The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
In je Hyperteminal?? dan heeft het helaas geen zin..
Zodra WinXP een connectie wil maken stuurt ie een ATZ commando naar je modem, die dan het modem reset naar de instellingen van profiel 0...
Wat je kan doen is de properties van je modem opvragen en dan bij Advanced als extra initialization commands invullen: M0L0 (zonder AT) M0 is speaker altijd uit, en L0 is volume uit.. soms wil M0 alleen niet altijd werken..
Werkt dit niet dan even de hyperteminal openen..
ATM0L0 intypen en dan AT&W0 om het te storen in je standaard profiel..
Daarmee moet je de speaker eraf solderen.
ik heb die problemen ook onder windows ME gehad maar niet kunnen oplossen.
Ik heb het commando geprobeerd in zowel Hyperterminal als in de geavanceerde eigenschappen van de modem zelf...Op maandag 08 april 2002 19:13 schreef Krypt het volgende:
Waar heb je dat ATM0 ingevuld??
In je Hyperteminal?? dan heeft het helaas geen zin..
Zodra WinXP een connectie wil maken stuurt ie een ATZ commando naar je modem, die dan het modem reset naar de instellingen van profiel 0...
Wat je kan doen is de properties van je modem opvragen en dan bij Advanced als extra initialization commands invullen: M0L0 (zonder AT) M0 is speaker altijd uit, en L0 is volume uit.. soms wil M0 alleen niet altijd werken..
Werkt dit niet dan even de hyperteminal openen..
ATM0L0 intypen en dan AT&W0 om het te storen in je standaard profiel..
't gaat zelfs zover dat ik met hyperterminal geen commando's kan geven aan de modem.
Jij weer
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Heb je op die site gekeken ??Op maandag 08 april 2002 19:27 schreef Red_Cell het volgende:
[..]
Ik heb het commando geprobeerd in zowel Hyperterminal als in de geavanceerde eigenschappen van de modem zelf...
't gaat zelfs zover dat ik met hyperterminal geen commando's kan geven aan de modem.
Jij weer
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
ja, en als je kijkt naar het chipnummer in m'n eerste post had je ook al kunnen zien dat ie er niet tussen stond.Op maandag 08 april 2002 19:34 schreef IbBeLz het volgende:
[..]
Heb je op die site gekeken ??
Had ik ook wel gezien . maar maybe wist je of het een HSF, HCF, of ACF was maybe had je dan de goede driver van die site af kunnen trekken . In dit Topic had een jonge ook een probleem met zijn connexant modem en zijn serie nummer stond er ook niet op maar hij kreeg hem wel aan de praat met de drivers van die site , dus ik zal het toch maar ff proberenOp maandag 08 april 2002 19:37 schreef Red_Cell het volgende:
[..]
ja, en als je kijkt naar het chipnummer in m'n eerste post had je ook al kunnen zien dat ie er niet tussen stond.
HSF, HCF, iedere mogelijke driver die ook maar wat te maken had met conexant heb ik geprobeerd.Op maandag 08 april 2002 19:43 schreef IbBeLz het volgende:
[..]
Had ik ook wel gezien . maar maybe wist je of het een HSF, HCF, of ACF was maybe had je dan de goede driver van die site af kunnen trekken . In dit Topic had een jonge ook een probleem met zijn connexant modem en zijn serie nummer stond er ook niet op maar hij kreeg hem wel aan de praat met de drivers van die site , dus ik zal het toch maar ff proberen
Hmm lekker K*T is dat danOp maandag 08 april 2002 19:50 schreef Red_Cell het volgende:
[..]
HSF, HCF, iedere mogelijke driver die ook maar wat te maken had met conexant heb ik geprobeerd.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
toch mijn advies opgevolgdOp dinsdag 09 april 2002 10:49 schreef Red_Cell het volgende:
Ik heb uiteindelijk het speakertje maar van de modem afgesoldeerd...
iddOp dinsdag 09 april 2002 10:50 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
toch mijn advies opgevolgd