Toon posts:

flash pictures importeren niet mooi....???

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer telkens van uit photoshop een plaatje te importeren. Wanneer ik dit doe wordt het plaatje nniet meer zo scherp als in photoshop.
Ik sla het plaatje op voor het web, en dan als jpg.
dan importeren in flash..maar wordt niet mooi???wat doe ik fout!!!

Verwijderd

Whell duh ...

als je opslaat voor web worden er concessies gedaan in verband met de bandbreedte. Het makkelijkste is gewoon ctrl+c in photoshop en dan ctrl+v in flash. Soms wil het dan dat je bepaalde dingen mist (heb ik wel eens als ik dat uit illustrator doe) en dan moet je gewoon even freehand (ook van macromedia) als tussen bron gebruiken.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Probeer smoothing uit te zetten.. ff klikken op plaatje in library en dan uitvinken.. (zo gaat het in F4 iig)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• ShittyOldMan
  • Laatst online: 09-09 20:36
Zet ook 'use imported data' aan zodat er niet nog een compressie overheen wordt gegooid. Zo blijft het eruit zien zoals het is opgeslagen. (in flash4 dan, rest weet ik niet)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik die optie vindenin flash?

• ShittyOldMan
  • Laatst online: 09-09 20:36
ik vermoed je library openen (ctrl+l), dan het plaatje opzoeken, dan rechtermuis -> properties

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Het plaatje moet ten eerste een object zijn, geen MC Button of Graphic (gewoon plaatje kopieeren plakken). Dan kun je in de library de rechtermuisknop klikken en properties. Je kunt de kwaliteit van het plaatje verhogen en de smoothing uitzetten....
suc6
Pagina: 1