Op dinsdag 11 juni 2002 16:12 schreef MasterOverdrive het volgende:
Tja, ik zal hem een meeltje sturen dat als het vrijdag er niet is, hij heel erg boze mensen aan z'n DEUR heeft.
kom op jongens.. niet direct allemaal zo vijandig...
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
Weet je wel niet hoelang we al wachten?Op dinsdag 11 juni 2002 19:24 schreef frapex het volgende:
Verkeerde smilyOp dinsdag 11 juni 2002 19:24 schreef frapex het volgende:
En zeker als je al heel lang zit te wachten (maanden of 2 a 3 nou denk ik) en de actie starter niks van zich laat horen.
Even een keertje een responds van jongens ik heb ze ook nog niet of ik heb ze binnen lijkt mij een stuk beter.
Dan weet ik teminsten dat ie nog leeft en niet dat zijn familie nu thuis zit te rouwen met 200 blauwe leds waarvan ze niet snappen wat die jongen daar mee moest
dus.. graag ff je smily editen. want ik ben best pissed en gedraag me netjes
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
ja leuk.. lekker op hem zitten kankeren.. hij kan dr zelf ook geen flikker aan doen. Tis allemaal vervelend, ik vind het zelf ook zwaar klote, maar goed... We zullen wel zien....
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
Hmm ziektes en sexueele voorkeuren. Geloof ook niet dat dat zo geliefd is hier.
maar goed ik snap je punt hij kan er misschien ook niks aan doen.
waar hij wel wat aan kan doen is even een keertje posten hoe het is. Dat stemt mensen vaak wat rustiger.
maar ja we zien wel.
maar goed ik snap je punt hij kan er misschien ook niks aan doen.
waar hij wel wat aan kan doen is even een keertje posten hoe het is. Dat stemt mensen vaak wat rustiger.
maar ja we zien wel.
hm... ik begin nu ook een beetje de kriebels te krijgen.. nog steeds niets binnen
Kan de topicstarter misschien even een berichtje posten om ons gerust te stellen??? Hij zal zijn eigen topic toch wel lezen
Het is toch niet moeilijk om effe onder je eigen nick wat commentaar te posten?
OF NIET DAN Mr. daredevil__2000?
Kijk, als mensen betalen willen ze info, als men niets hoort, dan gaan ze snel slecht denken (ikzelf ben wat dat betreft best erg, en dat geef ik ook toe).
Kijk, als mensen betalen willen ze info, als men niets hoort, dan gaan ze snel slecht denken (ikzelf ben wat dat betreft best erg, en dat geef ik ook toe).
Op woensdag 12 juni 2002 14:07 schreef Xavier het volgende:
Nou ik heb ondertussen al afscheid genomen van mijn € 32,82
Vind het er somber uitzien
agreed Equinoxe!Op woensdag 12 juni 2002 13:10 schreef equinoxe het volgende:
Het is toch niet moeilijk om effe onder je eigen nick wat commentaar te posten?
Ik houd mijn mensen ook zoveel mogelijk op de hoogte... Zo voorkom je dat er mensen gekke dingen van je gaan denken en zoals hier dus het vertrouwen verliezen...
Bovendien DareDevil_2000: je kunt 's avonds toch ook posten, dat deed je eerst ook!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Ik denk dat ie niet post omdat hij z'n geld al binnen heeft.
Triest maar waar..
Heeft iemand trouwens zijn adres? Zo ja zou diegene mij dat kunnen mailen.
Triest maar waar..
Heeft iemand trouwens zijn adres? Zo ja zou diegene mij dat kunnen mailen.
Ik heb net conrad ge-emailed met een hele lange mail of meneer R. Sloot uit Houten wel wat bestelt heeft.
Houd ons op de hoogteOp woensdag 12 juni 2002 14:25 schreef Xavier het volgende:
Ik heb net conrad ge-emailed met een hele lange mail of meneer R. Sloot uit Houten wel wat bestelt heeft.
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
wat STOM van mijzelf..
Zoektocht naar sloot levert dit op (telefoongids)..
HOUTEN
c sloot friezenpoort 96 3991 jl (030) 637 25 78
w n sloot lijsterhaag 31 3993 as (030) 635 07 83
s j vd sloot patriottenland 34 3994 tt (030) 636 16 31
Als Sloot al zijn goede naam is..
wat STOM van mijzelf..
HOUTEN
OK antwoord van Conrad:
Ik mail dit terug.
Heb dus meer gegevens nodig.Geachte heer [-removed-],
Helaas kan ik zo geen bestelling vinden. Mischien dat u meer gegevens kunt
achterhalen van die persoon en dan kunnen wij beter zoeken.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Dennis Tolhuis
Afdeling Klantenservice
JHP [-removed-] <[-removed-]> on 12-06-2002 14:20:22
To: bestelling@conrad.nl
cc:
Subject: Vragen over bestellingen
Uw bericht:
Beste Conrad,
Mijn naam is Jordy [-removed-]. Ik zit op een groot forum genaamd
Tweakers.net.
Hier houden wij altijd grote inkoopacties bij verschillende bedrijven.
Daarvan bent u er een.
We hebben een tijdje geleden een inkkopactie bij u gehouden. Deze ging over
blue ledjes, printplaatjes, weerstanden enz.
De jongen die dit organizeerde had dit bestelt zoals hij zegt en er waren
wat problemen met de lichtgeleiders. Die zouden niet op voorraad zijn. En
dit ging dus langer duren.
Na een paar weken zou hij de bestelling binnen hebben gekregen.
Alleen niemand heeft nog wat binnen gekregen van deze jongen. Iedereen
denkt dus dat hij er vandoor is met het geld. Want het is altijd zo dat je
vooruit moet betalen.
Zou u mij kunnen vertellen of deze jongen wel een bestelling heeft gedaan
bij jullie? EN of dit al gelevert is bij hem? Dat zou ik erg fijn vinden.
Bedankt Jordy.
Zijn gegevens
Naam: R. Sloot
Meer weet ik helaas niet.
Met vriendelijke groeten ,
Conrad Electronic Nederland BV
Windmolenweg 42
7548 BM Boekelo
http://www.conrad.nl
Bedankt!Op woensdag 12 juni 2002 14:50 schreef equinoxe het volgende:
wat STOM van mijzelf..
HOUTEN
Ik mail dit terug.
[ Voor 1% gewijzigd door Apen-nootjes op 18-02-2009 15:40 ]
Heeft hier niemand familie bij een bank?
dat word GoT knokploeg
?? ik vind t wel een gigantische kutstreek....
en aangifte doen uitraard
en aangifte doen uitraard
Verwijderd
Op dit adress woont R sloot!!Op woensdag 12 juni 2002 14:50 schreef equinoxe het volgende:
wat STOM van mijzelf..
HOUTEN
Ik kreeg Kees Sloot er aan dus ik vragen: 'ben op zoek naar R Sloot' Hij :'Ja dat is mijn zoon'
edit:
Adres weggehaald
Adres weggehaald
ik heb zijn complete ANW gegevens.
ben echter niet zo snel met dit even posten op dit forum. Ik kijk nog even.
Heeft iemand al telefonisch contact met hem gehad?
ben echter niet zo snel met dit even posten op dit forum. Ik kijk nog even.
Heeft iemand al telefonisch contact met hem gehad?
Ik heb een ander adres. ik denk dat die van mij klopt, omdat ik het toen heb gevraagt omdat ik anders geen overschrijving kon maken...Op woensdag 12 juni 2002 15:16 schreef Hemperor het volgende:
[..]
Op dit adress woont R sloot!!
Ik kreeg Kees Sloot er aan dus ik vragen: 'ben op zoek naar R Sloot' Hij :'Ja dat is mijn zoon'
edit:
Adres weggehaald
en wat heb je hem gezegd ?Op woensdag 12 juni 2002 15:16 schreef Hemperor het volgende:
[..]
Op dit adress woont R sloot!!
edit:
Adres weggehaald
Toch wel wat er aan de hand was hé!
Verwijderd
Hmm dan zal ik het wel bij het verkeerde eind hebben.Op woensdag 12 juni 2002 15:25 schreef frapex het volgende:
[..]
Ik heb een ander adres. ik denk dat die van mij klopt, omdat ik het toen heb gevraagt omdat ik anders geen overschrijving kon maken...
Zou je mij dat goede adres kunnen mailen?
En nee ik heb niks gezegt dat bespreek ik wel met hem niet met zijn vader (Als het al ZIJN vader was).
ok .. ik heb je het adres gestuurd.. echter heb ik zelf ook nog even gezocht in de telefoongids, en daar stond geen vermelding bij van dat adres dat ik je dus net gestuurd heb... al met al wat vaag...Op woensdag 12 juni 2002 15:31 schreef Hemperor het volgende:
[..]
Hmm dan zal ik het wel bij het verkeerde eind hebben.
Zou je mij dat goede adres kunnen mailen?
En nee ik heb niks gezegt dat bespreek ik wel met hem niet met zijn vader (Als het al ZIJN vader was).
kan je op de kpn-telfoon-cd niet reverse (op adres) zoeken met foongrep?
Anders stuur mij het adres (en telefoonnummer als je hebt) eens, kan ik vanavond thuis checken welke naam erbij hoort.
idd geen vermelding, maw geen aansluiting of geheim nummer
Anders stuur mij het adres (en telefoonnummer als je hebt) eens, kan ik vanavond thuis checken welke naam erbij hoort.
idd geen vermelding, maw geen aansluiting of geheim nummer
Verwijderd
Bij een overschrijving heb je toch geen adress nodig? 
Alleen een naam een plaatsnaam dus wie weet heeft ie jou ook een vals adres gegeven.
Ik ga vanavond wel ff weer bellen kijken of ie dan ook thuis is..
Alleen een naam een plaatsnaam dus wie weet heeft ie jou ook een vals adres gegeven.
Op woensdag 12 juni 2002 15:46 schreef Hemperor het volgende:
Bij een overschrijving heb je toch geen adress nodig?
Mensen rustig!!
Ik mail conrad nog even met de gegevens. En daar wachten we op.
Misschien had conrad te weinig gegevens.
Edit:
Conrad heb ik gemaild
Ik wacht op antwoord
Ik mail conrad nog even met de gegevens. En daar wachten we op.
Misschien had conrad te weinig gegevens.
Edit:
Conrad heb ik gemaild
Ik wacht op antwoord
Anders vraag je toch ff aan de webmaster van http://www.houten.com/scouting-schonauwen/ of www.houten.com van wie die pagina's voor de inkoopaktie zijn?
(Die gasten zullen ook niet blij zijn met een oplichter neem ik aan)
(Die gasten zullen ook niet blij zijn met een oplichter neem ik aan)
Ik krijg nu 2 adressen gemaild. Allebei anders.
Naja ik mail conrad wel nog een keer en de webmaster.
ik neem aan dat hij betaald heeft met de rekening waar wij het met zijn allen op gestort hebben..Op woensdag 12 juni 2002 16:06 schreef Xavier het volgende:
Ik krijg nu 2 adressen gemaild. Allebei anders.
(reknr: 452348307)
Verwijderd
Ik heb het wel vaker meegemaakt dat de post erg traag is. Ze raken ook niet al te weinig kwijt, meestal komt het echter wel weer boven water. Ik kan me niet voorstellen dat de topicstarter er "vandoor" is met het geld. Ik denk dat ie zich heel goed realiseert dat ie aardig wat botten breekt als ie dat doet want zijn naw gegevens zijn echt wel op te zoeken. Bovendien staat zijn naam ook in andere threads en lijkt ie me een echte tweaker en geen oplichter.
Maar laat 'm nou eens een keer wat posten hier he, onbegrijpelijk dat ie dat niet doet.
Laten we een reactie afwachten en komt die niet dan gaan we stappen ondernemen.
Maar laat 'm nou eens een keer wat posten hier he, onbegrijpelijk dat ie dat niet doet.
Laten we een reactie afwachten en komt die niet dan gaan we stappen ondernemen.
Van de 54 pakjes die ik verstuurd heb. Zijn er dus 4!! kwijt!

Kan ik dus allemaal zelf gaann betalen
Kan ik dus allemaal zelf gaann betalen
Verwijderd
Ik kan me niet voorstellen dat de post ALLE paketten kwijt raakt.Op woensdag 12 juni 2002 18:04 schreef Edwin_2002 het volgende:
Ik heb het wel vaker meegemaakt dat de post erg traag is. Ze raken ook niet al te weinig kwijt, meestal komt het echter wel weer boven water.
Ik wel er zijn altijd lui die het proberen ik zeg niet dat het zo is maar ik vind het wel een beetje stinken.Ik kan me niet voorstellen dat de topicstarter er "vandoor" is met het geld.
Hij was geregged op 22 mei geloof ik..( zie een paar posts terug)Bovendien staat zijn naam ook in andere threads en lijkt ie me een echte tweaker en geen oplichter.
Daar ben ik het wel met je eens. Ahoewel ik wel een reden zou kunnen bedenken waarom hij niets postMaar laat 'm nou eens een keer wat posten hier he, onbegrijpelijk dat ie dat niet doet.
Ik vind dat we al lang genoeg gewacht hebben als daredevil geen actie onderneemt om wat te posten of niet de moeite neemt om meeltjes te replyen ondeneem ik zelf wel actie.Laten we een reactie afwachten en komt die niet dan gaan we stappen ondernemen.
Zo dat moest ik ff kwijt.
Dit gaat niet geweldig zo, en er is inmiddels om hulp gevraagd via SeM.
Echter wil ik jullie er nog even op wijzen dat wij ons expres niet met dit soort dingen willen en kunnen bemoeien, omdat we daar simpelweg niet de tijd voor hebben.
Ik begrijp dat een deel van jullie inmiddels de NAW-gegevens heeft van daredevil_2000? Dan lijkt het mij een koud kunstje om dit verder met hem te regelen en eventueel aangifte te doen.
Echter wil ik jullie er nog even op wijzen dat wij ons expres niet met dit soort dingen willen en kunnen bemoeien, omdat we daar simpelweg niet de tijd voor hebben.
Ik begrijp dat een deel van jullie inmiddels de NAW-gegevens heeft van daredevil_2000? Dan lijkt het mij een koud kunstje om dit verder met hem te regelen en eventueel aangifte te doen.
FF een vraagje van een buitenstander: Om wat voor een bedrag gaat het?
ps. vind het wel allemaal mooi kloten voor je en meldt me ook graag aan bij de GOT knokploeg
ps. vind het wel allemaal mooi kloten voor je en meldt me ook graag aan bij de GOT knokploeg
Als een god in Nijmegen.
Kick A ModeratorrrOp woensdag 12 juni 2002 20:30 schreef Hemperor het volgende:
Misschien wel een n00b vraag maar wat is SeM
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
ik ben ook een buitenstaander hier, ik open net dit topic voor het eerst, maar:
Als ik bij girotel een rekeningnummer invoer, krijg ik zodra ik op <verder> of zoiets druk een scherm om de gegevens te controleren. Hier staat dan de volledige naam van de rekeninghouder.
Ik weet niet of dit alleen werkt als de ander een postbankrekening heeft, maar ik dacht dat dit misschien wel zou kunnen helpen?
Ik vind het serieus erg triest dat iemand misbruikt probeert te maken van het vertrouwen van andere mensen.
Als ik bij girotel een rekeningnummer invoer, krijg ik zodra ik op <verder> of zoiets druk een scherm om de gegevens te controleren. Hier staat dan de volledige naam van de rekeninghouder.
Ik weet niet of dit alleen werkt als de ander een postbankrekening heeft, maar ik dacht dat dit misschien wel zou kunnen helpen?
Ik vind het serieus erg triest dat iemand misbruikt probeert te maken van het vertrouwen van andere mensen.
Verwijderd
Mr daredevil kan niet posten hier op tweakers, maar is wel soms on-line savonds via zijn msn e-mail adres die opgegeven staat in zijn profiel. Hij is nu niet on-line maar je kunt hem toevoegen en zo ff wat aan hem vragen. Houd het wel netjes! We hebben nog geen bewijzen dat hij nix besteld heeft. De e-mail van conrad is immers nog niet beandwoord!!
ik dacht dat er iemand hem even op zou bellen ... dat lijkt mij een veel makkelijkere oplossing eigelijk
Verwijderd
Hmm, kunnen we hier niks mee??
Kan me niet voorstellen dat ie dit soort dingen zelf in elkaar gaat draaien?!!
----- Original Message -----
From: "mailmaster@conrad.nl" <mailto:mailmaster@conrad.nl>
To: <daredevil__2000@hotmail.com>
Sent: Friday, May 31, 2002 9:36 AM
Subject: bestellings vraag [Virus checked]
Geachte meneer Sloot,
Wij hebben de lichtgeleider (198439) van 1mm dikte vandaag binnen gekregen.
U kunt uw gehele bestelling binnen 7 werkdagen verwachten.
Met vriendelijke groeten,
Hannelore Wermeling
Afdeling klantenservice
mailmaster@conrad.nl
Windmolenweg 42
7548 BM Boekelo
Geachte meneer Sloot,
Hannelore Wermeling
Afdeling klantenservice
mailmaster@conrad.nl
Windmolenweg 42
7548 BM Boekelo
ja daar heb ik ook al aan gedacht.. persoonlijk heb ik er gemengde gevoelens over...Op woensdag 12 juni 2002 22:43 schreef Edwin_2002 het volgende:
Hmm, kunnen we hier niks mee??
Geachte meneer Sloot,
Hannelore Wermeling
Afdeling klantenservice
mailmaster@conrad.nl
Windmolenweg 42
7548 BM Boekelo
Verwijderd
Ik zou bellen maar het is er niet van gekomen vanavond.Op woensdag 12 juni 2002 22:31 schreef frapex het volgende:
ik dacht dat er iemand hem even op zou bellen ... dat lijkt mij een veel makkelijkere oplossing eigelijk
Maar uh ik weet niet eens of het wel het goede nummer is..
In ieder geval probeer ik morgen wel even.
Maar z'n meeltje kan iedereen die een keer een meel van conrad heeft gekregen maken natuurlijk.
We w88 af..
Verwijderd
Jongens, ik kom er net achter dat mijn hotmail inbox vol zat

Ik kan dus mail van hem gemist hebben. het spijt me, a.u.b wacht nog even af
spanning en sensatie
Verwijderd
MAIL
Mail me zodra de postbode morgen bij je langs is geweest.
Indien er weer niets geleverd wordt dan ga ik langs het postkantoor.
Er zat namelijk ook een pakketje bij voor een vriend van mij, dus dan kan ik nagaan op welk depo alle enveloppen zijn.
Als ik de boel wou belazeren dan had ik niet al mijn gegevens aan jullie gegeven. Dus heb gewoon vertrouwen.
Op woensdag 12 juni 2002 23:43 schreef MasterOverdrive het volgende:
Jongens, ik kom er net achter dat mijn hotmail inbox vol zat![]()
![]()
Het wordt nu idd wel een beetje vaag maar we hebben genoeg gegevens van die kerel om erachter te komen wie het is. Dus ik zou zeggen dat wij afwachten en de inkoopman gaat uitzoeken waar de pakketjes zijn.
Maar godver godver godver het duurt wel lang
mijn mp3 speler project ligt nu al weken stil hierdoor
Maar godver godver godver het duurt wel lang
Leeg
kijk eens in de brievenbus 
vinden we allemaal vast een pakketje met Daredevil_2000 zijn NAW gegevens en wat ledjes enzo
vinden we allemaal vast een pakketje met Daredevil_2000 zijn NAW gegevens en wat ledjes enzo
Ik heb nog niks ontvange.Op donderdag 13 juni 2002 10:28 schreef Allanon het volgende:
kijk eens in de brievenbus
Jij wel dan?
ik heb dus idd mijn spullen vandaag keurig verpakt in de brievenbus gevondenOp donderdag 13 juni 2002 10:30 schreef Xavier het volgende:
[..]
Ik heb nog niks ontvange.
Jij wel dan?
als dit waar ik vind ik dat bepaalde personen wel even hun excuses mogen aanbieden, ondanks dat daredevil ons wel beter op de hoogte had mogen houden !Op donderdag 13 juni 2002 11:02 schreef Allanon het volgende:
[..]
ik heb dus idd mijn spullen vandaag keurig verpakt in de brievenbus gevonden
IK HEB MN ZOOI IN IEDER GEVAL NOG NIET BINNEN
zijn hier van beide kanten fouten/opmerkingen gemaakt die niet nodig zijn geweestOp donderdag 13 juni 2002 11:08 schreef frapex het volgende:
[..]
als dit waar ik vind ik dat bepaalde personen wel even hun excuses mogen aanbieden, ondanks dat daredevil ons wel beter op de hoogte had mogen houden !
wat iig duidlijk anders had gemoeten is dat daredevil_2000 beter contact had moet houden via dit forum, dan was er nix aan de hand geweest
hoewel je het natuurlijk niet goed mag praten zijn de opmerkingen die her en der zijn gevallen begrijpelijk, het is toch voor sommigen een boel geld en als je dan vervolgens nix meer hoort......
dat zal zeker wel komen, als ik het heb zal de rest het ook vandaag of morgen wel in de bus hebben lijkt meOp donderdag 13 juni 2002 11:14 schreef frapex het volgende:
IK HEB MN ZOOI IN IEDER GEVAL NOG NIET BINNEN
dus nog ff geduld en hopenlijk kan deze actie dan toch nog een enigzins happy end krijgen en veel mooie mods opleveren
Ik ga een bestaande mod opnieuw upgradenOp donderdag 13 juni 2002 11:18 schreef Allanon het volgende:
[..]
dus nog ff geduld en hopenlijk kan deze actie dan toch nog een enigzins happy end krijgen en veel mooie mods opleveren
Ik heb het net binnen gekregen, overigens keurig verpakt. Hulde aan Dare_Devil2000. Ik zei toch dat het goed ging komen, geduld dient de mens
ik heb t ook binnen
eindelijk, mijn excuses voor de verdenkingen
Verwijderd
Heb nog niks binnen maar bij deze wel mijn welgemeende excuses.
Maar ik ben toch van mening dat het zijn eigen schuld is dat er zulke verdenkingen komen had hij maar moeten posten.
Maar ik ben toch van mening dat het zijn eigen schuld is dat er zulke verdenkingen komen had hij maar moeten posten.
Damn er is nu niemand thuis dus bellen heeft ook weinig zin dan maar hopen dat het er is als ik thuis kom
Leeg
wat een lol om een paar ledjes 
maar ik ben blij dat wij met z'n alle (eindelijk) onze spulletjes hebben
ik ga alvast onder de brievenbus liggen
PS _Dennizz_je site doet het niet, maar de spam wel hoor
maar ik ben blij dat wij met z'n alle (eindelijk) onze spulletjes hebben
ik ga alvast onder de brievenbus liggen
PS _Dennizz_je site doet het niet, maar de spam wel hoor
hmmm
* zwahiel w8 ff af, de post komt hier altijd laat in de middag...
Hopelijk zit er iets bij
* zwahiel w8 ff af, de post komt hier altijd laat in de middag...
Hopelijk zit er iets bij
Verwijderd
Ook ik heb het ontvangen:
"Roep de GOT knokploeg maar weer terug!!" 
Ronald, ik hoop dat je onze achterdocht een beetje begrijpt. TIP: Laat wat vaker van je horen voortaan!
Bedankt voor de goede verpakking en de organisatie!
Ronald, ik hoop dat je onze achterdocht een beetje begrijpt. TIP: Laat wat vaker van je horen voortaan!
Bedankt voor de goede verpakking en de organisatie!
Verwijderd
Heeft iemand hier een idee hoe ik 2 blauwe ledjes op penlites aan kan sluiten? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar
. Dacht dat ik gewoon 2 penlites nam en daar 1 ledje opaansloot dat het dan wel moest werken maar dat doet het dus niet. Snap er niks van
HELP
Verwijderd
IEDEREEN STUUR FF EEN MAILTJE NAAR DAREDEVIL__2000@HOTMAIL.COM
dat het er is, en natuurlijk je excuses.
Met 2 keer _ _ dus
tnx ya'll
dat het er is, en natuurlijk je excuses.
Met 2 keer _ _ dus
tnx ya'll
hier is nog niets! 
nja dan maar morgen aan de slag hehe
nja dan maar morgen aan de slag hehe
Hier is het ook.
Alleen conrad had hem 4 molex connectors te weinig gelevert.
Worden me nog nagelevert.
Alleen conrad had hem 4 molex connectors te weinig gelevert.
Worden me nog nagelevert.
* zwahiel zit te GoT-ten...
[me=31824]hoort ineens *PLOF*[/me]
* zwahiel kijkt...
* zwahiel ziet een dikke enveloppe liggen die aan hem geadresseerd is...
* zwahiel kijkt nog eens...
* zwahiel is bezig met het openen van de enveloppe...
* zwahiel zit de stempel op de afzenderskant staan
WOEI! Het zijn LED'tjes en alle andere dingen die ie besteld heeft!

Dank Daredevil_2000!
Woei!
CCFL buizen in me pc, plexi erin, blauwe led's GFX LCD erbij, woei dat is wel wat

DANK!
[me=31824]hoort ineens *PLOF*[/me]
* zwahiel kijkt...
* zwahiel ziet een dikke enveloppe liggen die aan hem geadresseerd is...
* zwahiel kijkt nog eens...
* zwahiel is bezig met het openen van de enveloppe...
* zwahiel zit de stempel op de afzenderskant staan
WOEI! Het zijn LED'tjes en alle andere dingen die ie besteld heeft!
Dank Daredevil_2000!
Woei!
CCFL buizen in me pc, plexi erin, blauwe led's GFX LCD erbij, woei dat is wel wat
DANK!
en ik nog niet !
zo frusterend om telkens te zien dat iemand zijn zooi krijgt... en ik het nog niet!
zo frusterend om telkens te zien dat iemand zijn zooi krijgt... en ik het nog niet!
heb me pakje ook binne
kzal hem meteen melen
PS mooi handschrift Ronald
PS mooi handschrift Ronald
Ja die jongen heeft idd geen vaste hand maar dat boeit niet ik heb me spulletjes

Ik mail daredevil wel eventjes
Ik mail daredevil wel eventjes
Leeg
heb ze ook binnen.
Was dus voorbarig met mijn conclusies.
daredevil heeft mail.
Was dus voorbarig met mijn conclusies.
daredevil heeft mail.
Soory dat ik niets hier heb gepost op de forum.
Ik heb op de momenten dat er iets te melden viel dit door MasterOverd rive laten doen.
Op mijn werk kan ik niet op tweakers komen omdat deze wordt geweigerd door de proxy server.
Ik moet overdag van 8 t/m 16:45 stage lopen. Ik ben dan pas om 17:00 uur thuis. Daarna is het snel ff opfrissen en omkleden en dan weer door naar mijn gewone werk. Als ik dan eindelijk rond 22:15 thuis moet ik ook nog dingen voor school doen. Ik vergeet dan altijd om ook nog ff te posten op de forum. Zaterdags is al helemaal hopeloos dan werk ik van 6:00 tot 17:00 (weet het is lang maar heb geld nodig) dan is het eten en weer weg naar Utrecht of ergens anders naar toe.
Veel van mijn overige tijd gaat dan ook nog op aan scouting. Dit omdat ik leiding ben bij 2 verschillende leeftijds groepen.
Ik heb het dus gewoon een beetje druk. Ik doe dan ook de rest van de tijd
Als je voortaan iemand probeerd op te zoeken in de telefoongids moet je er wel rekening mee houden dat ik ook onder mijn moeders naam vermeld kan staan. Mijn ouders zijn gescheiden en ik heb gewoon mijn vaders achternaam gehouden.
Het na trekken van de webmaster van mijn scouting pagina heeft geen zin, want hij staat op de naam van de vereniging en niet op de naam van een persoon.
Ik hoop dat jullie alles in goede staat ontvangen. Ik heb geprobeerd om alles zo goed mogelijk in te pakken.
Dat het zo lang duurde kon ik echt niets aan doen. Conrad liep te klooien met die licht geleiders en de TGP hier in houten is gewoon vern**kt.
Wmeester jij krijgt nog witte leds nageleverd. Bij conrad kennen ze het verschil kennelijk niet tussen LEDJES en Transistoren. Het stond zelfs op de sticker dat het ledjes moesten zijn.
Xavier krijgt nog zijn overige 4 MOLEX connectoren. Conrad had er maar 10 geleverd in plaats van 30.
Overigens is mijn handschrift normaal al gaar, maar nu was het helemaal gaar omdat ik in een 1 1/2 uur ff alle pakketjes heb verpakt, de ledjes heb getest en alle gegevens op de enveloppen / pakketjes had geschreven.

Ik hoop dat volgende inkoopacties zonder complicaties gaan verlopen.
Vreemd dat nog niet iedereen zijn pakketje vandaag heeft gekregen terwijl ik alles in een keer heb ingeleverd op het TGP servicepunt.
Je kunt me altijd mailen als er iets is.
MasterOverdrive nog bedankt voor dat je iedere keer voor mij alles wou posten.
En wat betreft die registratie datum ik ben al jaren actief op tweakers. Ik was alleen voorheen bezig op de frontpage. Daar ben ik ook al een behoorlijke tijde geregistreerd. Ik ben pas dit jaar begonnen op de forum.
Ik heb op de momenten dat er iets te melden viel dit door MasterOverd rive laten doen.
Op mijn werk kan ik niet op tweakers komen omdat deze wordt geweigerd door de proxy server.
Ik moet overdag van 8 t/m 16:45 stage lopen. Ik ben dan pas om 17:00 uur thuis. Daarna is het snel ff opfrissen en omkleden en dan weer door naar mijn gewone werk. Als ik dan eindelijk rond 22:15 thuis moet ik ook nog dingen voor school doen. Ik vergeet dan altijd om ook nog ff te posten op de forum. Zaterdags is al helemaal hopeloos dan werk ik van 6:00 tot 17:00 (weet het is lang maar heb geld nodig) dan is het eten en weer weg naar Utrecht of ergens anders naar toe.
Veel van mijn overige tijd gaat dan ook nog op aan scouting. Dit omdat ik leiding ben bij 2 verschillende leeftijds groepen.
Ik heb het dus gewoon een beetje druk. Ik doe dan ook de rest van de tijd
Als je voortaan iemand probeerd op te zoeken in de telefoongids moet je er wel rekening mee houden dat ik ook onder mijn moeders naam vermeld kan staan. Mijn ouders zijn gescheiden en ik heb gewoon mijn vaders achternaam gehouden.
Het na trekken van de webmaster van mijn scouting pagina heeft geen zin, want hij staat op de naam van de vereniging en niet op de naam van een persoon.
Ik hoop dat jullie alles in goede staat ontvangen. Ik heb geprobeerd om alles zo goed mogelijk in te pakken.
Dat het zo lang duurde kon ik echt niets aan doen. Conrad liep te klooien met die licht geleiders en de TGP hier in houten is gewoon vern**kt.
Wmeester jij krijgt nog witte leds nageleverd. Bij conrad kennen ze het verschil kennelijk niet tussen LEDJES en Transistoren. Het stond zelfs op de sticker dat het ledjes moesten zijn.
Xavier krijgt nog zijn overige 4 MOLEX connectoren. Conrad had er maar 10 geleverd in plaats van 30.
Overigens is mijn handschrift normaal al gaar, maar nu was het helemaal gaar omdat ik in een 1 1/2 uur ff alle pakketjes heb verpakt, de ledjes heb getest en alle gegevens op de enveloppen / pakketjes had geschreven.
Ik hoop dat volgende inkoopacties zonder complicaties gaan verlopen.
Vreemd dat nog niet iedereen zijn pakketje vandaag heeft gekregen terwijl ik alles in een keer heb ingeleverd op het TGP servicepunt.
Je kunt me altijd mailen als er iets is.
MasterOverdrive nog bedankt voor dat je iedere keer voor mij alles wou posten.
En wat betreft die registratie datum ik ben al jaren actief op tweakers. Ik was alleen voorheen bezig op de frontpage. Daar ben ik ook al een behoorlijke tijde geregistreerd. Ik ben pas dit jaar begonnen op de forum.
Toppertje!
Ik wacht nog even op die witte led's. Beetje kut-conrad, maar kun je ook niets aan doen.
Ik heb de led's nog niet allemaal getest enzo, maar dat komt vast wel goed.
Ik vind het inderdaad knap dat je alle paketten in 1 keer op de bus hebt gedaan.
Morgen heb ik weer een vrij dagje, dus dat word solderen.
Bedankt!
Ik wacht nog even op die witte led's. Beetje kut-conrad, maar kun je ook niets aan doen.
Ik heb de led's nog niet allemaal getest enzo, maar dat komt vast wel goed.
Ik vind het inderdaad knap dat je alle paketten in 1 keer op de bus hebt gedaan.
Morgen heb ik weer een vrij dagje, dus dat word solderen.
Bedankt!
ik heb mijn spulletjes nu ook binnen.. bedankt dare_devil!
It's alive, AliveOp donderdag 13 juni 2002 23:14 schreef daredevil__2000 het volgende:
..
Nee thx mate. begon me al zorgen te maken
* zwahiel ook al ja!Op vrijdag 14 juni 2002 12:31 schreef Quinie het volgende:
[..]
It's alive, Alive
Nee thx mate. begon me al zorgen te maken
Maar goed, de actie is tot nu toe goed afgesloten
btw welke groepen ben je leiding van...
* zwahiel is verkennerleiding
k'heb een klein probleempje... ik heb dus 4 witte 3mm leds besteld.. maar wat is het probleem nou... een van de leds heeft een iets andere golflengte.. opzich dus niet zo'n groot probleem, maar wel als je de leds achter een LCD plaatst.. dan ziet het er dus gewoon NIET uit..
Dus ik roep hierbij de mensen op die ook 3mm witte leds hebben besteld, om eventjes te kijken of zij OOK een led hebben die afwijkt van de andere leds...
Ikzelf heb dus 3 helwitte leds, en een zachtwitte led.. Het verschil is goed te zien als je de twee verschillende leds aanhebt en ze richt op een stuk wit papier...
Dus ik roep hierbij de mensen op die ook 3mm witte leds hebben besteld, om eventjes te kijken of zij OOK een led hebben die afwijkt van de andere leds...
Ikzelf heb dus 3 helwitte leds, en een zachtwitte led.. Het verschil is goed te zien als je de twee verschillende leds aanhebt en ze richt op een stuk wit papier...
Ik heb ook 2 witte leds. Maar hoe kan ik ze ff snel testen?Op zondag 16 juni 2002 11:01 schreef frapex het volgende:
k'heb een klein probleempje... ik heb dus 4 witte 3mm leds besteld.. maar wat is het probleem nou... een van de leds heeft een iets andere golflengte.. opzich dus niet zo'n groot probleem, maar wel als je de leds achter een LCD plaatst.. dan ziet het er dus gewoon NIET uit..
Welke weerstand en welk voltage moet ik dan gebruiken?
uit de FAQ:Op zondag 16 juni 2002 22:41 schreef Xavier het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 witte leds. Maar hoe kan ik ze ff snel testen?
Welke weerstand en welk voltage moet ik dan gebruiken?
Hoe bereken ik de weerstandswaarde?
Hiervoor moet je de spanning die over de weerstand moet komen te staan en de stroom door de LED weten. De spanning over de weerstand kom je te weten door de spanning die over de LED valt, af te halen van de totale spanning die over de schakeling moet komen te staan. Als je deze 2 gegevens hebt kunnen we gaan rekenen. We maken gebruik van de Wet van Ohm: U=I*R .
Laten we ervan uitgaan dat er 1,7 volt over de LED moet komen te staan en de LED 15 milliampère opneemt. We willen 1 LED op 5 volt aan gaan sluiten.
Over de weerstand komt een spanning van (5-1,7) 3,3 volt te staan en er gaat 15 milliampère door de LED heen. Dit vullen we in de formule:
U = 3,3 volt
I = 15 milliampère
R = U/I = 3,3/0,015 = 220
ennuh,.. tis wel moeilijk te zien (vonden mijn ouders)... mn ouders bijv zagen het niet... maar goed,.. die zijn ook zowat blind
Ik weet heus dat die led FAQ er is.
Aleen als je nou ff snel die voltage en de weerstand aangaf.
Dan was ik allang klaar. Ik ga niet zitten rekenen ofzo.
Ik ga het dus ook niet ff proberen. Kost me teveel tijd.
Geef me het voltage en de weerstand en ik doe het ff.
ehm? lees eens goed? het voorbeeld gaat uit van 5V en van 15ma over de led..Op maandag 17 juni 2002 10:02 schreef Xavier het volgende:
Ik weet heus dat die led FAQ er is.
dus gewoon een 220 Ohm weerstand?
Als je dit nou meteen had gezegt had je je antwoord al.Op maandag 17 juni 2002 15:00 schreef frapex het volgende:
[..]
ehm? lees eens goed? het voorbeeld gaat uit van 5V en van 15ma over de led..
dus gewoon een 220 Ohm weerstand?
Verwijderd
Hee daredevil, ik heb vandaag ook me paketje gehad. Stevig verpakt zeg!! Ik kreeg het haast niet open met mijn trillende handen (van spanning).
Tnx
(ik stuur ook ff mail zo)
Tnx
(ik stuur ook ff mail zo)
Ik ben leiding van zowel de scouts als de afdeling.Op vrijdag 14 juni 2002 14:45 schreef zwahiel het volgende:
[..]
* zwahiel ook al ja!
Maar goed, de actie is tot nu toe goed afgesloten
btw welke groepen ben je leiding van...
* zwahiel is verkennerleiding
Van de afdeling wordt ik volgend jaar teamleiding.
Verder ben ik ook belast met dingen zoals de website, de JOTA/JOTI, een weekend genaamd IJsberenweeken (3 dagen in februarie), zomerkamp scouts, weekendkamp afdeling, weekendkamp scouts.
Daarom heb ik ook naast mijn stage, werk en scouting niet zoveel tijd meer over.
[on-topic]
Nu maar hopen dat die ledjes en molex connectoren snel worden nageleverd.
Zal vast wel aangezien het maar een paar kleine dingen zijn.
[/on-topic]
dare_devil, als je dit leest, zou je dan even willen reageren op het mailtje dat ik je een tijd geleden heb gestuurd? (ivm met dat ene 3mm witte ledje dat niet goed was)
Dit topic is gesloten.
![]()