Toon posts:

vermogen mp3-cd soundman philips

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond bij de kijkshop een leuke soundman van philips (az 1138 zie http://www.audio.philips.com/found.asp?ProductGroup=CD+Soundmachine&Availability=&Submit.x=7&Submit.y=12&AbsPosition=6 )

Er stond iets bij van 2x 1.0 watt RMS vermogen. Is dat niet nogal weinig?

Verwijderd

Tja, er had ook kunnen staan: 80 Watt PMPO.
Dat is veel indrukwekkender, maar komt ongeveer op hetzelfde neer.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:05

Jag

Op maandag 08 april 2002 18:55 schreef The_Rabbit het volgende:
Ik vond bij de kijkshop een leuke soundman van philips (az 1138 zie http://www.audio.philips.com/found.asp?ProductGroup=CD+Soundmachine&Availability=&Submit.x=7&Submit.y=12&AbsPosition=6 )

Er stond iets bij van 2x 1.0 watt RMS vermogen. Is dat niet nogal weinig?
Dat is idd niet al te veel, maar hij zal vast ook niet duur zijn. En wat betreft vermogen en geluidsintensiteit, klik hier.

Verwijderd

Topicstarter
tja, op het strand zal het genoeg zijn, maar bijvoorbeeld tijdens het skaten (op een skateplein van 8 bij 10)?

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:05

Jag

Op maandag 08 april 2002 19:09 schreef The_Rabbit het volgende:
tja, op het strand zal het genoeg zijn, maar bijvoorbeeld tijdens het skaten (op een skateplein van 8 bij 10)?
Sja, je hoort de muziek dan wel, maar hard zal het niet zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Hij kost eur 150 bij de kijkshop (ook nog effe voor eur 25 oplaadbare batterijen en voor eur 40 een lader erbij doen dan ;))

Kopen of niet?

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
enige portable dinges met een béétje geluid is dat ding van JVC..alhoewel ik niet eens weet of 'r wel batterijen ingaan :) 1 watt is volgens mij nog best veel voor zo'n ding

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op mijn computer boxjes van US Blaster staat 180 watt, ik heb ze eens opengemaakt en op de speakertjes zelf staat 5 watt.

Ga daar nou niet al te veel op af want het zegt geen ruk........

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 21:28 schreef Zeepoog het volgende:
enige portable dinges met een béétje geluid is dat ding van JVC..alhoewel ik niet eens weet of 'r wel batterijen ingaan :) 1 watt is volgens mij nog best veel voor zo'n ding
Ja, er gaan dus 6 C-batterijen (van die best wel dikke) in. Oplaadbaar bij conrad: eur 2,10 p/st (en dan heb je er dus 12 nodig, wil je een tijdje kunnen luisteren).

Hoezo trouwens 'best veel'? Wat is veel?

• flat
  • Niet online
ga gewoon ff naar de winkel om te luisteren :D

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Topicstarter
Didn't I mention dat het dus bij de Kijkshop was?
Die laten je dus niks uitproberen, weet je wel.

Verwijderd

Topicstarter
Yo, efkes bij de kijkshop langs geweest.

Ze hebben er ook nog een van een een-of-ander nepmerk (audiosonic ofzo) van 10 watt. En goedkoper ook: 129 euro.

Moeten wel weer meer batterijen in >:)

Wat zal ik doen: blind kopen of wachten tot ze hem ook in een normale winkel hebben.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Heeft die audiosonic ook mp3 cd functie? Anders lijkt me de keuze snel gemaakt. Overigens verwacht niet dat je kunt 'knallen' of 'blazen' een dergelijk apparaat, maar met 1 Watt kun je best goed muziek luisteren en afhankelijk van of je die bass boost aanzet ook nog wel hard vermoed ik.

Zou zelf voor de phiips gaan overigens.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Zeepoog
  • Laatst online: 29-07 13:55
philips is beter. 1 watt van philips is vast meer dan 10 watt van AS :)

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Inderdaad, laat je niet zo leiden door de watts... De meest achterlijk zware eindversterkers worden in normale kamers nooit boven de 1watt gebruikt, tenzij er een sloot laag ergens flink harder ingemixt is...

En die sloot laag gaat zo'n ding zowiezo niet weergeven...

1watt is namelijk best hard spelen, verwacht niet dat je het plein wegbeukt, want dat kunnen die dingen gewoon per defenitie niet, maar je kan wel met een groepje van de muziek genieten met dat apparaat.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
audiosonic is idd ook met mp3. Denk dat philips toch beter is, maar je weet het nooit...

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 20:36

smallboy

N/A

Volgens mij hadden ze dat ding van phillips bij de mediamarkt (in rijswijk) ook (paar maanden terug was dat). Hij kon in ieder geval mp3 cd's afspelen.

Daar kun je hem eerst horen, en dat zou ik zeker doen (ik heb hem zelf niet geluisterd want ik hoef um niet).

Ik zou um niet blind kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Tja, er zit helaas geen mediamarkt bij mij in de buurt. En hun site is gewoon megaslecht, dus daar krijg ik ook geen extra info van.

Verwijderd

Topicstarter
Toch maar blind gekocht :o

Maar het werkt allemaal goed hoor, aardige kwaliteit, redelijk vermogen en goede mp3-leesbaarheid. Dat alles voor maar eur 150,- ... valt best mee.
Pagina: 1