Toon posts:

Hallo!

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik ben mouseman.ik ben net nieuw hier op tweakers. IK denk dat non-windows mijn favoriete catergorie gaat worden!!!!!!
ik gerbuik nu nog windows maar ik wil linux gaan gebruiken!!!!! :-)

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
Welkom in NOS.
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat iedereen die nieuw is hier een topic gaat openen :{ :)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Welkom op GOT :)

Lees iig eerst http://gathering.tweakers.net/forum/faq eens door :)

Verder zijn dit soort topics niet echt de bedoeling want dan zijn er 15 "ik ben nieuw hier" topics per uur ;)

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ow....krijgen we nu ook een taart? :+

Verwijderd

Welkom....

Dit word denk ik tevens je eerste slotje... :)

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 21:45

klown

geek

Leuk dat je denkt dat non-windows operating systems je favoriete forum gaat worden, cool dat je linux gaat gebruiken...maar het is niet echt de bedoeling dat je zoiets hier post, hoe enthousiast je ook bent.
Dan zou het hier een rommeltje worden, begrijp je?

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 21:05 schreef RooT het volgende:
Welkom in NOS.
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat iedereen die nieuw is hier een topic gaat openen :{ :)
houd jij je bek jha!! ik zeg gewoon dat ik nieuw ben en krijg ik zon antwoorden!!!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 21:06 schreef -Skyhawk- het volgende:
ow....krijgen we nu ook een taart? :+
mmmmmmm lekker :P
*handshake* en welkom :9

Verwijderd

Hoi welkom op "ons" forum, ik wil graag een ding zeggen tegen je en alle nieuwe gebruikers lesst voor je eerste post de FAQ even door dit voorkomt lullige opmerking etc. In de FAQ staan de meeste vragen en tips voor een zinnig topic
Nogmaals welkom ohja je zelf voorstellen is leuk maar word niet door iedereen op prijs gesteld.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 08 april 2002 21:07 schreef mouseman het volgende:

[..]

houd jij je bek jha!! ik zeg gewoon dat ik nieuw ben en krijg ik zon antwoorden!!!
Jij begint al lekker zeg...

Doe eens ff normaal...

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07 19:52
HOI en HALLO!

ennuh ik ben NIET nieuw
:)

• GaMbiNo
  • Laatst online: 10:13

GaMbiNo

1337

[..]

En dit wordt tevens je eerste OW. :{
Ga de FAQ ff lezen, dit is niet de bedoeling van GoT.

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 21:45

klown

geek

[..]

Als je zo'n toon aan gaat slaan, denk ik dat je hier verkeerd bent....

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

• RooT
  • Laatst online: 05-05 13:55

[..]

:*

Verwijderd

[..]

Ga VOORAL ZO DOOR!! Dan krijg je vast een BAN

Verwijderd

Leuke eerste post. Reken er maar op dat dit tevens je eerste slotje word :)

mouseman: 1 heel DRINGEND advies. KLik op FAQ hierboven en lees dat AUB. Dat geld OOK voor elk apart forum: allemaal hebben ik de Active List een aantal sticky topics (staan dus permanent bovenaan de lijst). Lees die aub ;)

Is voor je eigen bestwil ;)

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Nieuw... en een grote bek... dat gaat lekker |:(

Gedraag je als een heer als je ergens nieuw bent!

Verwijderd

[..]

uhm newbee's moeten niet zo'n grote mond hebben dan krijg je ruzie met de GOtknokploeg >:)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Eej mouseman :)
Fijn dat je nu al zo enthousiast bent... welkom op Gathering of Tweakers :)
Maar aangezien we nogal wat nieuwe members per dag krijgen, hebben we besloten om geen 'eej ik ben die en die' topics open te laten, niks persoonlijks :o
Veel plezier nog, ik raad je aan eerst een aantal FAQs door te lezen

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

mouseman, van harte welkom in het meest gezellige forum van heel Gathering of Tweakers. Je zult vanzelf merken dat NOS een zeer gezellige actieve community is. Ik raad je net als eenieder voor mij aan, dat je eerst een de algemene FAQ leest op GoT. Daar leer je veel van ;)

[..]

Omdat je nieuw bent, zal ik er geen consequenties aan verbinden. Dit is echter niet de manier waarop we met elkaar omgaan hier. Normaliter zou je voor een dergelijke uitlating dus een waarschuwing van mij of m'n collega's krijgen.

Veel plezier nog op NOS :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.