Amateurcoureur en fervent banktukker
want dit is de vetste mod die ik tot nu toe heb gezien. 9~
ik wil alle lampjes vervangen waaronder die lelijke groene op m'n kast hahaha.
maar kan ik jou mailen dan?
thnx
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Dankje!!!Op dinsdag 09 april 2002 23:50 schreef mydogisgone het volgende:
ik wil ongeveer hetzelfde doen als jij.
want dit is de vetste mod die ik tot nu toe heb gezien.
ik wil alle lampjes vervangen waaronder die lelijke groene op m'n kast hahaha.
maar kan ik jou mailen dan?
thnx
jep m.vergouwen@home.nl dan zal ik morgen middag wel ff kijken hoe en wat allemaal dan heb ik er wel tijd voor.
hey,Op dinsdag 09 april 2002 23:52 schreef Jiver het volgende:
[..]
jep m.vergouwen@home.nl dan zal ik morgen middag wel ff kijken hoe en wat allemaal dan heb ik er wel tijd voor.
kan je me ook uitleggen hoe die schakelaars werken?
hoe de draden en zo lopen.
en waar heb je die spullen allemaal vandaan?
harstikke bedankt alvast...
Greetzz Sylvester
die schakelaars is een heel apart geval hier zit dus een hele print achter met verschillende relaissen anders kun je die leds neit schakelen. dit was ook een erg duur geintje. de voeding krijgt die gewoon via een molex. de rest loopt dan allemaal naar de fans. alle electronica spullen zijn te krijgen bij de electroboer op de hoek of bij conrad als je wat meer wilt betalen. mag ik vragen waar je woont? als je in de buurt woont kan ik je wel een keertje helpen.Op dinsdag 09 april 2002 23:55 schreef mydogisgone het volgende:
[..]
hey,
kan je me ook uitleggen hoe die schakelaars werken?
hoe de draden en zo lopen.
en waar heb je die spullen allemaal vandaan?
harstikke bedankt alvast...
Greetzz Sylvester
ik stuur dat wel ff naar je mail.
greetz sylvester
Verwijderd
nee ik heb er een stuk regenpijp voor gebruikt want mijn kast is helemaal niet recht, er zit een hele wave in het front. voor de rand heb ik een 220 kabel gebruikt. gewoon opensnijden en de aders eruit halen en dan kun je hem zo over de rand schuiven. binnenkant van die pijp is getaped.Op woensdag 10 april 2002 07:49 schreef ionize het volgende:
Jiver, heb je een gewone basreflexpijp gebruikt voor die fanducts? Ik wil er ook een inzetten maar de kast is onderaan niet helemaal vlak... loopt iets schuin af naar de zijkanten
Ik ben ook bijna klaar met me mod... hoewel bijna klaar... Maar alles wat ik nog in me mod wou gaan doen heb jij in 2voud...
Ontzettend netjes gedaan
Maar volgende keer niet zo overdrijven, je laat andere modders lijken alsof het een stelletje lummels zijn...
In times of war the law falls silent
Hoezo niet zo overdrijven? en bedankt voor je compliment. en geen 1 tweaker is een lummel.Op woensdag 10 april 2002 08:33 schreef Skimmer het volgende:
Ik ben ook bijna klaar met me mod... hoewel bijna klaar... Maar alles wat ik nog in me mod wou gaan doen heb jij in 2voud...
Ontzettend netjes gedaan
Maar volgende keer niet zo overdrijven, je laat andere modders lijken alsof het een stelletje lummels zijn...
alleen jammer van die brakke pics
voor de rest is ie kewl
mijn vraag is is er nog meer te modden aan mijn kast? niet aan de hardware maar echt alleen aan de kast?
Verwijderd
Maar dat wist je zeker al
GreetZ
meer modden, Britney op de zijkant
Verwijderd
Zie ik daar geen cd's op je muurOp dinsdag 09 april 2002 21:11 schreef Jiver het volgende:
Het bovenste gedeelte van de front met temperatuurmeters en baybus:
[afbeelding]
Zeker netjes gedaan!!!
cd's??? neeeee. hangen er maar 70 ofzoOp woensdag 10 april 2002 22:19 schreef StealthNoot het volgende:
[..]
Zie ik daar geen cd's op je muur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker netjes gedaan!!!
vette mod
ik ben nu al aardig opweg met het nabouwen met een midi tower gheghe.
maar goed thnx voor hulp en zo
mzzzzzzzzzzzzls
greetzzz Sylvester
Op donderdag 11 april 2002 23:53 schreef mydogisgone het volgende:
hey Jiver,
vette mod
ik ben nu al aardig opweg met het nabouwen met een midi tower gheghe.
maar goed thnx voor hulp en zo
mzzzzzzzzzzzzls
greetzzz Sylvester
Mijn complimenten! Zeer vette CM!FAQ:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Het enige dat ik altijd jammer vind is dat je drives nog wit zijn. Eigenlijk ben je het aan GoT verplicht om ze te spuiten
Verder echt goed man!
dankje voor je complimenten maar als je eens beter kijkt dan lees je en zie je dat de drivers wel gespoten zijn. behalve de brander (2de van onderen) want die is niet van mij.Op vrijdag 12 april 2002 10:01 schreef Fewture het volgende:
Wel veel fans hoor..(krijg ik bij mijn case altijd koude voeten van, al die lucht verplaatsing! lol). Blowholes zijn erg goed, baybus is echt mooi!! Beter dan die gare metalen schakelaartjes. En dat display...lekker simpel (uiterlijk dan he) en mooi.
Het enige dat ik altijd jammer vind is dat je drives nog wit zijn. Eigenlijk ben je het aan GoT verplicht om ze te spuiten![]()
![]()
Verder echt goed man!
Op vrijdag 12 april 2002 09:36 schreef keesvliegangst het volgende:
hij ziet er lekker uit
dank jullie allen voor de complimenten. ben er zelf ook erg blij mee maarja nog ff afmaken en dan eens kijken wat er nog meer aan kan gebeuren.Op vrijdag 12 april 2002 13:31 schreef HiVToXiC het volgende:
VeTTe MoDmooi gedaaN
Verwijderd
en wat als het nou weer wintertijd wor??Op dinsdag 09 april 2002 22:42 schreef Jiver het volgende:
[..]
en die knopjes ja die kun je weglaten. hierdoor werkt hij nog perfect. alleen klok instellen is dan nog wel lastig maarja dat is 1 keer en niet meer. uitstaat.
ken je hem niet een uurtje terug zetten... zonder die knoppies dan he!
oja ik vin hem om te
jep dat probleem had ik ook met zomer tijd. dan moet de halve kast uit elkaar om dat display eruit te halen en ff met knopjes en onhandig heid een uurtje terug te zetten. maarja dat hoeft maar 2x per jaar dus valt meeOp zondag 14 april 2002 22:00 schreef spear_of_fear het volgende:
[..]
en wat als het nou weer wintertijd wor??
ken je hem niet een uurtje terug zetten... zonder die knoppies dan he!
edit:
oja ik vin hem om te![]()
gewoon een autothermometer van halfords met binnen en buiten temp. beetje slopen en kleiner maken en dan onder de cpu en tegen ej videokaart drukken. (simpel gezegt)Op dinsdag 09 april 2002 21:47 schreef _Robzilla_ het volgende:
mooie mod hoor![]()
wat voor temp sensoren heb je gebruikt !?
hey Jiver,Op maandag 15 april 2002 22:49 schreef Jiver het volgende:
[..]
gewoon een autothermometer van halfords met binnen en buiten temp. beetje slopen en kleiner maken en dan onder de cpu en tegen ej videokaart drukken. (simpel gezegt)
ik heb nu ook die autothermometer en die heb ik zonder de behuizing nu vast zitten, door middel van die kleine schroefjes, precies op de rand van de de 3.5" drive klep.
ik zal nog wel een foto maken.
dan kan je het zien hoe ik het heb.
ik nu bijna alle lampjes vervangen.
en ik heb alleen nu van die gare metalen schakelaars.
ik heb deze maar genomen.
die domme onderdelen zaak had alleen dat, en ik wilde niet meer wachten. hahahah
maar goed je ziet straks het resultaat wel.
en ik heb geen ccfl er in maar iets met glasvezel.
is vet gaaf GHEGHE
maar IK VIND DE JOUWE NOG STEEDS MOOIER!!!
MZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLS
greetzzz sylvester
aaah glasvezel???? daar ben ik ook nog mee bezig tenmiste aan het kijken of ik daar wat mee kan. wanneer komen de pics????? wil dat zien!!!!!!!Op maandag 15 april 2002 23:32 schreef mydogisgone het volgende:
[..]
hey Jiver,
ik heb nu ook die autothermometer en die heb ik zonder de behuizing nu vast zitten, door middel van die kleine schroefjes, precies op de rand van de de 3.5" drive klep.
ik zal nog wel een foto maken.
dan kan je het zien hoe ik het heb.
ik nu bijna alle lampjes vervangen.
en ik heb alleen nu van die gare metalen schakelaars.
ik heb deze maar genomen.
die domme onderdelen zaak had alleen dat, en ik wilde niet meer wachten. hahahah
maar goed je ziet straks het resultaat wel.
en ik heb geen ccfl er in maar iets met glasvezel.
is vet gaaf GHEGHE
maar IK VIND DE JOUWE NOG STEEDS MOOIER!!!
MZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLS
greetzzz sylvester
Verwijderd
Die LCD'tje ook leuk weggewerkt !!
8
Op dinsdag 16 april 2002 20:54 schreef thijz het volgende:
ziet er erg mooi uit, zeker voor een 1e mod
dank jullie allemaal voor de complimentenOp dinsdag 16 april 2002 21:36 schreef NextGeneration het volgende:
Zeker heel netjes
Maar 1 GROOT minpunt. DIE FANGUARDS OP DIE 5.25 inch BAY!!!
change that. Voor de rest teveel complimenten om op te noemen
Samen staan we sterk!
wat is daar mis mee? niet mooi? wel heel erg effectief hoor.Op donderdag 18 april 2002 17:10 schreef IkBenAlles het volgende:
Heel erg mooie casemod and keep modding...
Maar 1 GROOT minpunt. DIE FANGUARDS OP DIE 5.25 inch BAY!!!
change that. Voor de rest teveel complimenten om op te noemen....
Mooie mod
The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.
halfords, is aan autothermometer. kost iets van 13 euro volgens mij. blauwe backlight heb ik er zelf achter gemaaktOp zaterdag 20 april 2002 00:57 schreef ionize het volgende:
die tempmeter, blue backlit, waar heb je die vandaan en wat kostte die???
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
ziet er ook erg leuk uit!Op zaterdag 20 april 2002 21:58 schreef BillsGate het volgende:
Hij is super ja, ik heb de fotos van mijn casemod nog op http://devilschoice.dhs.org/casemod/ staan, maar ik moet ze nog een keer op het forum ketsen
Op zaterdag 20 april 2002 22:01 schreef MeTaLBART666 het volgende:
heej man, dat ziet er echtuit, lekker man
dankje jullie allen voor de complimenten!!! ik ben ondertussen alweer aan het modden geweest, tweede voeding erin dus en de voedingen zijn hetzelfde als de kast gespoten en er zitten windows is met verlichting. pics komen nog.Op zaterdag 20 april 2002 22:07 schreef ViNyL het volgende:
zozo ziet er goed uit
dat zijn van die window etches. soort stickers. was hier ooit een keer een inkoopactie van.Op zaterdag 20 april 2002 22:57 schreef Ckirschlos het volgende:
Deze kast rulez!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe heb je dat gedaan met dat biohazard- en dat kernteken?
Verwijderd
Oh vet, kijken of ik die nog ergens kan krijgenOp zaterdag 20 april 2002 22:59 schreef Jiver het volgende:
[..]
dat zijn van die window etches. soort stickers. was hier ooit een keer een inkoopactie van.
was een inkoop actie van domenic volgens mijOp zaterdag 20 april 2002 23:00 schreef Ckirschlos het volgende:
[..]
Oh vet, kijken of ik die nog ergens kan krijgen
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
totaal met alles 19Op zondag 21 april 2002 14:00 schreef Vers-Tappen het volgende:
w00t!
14 fans, jezus
ik heb er zelf ook weinig tijd voor maar het weekend bied meestal uitkomst.Op zondag 21 april 2002 13:59 schreef Yoman het volgende:
die kast ziet er echt goed uit man. zou bijna zelf beginnen aan een casemod. ik heb aleen ff geen tijd.
dank uOp zondag 21 april 2002 14:05 schreef MysteryTweaker het volgende:
![]()
echt heel mooi
ik doe mijn best. ben ondertussen alweer wat verder.Op zondag 21 april 2002 14:27 schreef R0bby het volgende:
Fuckin' nicely done m8!
Zo willen wij er meer zien op GoT
Verwijderd
Binnenkort krijg ik mijn 2 windows voor mijn case, mijn lak voor de case en mijn roundcables. Dan zien jullie mijn mod. Ziet er puik uit. Ik hoop dat mijn case ook ooit zo gewaardeerd wordt!
Groejes!
Als hij mooi is wordt hij zeker wel gewaardeerd!!!! ben nu al erg benieuwd eigenlijk!Op maandag 29 april 2002 21:11 schreef miquelvangemert het volgende:
Te gek! Zeker een van de beste mods die ik tot nu toe gezien heb! Klasse. Verdient een 8.5.
Binnenkort krijg ik mijn 2 windows voor mijn case, mijn lak voor de case en mijn roundcables. Dan zien jullie mijn mod. Ziet er puik uit. Ik hoop dat mijn case ook ooit zo gewaardeerd wordt!
Groejes!
thnx voor de complimenten
Verwijderd
dankje dankje, morgen kun je hem bewonderen, maar hij is nog niet klaar hoor. moeten nog een paar fans in. geen geldOp dinsdag 30 april 2002 21:46 schreef ThaQuick het volgende:
Jahh, dit vind ik toch wel heel erg vet hoor... deze vind ik echt heel mooi, ik kan niet wachten totdat ik hem morgen zie !!! HEEL NIJS GEDAAN !! mijn complimenten...![]()
Mijn Aopen HQ45 ga ik ook zwart spuiten, alleen wel mat, want dat glimmen vind ik niet zo mooi
mat vind ik dat dat niet geleidelijk opdroogt en daardoor krijg je vage plekken erin, deze hoogglans heeft geen rare plekken en is mooi egaal.Op dinsdag 30 april 2002 22:13 schreef Tranze het volgende:
cool gedaaan!
Mijn Aopen HQ45 ga ik ook zwart spuiten, alleen wel mat, want dat glimmen vind ik niet zo mooi
38 graden ongeveer maar straks met 120x120 koelers erin verwacht ik rond de 36 gradenOp zondag 05 mei 2002 15:53 schreef Bootsy het volgende:
cool mod hoe heet is stressed met alle coolers aan
Mist?Op zondag 05 mei 2002 23:43 schreef Juniorrules het volgende:
Mooie windows!(Hangt er soms mist in je huis?
![]()
)
Als je hem al eerder hebt gezien waarom reageer je dan?Op maandag 06 mei 2002 00:25 schreef Ussie het volgende:
heb ik deze niet eens eerder gezien
War is the only proper school of the surgeon.
thnx!!!Op zondag 19 mei 2002 12:27 schreef sjakievdboomhut het volgende:
wohh hij ziet er echt gaaf uit super strak en netjes
goed hè, endoria ligt al een tijdje platOp zondag 09 juni 2002 21:50 schreef Sn3akz het volgende:
Ik zie idd ook alleen maar gave kruisjes.. strak gedaan man...
ga ff hierheen:
http://www3.evilserv.com/TecLan/mod1.html
staan andere foto's maar wel betere
wel appart 2 windows
thnx je moet toch apart blijvenOp zondag 09 juni 2002 21:54 schreef pouw0174 het volgende:
ziet er zekers strak uit
wel appart 2 windows
neehoor gewoon erg stille fans kopen. en ja oke alles op 12 volt begint aardig te suisen. maar goed dan heb je ook erg goede koeling. vooral die 2x 120x120x38 kunnen er aardig wat van. 95m3 per uur. maar temp mag er zeker wezen. kan in de zomer pc gewoon buiten zetten.Op zondag 09 juni 2002 23:33 schreef Sn3akz het volgende:
Maken die 14 fans geen ontiechelijke tering herrie??(Mits je ze allemaal aanzet uiteraard) Ik heb hier 1 heeeele grote en daar stuiter ik al m'n kamer bijna mee uit
Dat is normaal hoor... over het algemeen is het in de zomer buiten koeler dan binnen.. Teminste.. als je PC op een kamer op het zuiden staatOp maandag 10 juni 2002 00:17 schreef Jiver het volgende:
kan in de zomer pc gewoon buiten zetten.
hier is dat verschillend. ene keer warmer dan buiten andere keer kouder dan buiten.Op dinsdag 11 juni 2002 23:52 schreef Sn3akz het volgende:
[..]
Dat is normaal hoor... over het algemeen is het in de zomer buiten koeler dan binnen.. Teminste.. als je PC op een kamer op het zuiden staat(zoals hier)
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Verwijderd
Yep, weg zijn de pics, ik denk ff kijken maar alleen maar kruisjesOp woensdag 12 juni 2002 00:21 schreef C@SP het volgende:
Idd de pics zijn ofline denk ik
kijk allemaal ff hier: http://www3.evilserv.com/TecLan/mod1.html zijn betere foto's.Op woensdag 12 juni 2002 00:29 schreef VioLenT het volgende:
wil ze nog wel ff zien
mooi gedaan

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Verwijderd
verwarming ?Op woensdag 12 juni 2002 00:07 schreef Jiver het volgende:
[..]
hier is dat verschillend. ene keer warmer dan buiten andere keer kouder dan buiten.
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Unreal Tournament '99
Verwijderd
sinds gister avond alleen maar kruisjes en op werk ook..
ik wil um zien!!