there is a semi-fued a brewin' between S@NL and DPC teams in Dolphin.
This is unjust.
This is unacceptable.
We at the Knights Who Sai Ni! will not stand for it.
We demand justice.
We demand that these barbaric, insane and clearly unacceptable events come to a complete end. Now!
Cease and Desist!
Nobody has a knock-down drag out fued without Knights present.
We want to be included!
We will offer to buy you a round of PGGB's if you will let us join in your carpel tunnel taunts!
We shall taunt you, pass you, and come back to taunt you a second-time-a.
Beware.
We are not to be trifled with.
We have destroyed the Picard Pig-dogs in Genome. We have taught the Crazy Art Bell listeneres a lesson in SETI. We have even taken down the Once Mighty ARS in Distributed Folding, We have beaten the Stupid Dutch Power Kows in everything we have set our minds to! ( Yes I know we are not in OGR)
We shall overcome!
(psssssstttttt......)
What?
(There are only two of you on the team.)
So?
(S@NL and DPC have hundreds if not thousands of members)
Well then the harder they are, in the fall they are bigger!
(Thats not right either)
Shutup!
Beware the Knights Who Say Ni!
So I must bid you adeiu!
Enjoy the view from behind, it is all you will see!
NI! NI! NI!
SpongeBob SquarePants
A proud, if not entirely there, member of the Knights Who Say Ni!
nog nietOp donderdag 11 april 2002 13:27 schreef Mar het volgende:
Waar zie ik nu de DPC-stats op de site van Dolpin?
die zijn er nog niet, alwel de mogelijkheid tot het joinen maar nog niet de teamstats
Ik zie net dat DPC RUIM op nr. 1 staat!!Op donderdag 11 april 2002 13:48 schreef PowerCow het volgende:
[..]
nog niet
die zijn er nog niet, alwel de mogelijkheid tot het joinen maar nog niet de teamstats
Wij met 79 members, degene op plaats 2 Seti@NL met 17 member!
...
Zie hierOp vrijdag 12 april 2002 08:33 schreef Bas_f het volgende:
[..]
Ik zie net dat DPC RUIM op nr. 1 staat!!
De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel
Verwijderd
Feli mensen! Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat de komende dagen.....Op vrijdag 12 april 2002 08:33 schreef Bas_f het volgende:
[..]
Ik zie net dat DPC RUIM op nr. 1 staat!!
1
2
3
4
5
| RANK|Team |Members|Keys 1 |Dutch Power Cows |88 |1,337,372 2 |Seti@Netherlands |21 |365,638 3 |SG |6 |191,975 4 |The Knights Who Say Ni!|8 |139,043 |
We zijn:
-Uitgedaagd door SG
-Als vijand genoemd door The Knights Who Say Ni!
-Vernoemd als mensen die de 1e plaats bezet houden voor de lol door Seti@Netherlands
(95% correctheid enzow
Gaat lekker
Verwijderd
Verwijderd
en dat probeerde ik dus in de post ervoor duidelijk te makenOp vrijdag 12 april 2002 21:11 schreef Rickman het volgende:
Trouwens, is het geen goed idee om Algemeen Beschaafd Nederlandse woorden als: 'ff', 'id', 'w8', 'iig' en 'idd' te vervangen door langere, niet bestaande woorden als: 'even', 'idee', 'wacht', 'in ieder geval' en 'inderdaad'? Ik weet het, slaat helemaal nergens op die rare lange woorden, maar het scheelt weer toetsen!
[DPC]Division Eindhoven gaat wel hard trouwens
Verwijderd
rotfl...euh, ik bedoel rolling on the floor laughingOp vrijdag 12 april 2002 21:11 schreef Rickman het volgende:
Trouwens, is het geen goed idee om Algemeen Beschaafd Nederlandse woorden als: 'ff', 'id', 'w8', 'iig' en 'idd' te vervangen door langere, niet bestaande woorden als: 'even', 'idee', 'wacht', 'in ieder geval' en 'inderdaad'? Ik weet het, slaat helemaal nergens op die rare lange woorden, maar het scheelt weer toetsen!
p.s. kan ook een steen zijn als je bed beter ligt
Toch leuk dat je nu ook niet voor niets F5 drukt
Verwijderd
Whehehe...je brengt me op een idee Witlof...Op vrijdag 12 april 2002 21:30 schreef Witlof het volgende:
Vanavond slaap ik met mijn hoofd op het toetsenbord voor de aanslagen door te laten gaan![]()
p.s. kan ook een steen zijn als je bed beter ligt
/me importeert alvast een paar apen en geeft ze z'n oude 486 bakken en na iedere 10K aanslagen wat bananen
Rofl, een school vol kleutertjes "tikt" ook aardig aanOp vrijdag 12 april 2002 22:00 schreef KoW het volgende:
hehe, assimileer een dierentuin
Verwijderd
Pardon ? Hoezo we gingen toch alles voluit tiepen ?Op vrijdag 12 april 2002 22:32 schreef Mar het volgende:
Rofl
Hoe moeten we zo in godsnaam op #1 blijven ?
http://arstechnica.infopop.net/OpenTopic/page?a=tpc&s=50009562&f=122097561&m=8200944824
Ze vinden het dus vervelend om achter DPC te staan...
neem je linkerhand, plaats de pink op de A, je ringvinger op de S, middelvinger op de D, wijsvinger op de F. Nu je rechterhand, pink op de ";", ringvinger op de L, middelvinger op de K, wijsvinger op de J. Het is nu een kwestie van eerst met je linkerhand op het toetsenbord slaan en dan met je rechterhand. Als je het lang vol wilt houden gebruik dan niet de kracht van je arm maar die van je pols, of beter nog je vingers (of combinatie). Ik had na 10 minuutjes typen een wordpad bestandje van 17,9KB
Zo ziet het er ongeveer uit (live getypt)
jk;fakj;fdsaklj;fdasklj;afdsklj;fadskj;lfsdklj;fdslkj;fdsk;ljfasdlkj;fdsk;ljfdskj;lfsdl;kjfdslkj;fds;kjlfdlkj;fda;lkjdfklj;dfasklj;fdj;lkfdlkj;fdkj;lfdkj;lfdkj;lfdkj;lfdkj;lfdlkj;fdkjlfdlkj;fdasj;lkfdj;lkfdkj;lfdsl;kjdfskj;lfdkj;lfsdlk;jdfslkj;sfdlkj;dfslkjdfslkj;dflkj;dfaskjl;dfkjl;dfkjl;dfkj;lfdlkj;fdkjl;fd;kjlfdsajl;kfdkljfdl;kjfdkl;jfdlkj;fdslkj;fdlkj;fdlkj;fdjlk;fdlkj;fdlkj;fdlkj;fkjl;flkj;fdlkj;fdjlk;dflkj;fdlkj;fdkjl;dfkj;lfdlkj;fdlkj;fdlkj;fdkjl;fdkjl;dfkjl;fdkl;jfdlk;jfdlkj;fdklj;fdlkj;fdlkj;fdklj;fdklj;fdklj;fdlkj;fdkj;lfdalkj;fdak;jlfdaskl;jfdalkj;fdasl;kjfadlk;jfdaklj;dfaklj;dfakj;ldfasl;kjfdaskjl;fdalkj;fdak;ljfdkjl;fdkjl;fdsalk;jfdaslkj;fsadkj;lfsadkj;lfdsakj;l (dit is 20 seconden)
Totale keyrate van deze posting (min laatste getal) 1789
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Je bent iig nog niet de grootste, ik zit al rond de 900k. Volgens mij zijn er nog wel een aantal die ook boven mij zitten, maar dat is geloof ik (nog) niet te zien op die site.Op zaterdag 13 april 2002 20:52 schreef cybermans het volgende:
hehe gaat lekker, ik zit nu ruim boven de 700k. Volgens mij ben ik dan gelijk de grootste binnen dpc. maarja iederen mag me inhalen. weet je wat ook lekker opschiet: het spelen van spellen zoals renegade quake 3 arena en counterstrike. Het gaat dan snel als je flink aan het strafen bent.
* Scraper knuffelt [eNeRGy], stil maar, het komt wel goed.Op zaterdag 13 april 2002 22:52 schreef [eNeRGy] het volgende:
ik heb maar 600000
* Appie-B typt al sinds begin februari en zit op 1.4M...Op zaterdag 13 april 2002 20:52 schreef cybermans het volgende:
hehe gaat lekker, ik zit nu ruim boven de 700k. Volgens mij ben ik dan gelijk de grootste binnen dpc.
...dankzij al die kloteverslagen
De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel
Verwijderd
Zie je wel dat school goed is voor jeOp zaterdag 13 april 2002 23:23 schreef Appie-B het volgende:
...dankzij al die kloteverslagen...
Je komt er hoog mee in de stats hier
Verwijderd
koe mijn beste, koeOp zondag 14 april 2002 00:44 schreef cybermans het volgende:
allemaal wel leuk en aardig. maar als er een 1,4m is en een 900k en een 700k en een 600k dan zouden de stats niet kloppen want dara staat minnder dan 3m dus joinen met die geit
De teamstats worden maar 1x per dag vernieuwdOp zondag 14 april 2002 00:44 schreef cybermans het volgende:
allemaal wel leuk en aardig. maar als er een 1,4m is en een 900k en een 700k en een 600k dan zouden de stats niet kloppen want dara staat minnder dan 3m dus joinen met die geit
Volgens mij telt íe pas vanaf het punt van joinen...Op zondag 14 april 2002 11:42 schreef Scraper het volgende:
Volgens mij zijn dat de dagelijkse stats. Dus niet de totaal stats. Ik hoop dat ze er daar nog wat meer stats tussen gooien. Zoals overall stats en stats binnen het team
* Appie-B draagt sinds drie dagen ook bij aan de score van DPC
Tja, dat zou ook kunnen. Maar daar komen we vanzelf wel achterOp zondag 14 april 2002 11:47 schreef Appie-B het volgende:
[..]
Volgens mij telt íe pas vanaf het punt van joinen...
* Appie-B draagt sinds drie dagen ook bij aan de score van DPC...
hmm shit, ik heb het oue algemene dpc-account het echte dpc laten joinen, was iets van 120k (in mijn eentje in een paar daagjes gedaan) maarja boeieOp zondag 14 april 2002 11:47 schreef Appie-B het volgende:
[..]
Volgens mij telt íe pas vanaf het punt van joinen...
* Appie-B draagt sinds drie dagen ook bij aan de score van DPC...
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Ik zit trouwens rond de 920k
Wel geinig projectje, kan ik zelf ook eens ontdekken dat ik eigenlijk veel te veel achter de compu zit
Alleen het lijkt me nogal erg makkelijk om te cheaten met dit dmv een klein stukkie software die 'toetsen indrukt' of zie ik dit verkeerd?