Fuckin' nicely done m8!
Zo willen wij er meer zien op GoT
totaal met alles 19Op zondag 21 april 2002 14:00 schreef Vers-Tappen het volgende:
w00t!
14 fans, jezus
ik heb er zelf ook weinig tijd voor maar het weekend bied meestal uitkomst.Op zondag 21 april 2002 13:59 schreef Yoman het volgende:
die kast ziet er echt goed uit man. zou bijna zelf beginnen aan een casemod. ik heb aleen ff geen tijd.
dank uOp zondag 21 april 2002 14:05 schreef MysteryTweaker het volgende:
![]()
echt heel mooi
ik doe mijn best. ben ondertussen alweer wat verder.Op zondag 21 april 2002 14:27 schreef R0bby het volgende:
Fuckin' nicely done m8!
Verwijderd
Als hij mooi is wordt hij zeker wel gewaardeerd!!!! ben nu al erg benieuwd eigenlijk!Op maandag 29 april 2002 21:11 schreef miquelvangemert het volgende:
Te gek! Zeker een van de beste mods die ik tot nu toe gezien heb! Klasse. Verdient een 8.5.
Binnenkort krijg ik mijn 2 windows voor mijn case, mijn lak voor de case en mijn roundcables. Dan zien jullie mijn mod. Ziet er puik uit. Ik hoop dat mijn case ook ooit zo gewaardeerd wordt!
Groejes!
Verwijderd
dankje dankje, morgen kun je hem bewonderen, maar hij is nog niet klaar hoor. moeten nog een paar fans in. geen geldOp dinsdag 30 april 2002 21:46 schreef ThaQuick het volgende:
Jahh, dit vind ik toch wel heel erg vet hoor... deze vind ik echt heel mooi, ik kan niet wachten totdat ik hem morgen zie !!! HEEL NIJS GEDAAN !! mijn complimenten...![]()
mat vind ik dat dat niet geleidelijk opdroogt en daardoor krijg je vage plekken erin, deze hoogglans heeft geen rare plekken en is mooi egaal.Op dinsdag 30 april 2002 22:13 schreef Tranze het volgende:
cool gedaaan!
Mijn Aopen HQ45 ga ik ook zwart spuiten, alleen wel mat, want dat glimmen vind ik niet zo mooi
38 graden ongeveer maar straks met 120x120 koelers erin verwacht ik rond de 36 gradenOp zondag 05 mei 2002 15:53 schreef Bootsy het volgende:
cool mod hoe heet is stressed met alle coolers aan
Mist?Op zondag 05 mei 2002 23:43 schreef Juniorrules het volgende:
Mooie windows!(Hangt er soms mist in je huis?
![]()
)
Als je hem al eerder hebt gezien waarom reageer je dan?Op maandag 06 mei 2002 00:25 schreef Ussie het volgende:
heb ik deze niet eens eerder gezien
War is the only proper school of the surgeon.
thnx!!!Op zondag 19 mei 2002 12:27 schreef sjakievdboomhut het volgende:
wohh hij ziet er echt gaaf uit super strak en netjes
goed hè, endoria ligt al een tijdje platOp zondag 09 juni 2002 21:50 schreef Sn3akz het volgende:
Ik zie idd ook alleen maar gave kruisjes.. strak gedaan man...
thnx je moet toch apart blijvenOp zondag 09 juni 2002 21:54 schreef pouw0174 het volgende:
ziet er zekers strak uit
wel appart 2 windows
neehoor gewoon erg stille fans kopen. en ja oke alles op 12 volt begint aardig te suisen. maar goed dan heb je ook erg goede koeling. vooral die 2x 120x120x38 kunnen er aardig wat van. 95m3 per uur. maar temp mag er zeker wezen. kan in de zomer pc gewoon buiten zetten.Op zondag 09 juni 2002 23:33 schreef Sn3akz het volgende:
Maken die 14 fans geen ontiechelijke tering herrie??(Mits je ze allemaal aanzet uiteraard) Ik heb hier 1 heeeele grote en daar stuiter ik al m'n kamer bijna mee uit
Dat is normaal hoor... over het algemeen is het in de zomer buiten koeler dan binnen.. Teminste.. als je PC op een kamer op het zuiden staatOp maandag 10 juni 2002 00:17 schreef Jiver het volgende:
kan in de zomer pc gewoon buiten zetten.
hier is dat verschillend. ene keer warmer dan buiten andere keer kouder dan buiten.Op dinsdag 11 juni 2002 23:52 schreef Sn3akz het volgende:
[..]
Dat is normaal hoor... over het algemeen is het in de zomer buiten koeler dan binnen.. Teminste.. als je PC op een kamer op het zuiden staat(zoals hier)
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Verwijderd
Yep, weg zijn de pics, ik denk ff kijken maar alleen maar kruisjesOp woensdag 12 juni 2002 00:21 schreef C@SP het volgende:
Idd de pics zijn ofline denk ik
kijk allemaal ff hier: http://www3.evilserv.com/TecLan/mod1.html zijn betere foto's.Op woensdag 12 juni 2002 00:29 schreef VioLenT het volgende:
wil ze nog wel ff zien
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Verwijderd
verwarming ?Op woensdag 12 juni 2002 00:07 schreef Jiver het volgende:
[..]
hier is dat verschillend. ene keer warmer dan buiten andere keer kouder dan buiten.
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Unreal Tournament '99
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq