Toon posts:

Conexant v.90/k56flex geen drivers win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ff zitten zoeken met de search en kwam er wel wat topics over tegen maar die bevatten nu nix als dead links enzo |:(. Vandaar dat ik nog maar ff een keer post, heeft iemand drivers voor een conexant v.90/k56flex modem en waar kan ik ze vinden??

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Op vrijdag 05 april 2002 13:03 schreef schumi82 het volgende:
ik heb ff zitten zoeken met de search en kwam er wel wat topics over tegen maar die bevatten nu nix als dead links enzo |:(. Vandaar dat ik nog maar ff een keer post, heeft iemand drivers voor een conexant v.90/k56flex modem en waar kan ik ze vinden??
Volgens mij gebruikt die een rockwell chipset , kan je mischien even de serienummers die op de chipset staan ff posten dan kan je de drivers denk ik vrij gemakkelijk vinden :)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Topicstarter
op de chipset:

conexant
hsfi
cx11252.11
e148232.1
0136 KOREA

Verwijderd

Topicstarter
de doos heb ik ook nog dus als je daar iets van moet weten...

• Ibbelz
staat er geen nummer op die chipset die met een R begint zoiets als : R6761-21 ??

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Topicstarter
dat is de enige chipset die r opzit volgens mij...

Verwijderd

Topicstarter
voor de rest alleen wat condensatorjes e.d...

• Ibbelz
Op vrijdag 05 april 2002 13:25 schreef schumi82 het volgende:
dat is de enige chipset die r opzit volgens mij...
Hmm moet je ff op deze site kijken en kijken of er ergens een nummer staat dat overeenkomt met een nummer dat daar staat.. Staat er btw wel rockwell op de chip ?? ..

Owjah en je kan beter ff de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop gebruiken als je iets snel toe wil voegen aan je post :)

Verwijderd

Topicstarter
lijkt te gaan werken... oh and sry voor de extra post..

• Ibbelz
Op vrijdag 05 april 2002 13:31 schreef schumi82 het volgende:
lijkt te gaan werken... oh and sry voor de extra post..
Stond de goede er bij dan ??? Je moet wel het zelfde serie nummer nemen anders gaat het niet werken ??

Verwijderd

Topicstarter
SoftK56V_Bx.x_Vx.xx (Rockwell HSF for Win2000 ONLY) Get THIS one!

die heb ik geprobeerd, installeren gaat goed, ff testen met telefoonkabeltje...

• Ibbelz
Op vrijdag 05 april 2002 13:36 schreef schumi82 het volgende:
SoftK56V_Bx.x_Vx.xx (Rockwell HSF for Win2000 ONLY) Get THIS one!

die heb ik geprobeerd, installeren gaat goed, ff testen met telefoonkabeltje...
Ben bang dat dat niet gaat werken maar je weet maar nooit ..

edit:

DEDUCED INFORMATION:
VENDOR NAME : CONEXANT
DEVICE NAME : HSF CHURCHILL DATA/FAX
SUBVENDOR NAME : CONEXANT
MODEM TYPE : HSF

mwah tis een HSF dus mischien werkt het after all toch wel :)

Verwijderd

conexant = (voormalig) rockwell

Op het modem staat altijd een product informatie, de eerste (3 a 4) cijfers/letters staan voor de fabrikant. (zo iets als E113-RCW323434)

Op www.windrivers.com kun je met deze code de fabrikant en de drivers van het modem er gemakkelijk bij zoeken.

Ik ben echter al heel lang niet op die site geweest, dus ik weet niet of die er nog wel is :) (vast wel)

• Ibbelz
Op vrijdag 05 april 2002 13:41 schreef vanhollandbas het volgende:
conexant = (voormalig) rockwell

Op het modem staat altijd een product informatie, de eerste (3 a 4) cijfers/letters staan voor de fabrikant. (zo iets als E113-RCW323434)

Op www.windrivers.com kun je met deze code de fabrikant en de drivers van het modem er gemakkelijk bij zoeken.

Ik ben echter al heel lang niet op die site geweest, dus ik weet niet of die er nog wel is :) (vast wel)
You searched on "cx11252.11"
Your search produced no results. Search again?
:'(

Verwijderd

MMm dat is volgens mij niet de goede code, het staat veelal op de onderkant van het modem. Niet zo zeer het type, maar het product nummer van de fabrikant zelf.

• Ibbelz
Op vrijdag 05 april 2002 13:44 schreef vanhollandbas het volgende:
MMm dat is volgens mij niet de goede code, het staat veelal op de onderkant van het modem. Niet zo zeer het type, maar het product nummer van de fabrikant zelf.
Mwah dit is het chipset nummer dat weet ik zeker .. En de chipset bepaalt weer welke drivers je gebruikt :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 13:38 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

Ben bang dat dat niet gaat werken maar je weet maar nooit ..

edit:

DEDUCED INFORMATION:
VENDOR NAME : CONEXANT
DEVICE NAME : HSF CHURCHILL DATA/FAX
SUBVENDOR NAME : CONEXANT
MODEM TYPE : HSF

mwah tis een HSF dus mischien werkt het after all toch wel :)
Werkt perfect!!! TNX!!! :)

• Ibbelz
Op vrijdag 05 april 2002 13:49 schreef schumi82 het volgende:

[..]

Werkt perfect!!! TNX!!! :)
Mooi zo :) No thanx :)

Pagina: 1