Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
die netwerkkaart is auto-sensing als het goed is; iig kan de mijne het wel automatisch (G4)
Gaat het om MacOS 9 of X?
Onder X wil ik nog wel even voor je zoeken...
ps. ik heb het idee dat je een enorm goedkope pauperhub hebt gekocht die niet normaal laat weten wat voor specs hij heeft... hier heb ik iig nog nooit eerder van gehoord
ps. ik heb het idee dat je een enorm goedkope pauperhub hebt gekocht die niet normaal laat weten wat voor specs hij heeft... hier heb ik iig nog nooit eerder van gehoord
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
het is een klassiek probleem dat je met een hub soms niet kan pingen zonder em op 10 mbit tezetten... Lukte eerst wel altijd, maar op een of andere vaage reden nu niet meer...Op woensdag 10 april 2002 08:19 schreef chem het volgende:
die netwerkkaart is auto-sensing als het goed is; iig kan de mijne het wel automatisch (G4)
Me pa draait Mac OS 9...
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
OS 9 word wat lastiger denk ik dan X.
Kan je achterhalen wat voor ethernetkaart er exact in de iMac zit? of geef het M nummer van de iMac, dan probeer ik het zelf op te zoeken.
Kan je achterhalen wat voor ethernetkaart er exact in de iMac zit? of geef het M nummer van de iMac, dan probeer ik het zelf op te zoeken.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
m nummer? ik heb verder geen verstand van de mac... 266 mhz issut... wel aardig bakkie tis een blueberry van kleur... naja.. hoop dat je er wat aan hebtOp woensdag 10 april 2002 13:38 schreef chem het volgende:
OS 9 word wat lastiger denk ik dan X.
Verwijderd
dr is een programma'tje voor om je netwerk kaart te manipuleren, moet je ff de search hier gebruiken....
kben je voor
kben je voor
okay bedankt ga i kdaar ff rond neuzen
Pagina: 1