[tiepen] Project Dolphin

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 594 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01-2025

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Hij's al eens eerder langs geweest, maar wegens redesign en mogelijkheid tot teams post ik 'm nog maar eens.
Project Dolphin is een project waarbij bijgehouden wordt hoeveel de mensen die pulse ('t programma wat je nodig hebt) typen. Ik zelf zit nu op 850k toetsen oid. Sinds kort is hier dus de mogelijkheid tot teams bijgekomen.
De site is te vinden op http://www.project-dolphin.net/ - Je moet, als je dat nog niet gedaan hebt, ff aanmelden en pulse downloaden en installeren enzow. Daarna moet je inloggen op de site en op de Join a team link klikken. Hierna zoeken op TeamID 2 (ik mocht teams testen enzow, dus lage TeamID :)) en als het goed is krijg je Dutch Power Cows team. Klikken en dan grote Join this team knop drukken :)

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
De link naar distributed computing moet nog ver gezocht worden :?

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 08:38 schreef [eNeRGy] het volgende:
mja idd, meer distributed typing enzo. (hij's hier dus al vaker langsgeweest)

If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

kheb het ding zelf ook draaien, leuk maar absoluut geen distributed computing..

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik sta d'r al bij :)

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op woensdag 10 april 2002 08:38 schreef [eNeRGy] het volgende:
Hetzelfde geldt voor Ecologyfund.

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 08:49 schreef NG het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt voor Ecologyfund.
Idd, daarom hoort deze dus ook hiero thuis :) (als er maar een DPC bij zit he ;))

Verwijderd

Aangemeld en gejoint maar zijn hier ook team stats van :9~
En wat voor stats nog meer, het maakt een dpc-er niet uit wat voor project het is maar zijn er stats. :o

Wij willen stats :P

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
en QUCCC heeft zich ff aangemeld voor de DPC :)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:29
Op de site van het project zijn vast uitgebreide stats te vinden. Een DPCH op forum /5 lijkt me bij dit non-distributed project niet nuttig, er zijn er nu al 10 per dag.

We spend our years as a tale that is told

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 09:03 schreef Fritzz het volgende:
Aangemeld en gejoint maar zijn hier ook team stats van :9~
En wat voor stats nog meer, het maakt een dpc-er niet uit wat voor project het is maar zijn er stats. :o

Wij willen stats :P
Teamstats werken nog niet helemaal lekker schijnt, ik zal er strax nog ff achteraan gaan :P

• Sequence

Sequence

Online marketing

een DPC'er wil stats waaruit blijkt dat DPC de meeste PC's heeft draaien, daar zijn we goed in!

een typ-cursus-teller is toch niet iets voor het grootste distributed computing team ter wereld?

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 09:12 schreef Sequence het volgende:
een DPC'er wil stats waaruit blijkt dat DPC de meeste PC's heeft draaien, daar zijn we goed in!

een typ-cursus-teller is toch niet iets voor het grootste distributed computing team ter wereld?
Zou je dan willen dat de eer van DPC op dit projectje waarin we kunnen laten zien dat we meer doen dan allen rekenen ten onder laten gaan? :+

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 09:12 schreef Sequence het volgende:

Wel als de stats zeggen dat wij de beste zijn :P

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op woensdag 10 april 2002 09:17 schreef GeniusDex het volgende:

[..]

Zou je dan willen dat de eer van DPC op dit projectje waarin we kunnen laten zien dat we meer doen dan allen typen ten onder laten gaan? :+
:?
da's toch juist het enige wat ie laat zien...

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 09:21 schreef Sequence het volgende:

[..]

:?
da's toch juist het enige wat ie laat zien...
ermmm, alleen rekenen dus :+ Ik vond al dat er iets niet klopte enzo :+

• Sequence

Sequence

Online marketing

naja.. ik kan en ga jullie niet tegenhouden ofzo.. rest mij nog even een quote waar ik mij volledig bij aan sluit:
Op woensdag 10 april 2002 09:10 schreef Dutchman! het volgende:
Op de site van het project zijn vast uitgebreide stats te vinden. Een DPCH op forum /5 lijkt me bij dit non-distributed project niet nuttig, er zijn er nu al 10 per dag.
wel tekenend voor het project dat er diverse draadjes over lopen in de HK :z

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 09:27 schreef Sequence het volgende:
naja.. ik kan en ga jullie niet tegenhouden ofzo.. rest mij nog even een quote waar ik mij volledig bij aan sluit:
[..]

wel tekenend voor het project dat er diverse draadjes over lopen in de HK :z
Ik vindt dat ieder voor zich moet besluiten om hier aan niet of wel mee te doen.

Maar als een aantal mensen van DPC hier aan mee gaan doe onder de naam dutch power cows zou het logisch zijn dat als er stats komen die in /5 te posten aangezien die dutch power cows heet en niet distributed computing. als je je limiteert tot distributed computing zou je hier ook geen ecologie dpch neer moeten zetten.

Als hier in de hk ook zoveel belangstelling voor is moeten de stats (mits het hier echt niet komt)dan maar in de hk gepost worden.

En denk je nou echt dat het uitmaakt of er nou 10 dpch's of 11 dpch's gepost worden. Als het je niet intresseert dan lees je die dpch toch niet.

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Mij maakt 't niet zoveel uit of er hier stats komen of niet :)
't valt me trouwens op dat SETI@NL ook een team heeft (met wel 1 member, wij 10 :+)

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Het is een vrij land, maar
Op woensdag 10 april 2002 09:10 schreef Dutchman! het volgende:
Hear hear. Hier sluit ik me bij aan. En Ecology, ach, ik klik elke dag braaf mee, maar inderdaad zou het hier ook niet thuis horen.
Dutch Power Cows
Thuisbasis van het #1 distributed computing team Dutch Power Cows. Je vindt hier dagelijkse stats, FAQs, hulp en discussies over onder andere RC5, OGR, UD, G@H, ECCp, F@H en SETI.
o ja, de opsomming is onvolledig (dfolding). Lijkt mij dat ie compleet moet zijn of anders niets eruit lichten of wellicht een etc. er achter plakken

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Dutchman!
Op woensdag 10 april 2002 09:59 schreef Mobster het volgende:
o ja, de opsomming is onvolledig (dfolding). Lijkt mij dat ie compleet moet zijn of anders niets eruit lichten of wellicht een etc. er achter plakken
De "etc." staat er al voor met de 'onder andere' :)
Maargoed, als * DSmarty meeleest kan die hem er natuurlijk in een klik en een zucht bijzetten.

• MeneerKrab
waar kan ik die teamstats zien dan???

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 09:43 schreef GeniusDex het volgende:
Mij maakt 't niet zoveel uit of er hier stats komen of niet :)
't valt me trouwens op dat SETI@NL ook een team heeft (met wel 1 member, wij 10 :+)
Inmiddels al vier.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 11:28
Op woensdag 10 april 2002 09:37 schreef Fritzz het volgende:

*knip*

Maar als een aantal mensen van DPC hier aan mee gaan doe onder de naam dutch power cows zou het logisch zijn dat als er stats komen die in /5 te posten aangezien die dutch power cows heet en niet distributed computing. als je je limiteert tot distributed computing zou je hier ook geen ecologie dpch neer moeten zetten.

*knip*
Als ik een voetbalteam opricht van wat vrienden en die DPC noem...dan mag ik hier dus ook de voetbal uitslagen posten omdat het hier Dutch Power Cows heet :? :P

Naah ik vind het wel leuk dat je onder een teamnaam bezig kan zijn maar imho hoeven er hier geen stats van. Maarja wie ben ik :)

• [eNeRGy]
Op woensdag 10 april 2002 12:08 schreef MarcyDarcy het volgende:

[..]

Als ik een voetbalteam opricht van wat vrienden en die DPC noem...dan mag ik hier dus ook de voetbal uitslagen posten omdat het hier Dutch Power Cows heet :? :P

Naah ik vind het wel leuk dat je onder een teamnaam bezig kan zijn maar imho hoeven er hier geen stats van. Maarja wie ben ik :)
Ben het helemaal met je eens

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

[..]

Dat zou ook niet kunnen.... Wij zijn tweakers en tweakers doen niet aan sport.... . :Y)

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Verwijderd

[..]

Als uit die uitslagen blijkt dat wij nummer 1 zijn vindt ik het best.
Maar waarom wordt klikken wel goed gevonden en typen niet. Als de dolphin-stats hier dan niet zouden mogen waarom de ecologie (waar ik ook een voorstander ben) wel.
Naar mijn mening zou het dus of dolphine en eco dcph's posten of geen van beide.

• [eNeRGy]
Op woensdag 10 april 2002 13:56 schreef Fritzz het volgende:

[..]

Als uit die uitslagen blijkt dat wij nummer 1 zijn vindt ik het best.
Maar waarom wordt klikken wel goed gevonden en typen niet. Als de dolphin-stats hier dan niet zouden mogen waarom de ecologie (waar ik ook een voorstander ben) wel.
Naar mijn mening zou het dus of dolphine en eco dcph's posten of geen van beide.
Dus geen van beiden :)

Wie zegt er nl. dat degene die tegen Dolphin stats zijn wel voor Eco stats zijn ?

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 14:07 schreef [eNeRGy] het volgende:

[..]

Dus geen van beiden :)

Wie zegt er nl. dat degene die tegen Dolphin stats zijn wel voor Eco stats zijn ?
Kijk in die beslissing kan ik me dan beter vinden.

• MarcyDarcy
Op woensdag 10 april 2002 13:56 schreef Fritzz het volgende:

*knip*

Mobster weet het goed te verwoorden
Hear hear. Hier sluit ik me bij aan. En Ecology, ach, ik klik elke dag braaf mee, maar inderdaad zou het hier ook niet thuis horen.
Ook ik klik mee met ecology fund, tis leuk dat wel maar niet echt iets wat hier in DPC thuishoort :)

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Dankje MarcyDarcy. :*

Maar ik meen mij te herinneren dat Dutchman of DSmarty een paar weken geleden al een topic wilde starten over het/een aantal DPCH's en over de eventuele toekomst ervan.

Iets wat voor het gemak ook grootendeels via irc zou kunnen...

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Op woensdag 10 april 2002 15:12 schreef Mobster het volgende:
Dankje MarcyDarcy. :*

Maar ik meen mij te herinneren dat Dutchman of DSmarty een paar weken geleden al een topic wilde starten over het/een aantal DPCH's en over de eventuele toekomst ervan.

Iets wat voor het gemak ook grootendeels via irc zou kunnen...
Het was DutchMan, en die heeft nooit meer wat laten horen.

En dat via irc doen vind ik onzin, want dan bereik je niet alle DPC-ers.

Bovendien, ik ben het er mee eens dat niet van elk klein project dat niets met DC te maken heeft een hitparade moet worden gepost.
Maar, als genoeg DPC-ers meedoen, en er iemand zo gek is er een DPCH van te brouwen, dan moet dat geen probleem zijn. Dit forum is er voor DPC, en niet voor DC. Als DPC-ers dus aan een project mee willen doen, en daar stats van willen maken, dan zie ik niet in waarom je ze tegen moet houden.

Overigens doe ik zelf niet mee met het typeprogramma, en dat klikken alleen als ik tijd heb.

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:10

TFHfony

Professional Weirdo

Goh... Volgens mij weten ze gewoon van gekkigheid niet meer waarover ze een site moeten maken. Het volgende wordt een project om muisklikken te meten en daarna nog eentje om te kijken hoeveel afstand je aflegt met je muisje. Nee, dit gaat me ietsje te ver...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• [eNeRGy]
Als je het zo gaat bekijken moeten gewoon gaan stemmen, meerderheid voor (dus minimaal 3000 stemmen voor) dan pas een DPCH posten :)

• Dutchman!
Op woensdag 10 april 2002 15:23 schreef KoW het volgende:
mja, ik heb noooit meer wat van me laten horen, ben naar Wladiwostok geemigreerd, heb het forum nooooit meer gechecked, nooit meer iets gepost, me er helemaal niet meer mee bezig gehouden en het kost me ook helemaal geen tijd meer.

Het stond gewoon niet bovenaan de prioriteitenlijst.

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Op woensdag 10 april 2002 15:23 schreef KoW het volgende:

[..]

En dat via irc doen vind ik onzin, want dan bereik je niet alle DPC-ers.

Bovendien, ik ben het er mee eens dat niet van elk klein project dat niets met DC te maken heeft een hitparade moet worden gepost.
Maar, als genoeg DPC-ers meedoen, en er iemand zo gek is er een DPCH van te brouwen, dan moet dat geen probleem zijn. Dit forum is er voor DPC, en niet voor DC. Als DPC-ers dus aan een project mee willen doen, en daar stats van willen maken, dan zie ik niet in waarom je ze tegen moet houden.

Overigens doe ik zelf niet mee met het typeprogramma, en dat klikken alleen als ik tijd heb.
Relax KoW :P

Probleem is dat in de originele definitie DPC en DC onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn. Dus in dier voege kan je niet zeggen dat dit forum niet voor DC is, want dat is het wel degelijk...

Maar misschien moet er dan zelfs aan de betekenis van DPC iets worden veranderd. Het is een team wat zich bezig houdt/hield met distributed computing en niet met allerlei randzaken...

* Mobster is wel een beetje bang dat als dit uitgechat of geforumd wordt er een hoop boze DPC'ers weggaan ;(

Verwijderd

Ik wordt niet boos en ik zal niet weg gaan.
Ik wil alleen duidelijkheid over wat hier wel en wat hier niet moet/mag komen

• MarcyDarcy
* MarcyDarcy heeft de oplossing

Maak een statspagina, laat iedereen zijn/haar toetsaanslagen per dag (TPD) posten en dan wordt het gezien als een opsomming dus --> move huiskamer

Toch een statspost in DPC en iedereen blij (nou ja...bijna iedereen want niet iedereen heeft toegang tot de huiskamer). Eej ik zei ook niet het idee 100% perfect was :+

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

Ik vraag me ook al een tijdje af waarom er op de frontpage alleen bepaalde hitparades gepost worden.
Ik snap ook wel dat je niet de hele frontpage vol kunt gooien met die stats, maar plaats dan geen enkele stat-post ipv een paar. en ik ben trouwens net als 40e lid het DPC dolphin team gejoined. Ik zou het wel leuk vinden als de stats hier ook kwamen te staan.

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• MarcyDarcy
Op woensdag 10 april 2002 15:33 schreef Dutchman! het volgende:

[..]

mja, ik heb noooit meer wat van me laten horen, ben naar Wladiwostok geemigreerd, heb het forum nooooit meer gechecked, nooit meer iets gepost, me er helemaal niet meer mee bezig gehouden en het kost me ook helemaal geen tijd meer.

nou nou nou nou een beetje minder sarcasme mag ook wel :D
We weten dat iedereen dit naast zij/haar dagelijkse werk doet en er veel tijd in gaat zitten. Soms worden mensen wat ongeduldig omdat ze zich interesseren in het DPC gebeuren.

Je had zelf midden in een week gepost dat vanwege drukte jij het dat weekend wilde bespreken. Niks mis mee en als het een paar weken later komt maakt mij ook nog niet eens zoveel uit. Als het er maar komt. Maareh you guys chill ff allemaal we zitten hier allen voor ons plezier :)

• Chaos
  • Niet online
Ooit was DPC helemaal en alleen op RC5 gericht, daardoor waren we in staat om in een razend tempo naar de top te klimmen en vele bekende namen achter ons te laten. Als we zo verder gaan met het steeds meer uitsmeren van mensen over -tig projecten zijn we die kracht kwijt en zullen we op den duur bij geen enkel project meer wat bereiken. Om dat te voorkomen is het noodzakelijk om het aantal projecten niet te snel te laten toenemen, daarom verzetten diverse mensen zich tegen het steeds weer toevoegen van nieuwe projecten.

In dit licht lijkt het toevoegen van projecten die niet eens distributed computing zijn mij helemaal geen goed idee.

• DSmarty
  • Niet online
En ik sluit me volledig bij Chaos aan.

DPC doet Distributed Computing, dit valt daar voor de volle 100% niet onder.
Misschien dat je zoiets in de HK kan opstarten ofzo, maar het hoort zeker niet bij DPC.

Verwijderd

Mooie site :P

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 16:35 schreef Chaos het volgende:
Ooit was DPC helemaal en alleen op RC5 gericht, daardoor waren we in staat om in een razend tempo naar de top te klimmen en vele bekende namen achter ons te laten. Als we zo verder gaan met het steeds meer uitsmeren van mensen over -tig projecten zijn we die kracht kwijt en zullen we op den duur bij geen enkel project meer wat bereiken. Om dat te voorkomen is het noodzakelijk om het aantal projecten niet te snel te laten toenemen, daarom verzetten diverse mensen zich tegen het steeds weer toevoegen van nieuwe projecten.

In dit licht lijkt het toevoegen van projecten die niet eens distributed computing zijn mij helemaal geen goed idee.
Distirbuted computing gebruikt processorkracht, dingen als ecology en dolphin niet. Deze 2 kan je dus perfect combineren :)

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Klikken en typen kost ook rekenkracht :P
Wat er al niet in je systeem gebeurd voor er een letter op je scherm verschijnt.
Bovendien neemt dat progje weer kostbare cycles weg van de andere projecten ;)

Maar ik vind het er niet echt in passen.
Dit heeft namelijk niks meer te maken met het bouwen van 's werelds grootste computer.
Dat was toch ooit de kern van deze projecten :?

Nu ook zonder stropdas

• Dutchman!
*knip*

dit past beter in een nieuw topic

*edit* en dat is dit topic geworden: [topic=464412/1/50]

• DSmarty
  • Niet online
[idem dito]
Discussie kan men beter voortzetten in ander topic.

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Op woensdag 10 april 2002 15:33 schreef Dutchman! het volgende:

[..]

Sorry, niet op die manier bedoeld

Maare, in Wladiwostok, hebben ze daar ook PC's

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Op woensdag 10 april 2002 15:55 schreef Mobster het volgende:
Probleem is dat in de originele definitie DPC en DC onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn. Dus in dier voege kan je niet zeggen dat dit forum niet voor DC is, want dat is het wel degelijk...

* Mobster is wel een beetje bang dat als dit uitgechat of geforumd wordt er een hoop boze DPC'ers weggaan ;(
Aan de definitie van DPC is zonder meer al erg veel veranderd.

Vroeger was het DNet, en toen ineens de stap in het diepe naar een project buiten DNet
Ik kan me nog herinneren dat tegen D.Folding ook veel mensen opkwamen, en waren er in de begintijd van ECCp ook niet veel tegenstanders.

En, over dat rooie puntje: Ook als je mensen hebt die zo pertinent elk nieuw project afkraken zul je kans hebben dat mensen weglopen.

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Op woensdag 10 april 2002 15:28 schreef [eNeRGy] het volgende:
Als je het zo gaat bekijken moeten gewoon gaan stemmen, meerderheid voor (dus minimaal 3000 stemmen voor) dan pas een DPCH posten :)
Totale onzin.
Zie eerst maar eens 3.000 stemmen te krijgen.
Van die 6.000 users komt 90% nooit online.

• DSmarty
  • Niet online
Kow -->

Ik denk niet dat je daar echt een reactie op verwacht, of wel :?
Speciaal voor jou dan:
Zie: http://www.ftd.de/tm/it/1056813.html
Die Internet-Welle hat Russland erreicht: Nirgends auf der Welt wächst die Zahl der Internet-Benutzer schneller als zwischen Wladiwostok und Smolensk: Monat für Monat um fünf bis sieben Prozent. Vor vier Jahren gab es gerade mal 300.000 Web-Nutzer, heute wird ihre Zahl auf bis zu sechs Millionen geschätzt. Rund zwei Drittel der Surfgemeinde leben derzeit in den beiden Metropolen Moskau und St. Petersburg.
Ik ga er vanuit dat hier toch computers voor nodig zijn :P

• NightBird
  • Laatst online: 22:05

NightBird

DPC-Crew Coding
:P

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• DSmarty
  • Niet online
En nogmaals KoW.

Het duurde inderdaad even voordat we andere projecten gingen ondersteunen.
Dit had ook diverse oorzaken, de natuurlijke frictie tussen RC5 en Seti bijvoorbeeld.
Maar een project dat DPC ondersteunt moet altijd aan 1 eis voldoen: Het is Distributed Computing.

• DSmarty
  • Niet online
Maar zoals eerder gezegd, discussie graag in andere topic.

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-03 12:59

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Hier misschien toch een reden om als DPC-er betrokken te raken in dit project: (klik)

-> We worden uitgedaagd door de riddertjes om mee te doen <-

Ik snap ook helemaal niks van het nut van dit 'project', maar er zijn stats en we worden uitgedaagd! >:)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 22:22 schreef Cow_tipping het volgende:
Hier misschien toch een reden om als DPC-er betrokken te raken in dit project: (klik)

-> We worden uitgedaagd door de riddertjes om mee te doen <-

Ik snap ook helemaal niks van het nut van dit 'project', maar er zijn stats en we worden uitgedaagd! >:)
hehe >:) Dank ook die bordjes in hun sigs 'cow tipping' :+

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Gisteren schreef iemand van KWSN jet volgende:
Ni!
Welcome and Ni!

Do mine eyes deceive me? I do beleive that there is a semi-fued a brewin' between S@NL and DPC teams in Dolphin.

This is unjust.

This is unacceptable.

We at the Knights Who Sai Ni! will not stand for it.

We demand justice.

We demand that these barbaric, insane and clearly unacceptable events come to a complete end. Now!

Cease and Desist!

Nobody has a knock-down drag out fued without Knights present.

We want to be included!

We will offer to buy you a round of PGGB's if you will let us join in your carpel tunnel taunts!

We shall taunt you, pass you, and come back to taunt you a second-time-a.

Beware.

We are not to be trifled with.

We have destroyed the Picard Pig-dogs in Genome. We have taught the Crazy Art Bell listeneres a lesson in SETI. We have even taken down the Once Mighty ARS in Distributed Folding, We have beaten the Stupid Dutch Power Kows in everything we have set our minds to! ( Yes I know we are not in OGR)

We shall overcome!

(psssssstttttt......)

What?

(There are only two of you on the team.)

So?

(S@NL and DPC have hundreds if not thousands of members)

Well then the harder they are, in the fall they are bigger!

(Thats not right either)

Shutup!

Beware the Knights Who Say Ni!

So I must bid you adeiu!

Enjoy the view from behind, it is all you will see!

NI! NI! NI!

SpongeBob SquarePants

A proud, if not entirely there, member of the Knights Who Say Ni!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Op woensdag 10 april 2002 18:29 schreef DSmarty het volgende:
Kow -->
Wist ik veel dat dat land of gebied echt bestond :P

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

Waar zie ik nu de DPC-stats op de site van Dolpin?

DPC Team ColdFusion

• MeneerKrab
Op donderdag 11 april 2002 13:27 schreef Mar het volgende:
Waar zie ik nu de DPC-stats op de site van Dolpin?
nog niet
die zijn er nog niet, alwel de mogelijkheid tot het joinen maar nog niet de teamstats

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 11:07
Op donderdag 11 april 2002 13:48 schreef PowerCow het volgende:

[..]

nog niet
die zijn er nog niet, alwel de mogelijkheid tot het joinen maar nog niet de teamstats
Ik zie net dat DPC RUIM op nr. 1 staat!!

Wij met 79 members, degene op plaats 2 Seti@NL met 17 member! *D

...

• Appie-B
  • Laatst online: 07-04-2024

Appie-B

The Ecologist

Op vrijdag 12 april 2002 08:33 schreef Bas_f het volgende:

[..]

Zie hier >:)

De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel

• MeneerKrab
ik wil kunnen klikken op DPC en dan zien dat QUCCC bovenaanstaat

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 08:33 schreef Bas_f het volgende:

[..]

Feli mensen! Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat de komende dagen.....

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
http://project-dolphin.net/statistics.shtml#teams
code:
1
2
3
4
5
RANK|Team            |Members|Keys
1   |Dutch Power Cows    |88     |1,337,372
2   |Seti@Netherlands    |21     |365,638
3   |SG            |6   |191,975
4   |The Knights Who Say Ni!|8  |139,043

We zijn:
-Uitgedaagd door SG
-Als vijand genoemd door The Knights Who Say Ni!
-Vernoemd als mensen die de 1e plaats bezet houden voor de lol door Seti@Netherlands
(95% correctheid enzow :P)
Gaat lekker :D

• Mar

Mar

TCF

mooi resultaat voor DPC :)

DPC Team ColdFusion

Verwijderd

Ach ja, laat die Duitsers maar lullen en de Knights maar taunten. Feit blijft, dat 2 grote Nederlandse teams boven aan staan :D

• Witlof
  • Laatst online: 19-05 23:07
Ik kon het niet laten en heb me ook maar aangemeld en type me nu ook rot. Het leuke hiervan is dat je beter iets verkeerd kan tiepe omdat dat meer aanslagen geeft alleen is het niet altijd beter ;)

Verwijderd

Trouwens, is het geen goed idee om Algemeen Beschaafd Nederlandse woorden als: 'ff', 'id', 'w8', 'iig' en 'idd' te vervangen door langere, niet bestaande woorden als: 'even', 'idee', 'wacht', 'in ieder geval' en 'inderdaad'? Ik weet het, slaat helemaal nergens op die rare lange woorden, maar het scheelt weer toetsen! ;)

• Witlof
Op vrijdag 12 april 2002 21:11 schreef Rickman het volgende:
Trouwens, is het geen goed idee om Algemeen Beschaafd Nederlandse woorden als: 'ff', 'id', 'w8', 'iig' en 'idd' te vervangen door langere, niet bestaande woorden als: 'even', 'idee', 'wacht', 'in ieder geval' en 'inderdaad'? Ik weet het, slaat helemaal nergens op die rare lange woorden, maar het scheelt weer toetsen! ;)
en dat probeerde ik dus in de post ervoor duidelijk te maken ;)

[DPC]Division Eindhoven gaat wel hard trouwens :D

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 21:11 schreef Rickman het volgende:
rotfl...euh, ik bedoel rolling on the floor laughing :P :+

• Witlof
Vanavond slaap ik met mijn hoofd op het toetsenbord om de aanslagen door te laten gaan :+ :D

p.s. kan ook een steen zijn als je bed beter ligt ;)

edit:

Toch leuk dat je nu ook niet voor niets F5 drukt :)

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 21:30 schreef Witlof het volgende:
Vanavond slaap ik met mijn hoofd op het toetsenbord voor de aanslagen door te laten gaan :+ :D

p.s. kan ook een steen zijn als je bed beter ligt ;)
Whehehe...je brengt me op een idee Witlof...

/me importeert alvast een paar apen en geeft ze z'n oude 486 bakken en na iedere 10K aanslagen wat bananen :P :+

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

hehe, assimileer een dierentuin :P

• Mar

Mar

TCF

Op vrijdag 12 april 2002 22:00 schreef KoW het volgende:
hehe, assimileer een dierentuin :P
Rofl, een school vol kleutertjes "tikt" ook aardig aan :)

DPC Team ColdFusion

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 22:32 schreef Mar het volgende:
Rofl
Pardon ? Hoezo we gingen toch alles voluit tiepen ?
Hoe moeten we zo in godsnaam op #1 blijven ? :P :+

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01-2025

Z!oN

Team Coldfusion

reden te meer om hier maar eens een reply op te sturen, dan heeft het zin om toch te gaan typen. :D

Ze vinden het dus vervelend om achter DPC te staan...

http://www.teamcoldfusion.nl

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Owkeej, MM zal jullie eens typles geven. Als je deze methode gebruikt kan je 1600-2000 aanslagen per minuut halen. Het is niet echt handig omdat ik dan niet meer kan typen als jullie, maar ik doe het voor het team ;)

neem je linkerhand, plaats de pink op de A, je ringvinger op de S, middelvinger op de D, wijsvinger op de F. Nu je rechterhand, pink op de ";", ringvinger op de L, middelvinger op de K, wijsvinger op de J. Het is nu een kwestie van eerst met je linkerhand op het toetsenbord slaan en dan met je rechterhand. Als je het lang vol wilt houden gebruik dan niet de kracht van je arm maar die van je pols, of beter nog je vingers (of combinatie). Ik had na 10 minuutjes typen een wordpad bestandje van 17,9KB >:)

Zo ziet het er ongeveer uit (live getypt)

jk;fakj;fdsaklj;fdasklj;afdsklj;fadskj;lfsdklj;fdslkj;fdsk;ljfasdlkj;fdsk;ljfdskj;lfsdl;kjfdslkj;fds;kjlfdlkj;fda;lkjdfklj;dfasklj;fdj;lkfdlkj;fdkj;lfdkj;lfdkj;lfdkj;lfdkj;lfdlkj;fdkjlfdlkj;fdasj;lkfdj;lkfdkj;lfdsl;kjdfskj;lfdkj;lfsdlk;jdfslkj;sfdlkj;dfslkjdfslkj;dflkj;dfaskjl;dfkjl;dfkjl;dfkj;lfdlkj;fdkjl;fd;kjlfdsajl;kfdkljfdl;kjfdkl;jfdlkj;fdslkj;fdlkj;fdlkj;fdjlk;fdlkj;fdlkj;fdlkj;fkjl;flkj;fdlkj;fdjlk;dflkj;fdlkj;fdkjl;dfkj;lfdlkj;fdlkj;fdlkj;fdkjl;fdkjl;dfkjl;fdkl;jfdlk;jfdlkj;fdklj;fdlkj;fdlkj;fdklj;fdklj;fdklj;fdlkj;fdkj;lfdalkj;fdak;jlfdaskl;jfdalkj;fdasl;kjfadlk;jfdaklj;dfaklj;dfakj;ldfasl;kjfdaskjl;fdalkj;fdak;ljfdkjl;fdkjl;fdsalk;jfdaslkj;fsadkj;lfsadkj;lfdsakj;l (dit is 20 seconden)

Totale keyrate van deze posting (min laatste getal) 1789

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

hoezo we verpesten graag de lay-out.... :P

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 13:31
hehe gaat lekker, ik zit nu ruim boven de 700k. Volgens mij ben ik dan gelijk de grootste binnen dpc. maarja iederen mag me inhalen. weet je wat ook lekker opschiet: het spelen van spellen zoals renegade quake 3 arena en counterstrike. Het gaat dan snel als je flink aan het strafen bent.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Op zaterdag 13 april 2002 20:52 schreef cybermans het volgende:
hehe gaat lekker, ik zit nu ruim boven de 700k. Volgens mij ben ik dan gelijk de grootste binnen dpc. maarja iederen mag me inhalen. weet je wat ook lekker opschiet: het spelen van spellen zoals renegade quake 3 arena en counterstrike. Het gaat dan snel als je flink aan het strafen bent.
Je bent iig nog niet de grootste, ik zit al rond de 900k. Volgens mij zijn er nog wel een aantal die ook boven mij zitten, maar dat is geloof ik (nog) niet te zien op die site.

• [eNeRGy]
ik heb maar 600000 :'(

• Scraper

Scraper

ErikJ

Op zaterdag 13 april 2002 22:52 schreef [eNeRGy] het volgende:
ik heb maar 600000 :'(
* Scraper knuffelt [eNeRGy], stil maar, het komt wel goed.

• Appie-B

Appie-B

The Ecologist

Op zaterdag 13 april 2002 20:52 schreef cybermans het volgende:
hehe gaat lekker, ik zit nu ruim boven de 700k. Volgens mij ben ik dan gelijk de grootste binnen dpc.
* Appie-B typt al sinds begin februari en zit op 1.4M... >:)

...dankzij al die kloteverslagen :(...

De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 23:23 schreef Appie-B het volgende:
...dankzij al die kloteverslagen :(...
Zie je wel dat school goed is voor je >:)
Je komt er hoog mee in de stats hier :P :+

• cybermans
allemaal wel leuk en aardig. maar als er een 1,4m is en een 900k en een 700k en een 600k dan zouden de stats niet kloppen want dara staat minnder dan 3m dus joinen met die geit

Verwijderd

Op zondag 14 april 2002 00:44 schreef cybermans het volgende:
allemaal wel leuk en aardig. maar als er een 1,4m is en een 900k en een 700k en een 600k dan zouden de stats niet kloppen want dara staat minnder dan 3m dus joinen met die geit
koe mijn beste, koe :P :+

• [eNeRGy]
Op zondag 14 april 2002 00:44 schreef cybermans het volgende:
De teamstats worden maar 1x per dag vernieuwd

• Scraper

Scraper

ErikJ

Volgens mij zijn dat de dagelijkse stats. Dus niet de totaal stats. Ik hoop dat ze er daar nog wat meer stats tussen gooien. Zoals overall stats en stats binnen het team :D

• Appie-B

Appie-B

The Ecologist

Op zondag 14 april 2002 11:42 schreef Scraper het volgende:
Volgens mij zijn dat de dagelijkse stats. Dus niet de totaal stats. Ik hoop dat ze er daar nog wat meer stats tussen gooien. Zoals overall stats en stats binnen het team :D
Volgens mij telt íe pas vanaf het punt van joinen...

* Appie-B draagt sinds drie dagen ook bij aan de score van DPC :7...

• cybermans
dat zou wel heel raar zijn maar ja (dit levert ook weer keys op)

• Scraper

Scraper

ErikJ

Op zondag 14 april 2002 11:47 schreef Appie-B het volgende:

[..]

Tja, dat zou ook kunnen. Maar daar komen we vanzelf wel achter :D

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Op zondag 14 april 2002 11:47 schreef Appie-B het volgende:

[..]

hmm shit, ik heb het oue algemene dpc-account het echte dpc laten joinen, was iets van 120k (in mijn eentje in een paar daagjes gedaan) maarja boeie :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Wij tiepen goehoed >:) Zo weer ff UTen enzo :)
Ik zit trouwens rond de 920k

• Witlof
Hoe zit het eigenlijk met subteams? Ik zie namelijk bij de gegevens staan over teams en groups. Is het mogelijk om een subteam op te richten waardoor we memberstats krijgen en toch nog lid zijn van DPC :?

Verwijderd

All your credit cards belong to us :+

lol!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:23
ok, momenteel op de 3150e plaats (sorry, eenendertighonderdvijftigste ;)), en kijken hoe ver ik kom :P

Wel geinig projectje, kan ik zelf ook eens ontdekken dat ik eigenlijk veel te veel achter de compu zit :Y)

• Arjan Scholl
  • Laatst online: 05-05 18:58
Ik heb me ook maar eens aangemeld.... :)

Alleen het lijkt me nogal erg makkelijk om te cheaten met dit dmv een klein stukkie software die 'toetsen indrukt' of zie ik dit verkeerd?

• cybermans
cheaters heb je altijd. maar ik cheat nooit (ok alleen de eindbaas in elite force). maar om die reden wordt de source nu niet brij gegeven/

Pagina: 1 2 Laatste