Volgens mij heb je Rabobank zo aan je nummer te zien.Op dinsdag 23 april 2002 12:26 schreef daredevil__2000 het volgende:
Hopelijk schieten die banken ook op met het doorvoeren van de betalingen.
Dus als het goed is staat het mijne er al op.
Je geld staat nog niet op mijn rekening, maar het zal er in de loop van de dag wel op staan.
Wanneer het geld op mijn rekening staat krijg je een mailtje.
Ik krijg mailWanneer het geld op mijn rekening staat krijg je een mailtje.
Mooi opgezette aktie btw, hulde !!
Hmm strange.Op dinsdag 23 april 2002 12:46 schreef daredevil__2000 het volgende:
Dat klopt.
Je geld staat nog niet op mijn rekening, maar het zal er in de loop van de dag wel op staan.
Wanneer het geld op mijn rekening staat krijg je een mailtje.
Met Rabox (dus via inet) staat het er na 10 minuten al op.
Naja zal vanavond wel even kijken.
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Ik heb in het begin ook wat besteld, dat is geanuleerd zoals ik kan zien. Kan ik nu nog opnieuw bestellen.Op maandag 22 april 2002 16:40 schreef daredevil__2000 het volgende:
Even een status van de actie:
* Allanon
* DVRipperD
* Edwin__2002 (betaald)
* Equinoxe
* Freak_66
* Hemperor
* IconOS
* jobah
* King.niek
* MasterOverdrive (besteld vanavond)
* Quinie
* Robje
* SirWicked
* sjares (betaald)
* Vassago (betaald)
* Xavier
* zwahiel
Als ik iemand heb overgeslagen, stuur dan even een mailtje.
De oude bestelling gaat dus niet meer door.
SNS is vrij rap, dat heb ik met de casebadges actie ook gemerkt.
Postbank vroeg om reden van opzegging, toen ik zei dat mijn betalingen en ontvangsten een eeuwigheid duurde was dat volgens die kerel onzin. Ik heb nu wel effe mijn loon 3 dagen eerder, en mijn betalingen zijn binnen 2 dagen geregeld, dat duurde soms een week bij de postbank.
Daarnaast heeft het tegenwoordig meer weg van de Hema dan van een Bank
En om maar niet te spreken van die domme bank/giro-centrale die ze in het leven hebben geroepen (bedenker is zeker familie geweest van Willem Alexander
/me EquinoXe heeft een beetje hekel aan Postbank, maar dat laat 'ie gelukkig niet merken, maar toch voelt zich nu weer effe opgelucht
Ik weet: mijn commentaar is meer iets voor een andere topic
Zou je rob@mp34ever.d2g.com even willen wijzigen in robsonke@zeelandnet.nl alvast bedankt.
Leeg
Ik kan de komende paar dagen geen bevestigingen meer geven van mensen die betaald hebben, want ik kan niet inloggen op het internet bankieren.
Dit komt doordat mijn pas kapot is en ik dus een nieuwe moet aanvragen. Volgens zo'n LBO trut van de ABN werd mijn betaal pas geblokkeerd tijdens de aanvraag van een nieuwe bankpas. Stel je de vraag of je nog wel gewoon kan inloggen op internet bankieren, krijg je te horen dat je dat nog gewoon kan doen. Probeer ik vanochtend in te loggen, krijg ik de melding dat mijn pas geblokkeerd is en dat ik dus niet in kan loggen totdat ik mijn nieuwe pas heb geactiveerd.
Bij de ABN zeiden ze dat ik mijn nieuwe pas binnen 7 dagen zou krijgen, dus het wachten is daarop. Als het goed is krijg ik wel deze of volgende week mijn rekening afschrift, dus dat komt goed uit.
Zodra ik weet wie betaald heeft post ik dat in deze topic.
Sorry voor dat deze problemen zijn ontstaan.
Ik baal er zelf ook heel erg van, want ik moet nou iedere keer bij mijn ouders om geld gaan lopen zeuren wanneer ik iets wil kopen.
Moest 1 5mm heldere blauw hebben...bij display is ie 3 FoK!king euro.
Waarom leest niemand die eerste post van deze topic
Daar staat alle info in over de looptijd van de actie enz.
Ik heb speciaal de eerste post laten wijzigen door Phreak zodat alle informatie klopt.
Heb je hem al veranderd??Op woensdag 24 april 2002 10:27 schreef robje het volgende:
Hey ik heb ook al besteld en sta ook in die lijst mar mijn mailadres werkt even niet want mijn server ligt plat.
Zou je rob@mp34ever.d2g.com even willen wijzigen in robsonke@zeelandnet.nl alvast bedankt.
Leeg
JaOp woensdag 24 april 2002 12:54 schreef robje het volgende:
[..]
Heb je hem al veranderd??
Ik heb een leeg mailtje van je gehad.Op dinsdag 23 april 2002 19:11 schreef wmeester het volgende:
Ik heb besteld, nu w88 op de bevestiging.
Zet even gewoon met de hand in een mailtje wat je wilt hebben, dan vul ik zelf wel een formulier in.
En dan is het wachten tot iedereen zijn bestelling betaald heeft.
Mischien handig om ook voor het betalen een deadline in te stellen ?Op donderdag 25 april 2002 14:49 schreef daredevil__2000 het volgende:
De actie duurd nog maar tot morgen avond.
En dan is het wachten tot iedereen zijn bestelling betaald heeft.
maar goed, ik heb internetbankieren van de postbank aangevraagt....
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
* reskobon is ongeduldig
Leeg
Ik heb je al twee keer een mailtje gestuurd.Op vrijdag 26 april 2002 08:59 schreef robje het volgende:
Ik heb nog geen mailtje van betaling gehad. Wanneer denk je alle mailtjes verstuurd te hebben??
* reskobon is ongeduldig
Waarom die niet aangekomen zijn weet ik niet.
Je hebt nu een mailtje op de nieuwe adres van je gekregen.
Ik had volgens mij geen nieuwe bestelling van je gehad.Op vrijdag 26 april 2002 09:12 schreef freezy17 het volgende:
Krijg ik ook nog een mailtje met mijn bestelling en wat ik zou moeten betalen?
Komt misschien we door hotmail.
Er staat in ieder geval niets in mijn inbox van jou.
Ja mailserver is nu weer online maar ik heb net het mailtje binnengehad op het andere adres. Ik heb het bedrag meteen overgemaakt. Dus als het meezit heb je over 20 minuten je geldOp vrijdag 26 april 2002 10:49 schreef daredevil__2000 het volgende:
[..]
Ik heb je al twee keer een mailtje gestuurd.
Waarom die niet aangekomen zijn weet ik niet.
Je hebt nu een mailtje op de nieuwe adres van je gekregen.
Leeg
Is goed.Op vrijdag 26 april 2002 11:41 schreef robje het volgende:
[..]
Ja mailserver is nu weer online maar ik heb net het mailtje binnengehad op het andere adres. Ik heb het bedrag meteen overgemaakt. Dus als het meezit heb je over 20 minuten je geld
Verwijderd
Voor alle andere ik mail zodra ik iets weet van wie er betaald heeft.
Ik moet nu werken tot 15:00 dus ik kan even geen mail replyen
Mijn geld zou binnen moeten zijn.
Kan je dat bevestigen?
Paar posten terug zei hij nog dat zijn pasje kapot was en dat hij daarop moest wachten voordat hij kon zien wie er betaald heeft.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
heb alleen mn TAN-codes nog niet...
Duurd het eerst een uur bij de bank voordat ik aan de beurt ben. Kom ik thuis en probeer ik in te loggen, verschijnt op het scherm dat ABNAMRO problemen heeft en dat je niet kunt inloggen.
Ik zal blijven proberen om in te loggen. Zodra het me gelukt is horen jullie het.
frapex er bestaan ook nog gewoon overschrijvingsformulieren hoor. Zo hou je de bestelling tegen en moeten er mensen onnodig wachten op jou.
* frapex heeft nog geen nieuwe overschrijvingsformulieren ontvangen van die klote postbank, om het allemaal wat te versnellen heeft hij girotel aangevraagt..Op woensdag 01 mei 2002 17:25 schreef Xavier het volgende:
Wanneer word er bestelt? Is namelijk al een tijdje geleden dat ik het geld heb gestort.
frapex er bestaan ook nog gewoon overschrijvingsformulieren hoor. Zo hou je de bestelling tegen en moeten er mensen onnodig wachten op jou.
dus please, voordat je ergens commentaar op geeft...
Dat kon ik toch ook niet ruiken.Op woensdag 01 mei 2002 18:15 schreef frapex het volgende:
[..]
* frapex heeft nog geen nieuwe overschrijvingsformulieren ontvangen van die klote postbank, om het allemaal wat te versnellen heeft hij girotel aangevraagt..
dus please, voordat je ergens commentaar op geeft...
Toen ik geld overscreef had ik gewoon die gulden dingen gebruikt het gulden teken doorgekrast en een Euro van gemaakt.
Werkte goed hoor!!
Kreeg meteen 3 dagen later euro overschrijvingsformulieren.
ja dat heb ik ook geprobeerd. 1,5 week geleden.. nog steeds geen antwoord op gehadOp woensdag 01 mei 2002 18:29 schreef Xavier het volgende:
[..]
Dat kon ik toch ook niet ruiken.
Toen ik geld overscreef had ik gewoon die gulden dingen gebruikt het gulden teken doorgekrast en een Euro van gemaakt.
Werkte goed hoor!!
Kreeg meteen 3 dagen later euro overschrijvingsformulieren.
Stomme k*t postbank.Op woensdag 01 mei 2002 19:01 schreef frapex het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook geprobeerd. 1,5 week geleden.. nog steeds geen antwoord op gehad
Ben blij dat ik naar de rabobank ben gegaan.
Werkt alles een stuk beter.
Inet bankieren van rabo -> rabo duurt een 5 minuten met overschrijven. En ik heb er nooit problemen mee.
Via papier ging het ook ALTIJD goed.
En je hoeft niet gigantisch lang te wachten op je overschrijving.
Maar nu ontopic
Daredevil_2000 heb je al wat info voor ons?
Wat is de status van de actie?
Ik heb ook al mailtjes gestuurd, maar krijg ook geen reply.
Is m'n bestelling wel aangekomen?
Grzzz. lekker is dat, maak je geld over, molt 'ie z'n pasje en kan ie niet meer inloggen bij z'n bank, vreemd, lukte mij laatst wel toen mijn pas geblokkeerd was, maar ja kan natuurlijk aan de bank liggen.
Maar nu laat ie verd*mme nix meer van zich horen sinds maandag.
Nu weet ik dat dit een hardware forum is, maar betalende mensen in spanning te laten zitten is geen stijl.
Verwijderd
Sorry maar wij kunnen uw opdracht niet werwerken. U dient euro overschrijvings kaarten aan te vragen.
/quote
K PIEP T... meteen gedaan dus.
Als je het wat sneller wilt hebben kan ik het je anders ook contant geven. Ik begreep dat we niet zo ver van elkaar afwonen.
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
* sjares wordt inmiddels een beetje ongeduldig...
j/k
Verwijderd
Maar goed, ik blijf wachten...
ja, dat ik natuurlijk ook mogelijk!Op zondag 05 mei 2002 14:23 schreef MasterOverdrive het volgende:
heb ff geduld, ik denk dat meneer op vakantie is
* Hemperor
* Robje
* Bonelessniels
* Denizz
* Wmeester
* Quinie
* Equinox
* Freak 66
* Xavier
* Allanon
* Edwin_2002
* Vassago
* Sjares
Als je het niet gelooft kun je het bij de ABNAMRO na gaan vragen. Ik zit ook niet graag een week zonder mijn geld. Vooral niet tijdens de week van koninginnedag. Ik heb geld moeten lenen om uit te kunnen gaan, omdat ik niet bij mijn geld kon. Bij ABN denken ze dat wanneer je overdag werkt je toch nog even geld op kan nemen tussen 9:30 en 17:00.Op donderdag 02 mei 2002 16:15 schreef equinoxe het volgende:
Grzzz. lekker is dat, maak je geld over, molt 'ie z'n pasje en kan ie niet meer inloggen bij z'n bank, vreemd, lukte mij laatst wel toen mijn pas geblokkeerd was, maar ja kan natuurlijk aan de bank liggen.
Ik was niet op vakantie, maar ik ben gewoon amper thuis geweest.Op zondag 05 mei 2002 14:23 schreef MasterOverdrive het volgende:
heb ff geduld, ik denk dat meneer op vakantie is
Wat zijn jullie BTW allemaal bang dat ik hem smeer met het geld. Ik bedoel mijn gegevens staan op jullie bankafschriften. En aangezien je hier in Nederland je moet kunnen legitimeren bij het afsluiten van een rekening weet je zeker dat die gegevens kloppen.
Verwijderd
Jammer dat er figuren zijn die zo laat zijn met betalen!
Heb je al een idee wanneer je gaat bestellen??
Daarna ga ik bestellen. Anders duurd het te lang
oei... ik heb het al een paar dagen geleden overgemaakt.... hopen dat het nog op tijd komt !Op maandag 06 mei 2002 09:59 schreef daredevil__2000 het volgende:
Ik geef iedereen nog een week om te betalen.
Ik denk het wel hoor.Op maandag 06 mei 2002 10:10 schreef frapex het volgende:
[..]
oei... ik heb het al een paar dagen geleden overgemaakt.... hopen dat het nog op tijd komt !
voor de volgende inkoopactie die je gaat houden, gewoon een DEADLINE instellen voor betalen, en geen medelijden hebben maar gewoon bestellen op de dag die je direct vastlegd in het topic op de 1e page ofzo....
zie ook;
[topic=422393/1/25]
Zal ik doen.Op maandag 06 mei 2002 10:19 schreef Fire_Bird het volgende:
*tip*
voor de volgende inkoopactie die je gaat houden, gewoon een DEADLINE instellen voor betalen, en geen medelijden hebben maar gewoon bestellen op de dag die je direct vastlegd in het topic op de 1e page ofzo....
zie ook;
[topic=422393/1/25]
Bedankt voor de tip.
VioLenT en FRAPEX hebben ook betaald.
S-FORCE heeft ook betaald
De volgende mensen hebben al betaald:Op maandag 06 mei 2002 22:58 schreef Xavier het volgende:
Wie moeten er nog betalen?
En wanneer word er bestelt?
* Allanon
* Bonelessniels
* Denizz
* Edwin_2002
* Equinox
* FRAPEX
* Freak 66
* Hemperor
* IconOS (betaald contant)
* jobah (betaald contant)
* Quinie
* Robje
* S-FORCE
* Sjares
* Vassago
* VioLenT
* Wmeester
* Xavier
Mensen die nog moeten betalen:
* crashoverride
* King.niek
* MasterOverdrive
* SirWicked
* zwahiel
Zoals ik al eerder heb vermeld geef ik iedereen nog een week om te betalen. Daarna is het jammer maar helaas.
Goed wachten we ff tot volgende week
wel jammer had net vakantie..
maar goed lcd zijn er ook nog niet.
zwahiel trouwens nog bedankt.
weet iemand trouwens hoe je zo'n ding (blauwe led)
werkend krijgt in een logitech cordless optical ?
ding ligt nu open op het buro weg te rotten (rooie stuk)
een topic link zou fijn zijn want ik kon hem niet vinden
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
maar om de actie nu NOG een week uit te stellen...
Verwijderd
dan is er iets mis gegaan met het overmaken
ik probeer het morgen opnieuw
aankomende vrijdag lijkt me een goede deadlineOp dinsdag 07 mei 2002 23:18 schreef frapex het volgende:
ik vind dat er nu lang genoeg gewacht is... de actie zou al een aantal weken geleden gesloten zijn, maar goed, er waren een aantal die wat problemen hadden met betalen (zoals ik)
maar om de actie nu NOG een week uit te stellen...
Verwijderd
Verwijderd
heb je mijn geld nu al wel binnen gehad??
[edit]
sorry iets te ongeduldig zie net op de andere pagina mezelf wel tussen de mensen die al betaald hebben staan.
mijn excuus.
btw kun je wel een schatting van de tijd geven. [edit]
Het is nu een week later dus er word bestelt?Op maandag 06 mei 2002 09:59 schreef daredevil__2000 het volgende:
Ik geef iedereen nog een week om te betalen.
Vind het anders echt te lang duren hoor.
Ik heb de personen die niet betaald hebben gemaild dat ze het geld vandaag nog contant bij de bank op mijn rekening kunnen storten.
Heb ik morgen nog geen betaling van hun ontavngen, dan wordt hun bestelling geannuleerd.
Ook enig idee hoe lang het dan nog gaat duren?
Leeg
Verwijderd
mijn betaling wordt betaald zosnel ik antwoord heb op mijn meeltje, maar de bestelling wordt niet uitgeslelt voor mijn geld. Omdat dare_devil mij vertrouwdOp dinsdag 14 mei 2002 15:35 schreef robje het volgende:
En nu is het dinsdag, heb je al meer betalingen binnen of heb je al besteld.
Ook enig idee hoe lang het dan nog gaat duren?
tnx DD
Waarom heb je een meeltje gestuurd? Waarover? Aan wie? Wat wil je weten?Op dinsdag 14 mei 2002 16:19 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
mijn betaling wordt betaald zosnel ik antwoord heb op mijn meeltje, maar de bestelling wordt niet uitgeslelt voor mijn geld. Omdat dare_devil mij vertrouwd![]()
tnx DD
Je laat veel mensen op wachten door jou.
Ik heb 't al overgemaakt DareDevil... sjorry voor mijn voutje...
* zwahiel wil ook blauwe led's!
Verwijderd
omg heb jij poep in je ogenOp dinsdag 14 mei 2002 16:22 schreef Xavier het volgende:
Je laat veel mensen op wachten door jou.
Dat hoef jij niet te wetenWaarom heb je een meeltje gestuurd? Waarover? Aan wie? Wat wil je weten?
poep? Waar slaat dit op?Op dinsdag 14 mei 2002 16:27 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
omg heb jij poep in je ogen
[..]
Dat hoef jij niet te weten
Je laat mensen wachten. Lijkt me niet dat hij ledjes gaat bestellen voor je en dat je ze opeens niet wilt.
Verwijderd
ja poep ja, je leest mijn post niet door! NIEMAND hoeft op mij te wachten en natuurlijk wil ik ze wel. Als hij er is. Ik moet nog een paar gegevens.Op dinsdag 14 mei 2002 16:30 schreef Xavier het volgende:
[..]
poep? Waar slaat dit op?
Je laat mensen wachten. Lijkt me niet dat hij ledjes gaat bestellen voor je en dat je ze opeens niet wilt.
Sorry dat ik hem verkeerd las.Op dinsdag 14 mei 2002 16:32 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
ja poep ja, je leest mijn post niet door! NIEMAND hoeft op mij te wachten en natuurlijk wil ik ze wel. Als hij er is. Ik moet nog een paar gegevens.
Alleen je hoeft niet meteen te beginnen met flamen, aub.
Verwijderd
nee okOp dinsdag 14 mei 2002 16:34 schreef Xavier het volgende:
[..]
Sorry dat ik hem verkeerd las.
Alleen je hoeft niet meteen te beginnen met flamen, aub.
Die stink postbank doet er zoooooooooooooo lang over !
Bah!
En niet zo zitten te flamen hiero!
Lijkt me dat nu alles bestelt is?Op dinsdag 14 mei 2002 21:56 schreef Edwin_2002 het volgende:
Graag een update over de bestelsituatie!
TNX
Verwijderd
Ik vind het ook jammer dat het lang duurt maar ja niks aan te doen.
Leeg
De mensen die nog moeten betalen heb ik maar vertrouwd op hun eerlijkheid dat ze nog zo snel mogelijk betalen en dat ik hun bestelling ff voorschiet wanneer hun geld wat later komt.
Dit topic is gesloten.
![]()